• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

McLaren 570S: dit zijn de eerste gelekte foto’s!

Auteur: Author, gepost 30 maart 2015 om 22:31 – 73 Reacties

Afbeelding McLaren 570S: dit zijn de eerste gelekte foto’s!Afbeelding McLaren 570S: dit zijn de eerste gelekte foto’s!Afbeelding McLaren 570S: dit zijn de eerste gelekte foto’s!Afbeelding McLaren 570S: dit zijn de eerste gelekte foto’s!

McLaren 570S
De benjamin van de immer uitdijende supercarfamilie uit Woking, dit moet hem zijn.

Als we onze Franse vrinden van lefigaro mogen geloven tenminste. McLaren mikt met de nieuweling op het segment van de 911 Turbo en past daarvoor het gebruikelijke recept toe: een geblazen 3.8-liter V8, een carbonfiber tub die als basis dient en de discutabele McLaren-frontpartij.

McLaren 570S presentatie
Foto via Instagram

Officieel mogen we nog helemaal niet naar de Audi R8-beater kijken, maar iemand is zo sneaky geweest om tijdens een presentatie een paar foto’s te schieten. Da’s mooi, want daarmee kunnen we in elk geval met 99% zekerheid zeggen dat de plaatjes in de gallery echt zijn en niet het werk van de betere photoshopper.

Qua specs was al één en ander bekend. De 570S krijgt inderdaad 570 pk’s uit de geknepen V8 (want kleine broer van de 650S) en moet qua Nederlandse prijs uitkomen op een tonnetje of twee. Na 3,2 tellen doortrappen rijdt-ie 100 km/u, ruim 6 seconden later is die snelheid verdubbeld. Officieel wordt de auto binnenkort op de beurs in New York onthuld.

Zouden jullie hiervoor die Porsche 991 Turbo of splintertjenieuwe Audi R8 bij de dealer laten staan?

Ook interessant!

  • Video: McLaren verliest voorkant in Hyundai
    Video: McLaren verliest voorkant in Hyundai
  • Video: Mclaren 720S crasht vlak voor Mini
  • nieuwe McLaren Artura
    Video: McLaren Artura in de kreukels in Spanje
  • Video: McLaren 720 GT3 vliegt van de baan na harde crash
    Video: McLaren 720 GT3 vliegt van de baan na harde crash

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste Nissan GT-R R35 ter wereld heeft een nadeel
  • Huh? Keert dan alsnog deze leuke sportauto terug?
  • BMW onthult wat NOOIT achter een betaalmuur gaat komen
  • Deze auto’s worden volgend jaar helaas geen youngtimer
FacebookTweetPinLinkedIn

570S, gelekt, McLaren, new-york-2015, oranje, V8

Vorig bericht: « Video: Oekraïne krijgt een lading Humvees uit Amerika
Volgend bericht: McLaren 570S is officieel de nieuwe instapper »

Lees Interacties

Reacties

  1. porschelars zegt

    30 maart 2015 om 22:33

    Die zwarte randen om de koplampen zijn even wennen.. Verder een hele mooie auto!

    Login om te reageren
  2. Robinveerman42 zegt

    30 maart 2015 om 22:33

    Lelijke achterkant

    Login om te reageren
  3. vvermeer zegt

    30 maart 2015 om 22:34

    Die koplampen en achterkant zijn nou niet bepaald mooi te noemen. Ik ga voor de Huracan!

    Login om te reageren
    • ko3n zegt

      30 maart 2015 om 22:55

      @vvermeer: dat is de concurrent voor de 650S misschien had je beter moeten lezen

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        30 maart 2015 om 22:58

        @ko3n: De Huracan ziet alleen maar de achterlichten van de 650s. Dit lijkt me een prima concurrent.

        Login om te reageren
      • vvermeer zegt

        30 maart 2015 om 23:01

        @ko3n: Dan door sparen of een mooie 2e hands Gallardo, Een R8 mag anders ook hoor!

        Login om te reageren
        • ko3n zegt

          30 maart 2015 om 23:55

          @vvermeer: ik zou gewoon een 911 Turbo S in een mooi kleurtje nemen of een nieuwe R8. Dat zou een moeilijke keuze zijn maar ik vind deze niet bepaald mooi

          Login om te reageren
  4. trustmeiamanengineer zegt

    30 maart 2015 om 22:35

    Wat een onooglijk ding zeg!

    Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      30 maart 2015 om 22:45

      @trustmeiamanengineer: Precies, t is gewoon helemaal niks. Het Duitse en Italiaanse spul is gewoon veel mooier!

      Login om te reageren
      • jrmpower24 zegt

        31 maart 2015 om 00:33

        @dutchdriftking: dat geldt niet voor bij de 650S en de P1 trouwens. Dat zijn beauties

        Login om te reageren
  5. Rick-dos zegt

    30 maart 2015 om 22:36

    911 Turbo weet ik niet, maar R8 zeker wel.

    Ben wel van mening dat er meer variëteit qua design mag komen bij McLaren. Weet nu niet of ik naar een gefacelifte 650 zit te kijken of een nieuw model.

    Login om te reageren
    • tkoote zegt

      30 maart 2015 om 23:02

      @Rick-dos: jij moet van Porsches houden dan.

      Login om te reageren
      • Rick-dos zegt

        30 maart 2015 om 23:14

        @tkoote: Ik moet helemaal niks… ;P

        Ik moet bekennen dat ik een 911 zeker wel een mooie auto vind, maar laat de Turbo uit die reeks mij nou helemaal niks doen (op de 964 turbo II na dan). Dat was totdat ik een paar weken geleden de nieuwe 911 turbo heb mogen aanschouwen en rijden. Moet zeggen dat ik zeer onder de indruk was. In het echt is dat ding een stuk breder dan de foto’s doen vermoeden.

        Login om te reageren
    • noordafrikaansetyfuslijeropsportschoenen zegt

      30 maart 2015 om 23:15

      @Rick-dos: Bij Porsche zie je al helemaal geen verschil. Bij McLaren willen ze nog wel eens een ander front of kont plaatsen.

      Login om te reageren
      • Rick-dos zegt

        30 maart 2015 om 23:19

        @noordafrikaansetyfuslijeropsportschoenen: Ben ik niet met je eens. Er is meer dan genoeg verschil tussen een Cayenne, Panamera, Cayman en 911 om duidelijk te zien met welk model van het merk je te maken hebt.

        Login om te reageren
    • raym zegt

      31 maart 2015 om 07:01

      @Rick-dos: nee porsche heeft een lekker gevarieerd ontwerp. Daar lijkt zelfs de neus van de panamera nog op een 911

      Login om te reageren
  6. koektrommel zegt

    30 maart 2015 om 22:36

    Mooi zal ik hem niet noemen.

    Login om te reageren
  7. str8six zegt

    30 maart 2015 om 22:37

    In eerste instantie zeg ik nee. Maar dat zei ik bij de P1 en 650s ook maar nu staan die bovenaan m’n lijst. McLaren, it kind of grows on me.

    Login om te reageren
    • lfagtr35r zegt

      30 maart 2015 om 22:55

      @str8six: Het punt is of de huidige McLaren’s ook op lange termijn interessant blijven en hun glans niet verliezen. Als ik kijk naar het heilige trio bijvoorbeeld, vind ik de 918 Spyder de mooiste en meest tijdloze

      Login om te reageren
      • str8six zegt

        30 maart 2015 om 23:20

        @lfagtr35r: wat jij aandraagt lijkt me totaal geen punt. Zolang McLaren voor puristen is, Porsche’s gereden worden door Larense moeders en Ferrari’s door voetballers zit het met de glans in mate van interessantheid (?) wel snor bij McLaren.

        Login om te reageren
        • lfagtr35r zegt

          31 maart 2015 om 00:48

          @str8six: ik heb het misschien raar geformuleerd, maar wat ik bedoel is het volgende. McLarens zien er nu heel futuristisch uit zullen deze over vele jaren nog steeds zo ogen of juist snel verouderd ohen. Houdbaarheid van het design in het kort, met name de 650s en deze 570s. Ook vond ik 12c mooier dan de 650s. Maar goed tijd zal het ons leren.
          De P1 laat ik buiten beschouwing die is het beste gelukt en is de mooiste McLaren.

          Login om te reageren
          • str8six zegt

            31 maart 2015 om 08:36

            @lfagtr35r: ah op die manier. Ja dat zal de tijd moeten leren overigens vond ik juist de MP4-12c (of hoe die ook precies mag heten) er bij de introductie er vrij verouderd uitzien. Terwijl Ferrari de 458 had kwam McLaren met een soort strakgetrokken f430. Pas met en na de P1 begon ik de mclarens echt mooi te vinden.

            Login om te reageren
      • jrmpower24 zegt

        31 maart 2015 om 00:38

        @lfagtr35r: ik vind de 918 de meest saaie en minst mooie van de drie ;) ieder zn mening

        Login om te reageren
  8. henkhupelschoten zegt

    30 maart 2015 om 22:37

    Ik zou ze alle drie laten staan en voor het geld een lekkere oldtimer kopen heb het niet zo echt op dat segment de amg gts is leuk Ferrari cailfornia T ook maar verder rest mwha sinds alfa met de 8C het speelveld heeft verlaten.

    Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      30 maart 2015 om 22:59

      @henkhupelschoten: De 8C is inderdaad onovertreffelijk!

      Login om te reageren
      • aventadorrr zegt

        31 maart 2015 om 10:50

        @dutchdriftking: qua uiterlijk, geluid en emotie ongetwijfeld.. Ik heb er in Italië ooit een rondje mee mogen rijden en het is een beetje vleesch noch visch. Te hard geveerd om comfortabel lange stukken te rijden, niet mooi genoeg gebalanceerd om echt te hoeken, helaas.

        Login om te reageren
        • Dutchdriftking zegt

          31 maart 2015 om 11:01

          @aventadorrr: Maar door de looks vergeef je hem alles, net zoals bij mooie vrouwen….

          Login om te reageren
  9. tupperware zegt

    30 maart 2015 om 22:38

    Nu nog een 200s en ik kan hem ook betalen, wel een geinig karretje..

    Login om te reageren
  10. autofanaat zegt

    30 maart 2015 om 22:40

    Koplamen zijn niet echt mooi, en alle huidige modellen van MClaren lijken op elkaar. Wel mooie techniek .

    Login om te reageren
  11. amgoleole zegt

    30 maart 2015 om 22:40

    Helemaal zwart zal die er wel goed uitzien. Vroeger vonden we de P1 ook lelijk. Dus met deze zal het ook wel goed komen.

    Login om te reageren
    • sydney zegt

      31 maart 2015 om 02:09

      @amgoleole: Vroeger?

      Login om te reageren
  12. csx3000 zegt

    30 maart 2015 om 22:41

    Wanneer ik moet kiezen tussen die drie, doe dan maar de 911.
    De extra S je laat ik er af fabriek wel bij plakken.
    Je koopt toch zo een auto om te laten zien, dat je dik voor mekaar hebt. dus moet je met dat budget voor de dikste gaan.
    Dus het aftreksel van de 650S kan dan niet, snapt u.

    Login om te reageren
  13. bouwvakkert zegt

    30 maart 2015 om 22:41

    Lekker kontje.

    Login om te reageren
    • csx3000 zegt

      30 maart 2015 om 22:53

      @bouwvakkert: Waar?

      Login om te reageren
    • Corrado16v zegt

      30 maart 2015 om 23:12

      @bouwvakkert: Je leeft wel behoorlijk je stereotype na met dat soort uitspraken haha.

      Login om te reageren
      • bouwvakkert zegt

        31 maart 2015 om 07:40

        @corrado16v: daar was die me ook om te doen ;)

        Login om te reageren
  14. lfagtr35r zegt

    30 maart 2015 om 22:45

    Zouden jullie de nieuwe R8 laten staan wat een vraag :) Is er überhaupt iemand hier die de R8 zou overwegen? Spaar dan door voor de Lamborghini Huracan vind ik.
    Eerlijk gezegd weet ik (nog) niet wat ik van deze McLaren moet vinden, ik moet het laten bezinken denk ik.

    Voor mij zijn de Nissan GT-R en daarna de Honda NSX koning in deze klasse.

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      30 maart 2015 om 23:22

      @lfagtr35r: Ik laat die R8 zelfs staan voor een Fiat Doblo.

      Login om te reageren
  15. mrcabdrivert zegt

    30 maart 2015 om 22:46

    Ik zie door de bomen het bos niet meer bij McLaren..

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      30 maart 2015 om 22:54

      @mrcabdrivert: Er is maar één boom. Die heeft alleen veel vertakkingen.

      Login om te reageren
    • str8six zegt

      31 maart 2015 om 08:39

      @mrcabdrivert: drie bomen maken geen bos. (P1, 650s, 570s)

      Login om te reageren
  16. bietje zegt

    30 maart 2015 om 22:51

    De R8 heb ik nooit mooi gevonden, de 911 turbo tja… ik denk dat die klassieke lijnen het dan toch gaan winnen van de wat futuristische McLaren, al is er verder niets mis met die auto.

    Login om te reageren
  17. mrrallycross zegt

    30 maart 2015 om 22:51

    Voorkant ziet er wel budget uit, verder ben ik er van overtuigd dat hij enkele bekende namen zal kunnen verslaan

    Login om te reageren
  18. mnmg zegt

    30 maart 2015 om 22:51

    Ik rij een turboS en geniet enorm van de waanzinnige specs. Maar eerlijk gezegd blijft de tijdloosheid en relatieve onopvallendheid het mooiste aan de 911. De McLaren iets heel anders in mijn ogen, niks voor mij dus…

    Login om te reageren
  19. jrmpower24 zegt

    30 maart 2015 om 22:52

    Ik vind de 650S en P1 echt gruwelijk mooi en dat zijn ultieme droomauto’s van mij maar dit?.. Gewoon niet mooi. Niet lelijk maar gewoon,.. nee.

    Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      30 maart 2015 om 23:00

      @jrmpower24: 650S is lelijk, P1 gewoon heeeel dik, niet echt mooi.

      Login om te reageren
      • jrmpower24 zegt

        31 maart 2015 om 00:36

        @dutchdriftking: Zoals ik zeg.. ik vind ze echt prachtig.
        beide mooier dan de (Italiaanse) concurrentie.

        Login om te reageren
  20. Rob zegt

    30 maart 2015 om 22:55

    Zo van de zijkant vind ik hem wel leuk. Maar die neuspartij en die bipspartij…. Ik weet het niet.

    Toch jammer dat ze bij McLaren zijn overgestapt naar bombastische ontwerpen…. Ik vind het ontwerp van de MP4-12 nog steeds magistraal namelijk…

    Login om te reageren
  21. berlinetta zegt

    30 maart 2015 om 22:56

    Als ik moest kiezen tussen deze, de 991 of R8 zou ik zeker deze kiezen. Vind hem best gaaf. Mooiste Mac tot nu toe. Als dit ding zo’n 200k moet kosten dan vind ik het een goede deal.

    Login om te reageren
  22. toyotafortuner zegt

    30 maart 2015 om 22:58

    Sowieso laat ik voor bijna alles de 911 Turbo staan. Ook voor de 570S, zeker weten. Betreffende de R8 weet ik het nog niet met het nieuwe model. Het uitgaande model daarentegen was moeilijker voor mij om te weigeren.

    Maar momenteel kies ik net in dit segment nog altijd het allerliefst ook voor de GT-R en de nieuwe NSX.

    Login om te reageren
  23. mrdjm zegt

    30 maart 2015 om 22:58

    Hehe, gelukkig een andere kont voor deze nieuwe variant. Vind hem juist wel geslaagd en past goed bij de ronde vormen in de neus. De koplampen vind ik echter een beetje kitscherig ogen met hun led-techniek?!?
    Wat dat betreft zou deze goedkopere dus innovatievere verlichting hebben dan z’n twee broers….

    Hoe dan ook is de 650S nu definitief de minst gelukte variant, want voorkant en achterkant matchen totaal niet qua design taal. Iets dat een stuk beter is geworden met de LT.

    Login om te reageren
  24. tkoote zegt

    30 maart 2015 om 23:03

    De koplampen zijn op deze foto’s nog wat raar, misschien zijn de op de persfoto’s mooier, anders zijn dat de enige zaken die ik niet zo fraai vind. Achterkant is echt een hele geslaagde evolutie van de huidige modellen. Lijkt me met deze specs een goede deal.

    Login om te reageren
  25. supersim200 zegt

    30 maart 2015 om 23:10

    Even wennen denk ik

    Login om te reageren
  26. audibentley zegt

    30 maart 2015 om 23:13

    Ik zou doorsparen voor de 650S en de Porsches, Audi’s, Lamborghini’s en Ferrari’s laten staan

    Login om te reageren
  27. rb26dett zegt

    30 maart 2015 om 23:16

    Gewoon een lekkere wagen

    Login om te reageren
  28. Corrado16v zegt

    30 maart 2015 om 23:21

    Na eerst het neusje van de P1 op de MP4-12C te zetten en nou het kontje op de 570s speelt McLaren het wel safe. Zeker goed naar de concurrentie gekeken. Er is ook wel wat voor te zeggen, een fabrikant die bezig is met zijn terugkomst na even uit se schijnwerpers te zijn verdwenen is momenteel weer erg goed bezig om de grote namen te bevechten. En dat ze dit op safe spelen om een grotere gevestigde naam te worden is natuurlijk te verwachten. Verder is het zeker geen onaardige wagen. Het zwart in de koplampen is een beetje wennen, maar ik denk dat dat wel goed uit gaat pakken als er wat betere live-foto’s verschijnen van deze mini P1.

    Login om te reageren
  29. clarkson zegt

    30 maart 2015 om 23:22

    Deze moet je eerst in het egt gezien hebben denk ik. Fotos ben ik niet ondersteboven van. Maar dat zal wel anders zijn als hij voor me neus staat

    Login om te reageren
  30. ter zegt

    30 maart 2015 om 23:23

    Dit is wel een een heel slap aftreksel van de andere modellen.

    Nog kutter dan de Cayman t.o.v. de 911.

    Login om te reageren
  31. rolov zegt

    30 maart 2015 om 23:37

    Ik vind het wel wat. De achterlichten van de p1 Is voor mij altijd goed.

    Login om te reageren
  32. gerjan zegt

    30 maart 2015 om 23:46

    Ik vind ze alle drie niet mooi. Audi r8 nog nooit mooie gevonden. De 911 steeds minder mooi. En de Mac vind ik ook niks moois aan. Doe mij maar mercedes sls. Die lelijke amg gt moeten we maar snel vergeten.

    Login om te reageren
  33. knipperlichtje zegt

    31 maart 2015 om 00:05

    Dit geeft me een beetje hetzelfde gevoel als een close-up van een insect. Niet prettig

    Login om te reageren
  34. jochempie zegt

    31 maart 2015 om 00:20

    Kleiner? Lijkt me dezelfde cockpit.. Misschien dat de neus en de kont ietsje om de compactere techniek heengekrompen zijn, maar veel zal het niet schelen. Oninspirerend voorkomen, trouwens. Een supercar die je koopt met je hoofd, leuk hoor…

    Liever voor minder een 991 GT3 of een Mercedes AMG GT-S, of mocht Jaguar met een nog brutere F-type komen… (SVO, graag een reactie..? :P )

    Login om te reageren
  35. robd85 zegt

    31 maart 2015 om 00:33

    Doe mij de mclaren maar dan… vind hem prachtig

    Login om te reageren
  36. wjeurs zegt

    31 maart 2015 om 00:38

    Geef mij de 12c maar. Die vreemde voorkant à la P1 is vast heel goed voor de downforce en cW maar het ziet er niet uit naar mijn mening

    Login om te reageren
  37. norge zegt

    31 maart 2015 om 00:44

    Dit vraagt om een tjoener die er een lekkere neus op zet..

    Login om te reageren
  38. Dev zegt

    31 maart 2015 om 00:44

    Of je het nou mooi of niet vindt, hij heeft eindelijk wat karakter gekregen. Dat ontbrak echt op de vorige modellen.

    Login om te reageren
  39. aventadorrr zegt

    31 maart 2015 om 01:06

    Buitenkant vind ik erg mooi, maar blijf de interieurs van McLaren vergeleken met de Duitsers en (vooral) Italianen erg lelijk vinden..

    Login om te reageren
  40. harrie zegt

    31 maart 2015 om 01:11

    Variant 4 van een in de basis inspiratieloos ontwerp. Doet me helemaal niks.

    Login om te reageren
  41. kapiteinaudi zegt

    31 maart 2015 om 05:26

    Ben grote fan van McLaren, maar dit valt wat tegen. Ziet er allemaal wat raar uit.

    Login om te reageren
  42. uncivilsum zegt

    31 maart 2015 om 06:14

    Chris harris schreef op twitter dat de wagen 1313kg weegt

    Login om te reageren
  43. bmwm8gc zegt

    31 maart 2015 om 07:02

    McLaren neemt wel de VAG trekjes over..

    Login om te reageren
  44. BJ zegt

    31 maart 2015 om 09:07

    McLaren natuurlijk. Een willekeurige Porsche zie je tegenwoordig op elke straathoek. Las gisteren iets van Chris Harris die het wel treffend omschreef; Porsche begint (zeker nu met de Macan) een massa-product te worden. En of het dan een Turbo is of niet, denk dat de McLaren mij een veel specialer gevoel zou geven. En bovendien wellicht nog eens de meer pure sportwagen is ipv comfortabele GT (aanname…).

    Login om te reageren
  45. r8quattro zegt

    4 april 2015 om 21:47

    De R8 zou ik niet laten staan die staat gewoon erg hoog op mijn verlanglijstje samen de Porsche 911 en de Lamborghini Huracan. Gewoon een rijtest doen en waarbij ik het beste gevoel aan overhoud kopen ;)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North