• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mazda M(akeover) X(treme)-5

Auteur: rotorhead, gepost 26 september 2007 om 21:22 – 18 Reacties

" title=

Kennen we ‘m nog? Dit transseksueel gevalletje, of deze MX-Vanquish? In dezelfde categorie presenteer ik jullie nu iets meer stijlvolle (?) roadsters.

Stijlvol is een ruim begrip natuurlijk, maar we zijn het er vast allemaal over eens dat een Engels of Italiaans design als stijlvol bestempeld kan worden. Iets wat niet altijd gepaard gaat met betrouwbaarheid. Maar, er is een oplossing! Men neme een betrouwbare en populaire roadster, bij voorkeur een MX-5. Vervolgens gaat men naar Simpson Design, waar de roadster omgetoverd kan worden tot een Italiaanse schone:

Of waan je een ster uit Miami Vice:

Liever iets sportievers? KGWorks maakt er zonder blikken of blozen een Stratos van:

Is dat allemaal te gewoontjes? Dan gaan we naar Ducks-Garden voor een Datsun Fair Lady SR311 look:

Wat een gelijkenis ook weer he? (via grandJDM)

Ook interessant!

  • Mazda MX-5 met treinhoorn voorkomt ongelukken!
  • opgefriste Mazda MX-5
    Opgefriste Mazda MX-5 stuurt nu eindelijk beter
  • Mazda MX-5 990S
    Mazda MX-5 990S is lichtere en sportievere MX-5
  • Het geheime recept van de nieuwe Mazda MX-5 NE
    Het geheime recept van de nieuwe Mazda MX-5 NE

Nieuwste artikelen

  • Koop de Nederlandse voorloper van de Porsche 911 Dakar [video]
  • Kerstspecial: de geschiedenis van de Pausmobiel
  • Dit waren de dikste spots van 2025!
  • Video: Zijn Golf-rijders over de hele wereld hetzelfde?
FacebookTweetPinLinkedIn

Mazda, mx-5, tuning

Vorig bericht: « BMW legt naam “M10” vast
Volgend bericht: Civic met vleugeltjes »

Lees Interacties

Reacties

  1. johnson zegt

    26 september 2007 om 21:33

    apart…. alles is mogelijk…. zo blijkt maar weer

    Login om te reageren
  2. w0o0dy zegt

    26 september 2007 om 21:34

    Kots! Over smaak valt niet te twisten maar die smaak in m’n mond na het zien van deze hokken wil ik zo snel mogelijk weer kwijt.

    Login om te reageren
  3. jeroen zegt

    26 september 2007 om 21:35

    ze zien er wel gaaf uit

    Login om te reageren
  4. RenJie zegt

    26 september 2007 om 21:45

    die haakjes m(akeover) snap ik ff niet..

    Login om te reageren
  5. Rickz zegt

    26 september 2007 om 21:53

    @ RenJie; mx5

    Login om te reageren
  6. Yellomello zegt

    26 september 2007 om 21:54

    De Heer Schumacher in de autowereld is opgestaan… en tovert minderwaardige auto’s om tot ‘ schoonheden’. Heerlijk!

    Login om te reageren
  7. Citrofiel zegt

    26 september 2007 om 22:01

    Ze zijn nog niet eens zo slecht. Ik vind het zelfs best geinig!

    Login om te reageren
  8. Rick dos zegt

    26 september 2007 om 22:22

    Fiero is out in with the MX5?

    Login om te reageren
  9. Juppe zegt

    26 september 2007 om 22:24

    4x niks, 4x zonde van die mx-5

    Stuur je oude bril (of bombrief, wat je wilt) naar:
    Simpson Design & Development
    2475 E. Discovery Pl.
    Langley, WA 98260

    Login om te reageren
  10. Ik rol zegt

    26 september 2007 om 22:43

    Bleuh, Bleuh, Bleuh.
    Damn, m’n toetsenbord onder gekotst.
    Wil je zoiets niet meer doen??

    Login om te reageren
  11. Klassiekerrally zegt

    26 september 2007 om 23:09

    Boeie! Er zijn zat MX-5’jes gebouwd. Een paar minder… Ik lig er niet wakker van.
    Grappig om te zien toch? We weten nu in elk geval allemaal hoe we een MX5 NIET zouden ombouwen…

    Login om te reageren
  12. w0o0dy zegt

    26 september 2007 om 23:17

    @Klassiekerrally: ik heb ook nog ergens een Morris zien staan, zo’n dertien in het dozijn type…. mag ik jouw haakse slijper ff lenen? Ik ga em denk ik ombouwen naar een American style hotrod (voor laag achter hoger, brede wielkasten en natuurlijk open en met een bank voorin ;)

    Login om te reageren
  13. Klassiekerrally zegt

    27 september 2007 om 07:37

    @ w0o0dy:
    Oeps… ik trap op je tere zieltje. :twisted: ;)
    Maar kom maar halen. Wil je zoiets maken?:

    Login om te reageren
  14. pomoek zegt

    27 september 2007 om 09:01

    Die Stratos, ik vergiste me bijna!

    Login om te reageren
  15. Testarossa zegt

    27 september 2007 om 19:36

    Die MX-5 met het retro design ziet er best leuk uit. Maar die ene die op een Daytona moet lijken ziet er niet uit, die proporties

    Login om te reageren
  16. MARCO! zegt

    27 september 2007 om 21:51

    Je bent deze helemaal vergeten:

    Wat een indrukwekkende monsters he?

    Login om te reageren
  17. Citrofiel zegt

    27 september 2007 om 21:57

    @ Marco!; Monsters? Daar kijken ze toch net iets te blij voor uit hun ‘ogen’.

    Login om te reageren
  18. w0o0dy zegt

    27 september 2007 om 21:59

    @Marco! die zijn in ieder geval nog redelijk vakundig omgebouwd, maar goed wansmaak woensdag dat was gisteren….

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North