• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Meriva tuning door Irmscher

Auteur: CasperH, gepost 16 maart 2010 om 17:23 – 31 Reacties

Opel Meriva door Irmscher
In Genève maakten we kennis met de nieuwe Opel Meriva. En als het Opel is, dan zit Irmscher er vroeg of laat met de vingers aan.

En in dit geval waren ze er vroeg bij, al zijn de opties vooralsnog beperkt. Verwacht nog geen full body kit of motortuning maar je kan al wel kiezen voor 17, 18 of 19 inch wielen. Daarnaast zijn er een alternatieve grille en een uitlaatsierstukje beschikbaar en is het mogelijk de auto 30mm te laten verlagen.

Voor het interieur blijft het voorlopig bij een setje aluminium sportpedalen en leer voor op de stoelen. De reputatie van Irmscher kennende zal er ongetwijfeld meer spul beschikbaar komen maar daarover is vooralsnog niets bekend.

Opel Meriva door Irmscher front
Opel Meriva door Irmscher front
Opel Meriva door Irmscher front

Ook interessant!

  • Deze Opel Corsa maakt zijn naam wél waar
  • Dit is de Opel Grandland voor mensen met hoogtevrees
  • Opel Mokka is eindelijk cool genoeg voor goede oude tuning
  • Irmscher Opel Insignia iS3
    Irmscher Opel Insignia iS3 heeft bijzondere inspiratiebron

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

geneve-2010, irmscher, meriva, Opel, tuning

Vorig bericht: « Vreemd: €13.000 verschil tussen i-MiEV en iOn/C-Zero
Volgend bericht: Daimler en Renault willen vriendjes worden »

Lees Interacties

Reacties

  1. awiebo zegt

    16 maart 2010 om 17:25

    opel’s a-klasse….
    wel mooie velgen op de artikelfoto.
    verder ook geen rare auto

    opel, wir leben autos

    Login om te reageren
  2. Koko zegt

    16 maart 2010 om 17:28

    Ziet er fatsoenlijk uit.

    Login om te reageren
  3. Svenska Aeroplan AB zegt

    16 maart 2010 om 17:31

    Deze auto gaat het errrg goed doen in Nederland denk ik!

    -edit: check!-

    Login om te reageren
  4. jorden zegt

    16 maart 2010 om 17:32

    van zo’n saaie auto, moet je er maar een beetje wat leuks van maken.

    Login om te reageren
  5. de jos zegt

    16 maart 2010 om 17:33

    welke opa legt er nu 17, 18 of 19 inch wielen op z’n Meriva.

    Gun ze liever eerst even de tijd om die achterdeuren te ontcijferen. ;-)

    Login om te reageren
  6. super zegt

    16 maart 2010 om 17:43

    vraag me af welke fabrikant als eerste autos met suicide doors voor gaat bouwen.

    Login om te reageren
    • Brammer zegt

      16 maart 2010 om 18:04

      @super: Rolls Royce Phantom Drophead Coupe.. ;)

      Login om te reageren
      • super zegt

        16 maart 2010 om 20:09

        @Brammer:
        ah ja, wist ik niet eens.

        Login om te reageren
  7. Dan zegt

    16 maart 2010 om 17:53

    -edit: check!-

    Login om te reageren
  8. Imom zegt

    16 maart 2010 om 17:54

    Dan nog liever het vorige model,deze is ……..Heb er eigenlijk geen woorden voor.

    Login om te reageren
  9. Beedoo zegt

    16 maart 2010 om 17:57

    WTF… Wordt dit al tuning genoemd?

    Login om te reageren
  10. Dennis21 zegt

    16 maart 2010 om 18:06

    achterdemper van irmscher is ook al tig jaren hetzelfde :D zo 1 zat ook al op een astra f…

    Login om te reageren
  11. killioq zegt

    16 maart 2010 om 18:49

    sportief zo’n meriva. blokendozen op wielen stoer maken, wel een uitdaging

    Login om te reageren
  12. Zondagsrijder zegt

    16 maart 2010 om 18:52

    Tunen is niet de oplossing. Het euvel zit hem in de berijders. Vaak bejaard of grenzend daaraan. Er is geen auto die meer ophoudt dan de Opel Meriva.

    Login om te reageren
    • Jipp zegt

      16 maart 2010 om 19:01

      @Zondagsrijder: Ik heb vaker last van een een lelijke prius dan van een meriva….

      Login om te reageren
  13. Jipp zegt

    16 maart 2010 om 19:00

    hij is zo best te pruimen, net als een beetje aangepaste golf plus of seat altea, alleen het gros van de eigenaren moeten een gaspedaal van toyota krijgen!

    Login om te reageren
  14. jiskaP zegt

    16 maart 2010 om 19:32

    Die grill vind ik dus echt gewoon helemaal niks :P

    Login om te reageren
  15. Beedoo zegt

    16 maart 2010 om 19:40

    Inderdaad, die grill is niks :S helaas zit die al zo’n 648 jaar op elke opel die door Irmscher bewerkt is… Jammer

    Login om te reageren
  16. paulusrx7 zegt

    16 maart 2010 om 19:59

    voor echte opa sjonnie’s wat een gedrocht echt te zielig voor worden net als de zafira opc totaal kansloos!!

    Login om te reageren
  17. 16V zegt

    16 maart 2010 om 20:51

    Een uitlaatsierstukje….? Dan pak je toch even uit, kijk over 30 jaar nog eens, misschien vind ik hem dan wel leuk.

    Login om te reageren
  18. Damoss zegt

    16 maart 2010 om 21:16

    Netjes hoor

    Login om te reageren
  19. Dimglor zegt

    16 maart 2010 om 22:29

    Leuke velgen…
    Voor de rest een beetje een rare achterkant…
    En die uitlaat ziet er wel redelijk belachelijk uit…

    Login om te reageren
  20. Timmie zegt

    16 maart 2010 om 23:06

    De Meriva is nu echt wel een ongepaste auto om te tunen. Een degelijk familie-mpv’tje. @ Irmsher en anderen: denk eens twee (!) maal na voordat je je vingers verbrandt!!!

    Login om te reageren
  21. PeugeotGTI zegt

    17 maart 2010 om 00:13

    Da’s dik pimpen hee, met je Meriva met 19 inch jetsers
    Neon eronder, vadsige stereo d’r in en naar de McD op zaterdagavond :shock:

    Login om te reageren
  22. GTA_Torino zegt

    17 maart 2010 om 07:00

    Haha, en ik heb hier net op m’n mobile een spoilert gezet zodat ik sneller kan bellen. Ongeveer even nuttig als deze tjoening me dunkt!

    Login om te reageren
  23. Vincenzo zegt

    17 maart 2010 om 09:54

    spannend hoor……

    Login om te reageren
  24. KEvinAmbu zegt

    17 maart 2010 om 13:08

    Aha een rolls opel Drophead meriva Coupe. ook leuk,

    nee dit is erg leuk op een luxe auto maar bij dit.
    en het is een opel.
    ik denk dat als je hem in het begin hebt steeds achteraan de deur open wilt doen.:)

    Login om te reageren
  25. Bonnoh zegt

    17 maart 2010 om 16:58

    ik vind er niks aan

    Login om te reageren
  26. Cantago zegt

    18 maart 2010 om 20:22

    Een familiebak is er niet om te tunen, helaas…

    Login om te reageren
  27. hakenhaai zegt

    7 september 2010 om 09:49

    Mervia…. Tuning…

    Ik had nooit gedacht dat dat in een zin terecht zou komen zonder door iedereen op hoongelach te worden getrakteerd.
    O maar dat is ook niet zo.
    Tip:
    je kunt deze spullen ook bij de Halfords halen.
    Wieldoppen met spinners, een Uitlaatsierstukje , en dan ook maar zo’n badge met GTI turbo 16V er op. plus van die dingetjes om je gordel met Sparco der op.
    MOOI man!

    Login om te reageren
  28. meriva zegt

    19 augustus 2012 om 15:36

    jonge jonge wat lees ik hier weer nu ik heb een meriva ik ben 46 jr en ook nog 18 inch licht metaal daaronder ook heb ik het opc besteld ik kocht de auto nieuw ook nog in een cosmo uitvoering en het is de enige auto waar ik met mijn handicap ik kan komen ik heb nl 3 x een herseninfarkt gehad dus niet alleen voor opa’s he de jos en niet alleen voor sjonnies opa’s paulusrx7 nee ik vind het echt een mooie auto en hij rijdt heel erg fijn ik heb de 1.7 cdti automaat dus haakenhaai maak de meriva maar belachelijk maar ik ben der heel blij mee enne die zelfmoord deuren ideaal ik wil niets anders

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North