• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Megagallery: Audi TT RS Coupe en Roadster

Auteur: robbie, gepost 31 mei 2009 om 18:12 – 33 Reacties

Audi TT-RS
Audi is eindelijk zo verstandig geweest om wat extra beeldmateriaal van de TT RS vrij te geven. Dus nu kunnen we dit nieuwe bommetje echt van alle kanten bekijken.

In onderstaande gallery vind je maar liefst 69 foto’s van zowel de Roadster als de Coupe. En weten we nog wat er onder de motorkap ligt? Inderdaad die heerlijke 2.5 liter grote vijfcilinder met 340 pk en 450 Nm. De prijzen in Nederland zijn overigens 76.990 euro voor de TT-RS coupe en 81.475 euro voor de TT-RS Roadster.

Ook interessant!

  • nieuwe gave lakken
    Nieuwe gave lakken voor dikke kleine Audi's
  • TT RS Heritage is eerbetoon aan Ur-quattro
  • Audi TT is goedkoper, maar nog steeds te duur
  • Mijn Auto: Audi TT-RS van Menno
    Mijn Auto video: Audi TT-RS van Menno

Nieuwste artikelen

  • Video: Dat gaat niet passen!
  • Ford gooit gamma om vanwege ‘gebrek aan nieuw Model T-moment’
  • Is dit de beste of vreemdste manier om 10 miljoen euro uit te geven?
  • Van emotie naar ratio: de BMW 530i Individual van Henk-Jan #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, tt-rs

Vorig bericht: « Is Peugeot/Citroen het volgende slachtoffer van Fiat?
Volgend bericht: Video: Ferrari Enzo “The Beast” »

Lees Interacties

Reacties

  1. DD zegt

    31 mei 2009 om 18:15

    dik hoor, doe mij ze allebei maar ;)

    Login om te reageren
  2. Aston Martin DB4 GT Zagato zegt

    31 mei 2009 om 18:16

    De nieuwe TT coupe vind ik zeker de mooiste Audi tot nu toe. Hmmmz…misschien toch de R8…, nee toch maar de nieuwe TT RS coupe. De cabrio hoeft van mij niet, omdat de lijnenspel wegvalt en daarom minder mooi oogt.

    Login om te reageren
  3. Relief zegt

    31 mei 2009 om 18:29

    Haal die spoiler weg en de auto klopt volledig!

    Login om te reageren
  4. Spuit11 zegt

    31 mei 2009 om 18:39

    Damn erg mooie auto vooral de coupe. En de kleur wit staat hem het best imo.

    Login om te reageren
  5. Yo..nas zegt

    31 mei 2009 om 18:41

    Leuk! Net weer iets anders dan die saaie, identieke stroom a3,a4,a6.

    Login om te reageren
  6. Tommy zegt

    31 mei 2009 om 18:51

    Zeer knappe kar met een lekker blok voorin! De TT RS is wel veruit de mooiste TT en die spoiler maakt hem JUIST af!

    Maar heb in verschillende tests afgelopen dagen gelezen dat hij tegenvalt en te soft is, hij is wel snel maar dat voel je niet. De motor bouwt zijn vermogen zeer lineair op, dat is voor het comfort wel mooi maar voor de beleving minder. Waaneer gaat Autoblog trouwens testen? :P

    Login om te reageren
  7. theagle11 zegt

    31 mei 2009 om 18:53

    Erg lekkere bak. Doe mij er maar een. Hij staat sowieso nog op mn lijstje
    met nog te kopen auto’s. De spoiler mag er van mij ook zeker op blijven.
    Oja hij mag in het wit afgeleverd worden.

    Login om te reageren
  8. rob zegt

    31 mei 2009 om 19:03

    doe mij maar een 335

    Login om te reageren
  9. vergelijkingsmongool zegt

    31 mei 2009 om 19:03

    Mooie bak, lekker 5 pittertje. Zo te lezen best gewaardeerd hier op AB. Is ie nu dan kappersauto af?

    Login om te reageren
  10. BmwMPower zegt

    31 mei 2009 om 19:19

    @ vergelijkingsmongool

    Nee, het is en blijft een kapperswagen.

    Ik heb liever een 335i met M-Sportpakket, dan wel een E92 M3.

    Login om te reageren
  11. jdm zegt

    31 mei 2009 om 19:22

    blijft een gay/vrouwen bakje!

    Login om te reageren
  12. Solstice zegt

    31 mei 2009 om 19:29

    Ideaal zou zijn (voor mij althans) het uiterlijk van de TTS met de vijfcilinder van de TTRS. Qua uiterlijk vertoon zijn ze daar in Ingolstadt net iets te ver doorgeschoten naar mijn mening met de RS.
    Bovendien vind ik deze zo historisch beladen naam ook niet hélemaal terecht voor dit toch ietwat androgyne autootje…

    Login om te reageren
  13. glo95 zegt

    31 mei 2009 om 19:33

    81 en een beetje duizend E! Voor zoveel geld kan je toch met wat leukers uit de showroom rijden dan een opgefokt kappers autotje dat er naar mijn smaak nog steeds niet uitziet (Maar over smaak valt niet te twisten, dus no offence to audi fanboys).

    Login om te reageren
  14. Guido zegt

    31 mei 2009 om 19:59

    Ik heb ook liever een 335! desnoods een 135 ;)

    Login om te reageren
  15. Relief zegt

    31 mei 2009 om 19:59

    Mannen die roepen dat dit een kappers auto is of vrouwen lopen maar wat na te praten. Ik zou het niet erg vinden om hier in gezien te worden. En ik ben zeker geen kapper of homo.

    Login om te reageren
  16. Guido zegt

    31 mei 2009 om 20:04

    )

    Login om te reageren
  17. tdj zegt

    31 mei 2009 om 20:24

    Ik vind 76.990 overigens naar nederlandse maatstaven relatief goedkoop. De meeste RS/ M / AMG modellen gaan al snel over de 100k.
    Even mee langs de chippert en je rijd elke M3/RS4/Camg zoek.

    Login om te reageren
  18. Hupke zegt

    31 mei 2009 om 20:31

    Best wel tof maar een echte roadster is het niet. Ben er vrij zeker van dat het een gewoone cabrio is.

    Login om te reageren
  19. Noodle zegt

    31 mei 2009 om 20:43

    Heb de rooster van het weekend in het echt gezien in Autostadt, het is wel een erg vet speelgoedauto’tje hoor.. Maar dan liever een A5 cabrio als ik moet kiezen!

    Login om te reageren
  20. Tommy zegt

    31 mei 2009 om 20:54

    @Solstice: Ja maar de mannen uit Ingolstadt hebben deze bodykit ook niet ontwikkeld, daar moet je de mannen uit Neckarsulm verantwoordelijk voor houden. Het is ook niet snel goed hé, dan is het weer saai, dan is het weer “te”…

    De TT RS-snuit is wel veel mooier dan die van de TTS, die is een beetje overdone met al dat chroom in de grille en de mistlichten in de koelsleuven staan ook niet.

    Login om te reageren
  21. Edman zegt

    31 mei 2009 om 21:28

    Doe mij maar een 335i, breng ‘m langs Ziptuning en rij voor minder geld menig sportwagen ’t snot voor de ogen!

    Login om te reageren
  22. Ary zegt

    31 mei 2009 om 21:52

    69 fotos, is dat getal opzettelijk genomen voor als bijbehorende gedachte bij een tt-rs ?

    Login om te reageren
  23. RenJie zegt

    31 mei 2009 om 22:29

    -edit: check!-

    Login om te reageren
  24. Solstice zegt

    31 mei 2009 om 23:26

    @Tommy: quattro GmbH is verantwoordelijk, je hebt helemaal gelijk. :)

    Login om te reageren
  25. KC zegt

    1 juni 2009 om 00:14

    Kan je m ook met DSG-bak krijgen? Op de foto’s zie ik alleen een handbakm terwijl de auto’s op zulke foto’s meestal met DSG zijn voorzien om te pronken.
    Verder lijkt t me een prima auto om mee te crossen en je snel van a naar b te verplaatsen.

    Login om te reageren
  26. Citrofiel zegt

    1 juni 2009 om 00:44

    Dit ding is even snel als een M3 of C AMG naar de 100?! :shock: Wat nu als je als M3-rijder die zijn auto niet ten volle (weet te) benut(ten) wordt ingehaald door zo’n kappersauto… Doet pijn hè? :P

    Login om te reageren
  27. Sorcerer zegt

    1 juni 2009 om 13:05

    Argh, doe die spoiler weg, alsjeblieft ;(

    Of weer zo eentje die alleen uitklapt bij 120+ km/h, anders heeft het toch nauwelijks zin…

    Login om te reageren
  28. j zegt

    1 juni 2009 om 13:50

    Weg met die spoiler

    Login om te reageren
  29. Tommy zegt

    1 juni 2009 om 20:40

    @KC: De DSG-bak is niet leverbaar en zal om technische redenen ook niet leverbaar worden.

    Login om te reageren
  30. BananaFlip zegt

    3 juni 2009 om 13:57

    Wat een heerlijk bruut wagentje is dit toch geworden.
    En ik heb het al vaker gezegd, maar toch nog een keer:
    De TT is nu echt, écht een stoere auto geworden.
    Maar dan wel de Coupé, want met de Roadster haal je het dameskappersimago weer een beetje terug, en dat wil je niet.
    De Coupé is wel helemaal perfect, met een lekkere geblazen vijfpitter, jammie.

    Login om te reageren
  31. BananaFlip zegt

    3 juni 2009 om 13:58

    @ Tommy

    Dat wil je ook niet.
    In deze sexy ride moet gewoon een fijne handbak.

    Login om te reageren
  32. Windhoos zegt

    3 juni 2009 om 20:58

    Opvallend dat sommigen hier zeggen dat ze liever een 335i hebben dan een TT RS, niet dat dat niet zou kunnen, maar dat is uiteraard een hopeloze vergelijking. De TT RS is tot leven geroepen om oa te kunnen concurreren met een Z4M, en niet met een 335i……

    @Edman,

    Ziptuning van kwakzalver Steven Renes zijn een stelletje amateurs, dat heeft “grote” man Steven wel bewezen op het audiforum en op het RS6 forum. Kwam op het RS6 forum met totaal ongegronde specs betreffende een RS6 die met 660pk 351km/u zou halen en dat terwijl ze nog maar enkele jaren meedraaien. Heel erg vreemd dat MTM met 730pk dit soort waardes dan niet haalt (en nee, ik ben niet de enigste die dit denkt, zoek het maar eens ff op……)

    Login om te reageren
  33. Wut zegt

    7 juni 2009 om 13:13

    Op http://www.hetautonieuws.nl staat al een rijtest :P Best brute bak!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North