• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

MEC maakt de Mercedes-AMG C63-S helemaal af

Auteur: RubenPriest, gepost 23 mei 2016 om 14:11 – 18 Reacties

Afbeelding MEC maakt de Mercedes-AMG C63-S helemaal afAfbeelding MEC maakt de Mercedes-AMG C63-S helemaal afAfbeelding MEC maakt de Mercedes-AMG C63-S helemaal afAfbeelding MEC maakt de Mercedes-AMG C63-S helemaal afAfbeelding MEC maakt de Mercedes-AMG C63-S helemaal afAfbeelding MEC maakt de Mercedes-AMG C63-S helemaal af

MEC Design
Soms maken extra details een auto gewoon fraaier. MEC-Design pakt de handschoen op bij deze C63-S van Mercedes-AMG.

Iets minder zakelijk en een stukkie sportiever. Dat had de Duitse tuner waarschijnlijk voor ogen bij deze C63-S sedan. Het is ze nog gelukt ook. Waar we eerder schreven over tranentrekkende creaties, zien we nu eindelijk wel een netvlies-vriendelijk product van de tuner.

De powersedan kreeg enkele subtiele wijzigingen. Zo rolt de Merc op fraaie 20 inch wielen en staat de C63 net even wat dichter naar de grond toe. Het gedempte uitlaatgeluid is niet meer dankzij een ander uitlaatsysteem. De 4.0 twinturbo V8 werd met rust gelaten. Met 510 pk, 700 Nm en een sprint naar de honderd in vier tellen kom je immers weinig tekort.

Is de MEC C63-S toch wat te gewoontjes voor je? Geen paniek. Je kunt ook terecht bij Carlsson of Brabus.

Ook interessant!

  • 'Zoveel vermogen gaat de 2021 C63 AMG met vierpitter leveren'
  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
  • Nieuwe Mercedes-AMG C63 met vierpitter laat zich zien
  • Mercedes C63 AMG W205 2014 – 2021 Occasion Aankoopadvies
    Mercedes C63 AMG W205 2014 – 2021 Occasion Aankoopadvies

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist doet Dukes of Hazzard op rotonde
  • Jonge automobilisten zijn een stel angsthazen op de weg
  • Lotus Eletre PHEV krijgt een teleurstellende motor
  • Je betaalt wegenbelasting, maar waarvoor eigenlijk
FacebookTweetPinLinkedIn

amg, c-klasse, c63, c63s, mec-design, Mercedes, tuning

Vorig bericht: « Dit is de duurste BMW van Marktplaats
Volgend bericht: Buschauffeur pakt viaduct in Groningen »

Lees Interacties

Reacties

  1. dionijsb zegt

    23 mei 2016 om 14:14

    Over het algemeen mooie details maar de velgen doen me niks…

    Login om te reageren
  2. viezefreddyw zegt

    23 mei 2016 om 14:17

    De velgen vind ik niet mooi en een maatje te groot. Voor de rest best prima gedaan. Even een ander kleurtje in plaats van leasegrijs en je hebt er een toffe auto aan.

    Login om te reageren
  3. mrrallycross zegt

    23 mei 2016 om 14:19

    Niet helemaal, zou toch andere velgen monteren

    Login om te reageren
  4. martinus zegt

    23 mei 2016 om 14:20

    Het is maar wat je wilt uitstralen..

    Login om te reageren
  5. allesmetturbo zegt

    23 mei 2016 om 14:24

    Erg lelijk

    Login om te reageren
  6. tyso44quattro zegt

    23 mei 2016 om 14:25

    Wat is er dan aan veranderd??? Ik zie het niet goed.. Juist de velgen..!!

    Login om te reageren
  7. pinut187 zegt

    23 mei 2016 om 14:46

    Wel erg subtiel en wat moet dit allemaal kosten?

    Login om te reageren
  8. cpp1 zegt

    23 mei 2016 om 14:50

    Die wielen en op welke manier ze eronder zitten ?, vre-se-lijk. Een heel fout, kamp design, te groot, verkeerde ET waarde…alles is gewoon fout aan deze set.

    Login om te reageren
  9. berlinetta zegt

    23 mei 2016 om 14:57

    Niet erg geslaagd in mijn ogen. Velgen zijn niet zo mooi en te groot. De auto ligt te laag, het lijkt een beetje alsof de vering kapot is. Alleen het uitlaatsysteem zal wel leuk klinken. Vind het vooral fraai dat het uitlaatsysteem er hetzelfde uit ziet als het origineel en dat het geen overdreven orgel is.

    Login om te reageren
    • cpp1 zegt

      23 mei 2016 om 15:04

      @berlinetta: die “uitlaatjes” zijn bij de C klasse bumper inzet stukken. Die zitten dus gewoon vast aan de bumper.

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        23 mei 2016 om 15:08

        @cpp1: Ik bedoel inderdaad de sierstukken ;) De echte uitlaat zit ergens weggemoffeld zoals bij bijna alle automerken tegenwoordig.

        Login om te reageren
  10. Dutchdriftking zegt

    23 mei 2016 om 15:31

    Ik vind het mooi. Wel even de velgen in 1 kleur spuiten.

    Login om te reageren
  11. Edge zegt

    23 mei 2016 om 16:51

    Nou, doe mij dan toch maar een gewone C 63 S. Dit is iets voor een voetballertje van 18 of 19. Zo eentje die net zijn eerste profcontract heeft getekend, waardoor hij wel geld heeft voor de velgen maar nog even moet door sparen om all-in te gaan en met een wanstaltige bodykit en picknicktafel op de achterklep.

    Login om te reageren
  12. wjeurs zegt

    23 mei 2016 om 17:16

    Wat een ontzettend lelijke wielen, verder niets aangepast toch? Alle powersedans, M, AMG, of RS zouden van mij alleen een akrapovic systeempje krijgen. Verder handjes thuis.

    Login om te reageren
  13. 730ld zegt

    23 mei 2016 om 19:44

    Ik wil er een met V8

    Login om te reageren
    • scooper zegt

      24 mei 2016 om 06:13

      @730ld: je verwart deze met een M3, deze heeft ‘gewoon’ een V8 ;)

      Login om te reageren
  14. eefie zegt

    23 mei 2016 om 20:34

    Mooi, maar wel met andere velgen

    Login om te reageren
  15. lompey zegt

    23 mei 2016 om 21:19

    Verschrikkelijk mooie auto met verschrikkelijk lelijke wielen. Vandaag in een nieuwe E gereden. Tekort om echt te voelen maar wat is het dashboard in het echt mooi. Wat een display.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North