• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi R8 prijzen: dit betaal je voor Duitse V10-power

Auteur: ricardo, gepost 6 maart 2015 om 11:31 – 72 Reacties

Audi R8 prijzen


Na zijn onthulling eerder deze maand, gevolgd door zijn debuut op de salon van Genève, volgt nu de obligate prijslijst van Audi’s nieuwe supercar. Dit ben je kwijt als je de R8 V10 en R8 V10 Plus op Nederlands kenteken wilt hebben.

De voorlopige instapper is de R8 V10, met een 5.2-liter tiencilinder, die bij rustig rijden dienst doet als een vijfpitter dankzij het Cylinder on Demand-systeem (CoD). De specs kennen we inmiddels: 540 pk en evenzoveel Newtonmeter bij 6.500 tpm, in 3,5 seconden naar de 100 km/u en een top van 323 km/u. De vanafprijs: €222.300.

Wie de Plus-versie met 70 extra pferden kiest, mag €250.900 bij de dealer achterlaten. Een meerprijs van €28.600, maar dan tik je wel in 3,2 tellen de 100 km/u al aan en loopt de digitale tellernaald door tot 330 km/u.

Prijzen en beschikbaarheid van de R8 e-tron zijn nog niet bekend. De reguliere R8’jes kunnen vanaf de zomer besteld worden en worden in september voor het eerst uitgeleverd.

Prijzen Audi R8 versus de concurrentie

Bij McLaren begint het bij de snellere en krachtiger 650S, die in Nederland voor €289.500 de dealer verlaat. Prijzen van de Ferrari 488 GTB zijn nog niet bekend, maar zijn voorganger, de 458 Italia, kost hier €252.726. Exclusief excessieve opties. Een Porsche 911 Turbo is met €201.800 weliswaar goedkoper dan de R8, maar levert ook minder vermogen (520 pk). Een eerlijker vergelijk is de 911 Turbo S, met 560 pk en een vanafprijs van €234.300. De Huracan (610 pk) van concerngenoot Lamborghini kost €262.398. Een goeie 12 mille duurder dan de V10 Plus.


Ook interessant!

  • Meer puristisch vermogen voor de R8 RWD
  • Verduisterde Audi R8 opgespoord in Nederland
  • Audi R8 (type 42): álle versies op een rij
  • Officieel: Audi R8 V10 GT RWD is de beste tot nu toe
    Officieel: Audi R8 V10 GT RWD is de beste tot nu toe

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste Nissan GT-R R35 ter wereld heeft een nadeel
  • Huh? Keert dan alsnog deze leuke sportauto terug?
  • BMW onthult wat NOOIT achter een betaalmuur gaat komen
  • Deze auto’s worden volgend jaar helaas geen youngtimer
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, R8, R8 V10, R8 V10 Plus

Vorig bericht: « In de toekomst melden parkeerplekken zelf of ze vrij zijn
Volgend bericht: Wie wil er een Maserati met lagere bijtelling? »

Lees Interacties

Reacties

  1. audirijder zegt

    6 maart 2015 om 11:36

    Doe maar op de oprit!

    Login om te reageren
  2. reggie-boy_rood zegt

    6 maart 2015 om 11:40

    niet te vergeten dat het een v10 PLUS is he

    Login om te reageren
    • reggie-boy_rood zegt

      6 maart 2015 om 11:41

      @reggie-boy_rood: als optie…..

      Login om te reageren
      • norge zegt

        6 maart 2015 om 11:42

        @reggie-boy_rood: wat niet…

        Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          6 maart 2015 om 11:55

          @norge:
          Er wordt geschreven dat het een supercar zou zijn, heb jij er al eentje brandend gezien….?

          Ik namelijk nog niet, dus hou ik het voorlopig op ee sportauto….
          Een dure variant van de TT dus.

          Login om te reageren
          • norge zegt

            6 maart 2015 om 18:59

            @jrk68: Brandend? ….No problem, we fix….

            Login om te reageren
  3. fetsertje zegt

    6 maart 2015 om 11:43

    Hoe meer ik naar de nieuwe R8 kijk. Hoe meer hij begint te lijken op een TT…

    Login om te reageren
    • exotic zegt

      6 maart 2015 om 12:58

      @fetsertje: Dat werd destijds ook over de eerste R8 gezegd.
      Hell, een of andere poeptuning zaakje kwam zelfs met een R8 conversie pack.

      Maar probeer het design van de R8 nu eens weg te denken?

      Icoon van een wagen als je het mij vraagt, en dit model is daar een evolutionaire iteratie op.

      Login om te reageren
  4. Stefje zegt

    6 maart 2015 om 11:43

    Ben juist vooral benieuwd naar de prijs voor de e-tron. Geen co2, ben heel benieuwd wat de prijs daarvan doet tov onze buurlanden :)

    Login om te reageren
  5. E34M5Touring zegt

    6 maart 2015 om 11:43

    Als ik snel even kijk wat 250k nog meer nieuw koopt denk ik niet dat dit hem voor mij zou worden. Kun je wel wat specialers voor kopen. Zou ik dan eerder doen. Vast een prima auto maar hij doet me niet veel eerlijk gezegd.

    Login om te reageren
  6. medemblikker zegt

    6 maart 2015 om 11:44

    De vorige was toch mooier :( Zelfde verhaal met de Q7

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      6 maart 2015 om 12:44

      @medemblikker: Kwam gisteren nog een V10 Spyder tegen op de snelweg, vond hem ook erg mooi uit zien. Deze nieuwe moet me ook nog overtuigen.

      Login om te reageren
  7. w0o0dy zegt

    6 maart 2015 om 11:44

    12 mille tussen de R8 plus en de Huracan.. Die is 0,1 sec sneller bij 100 (kletskoek?) en weegt zo’n 50kg minder… Tja… Koop je dan een Audi? Zal wel een kwestie van smaak zijn maar ik zou dan ook gelijk Full Monti gaan en de Lambo kopen. Toch een leuker merkje.

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      6 maart 2015 om 11:58

      @w0o0dy:
      Slecht voorbeeld, nu kies je tussen een Audi en een Audi, Lamborghini is al 20 jaar deaud….
      Maargoed, voor dat geld kan je vast wel ergens een echte sportwagen kopen met de aandrijving op de juiste wielen….

      Login om te reageren
    • rolov zegt

      6 maart 2015 om 12:26

      @w0o0dy: ik heb een keer iemand met een r8 op dezelfde vraag horen zeggen dat hij te breed Was voor de lambostoelen en hij daarom de r8 reed. Nee hij Was niet te dik. Hij Was echt breed. Prof sporter.

      Login om te reageren
  8. reggie-boy_rood zegt

    6 maart 2015 om 11:47

    toch vreemd dat een nissan gtr van 0-100 nog steeds het snelst is!

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      6 maart 2015 om 13:16

      @reggie-boy_rood: en bijna de helft goedkoper.

      Login om te reageren
      • lamborgfan zegt

        6 maart 2015 om 13:25

        @rolov: en nu weet je waarom…

        http://carbuying.jalopnik.com/here-are-four-reasons-why-you-should-not-buy-a-nissan-g-1689637102

        Login om te reageren
        • rolov zegt

          6 maart 2015 om 14:02

          @lamborgfan: ja Amerikanen die klagen dat de stoelen te smal zijn. Te veel aandacht trekt. De prijs zakt en stijgt. Tja. Lees mijn comment hierboven over een profsporter die de lambostoelen te smal vond en daarom een r8 kocht. Sommige auto’s hebben dat hè. De gtr dus ook. Ik ging in de p1 zitten en dat ging net. Ik sport ook 5 keer in de week. Ik vroeg mij af hoe die overweight millionairs in de p1 kunnen komen.

          Login om te reageren
          • rolov zegt

            6 maart 2015 om 14:29

            @rolov: en comfortabel? Met die wegen in de vs heeft iedereen wel een truck nodig. Ik weet niet of je er ooit bent geweest? Onderhoud zijn ze niet van

            Login om te reageren
            • lamborgfan zegt

              6 maart 2015 om 14:39

              @rolov: Hmm ik zou je natuurlijk kunnen verwijzen naar de versnellingsbak en de onderhoudskosten, maar volgens mij heb ik met een GTR fanboy te maken en die zijn niet te overtuigen..

              Ohw and euh.. “Its a Sausage magnet, not a pussy magnet”

              Login om te reageren
              • rolov zegt

                6 maart 2015 om 17:02

                @lamborgfan: klopt ik heb ook gtr in mijn nick staan. Net als jij lambo in de jouwe. 2 fanboys die alles beter weten en vooral het andere merk in de grond willen trappen. Onee alleen jij hebt dat….

              • rolov zegt

                6 maart 2015 om 17:08

                @lamborgfan: o en de versnellingsbak kan gewoon een update krijgen. En onderhoud Is bij een lambo ook duur. En dan Is de auto de helft goedkoper plus hij maakt de Gallardo af. Sneller dus.

              • lamborgfan zegt

                6 maart 2015 om 17:40

                @rolov: Hap Hap..

              • rolov zegt

                6 maart 2015 om 17:42

                @lamborgfan: ah je bent er zo een. Zo’n zielig figuur die als hij uitgeluld Is dat gaat zeggen. Ik ken er in mijn omgeving nog zo een. Die is idolaat van zichzelf.

              • lamborgfan zegt

                6 maart 2015 om 18:02

                @rolov: Oke hap terug..

                Ben de slechtste fanboy ooit denk ik. Zou al mn geld in een 911 gt3 zetten.

                Nu stoppen met huilen, broek op hijsen, porno weg klikken en net als ik in het weekend weer opladen voor een goede week..

                Ciao bella..

              • hoglard zegt

                6 maart 2015 om 19:16

                @lamborgfan: zozo, zijn de dames ongesteld? Trek de chardonnay open en stop die dvd Gooise vrouwen erin. Helpt echt.

              • gtwillem zegt

                6 maart 2015 om 20:59

                @hoglard: volgens mij hebben bovenstaande fanboys iets te veel ‘Fifty Shades Of Grey’ gekeken en hebben ze iets te veel oestrogeen binnen gekregen.

                Ik heb het boek net gelezen: de brochure van de gefacelifte Audi A6. Niet heel erg opwindend.

  9. 991gt3rs zegt

    6 maart 2015 om 11:50

    Doe mij maar een 991 GT3 RS. Ow wacht die komt.

    Login om te reageren
  10. valentinorossi zegt

    6 maart 2015 om 11:54

    Het is toch verdomd veel geld voor een wannabe supercar… En ja de specs laten hem daar op lijken en hij rijdt waarschijnlijk ook zo maar Audi hoort dit soort auto’s niet te maken…

    Login om te reageren
  11. badboys zegt

    6 maart 2015 om 12:02

    Scheelt dus niet veel van de 262k die je bedoelt voor de Huracan. Een 650s is 289k en de 675 zal zelfs (ver) boven de 300k zijn. De 911 GT3 is ruim 200k en de 911 Turbo is 201k. Nissan GT-R vanaf 144k.

    De Audi R8 v10 plus is bijna 251k. Ik vraag mij af, of de potentiële R8 koper serieus zal twijfelen om door te sparen voor de Lamborghini.
    Al die auto’s die ik boven heb opgenoemd zou ik overwegen. Persoonlijk zou ik de nieuwe R8 zeker wel willen als Audi iets moois neerzet ben ik objectief genoeg om dat toe te geven.
    Als het niet allemaal zo extreem hoeft laat je de Huracan staan en ga je voor een R8.

    Login om te reageren
    • kvdw zegt

      6 maart 2015 om 13:22

      @badboys: denk niet dat het een kwestie is van doorsparen maar meer een kwestie van smaak. Voor mij Lamborghini ver boven broertje(in dit geval) Audi.

      Login om te reageren
  12. EJS zegt

    6 maart 2015 om 12:06

    Het blijft jammer dat ze die V10 erin gelepeld hebben. De 4.0 tfsi uit de RS6 zou veel beter bij Audi passen en de prijs misschien ook nog wel een stukje drukken.. De 3.0 tfsi uit de volgende RS4 zou vervolgens een mooie instapper zijn, is de R8 meteen compleet uit het vaarwater van de Huracan.

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      6 maart 2015 om 12:45

      @EJS: Denk dat de V10 erin lepelen gewoon eenvoudiger (lees: goedkoper) was.

      Login om te reageren
      • EJS zegt

        6 maart 2015 om 13:08

        @berlinetta:

        Dat is misschien waar..

        Login om te reageren
    • JamesBond007 zegt

      6 maart 2015 om 12:58

      @EJS: interesseert ze vrij weinig gok ik. De vorige R8 is meer dan 40.000 keer over de toonbank gegaan.. Dus dat komt wel goed

      Login om te reageren
      • EJS zegt

        6 maart 2015 om 13:09

        @jamesbond007:

        De vorige R8 was er in den beginnen alleen als V8 toch? Die V10 is er later bijgekomen en als ik zo zie wat er tweedehands te koop staat in Duitsland zijn er daar meer V8jes verkocht dan V10en. Maar goed, als iemand zich geroepen voelt dat uit te zoeken…

        Login om te reageren
    • knipperlichtje zegt

      6 maart 2015 om 13:01

      @EJS: ik denk dat de 4.0 TFSI later volgt als vervanger voor de 4.2 FSI

      Login om te reageren
      • EJS zegt

        6 maart 2015 om 13:12

        @knipperlichtje:

        Lijkt me heel stug, aangezien de V8 met 560 pk al heel snel prestaties neerzet vergelijkbaar met de V10 plus. Als ze nog een instapper op benzine gaan bouwen wordt dat met het motorblok van de volgende RS4, en dat is als de geruchten kloppen een 3 liter V6 met turbo’s. Zou wel interessant zijn overigens; een stuk lichter! :)

        Login om te reageren
        • maseratizzzzzzzz zegt

          6 maart 2015 om 15:01

          @ejs: hoop je dat serieus? Die v8 met turbo’s klinken gewoon slecht, nou kan je daar met een RS6 of Bentley nog mee wegkomen maar met een R8, ik weet het niet…

          Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        6 maart 2015 om 13:19

        @knipperlichtje: Ik denk dat die 4.0 TFSI gehakt maakt van de V10 op tussensprints. Dan zouden ze dus het koppel moeten limiteren. Ik denk dat ze eerder voor een V6 kiezen.

        Login om te reageren
  13. tvklarenbosch zegt

    6 maart 2015 om 12:06

    Het zit er dik in dat de Ferrari goedkoper (want zuiniger) wordt dan zijn voorganger. Wordt dat dan de best value for money in dit segment?

    Login om te reageren
  14. philipf zegt

    6 maart 2015 om 12:14

    Vind hem erg geslaagd! Doe maar 1

    Login om te reageren
  15. kapiteinaudi zegt

    6 maart 2015 om 12:18

    Maakt niet uit wat de stoute mensen zeggen, ik vind de nieuwe R8 prachtig. Maar zelfs als je als Audifan moet kiezen tussen een Audi of een Lamborghini, Ferrari en McLaren, wordt het toch één van die drie.
    De auto die ik eigenlijk nog eerder zou kopen is de Maserati GranCabrio Sport. Dé perfecte auto in mijn ogen. Meer hoeft een mens ook niet. Daarenboven kan je ook nog eens 3 vriendjes of vriendinnetjes meenemen.

    Login om te reageren
    • badboys zegt

      6 maart 2015 om 14:46

      @kapiteinaudi: In deze categorie vind ik de McLaren 675 het mooiste, vooral in onderstaande vorm. http://www.autoblog.nl/nieuws/mclaren-675lt-het-long-tail-kanon-in-levenden-lijve-74959
      Maar op de 2e plaats komt de Audi R8 zeker in mijn lijstje voor samen met de 991 GT3 en Huracan. Bij mij zou het specifiek om deze auto’s gaan.
      Dan ben ik hier waarschijnlijk een v/d weinige die deze R8 serieus zou overwegen als ik het geld had.
      -De McLaren 675 LT is een beauty, alleen denk ik wel dat je ervaring nodig hebt om met zo’n ding overweg te kunnen. Zal vast ook messcherp sturen en het meeste fun bieden.
      -De Audi R8 vind ik ook fraai, lekker comfortabel en maar zal dagelijks beter in te zetten zijn.

      Login om te reageren
  16. birdboy zegt

    6 maart 2015 om 12:25

    Ik vind m bijzonder fantasieloos. Interieur is wel mooi.

    Login om te reageren
  17. str8six zegt

    6 maart 2015 om 12:29

    Maarja met die andere merken rijdt je een échte sportwagen. Niet een Audi. Waarbij de huracan nog in twijfel kan worden getrokken.

    Login om te reageren
    • kapiteinaudi zegt

      6 maart 2015 om 12:33

      @str8six: Leg uit? Motiveer?

      Login om te reageren
      • str8six zegt

        6 maart 2015 om 13:18

        @kapiteinaudi: wat? Dat Audi een merk is voor de massa die ook een sportwagen aan hun assortiment hebben toegevoegd? Ipv de andere bovengenoemde merken die niets anders dan sportiviteit in hun DNA hebben zitten? Muv een cayenne/macan daargelaten. Begrijp me niet verkeerd, het zal een goede auto zijn maar zal imo nooit hetgeen hebben wat de andere bovengenoemden wél hebben.

        Login om te reageren
        • kapiteinaudi zegt

          6 maart 2015 om 13:35

          @str8six: Ik bedoelde dat wat je over de Huracan zei, want dat is wel degelijk een supercar zoals het hoort. De R8 eigenlijk ook, maar ik begrijp wat je bedoelt.

          Login om te reageren
  18. w0o0dy zegt

    6 maart 2015 om 12:41

    De nieuwe “baby Brother” McLaren zal rond de prijzen van de 911 turbo starten en de sterkere variant zit op de prijs van de 991 turboS.. Die zou ik zeker ook overwegen.

    Login om te reageren
  19. Ram-G-maN zegt

    6 maart 2015 om 12:43

    Ik denk dat je voor het geld een Nissan GT-R én een Porsche Cayman GT4 kan kopen. Lijkt mij veel leuker als je per se nieuw wilt rijden.

    Login om te reageren
  20. Joel_D zegt

    6 maart 2015 om 12:45

    Doe dan toch maar een AMG GT S. Die heb je voor 2 ton incl opties.

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      6 maart 2015 om 13:21

      @joel_d: ipv de r8. Ja idd. Alleen vag rijders zijn geen benz rijders. Dus denk dat er weinig zijn die zouden overstappen.

      Login om te reageren
  21. berlinetta zegt

    6 maart 2015 om 12:50

    De argumenten dat je voor dat geld maar aan Audi rijdt i.p.v. een echt sportwagenmerk begrijp ik wel, maar dat neemt niet weg dat het een goede auto zal zijn. Ik vind hem echter niet speciaal genoeg. Het raakt me niet zo. Ik zou dan ook gaan voor een 488 GTB. Ook niet de meest originele keus, maar daar heb ik schijt aan.

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      6 maart 2015 om 13:04

      @berlinetta:
      Je mag hopen dat het een goede auto is..
      Hier de ervaringen van een eigenaar van het nu uitgaande model.
      http://www.autoforum.be/showthread.php?43307-Problemen-met-mijn-r8

      Dit verwacht je nog niet van een achter het ijzerengordijn gebouwde trammelant..

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        6 maart 2015 om 13:24

        @tupperware: Ik doelde meer op zijn rijeigenschappen dan op de kwaliteit. Dat laatste kan ik niet over oordelen. Het zal zeker wel een goede sportwagen zijn die zich kan meten met de concurrenten. Maar daar is voor mij dan ook alles mee gezegd. Je moet een Audi-liefhebber zijn om deze auto te kopen.

        Login om te reageren
  22. knipperlichtje zegt

    6 maart 2015 om 13:04

    Liever een Ferrari dan een Audi, maar ik vind de 488 pittig lelijk, een pittig dilemma dus. Ik haal wel een ingereden 458, is een deel van de afschrijving ook al voor me betaald.

    Login om te reageren
    • jochempie zegt

      6 maart 2015 om 13:16

      @knipperlichtje: Topidee, zo zou ik het ook doen. Of kijken wat een Gallardo Performante moet opbrengen.

      Login om te reageren
      • norge zegt

        6 maart 2015 om 19:01

        @Jochempie: Rijdt je nog in een Audi..

        Login om te reageren
  23. burninrubber zegt

    6 maart 2015 om 13:08

    Ja als je dan toch dit geld gaat stukslaan koop dan een Ferrari. Of doe eens gek en koop een AMG GT

    Login om te reageren
  24. jochempie zegt

    6 maart 2015 om 13:14

    De Lambo 12 mille duurder! Da’s bijna het prijsverschil tussen een 4C coupé en 4C cabrio!! Dan laat je die Audi toch staan??

    Login om te reageren
  25. kaeser zegt

    6 maart 2015 om 16:24

    Ik vraag me af wat je precies voor 29 ruggen extra aan hardware krijgt op de Plus versie. De carbon spoiler alleen zal het niet zijn. Riekt naar geldklopperij.

    Login om te reageren
    • badboys zegt

      6 maart 2015 om 16:38

      @kaeser: Laten we aub niet doen alsof dat alleen bij Audi gebeurt. Bij Porsche moet je in Duitsland 50k meer betalen voor de GT3 RS t.o.v. van de normale GT3, in Nederland kan dat bedrag zelfs oplopen. Laten we al helemaal niet beginnen wat ze bij Ferrari vragen voor een paar stickers (topic hierover is bij AB langs geweest).
      Mercedes vraagt 20k om je G-Klasse in een opvallende kleur (bordeaux-rood, paars, geel, oranje, groen) te werven.

      Login om te reageren
      • badboys zegt

        6 maart 2015 om 16:40

        @badboys: Uiteraard wel bij de G63/G565 AMG natuurlijk

        Login om te reageren
  26. series2 zegt

    6 maart 2015 om 18:43

    Ik weet niet wat het is maar vind hem ineens steeds toffer worden… terwijl ik meestal audi’s (vw) haat… hij is heel discreet en toch opvallend (door de middenmoter configuratie) en hij heeft een v10… ik vind het gewoon een supercar die niet voor jurken is! (Hopelijk ook niet voor iters… doe mij er maar een (zonder plus) kleur denk ik nog over na.

    Login om te reageren
  27. mrrallycross zegt

    7 maart 2015 om 11:09

    Na het kopen gewoon meteen even bij underground racing langs gaan en klaar is kees

    Login om te reageren
  28. ricardo94 zegt

    7 maart 2015 om 14:02

    Ik vind de R8 echt lelijk geworden, de vorige had nog wel iets maar deze is gewoon lelijk!

    Login om te reageren
  29. badboys zegt

    7 maart 2015 om 16:57

    http://www.audi.nl/nl/web/nl/modellen/r8/r8-coupe.html#

    Audi R8 is gewoon een zeer mooie bak geworden en rood met zwarte accenten staat hem perfect. De foto’s die op de site zijn vrijgegeven zijn echt fraai.

    Login om te reageren
  30. toyotafortuner zegt

    7 maart 2015 om 20:32

    Ik weet het niet: het uitgaande model vind ik tot nu toe het mooist. Het nieuwe? Hmm… Leunt wel heel erg tegen de TT. Misschien als ik hem in het echt zie/de eerste gespotte exemplaren zie, dat ik hem meer waardeer.

    Maar uiteindelijk is er maar 1 wagen in deze klasse waar ik nog het meest warm van word en dat altijd mijn nummer 1 keuze zal zijn: de Nissan GT-R!

    Login om te reageren
  31. michaelcorleone zegt

    3 mei 2015 om 14:13

    Ik ben blijkbaar een van de weinige die de nieuwe R8 wel wil, een van mijn favoriet in zijn klasse. De GT-R en de 911 zijn ook lekker.

    Login om te reageren
  32. nissanskylinegtr zegt

    18 oktober 2015 om 18:56

    Waarom geven ze deze ook niet 610 pk zoals de Huracan? .. Omdat de Huracan boven de R8 moet staan of iets in die richting.. ?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North