• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mika Salo door Nederlanders met dood bedreigd

Auteur: CasperH, gepost 26 oktober 2017 om 07:41 – 158 Reacties

Mika Salo krijgt doodsbedreigingen uit Nederland


Één van de stewards van de FIA die afgelopen weekend een straf gaven aan Max Verstappen, is met de dood bedreigd vanuit Nederland.

Hij was één van de vier mannen die de inhaalactie van Max Verstappen op Kimi Raikkonen (video) van afgelopen zondag veroordeelden. Max Verstappen kreeg een straf van vijf seconden waardoor hij net buiten het podium terecht kwam. Ook kreeg hij een strafpunt op zijn licentie.

Komend weekend wordt er geracet in Mexico. In aanloop naar die race werd Salo gevraagd hoe het nu gaat. Hij laat weten meerdere doodsbedreigingen ontvangen te hebben, met name uit Nederland. Toch jammer: tot nu toe konden we de schijn nog een beetje ophouden dat “fans” van autosport net een tikkeltje meer beschaving in zich hadden dan bijvoorbeeld voetbalfans. Maar daar komt nu ook een einde aan, omdat er blijkbaar genoeg gladiolen bestaan die het in hun kop halen om andere mensen de dood toe te wensen, simpel omdat ze een beslissende rol hebben in een sport. Mocht je zo’n eikel zijn en dit lezen: je bent een verspilling van de lucht die je inademt.

Mika Salo laat zich overigens niet gek maken. Ondanks dat er onder andere op zijn Instagram doodsbedreigingen werden geplaatst blijft hij bij zijn standpunt. Dat de straf die Max Verstappen kreeg terecht was. Dit ondanks de enorme stroom aan kritiek die er op de FIA afkwam na afgelopen zondag. Wil je iets meer een idee krijgen over wat voor persoon Mika Salo is? Wouter ging ooit een stukje met hem rijden.

Met dank aan Dennis voor de tip!

Ook interessant!

  • Max Verstappen gaat je Viaplay aansmeren
    Max Verstappen gaat je Viaplay aansmeren
  • FIA boos op Max Verstappen vanwege burn-out
  • Video: Max Verstappen Track Guide van Bahrein
  • BREEK! Max Verstappen krijgt dikke vette straf van de FIA

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

fia, Formule 1, Kimi Räikkönen, Max Verstappen, Mika Salo, Racing, verenigde-staten

Vorig bericht: « Dochter Paul Walker treft schikking met Porsche
Volgend bericht: Breek: cabrio per 2018 verboden in Harderwijk »

Lees Interacties

Reacties

  1. viezefreddyw zegt

    26 oktober 2017 om 07:46

    Wat een ongelooflijke sukkel moet je dan zijn. Dat je op een vrije avond naast die dikke trol van je op de bank zit, je iPad er bij pakt en denkt; “laat ik die Salo eens bedreigen.” En dan vervolgens teksten neerzet als: “Ik maak je dood, flikker!” Of iets in die trant. En dan vervolgens met een voldaan gevoel bij jezelf denkt: “Zo, die zit” en die dikke trol naast je op de bank een kusje geeft.

    Login om te reageren
    • racerx zegt

      26 oktober 2017 om 08:04

      @viezefreddyw: Hahaha! Aanvulling: waarop de dikke trol haar hoofd wegdraait. Na deze onsuccesvolle poging gaan ze in gescheiden slaapkamers slapen, waarop pauper in kwestie zich nog even flink bevredigt terwijl hij zijn doodsbedreiging richting Salo nog even terugleest.

      Login om te reageren
    • str8six zegt

      26 oktober 2017 om 08:41

      @viezefreddyw: vooral die laatste zin is misselijkmakend.

      Login om te reageren
      • 599gto zegt

        26 oktober 2017 om 08:46

        @str8six: Ja he ……dat was vies

        Login om te reageren
    • ghost zegt

      26 oktober 2017 om 09:27

      @viezefreddyw: zoooooo! Jij bent lekker bezig deze ochtend hea!

      Login om te reageren
    • ger_dekker zegt

      26 oktober 2017 om 12:31

      @viezefreddyw: tja dat zou kunnen! Het kan ook een mongool zijn die bij altrecht in Den Dolder zit te wachten op zijn medicatie om zijn moordneigingen te onderdrukken en het net niet gehaald heeft….je weet het niet he…mafkezen

      Login om te reageren
  2. hamerhaai zegt

    26 oktober 2017 om 07:50

    Dat is dus van dat typische volk dat pas sinds het succes van Max kijkt, enkel daarvoor en niet voor de sport.
    Toch jammer.

    Login om te reageren
    • chrisvis zegt

      26 oktober 2017 om 08:01

      @hamerhaai: het is idd spijtig maar op spa haalde ze je er ook direct vantussen.
      De “gewone” Nederlandse supporters(die waren er ook en met veel kennis van zaken trouwens) maar dan kwamen de successupporters…die wandelden binnen alsof ze het circuit overgekocht hadden met een arrogantie die zelden gezien word. Heb er zelfs uit mijn kameraad zijn persoonlijk stoeltje moeten uitjagen toen die even naar de dixi moest en dan die reacties die volgden…

      Login om te reageren
      • 599gto zegt

        26 oktober 2017 om 08:31

        @chrisvis: Ik was in Barcelona toen max zijn GP race won door uitvallen van de toppers. Ik schaamde me rot ”de Nederlanders” waren echt nationalistisch bezig en heel aanwezig met heel veel drank werd het niet beter of gezelliger voor omstanders.

        Login om te reageren
        • fmgarcia zegt

          26 oktober 2017 om 08:52

          @599gto: Ik was ook in Barca en ik was een van die gasten die zwaar terecht nationalistisch liep te schreeuwen met een corona in zijn hand! Wat een dag was dat zeg.

          Login om te reageren
          • 599gto zegt

            26 oktober 2017 om 09:15

            @fmgarcia: speciaal voor jou
            https://www.youtube.com/watch?v=48-TPiwbv2c

            Login om te reageren
            • rhellema zegt

              26 oktober 2017 om 10:05

              @599gto: ook hier hè, ook hier vergelijk je iemand met de jongens uit Maaskantje. Oftewel voor jou zijn alle personen die in Maaskantje wonen mensen die dronken naar de Grand Prix van Barcelona hebben zitten kijken en zich vreselijk misdragen. Mensen wijzen op hun tekortkomingen maar dezelfde tekortkomingen zelf ook toepassen.

              Login om te reageren
              • bmwfreak038 zegt

                26 oktober 2017 om 17:36

                @rhellema: dat moet diep zitten, haal diep adem

            • justsomebody zegt

              26 oktober 2017 om 15:19

              @599gto: wat ben jij een enorme minkukel , je bent zelf zo’n foute tokkie uit de randstad

              Login om te reageren
              • 599gto zegt

                26 oktober 2017 om 16:13

                @justsomebody: mag je vinden ….

      • toniominestrone zegt

        26 oktober 2017 om 09:48

        @chrisvis: Je kan vinden van die Duitsers wat je wilt, ik heb veel races tijdens het “Schumacher “tijdperk bezocht, nooit een onvertogen woord van die gasten, of je nou voor Hill of Hakkinen was, gewoon met elkaar een Warsteinertje pakken, ook toen kon je de Jos Verstappen ” fans” er al tussenuit halen met hun geschreeuw en terratorium drift, altijd weer die ” Ollanders”, verziekt volkje.

        Login om te reageren
        • Orichy zegt

          26 oktober 2017 om 17:54

          @toniominestrone: Ho, ho, ook dat is maar een klein deel van de Nederlanders, die zich zo gedragen. Er zijn, in de meerderheid, ook Nederlanders die fatsoenlijk een praatje maken en genieten van de prestaties van een Landgenoot.
          Maar die herken je dan weer niet, omdat zij net als de rest niet opvallen in de menigte.
          Kijk, ik snap het enthousiasme en de gezelligheid met een drankje. Maar ik kan met mijn hersenen niet bij het feit, dat je iemand gaat bedreigen, of meer.
          Never, ever, nooit niet doen. Naast dat het dom staat, is het dom, omdat het zulk onoverzichtelijk verstrekkende gevolgen kan hebben. Dan lijkt de slogan toch waar: “Drank maakt meer kapot, dan je lief is”.
          En in dit geval; “Een domme bedreiging maakt meer kapot, dan je lief kan hebben.”

          Login om te reageren
    • henk123456 zegt

      26 oktober 2017 om 08:02

      @hamerhaai: nou, hier ook zo iemand. Van tevoren kon de F1 mij nauwelijks interesseren, maar sinds Max mee rijdt is mijn interesse in deze sport veel groter geworden. Er rijdt nu natuurlijk ook Nederlander rond waar je supporter van kunt zijn… vergelijk het met het WK mét of zonder Oranje. Zonder een team om te supporten is het minder leuk.

      Begrijp ik alle regels? Neen nog niet. Heb ik me daarin verdiept? Mwah, ook niet echt. Ik heb tot nu toe vrijwel elke race van Max gezien en leer telkens bij.

      Ik durf ondertussen te zeggen dat ik fan ben van de sport en dat die ook zonder Max genoeg te bieden heeft. Maar er zullen altijd mensen zijn die het populistisch vinden dat je de sport bent gaan kijken door Max, en niet alle winnaars sinds 1984 kunt opnoemen. So be it.

      En nee, ik stuur geen dreigbrieven of ander hooligan gedrag.

      Login om te reageren
      • hamerhaai zegt

        26 oktober 2017 om 08:22

        @henk123456:
        Je kan ook lezen. Ik geef aan dat ik mensen bedoel die enkel daarvoor kijken. En iedereen weet dat het zulke tokkies waren. Jij hoeft je dus helemaal niet aangesproken te voelen.

        Login om te reageren
        • 599gto zegt

          26 oktober 2017 om 08:39

          @hamerhaai: Ga jij nu serieus bepalen waarom mensen naar iets kijken ?

          Login om te reageren
          • hamerhaai zegt

            26 oktober 2017 om 08:46

            @599gto: Speciaal voor jou dan: doodsbedreigingen zijn geuit door tokkies, niet iedere tokkie heeft doodsbedreigingen geuit. Voel je niet gelijk aangesproken joh.

            Login om te reageren
            • 599gto zegt

              26 oktober 2017 om 09:05

              @hamerhaai: Hou op met Tokkies ….Tokkie noemen het is een joodse achternaam die heel veel mensen hebben o.a die alcoholisten uit 020 maar om een achternaam te gebruiken als een scheldwoord waardoor je heel veel mensen pijn doet is niet OK.

              Login om te reageren
              • rhellema zegt

                26 oktober 2017 om 09:28

                @599gto: ga jij nu serieus bepalen wat mensen niet mogen zeggen?

              • 599gto zegt

                26 oktober 2017 om 09:51

                @rhellema: je zou maar Tokkie heten

              • rhellema zegt

                26 oktober 2017 om 09:59

                @599gto: ja en? Ik zag laatst ergens een opmerking van jou over het feit dat Verstappen op een Maaskantenaar leek, je zal maar uit Maaskantje komen! Maar toevallig omdat Tokkie een Joodse achternaam is dan is het vergelijk maken wel ineens heel erg? Zo heb ik je ook niet zien reageren in de Mongool topics, want geen ras dus het is niet erg? Je meet met twee maten, is een job bij de FIA niets voor jou?

              • 599gto zegt

                26 oktober 2017 om 10:04

                @rhellema: nee hoor ik plaatste een leuke filmpje jonguh meer niet ik zou niet durven om iemand bewust te beledigen :)

              • rhellema zegt

                26 oktober 2017 om 10:08

                @599gto: en iemand die het woord Tokkie gebruikt, beledigt die wel iemand bewust dan?

            • lekkaah zegt

              26 oktober 2017 om 09:24

              @hamerhaai: U bent nog niet bekend met 599gto?

              Login om te reageren
              • 599gto zegt

                26 oktober 2017 om 09:51

                @lekkaah: jij wel, orakel ?

      • viezefreddyw zegt

        26 oktober 2017 om 08:23

        @henk123456: Laat ik voorop stellen dat het alleen maar mooi is dat de autosport groeit in Nederland sinds dat er Nederlands succes is. Niemand hier vind het erg als er mensen zijn die de sport volgen sinds Verstappen meedoet en succes heeft. Niemand vind het erg dat kijkers afhaken wanneer Verstappen uitvalt. Iedereen moet doen wat hij/zij wilt. Het enige vervelende is dus dat al die kijkers met een oranjebril op naar zo’n wedstrijd zitten te kijken. Toegegeven, ik juich net iets harder voor Verstappen als hij een mooie inhaalactie maakt dan wanneer een Vettel of Perez dat doen. Maar alles wat in het nadeel is van Verstappen valt altijd buiten zijn schuld om, aldus de meeste nieuwe kijkers.

        En doorgaans zijn het wel deze kijkers die dit soort shit verzinnen. Deze kijkers worden gigantisch boos op alles en iedereen die Verstappen in de weg zit. Dus gaan we bedreigen en dat soort flauwekul. Wat dat betreft zijn het dus net voetbalsupporters die een steekje los hebben zitten.

        Dit is geen verwijt naar jou toe hoor, zeker niet.

        Login om te reageren
      • 599gto zegt

        26 oktober 2017 om 08:32

        @henk123456: who cares al keek je naar darten

        Login om te reageren
        • rhellema zegt

          26 oktober 2017 om 10:13

          @599gto: datzelfde geldt voor de mensen met de achternaam “Tokkie” who cares? Als je daar boven kan staan ben je als “Tokkie” echt heel zielig.

          Login om te reageren
          • rhellema zegt

            26 oktober 2017 om 10:15

            @rhellema: er moet nog “niet” bij in de tekst

            Login om te reageren
        • bmwfreak038 zegt

          26 oktober 2017 om 17:39

          @599gto: met darten is ook niks mis? Of wel je maakt geen vrienden hier is me wel duidelijk de laatste 5 minuten…

          Login om te reageren
      • gregorius zegt

        26 oktober 2017 om 09:43

        @henk123456: Maar die ‘waar je supporter van kunt zijn’-vergelijking klopt niet. Bij voetbal worden er mensen geselecteerd die voor Nederland uit mogen komen. Het wordt door een bond geregelt, een bond met miljoenen leden. Het is open en iedereen mag er aan mee doen. Een groot gedeelte van Nederland heeft financieel bijgedragen aan de bond, die vervolgens zorgt dat de beste leden die bond vertegenwooridgen. Kortom, ver, heel ver, kan men zeggen: ‘dit zijn onze jongens’.

        Max is de zoon van een rijke man die niet van onbesproken gedrag is. Deze man + een paar van zijn vrienden hebben erg veel geld uitgegeven zodat deze ene jongen in een hoop karts en andere autotjes heeft kunnen rijden. Dat vond overigens vaken wel dan niet buiten Nederland plaats. Max heeft geen ondersteuning van een Nederlandse bond gehad, hij is niet uitgekozen uit een set van talenten. Max is niet de jongen die hij is omdat hij uit een bepaalde buurt komt. Max rijdt ook niet voor een club uit Nederland, een club die een middenpunt is van een sociale omgeving.

        Login om te reageren
    • 599gto zegt

      26 oktober 2017 om 08:23

      @hamerhaai: welk succes ?! is ie al wereldkampioen :)

      Login om te reageren
      • fmgarcia zegt

        26 oktober 2017 om 08:36

        @599gto: Ik ben ook gestopt met F1 kijken na vorig jaar. Heel Nederland en ook daarbuiten lyrisch over MV en wereldkampioen bla bla. Alle kansen gekregen en sloopt gewoon steeds zijn auto. Ik ga pas weer kijken als hij in Spa bovenaan staat.

        Login om te reageren
        • pomoek zegt

          26 oktober 2017 om 08:38

          @fmgarcia:
          https://youtu.be/2Z4m4lnjxkY

          Login om te reageren
          • fmgarcia zegt

            26 oktober 2017 om 08:56

            @pomoek: Heerlijk dit soort ochtenden:). Nog even OT omdat jij er wel verstand van hebt. Mijn vriendin is redelijk in de f1 thuis en zij is heilig overtuigd dat Kimi te weinig brandstof aan boord was, maar ze dat door de snelle
            beslissing nooit hebben kunnen checken. Ik sluit dat namelijk helemaal niet uit.

            Login om te reageren
            • 599gto zegt

              26 oktober 2017 om 09:01

              @fmgarcia: haha ik ken meer vrouwen die gek op GP zijn en dat soort dingen echt weten :)

              Login om te reageren
              • fmgarcia zegt

                26 oktober 2017 om 09:07

                @599gto: Haha ja, maar wat denk jij dan? De fia had nooit tijd genoeg om dat ge checken. Heel raar

            • koeckenbacker zegt

              26 oktober 2017 om 17:56

              @fmgarcia: ik voelde me ook erg alleen toen ik meldde dat kimi geen vermogen meer had. Je zag duidelijk dat kimi mid-corner geen snelheid had, vettel was ook verdwenen.

              En iedereen.. een actie waarbij iemand de bocht afsnijdt en een positie wint, is toch altijd bestraft dmv plek teruggeven of tijdstraf.

              Waarom denk ons max er nu weer mee weg te komen? Hij kan echt racen, maar hij zit niet meer in de karts.

              Login om te reageren
          • 599gto zegt

            26 oktober 2017 om 09:03

            @pomoek: Hij haalt zijn tonen wel :)

            Login om te reageren
        • 599gto zegt

          26 oktober 2017 om 08:42

          @fmgarcia: jij kijkt naar MAX niet naar de sport :) De echte GP fans ik ben er geen kijken naar alles van techniek tot coureur . Mij teveel werk :0

          Login om te reageren
          • fmgarcia zegt

            26 oktober 2017 om 10:16

            @599gto: Ik kan wel zeggen dat ik een echte fan ben. Net als jij bij Spanje 16″ en daarvoor keek ik ook al 15 jaar. Ik kijk naar Sky en wat dingen op youtube na de race. Denk dat ik daarmee voldoende op de hoogte blijf van alle in&outs omtrent f1. Mijn tip is om vooral niet te gaan kijken naar Ziggo. Ik heb al besloten om nooit meer een Jumbo binnen te stappen na Zondag. Wat zonde van je uitzendtijd om zo’n sukkel als gast te vragen. Alle gasten tot nu toe zijn te kansloos in dat programma. Onbegrijpelijk dat ik ooit zou zeggen dat Doornbos mijn nummer 1 is .

            Login om te reageren
        • bmwfreak038 zegt

          26 oktober 2017 om 17:42

          @fmgarcia: die opmerking slaat als een lul op een drumstel, verstappen sloopt niks dat doet de auto zelf aangezien redbull en renault allebei de vermoorde onschuld spelen. Jongens wat irritant in de app een bericht schrijven was voorheen veel overzichtelijker nu moet je opzij scrollen?

          Login om te reageren
    • ghost zegt

      26 oktober 2017 om 09:26

      @hamerhaai: het doet niet onder voor dat simpele volk dat zich mag verschuilen onder de naam “Hooligan”.

      Login om te reageren
    • 87sandyd zegt

      26 oktober 2017 om 09:34

      @hamerhaai: Ben het deels met je eens. Je hebt Nederlandse F1 fans die voor Max al F1 keken en je hebt F1 fans die sinds Max F1 kijken. Die laatste groep kan je opsplitsen is Max Fans en F1+Max fans.

      Die Max fans komen mij onderhand echt de strot uit. Realisme is ver te zoeken, Max doet nooit wat fout, ze kennen plots alle regels, Hamilton/Vettel/Alonso zijn maar matige coureurs vergeleken met Max want Max is gewoon de allerbeste, ze praten constant Doornbos/Coronel/Lammers na, ze stoppen met kijken als Max eruit ligt, ze verlaten zelfs het circuit als Max eruit ligt enz enz enz.

      Het is een beetje een trieste bedoeling. Ik zie het op verjaardagen op zondagavond, in cafe’s, op het circuit en in de vriendenkring. En het zal mij allemaal niets verbazen dat iemand van dit stel Salo heeft bedreigd.. te triest voor woorden

      Login om te reageren
  3. Jochempie zegt

    26 oktober 2017 om 07:51

    Holy shit wat triest… Hebben jullie ook een beetje last van plaatsvervangende schaamte?

    Login om te reageren
    • dennisjuh95 zegt

      26 oktober 2017 om 11:42

      @Jochempie: Heb ik wel vaker op een dag als ik zie wat sommige Nederlanders zeggen of uitspoken…

      Login om te reageren
    • dracae zegt

      26 oktober 2017 om 21:51

      @jochempie: Ik heb grote problemen met de zeer inconsistente beslissingen van de stewards, maar als dat betekent dat ik bij deze malloten (die doodsbedreigingen uiten) moet horen hou ik stante pede op met deze discussie…

      Login om te reageren
      • jochempie zegt

        29 oktober 2017 om 11:50

        @dracae: ik heb er niet eens grote problemen mee. Ja, het is onrecht, maar er zijn wel grotere problemen in de wereld dan een inconsequente steward. Bovendien gaat het om Max, niet om ons.. en die knul redt het wel.

        Login om te reageren
        • dracae zegt

          29 oktober 2017 om 18:00

          @jochempie: Wat mij betreft gaat het dus niet om Verstappen, die red het inderdaad wel, het gaat om de sport.
          Ik weet niet hoe het bij hou zit, maar ik kijk graag sport maar knap toch echt stevig af op degene waarbij jury’s er een puinhoop van maken.
          Dat is dus niet de bedoeling bij F1 en ook niet nodig omdat het meeste dingen gewoon technisch opgelost kunnen worden.

          Login om te reageren
  4. hbk62 zegt

    26 oktober 2017 om 07:52

    IP adres achterhalen en voor straf rondje Nordschleife met Miko in een 930. Wel kotszakje en donorcodicil mee.

    Login om te reageren
    • potver7 zegt

      26 oktober 2017 om 07:57

      @hbk62: Niks kotszakje… Gewoon na afloop de boel laten uitsoppen!

      Login om te reageren
      • 599gto zegt

        26 oktober 2017 om 08:44

        @potver7: ik mocht eens met een rallyrijder meerijden in een Ford cosworth. Ik kende de man niet maar hij reed dik en snel en na 10 seconden wist ik hey dit is leuk omdat hij de auto zijn wil oplegde .

        Login om te reageren
        • mrrallycross zegt

          26 oktober 2017 om 09:40

          @599gto: hij reed dik?

          Login om te reageren
          • 599gto zegt

            26 oktober 2017 om 09:52

            @mrrallycross: https://straatwoordenboek.nl/letter/D/dik

            Login om te reageren
    • 599gto zegt

      26 oktober 2017 om 08:24

      @hbk62: is dat een straf ?

      Login om te reageren
      • bosje zegt

        26 oktober 2017 om 08:30

        @599gto: ook echt. Wat was het e-mailadres van die knakker ook alweer..?

        Login om te reageren
        • 599gto zegt

          26 oktober 2017 om 08:33

          @bosje: geen idee en wil het ook niet weten :) ik blijf het knap vinden om elke keer heel lang naar auto’s te kijken die rondjes rijden :)

          Login om te reageren
  5. ArnoldH zegt

    26 oktober 2017 om 07:57

    Triest….

    Login om te reageren
  6. gitaarknul zegt

    26 oktober 2017 om 08:00

    Dit tyig is wel de doelgroep die media bereiken met “f1 nieuws”, wat echt alleen maar over de prestaties van max gaat, en de rest van de sport een heeel stuk minder word benoemd. Word een enorme oranje bril gemaakt. Ik durf te stellen dat minstens 50% van de ziggo sport kijkers wegzapt als max uitvalt

    Login om te reageren
    • willeme zegt

      26 oktober 2017 om 08:08

      @gitaarknul:

      Het is nog veel erger ..

      Op het moment dat Max uitvalt, dalen de kijkcijfers weer naar ‘Christijan-Albers-in-zijn-Minardi-niveau’ ..

      Zelfde publiek dat massaal vrouwenvoetbal keek ..

      Die vergeten nu ook dat te kijken wegens gebrek aan succes ..

      Die mensen keken ook altijd naar darts ..

      Dat zijn de hoogopgeleiden van dit land ..

      En Rutte & de rest laten het allemaal gebeuren ..

      Anyway, Max kreeg straf ?? Tsss ..

      Login om te reageren
      • Gulli zegt

        26 oktober 2017 om 08:31

        @willeme: je vergeet de Rabobank!

        Login om te reageren
        • mrrallycross zegt

          26 oktober 2017 om 09:42

          @gulli: en de roverheid

          Login om te reageren
          • rhellema zegt

            26 oktober 2017 om 14:04

            @mrrallycross: en Trump

            Login om te reageren
      • 599gto zegt

        26 oktober 2017 om 08:34

        @willeme: vrouwen voetbal net mannen :)

        Login om te reageren
      • gitaarknul zegt

        26 oktober 2017 om 08:50

        @willeme: deze groep is dezelfde reden dat er steeds nieuwsflarden naar buiten komen over een nerdelandse GP, maar dat gaat gewoon niet gebeuren, tegen de tijd dat dat zover is is de max hype allang over, omdat hij 1. Nog geen WK heeft gewonnen, 2. Hij wint minstens 1 WK en dan is het niet bijzonder meer dat max die nederlandse underdog is, of 3. Liberty heeft geen invloed op de FIA dus moet max zijn rijstijl aanpassen aan hoe de rest van de coureurs zich ook gedragen, dus is het niet bijzonder meer

        Login om te reageren
        • 599gto zegt

          26 oktober 2017 om 09:20

          @gitaarknul: Voor zover ik het weet de coureurs winnen geen WK dat doet de techniek uiteraard moet de coureur wel gewoon zijn lijntjes rijden keer op keer zonder ingehaald te worden door zijn ego

          Login om te reageren
          • gitaarknul zegt

            26 oktober 2017 om 09:25

            @599gto: ben ik niet met je eens. Kijk naar het mega verschil tussen hamilton en bottas. Of vettel en raikkonen. De auto speelt zeker mee. Maar de coureur is het verschil tussen derde en kampioen. 70% auto 30% coureur

            Login om te reageren
            • 599gto zegt

              26 oktober 2017 om 09:54

              @gitaarknul: mag je vinden maar met karten vraag ik altijd naar de snelste kart :)

              Login om te reageren
      • stradale888 zegt

        26 oktober 2017 om 09:10

        @willeme: per ongeluk met lincolns account en puntjes ingelogd?

        Login om te reageren
        • jules713 zegt

          26 oktober 2017 om 11:55

          @stradale888: haha, hij valt door de mand!

          Login om te reageren
        • lekbak zegt

          26 oktober 2017 om 15:44

          @stradale888: Andersom hè. Per ongeluk als @lincoln geschreven terwijl hij als @willeme ingelogd is.

          Zou me nog niet eens verbazen dat het echt zo is ook…

          Login om te reageren
          • willeme zegt

            27 oktober 2017 om 00:43

            @lekbak: hey, hoeveel tijd denk je dat ik heb? ()

            Login om te reageren
      • thearchitect zegt

        26 oktober 2017 om 09:52

        @willeme: Ik denk dat het Oranje herenvoetbal het beste voorbeeld.
        De arrogantie die het team de laatste 10 jaar heeft gehad (jezelf automatisch tot de topfavoriet rekenen, ongeacht de competitie en tegenstand) reflecteert keihard op de ‘fans’. Zonder enige vorm van bescheidenheid vervallen Nederlanders dan in een soort Cro Magnon gedrag met veel gebrul, Oranje boa’s, T-shirts die een leeuwenbek worden als je ze half over je hoofd trekt (en de daarmee gepaarde harige bierpens), Oranje uitgedoste (probleem-)wijken en wat niet meer.
        Maar als het succes daalt zoals in de afgelopen jaren, dan roept men om het hoofd van de bondscoach, kan niemand meer voetballen, is iedereen ineens overbetaald en is het eigenlijk altijd kut geweest.

        Het is niet anders met hockey, volleybal, roeien, darten… en Formule 1.

        Als Max niet binnen 3 / 4 jaar wereldkampioen is, wordt hij voor het gepeupel het eeuwige talent en gaan die kijkcijfers rap naar beneden.

        Login om te reageren
        • fmgarcia zegt

          26 oktober 2017 om 10:21

          @thearchitect: Wijze woorden hoor! Ik kan het me alleen niet voorstellen dat hij nooit WK zal worden. Meneer heeft zichzelf letterlijk zo in de kijker gereden dat hij altijd een topauto zal hebben! Laten we het hopen ooit mee te maken. Als ze de techniek niet positief gaan aanpassen zullen ze wel oude fans gaan verliezen.

          Login om te reageren
          • thearchitect zegt

            26 oktober 2017 om 10:44

            @fmgarcia: Het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat hij het niet gaat worden..

            Login om te reageren
        • willeme zegt

          26 oktober 2017 om 10:22

          @thearchitect: Ik vind die arrogantie wel meevallen eigenlijk. In 2008 en 2010 was het absoluut een kanshebber op de titel. De selectie was in vorm, getalenteerd en groot. 2012 had ook gekund, maar toen zaten ze in een vormcrisis. Sindsdien is het naar beneden gegaan. Gewoon minder goede spelers. Maar echt arrogant vind ik ze niet. Misschien de laatste jongens die er nu bij komen. Het Nederlands Elftal is nu op niveau van Denemarken en Zweden.

          Login om te reageren
          • thearchitect zegt

            26 oktober 2017 om 10:34

            @willeme: oh, ik zeg ook niet dat ze niet getalenteerd, niet goed of niet in vorm waren. Maar het gaat erom hoe je jezelf daarme profileert. Er zijn generaties van landen om ons heen, Frankrijk, Spanje, Duitsland, Italië, Portugal bijvoorbeeld, die ook een bepaalde gouden generatie kennen, maar toch een stukje bescheidener zijn in het onderlijnen van hun kansen.
            Dat is volgens mij reden dat het Nederlandse voetbal zo keihard van zijn voetstuk dondert.. het is bijna 30 jaar geleden dat ‘we’ een prijs hebben gewonnen (een finaleplaats is leuk, maaar daar heeft het na 5 jaar niemand meer over..) dus waar halen we de bravoure vandaan om altijd maar te doen alsof we kanshebbers zijn ?
            Als de spelers het roepen, roept de media het nog harder.
            Als de media het roept, roepen de supporters het nog harder.

            Vandaar dat idiote Oranje gedoe telkens… alsof we ons al klaar maken om het succes maar weer te feesten.
            Welk succes eigenlijk ?

            Login om te reageren
            • willeme zegt

              26 oktober 2017 om 10:38

              @thearchitect: Eindrondes geven niet echt een goed beeld van hoe goed een team is in voetballen. Het is een bekertoernooi. Dat kan verkeerd uitpakken (Nederland in 2012) of juist heel goed (2014). Je moet een goede coach hebben, solide verdediging en een paar mannen voorin die het verschil kunnen maken. Plus een beetje geluk. Dan ben je al kanshebber ;).

              Login om te reageren
              • thearchitect zegt

                26 oktober 2017 om 10:43

                @willeme: Nou ja, eindrondes zijn er juist om te bepalen hoe goed een team of individu is toch ? Sven Kramer kan op zaterdagochtend in een anonieme schaatshal in Noorwegen een PR rijden, maar pieken zal hij op een WK of OS moeten doen.

                Maar goed, we hebben het broze plateau van de voetbaldiscussie betreden… laten we maar weer terugkeren naar de actualiteit van de dag.. ;)

              • willeme zegt

                26 oktober 2017 om 10:49

                @thearchitect: Ja, in Harderwijk mag je kennelijk niet meer in met je cabrio… #waargaathetheenmetdewereld

              • thearchitect zegt

                26 oktober 2017 om 11:00

                @willeme: Puerto Rico, Syrië, Bangladesh, India, Soedan, Harderwijk.
                De wereld staat in brand..

  7. ds3thp zegt

    26 oktober 2017 om 08:07

    Hoe kansloos moet je dan zijn zeg!
    Ik hoop eigenlijk dat ze daar ook wat mee doen en de personen (M/V) die hier achterzitten ook gewoon een passende straf geven. (Nee, geen gridstraf)

    Login om te reageren
  8. pindakoning zegt

    26 oktober 2017 om 08:08

    Kon Jos zich weer niet inhouden..

    Login om te reageren
    • 599gto zegt

      26 oktober 2017 om 08:25

      @pindakoning: haha De opa zal zijn zoon wel weer ontmaskeren :)

      Login om te reageren
    • rollingstoned zegt

      26 oktober 2017 om 08:41

      @pindakoning: Jos doet niet aan bedreigen, die mept gewoon. ?

      Login om te reageren
      • viezefreddyw zegt

        26 oktober 2017 om 08:48

        @rollingstoned: https://m.popkey.co/d41e11/mrNRw_f-thumbnail-100-0_s-600×0.jpg

        Login om te reageren
        • 599gto zegt

          26 oktober 2017 om 08:58

          @viezefreddyw: Dat is de intentie …..maar wat als de persoon uit de lijn stapt en een combinatie geeft met een goed getraind lichaam met de volle gewicht op snelheid op de speciale plekjes :) wat dan ?! weden dat die knakker een aangifte gaat doen :)

          Login om te reageren
      • 599gto zegt

        26 oktober 2017 om 08:48

        @rollingstoned: ja oude mannen

        Login om te reageren
      • 599gto zegt

        26 oktober 2017 om 08:49

        @rollingstoned: Ik moet zeggen in ben in Maastricht geweest en daar lopen veel rare types rond voor zo’n kleine stad :)

        Login om te reageren
  9. goodolddays zegt

    26 oktober 2017 om 08:12

    Slap hoor. Stelletje tokkies ook in Nederland..

    Login om te reageren
  10. autoriteit zegt

    26 oktober 2017 om 08:28

    Dat zijn van types die in het echte leven de ballen niet hebben om iemand de waarheid te zeggen, maar ondertussen wel heel stoer iemand via social media met de dood durven bedreigen. Sneue types zijn het. Ik hoop dat ze ze weten op te sporen en het niet ongestraft blijft.

    Ik zit dan te denken aan iets meer dan 5 strafseconden…

    Login om te reageren
    • Gulli zegt

      26 oktober 2017 om 08:33

      @autoriteit: 5 seconden naar de playboy foto’s van Patty Brard laten kijken. Of ben ik nu te streng?

      Login om te reageren
      • 599gto zegt

        26 oktober 2017 om 08:50

        @gulli: Er zijn mensen die dat leuk vinden :)

        Login om te reageren
      • 599gto zegt

        26 oktober 2017 om 08:50

        @gulli: Er zijn mensen die dat leuk vinden :)

        Login om te reageren
    • 599gto zegt

      26 oktober 2017 om 08:36

      @autoriteit: iemand de waarheid zeggen is vaak NIET de waarheid maar het is niets meer dan hoe iemand iets ervaart wat hem/haar niet zint .

      Login om te reageren
  11. reactief zegt

    26 oktober 2017 om 08:32

    Echt heel triest dit.

    Maar Ziggo mag hier ook wel op reageren. De manier van presenteren is om te janken waarin Max alles goed doet, en de rest alles fout, sommige mensen continue afgebrand worden, al dat gevloek naar de stewards.

    Formule 1 is en was altijd juist zo leuk, omdat alle fans zo goed naast en met elkaar kunnen. Dat verpesten ze langzaam aan met zo’n eenzijdige presentatie.

    Login om te reageren
    • 599gto zegt

      26 oktober 2017 om 08:37

      @reactief: net als met ORANJE op WK en EK :)

      Login om te reageren
    • pomoek zegt

      26 oktober 2017 om 08:45

      @reactief: Mee eens. En dat zou wel eens niet zomaar kunnen zijn. Het F1 programma van Ziggo wordt gesponsord door het shirtjes en petjes verkoopsite van Max Verstappen. Dat heb ik vanaf dag 1 al erg raar gevonden. Alsof DenHaag Vandaag wordt gesponsord door 2ekamer.nl. Journalistieke onafhankelijkheid is dan ook ver te zoeken. En Ziggo is dan ook bijna monopolist in Nederland als het om de F1 gaat.

      Zo jammer dat de BBC de F1 niet meer uitzend. Dat was een verademing in vergelijking met wat ze bij Ziggo doen.

      Login om te reageren
      • 599gto zegt

        26 oktober 2017 om 08:52

        @pomoek: Ga jij me nu vertellen dat er onafhankelijke journalistiek is mocht dat zo zijn dan is hun redactie dat zeker niet.

        Login om te reageren
        • pomoek zegt

          26 oktober 2017 om 09:24

          @599gto: 100% puur van wat dan ook is een illusie. Maar Ziggo F1 is het andere uiterste.

          Login om te reageren
          • 599gto zegt

            26 oktober 2017 om 09:58

            @pomoek: Ziggo van kabel maatschap Amsterdam van belastinggeld naar 2000 euro per aansluiting verkocht aan UPC

            Login om te reageren
          • 599gto zegt

            26 oktober 2017 om 12:07

            @pomoek: https://www.ad.nl/economie/europese-hof-keurt-fusie-ziggo-en-upc-alsnog-af~a6a652b3/

            Login om te reageren
      • gregorius zegt

        26 oktober 2017 om 09:51

        @pomoek: het zit nu bij Chanel 4 en dat is bijna net zo goed. Reclames spoel ik gewoon door.
        ‘Maar dat ontvang ik niet’.
        Ja, daarvoor moet je bij je kabelboer klagen.

        Login om te reageren
        • pomoek zegt

          26 oktober 2017 om 16:15

          @gregorius: haha, ga ik doen.

          Login om te reageren
      • Edge zegt

        26 oktober 2017 om 10:20

        @pomoek: Ach, niet getreurd. Liberty Media heeft aangekondigd dat men in 2018 hun eigen livestreaming platform gaat uitbrengen. Met een beetje geluk duurt het dan niet al te lang meer voordat Ziggo hun deal moet vernieuwen en Liberty de online streaming voor de Nederlandse markt in eigen beheer kan doen.

        Login om te reageren
        • Boomer zegt

          26 oktober 2017 om 12:24

          @edge: LOL liberty media is ziggo… Die hoeven dus niets te vernieuwen ;)

          Login om te reageren
          • pomoek zegt

            26 oktober 2017 om 16:25

            @airc: Dus: De petjessite van MV sponsort Ziggo F1, dat weer van Liberty media is, die weer geld aan het team van Verstappen geeft, die het salaris betalen van Max Verstappen. Het cirkeltje is rond.

            Login om te reageren
    • rhellema zegt

      26 oktober 2017 om 09:44

      @reactief: ja hoor…dus het is de schuld van Ziggo dat er doodsbedreigingen worden geuit aan het adres van Salo? Wat is het volgende? Erdogan is een mafkees omdat Voice of Holland geen talent naar voren weet te brengen?

      Login om te reageren
  12. schreute01 zegt

    26 oktober 2017 om 08:41

    Doodsbedreigingen zijn sinds de moord op Pim Fortuyn een stuk Nederlands erfgoed geworden waar we niet trots op moeten zijn.
    Stoppen daarmee!!!

    Login om te reageren
    • 599gto zegt

      26 oktober 2017 om 08:54

      @schreute01: Hoe kom je daar nu op ? iemand bedreigen is van alle tijden zelfs ik door een demente oude vrouwtje van 40 kg ze wilde me nek omdraaien ze zei het wel weer lachend en giechelend :)

      Login om te reageren
      • schreute01 zegt

        26 oktober 2017 om 09:36

        @599gto: goed lezen: dat het tot ons cultureel erfgoed ging behoren. Verder is het natuurlijk van alle tijden.

        Login om te reageren
        • 599gto zegt

          26 oktober 2017 om 10:02

          @schreute01: VOC mentaliteit

          Login om te reageren
  13. rufctr01 zegt

    26 oktober 2017 om 08:41

    Ik vind het zeer triest, maar ja, er zijn dan ook een hoop trieste mensen op deze wereld!

    Login om te reageren
  14. Foramen zegt

    26 oktober 2017 om 08:44

    Tja, voetbalsupporters in de F1…

    Login om te reageren
    • 599gto zegt

      26 oktober 2017 om 08:55

      @foramen: Voetbal supporters ?! Hahaha 90% kan niet eens een bal aannemen of hooghouden. Ze willen gewoon ergens bij horen en ook weer niet omdat ze niets et de sport zelf hebben ..

      Login om te reageren
      • Foramen zegt

        26 oktober 2017 om 09:11

        @599gto: want de typische voetbalsupporter staat bekend om zijn atletisch vermogen bedoel je?

        Login om te reageren
        • 599gto zegt

          26 oktober 2017 om 09:23

          @foramen: Als dingen slopen, spreekkoren en drinken een sport was wel ja :)

          Login om te reageren
          • rhellema zegt

            26 oktober 2017 om 10:31

            @599gto: je beseft je hopelijk heel erg goed dat je nu ongelofelijk veel voetbalsupporters beledigt hè. Of deed je dit ook al weer niet doelbewust?

            Login om te reageren
            • 599gto zegt

              26 oktober 2017 om 11:42

              @rhellema: waar dan en wat zei ik over hun ?

              Login om te reageren
              • rhellema zegt

                26 oktober 2017 om 12:15

                @599gto: omdat je voetbalsupporters synoniem stelt aan slopen, spreekkoren en drinken. Het merendeel van de voetbalsupporters houd zich helemaal niet met dit soort praktijken bezig dus ik vind het een grove belediging naar een waanzinnig grote groep van de bevolking. En voordat je denkt dat ik een voetbalsupporter ben, ik heb werkelijk niets met voetbal, ik vind het de meest domme sport die er bestaat, maar dat is geheel persoonlijk.

              • 599gto zegt

                26 oktober 2017 om 16:16

                @rhellema: bij deze mijn excuses mocht ik iemand gekrenkt hebben

              • rhellema zegt

                26 oktober 2017 om 17:45

                @599gto: leuk hoor die excuses en ik denk ook wel dat je er iets goeds mee bedoelt maar als ik jou was dan zou ik toch eens gaan nadenken of het wel terecht is dat je anderen er op aan spreekt dat ze mensen beledigen terwijl je het zelf net zo hard doet echter dan wil je het niet zien en speel je de grote onschuld. Dan weet je het ineens niet dat je mensen beledigt. Je komt hier een beetje heel erg nagemaakt over, je bent niet eerlijk maar je wil maar al te graag anderen op hun fouten wijzen en heb je er heel erg veel moeite mee om die van jezelf in te zien. Het is een beetje jammer dat dit een anoniem blog is want ik had je dit veel liever recht in je gezicht gezegd. Je bent namaak!

  15. pomoek zegt

    26 oktober 2017 om 08:48

    Ik ben er overigens niet van overtuigd dat dit alleen maar gebeurd door “oranje boven fanboys”. Ook onder diehard F1 fans zitten idioten (echt waar).
    Salo moet overigens gewoon aangifte doen.

    Login om te reageren
    • 599gto zegt

      26 oktober 2017 om 09:09

      @pomoek: Ik ruik kansen voor Peter R. de Vries …….:)

      Login om te reageren
      • dawwg zegt

        26 oktober 2017 om 20:55

        @599gto: Peter R is zelf een arrogante tokkie; daar schiet je niets mee op.

        Login om te reageren
  16. trustmeiamanengineer zegt

    26 oktober 2017 om 09:09

    Jammer dat die voetbaltokkies sinds Max zijn meegekomen naar de F1….

    Login om te reageren
  17. maxvf zegt

    26 oktober 2017 om 09:15

    Toch jammer om te zien dat er weer een paar mensen zijn die mentaal nog heel erg achterlopen… zo maak je het verstappen niet veel makkelijker.

    Login om te reageren
  18. Rick-dos zegt

    26 oktober 2017 om 09:20

    Verrekte mongolen….

    O wacht, het waren Nederlanders. Nog erger.

    Login om te reageren
    • 599gto zegt

      26 oktober 2017 om 09:23

      @rick-dos: https://www.youtube.com/watch?v=48-TPiwbv2c

      Login om te reageren
  19. toyotafortuner zegt

    26 oktober 2017 om 09:25

    Waar is dat dan weer voor nodig? Tuurlijk t is zonde dat ie op t end nog een podium werd ontnomen.. Maar om nou zo prehistorisch te reageren..

    Login om te reageren
    • 599gto zegt

      26 oktober 2017 om 10:01

      @toyotafortuner: Het hoort bij de sport ook foute beslissingen zoals de penalty van Robben tegen Mexico of de karate schop van de Jong of de bitch slap van de Jong tegen Robinho ….. of de hands bal van Suarez tegen Ghana of zijn beet tegen Italie :)

      Login om te reageren
  20. sportevo zegt

    26 oktober 2017 om 09:41

    Dit is, vrees ik, helaas het resultaat van het succes van Max bij het grote publiek in Nederland. Mensen die tot de GP van Spanje 2016 nog nooit van de Formule 1 gehoord hadden en nu opeens die-hard Max Verstappen fan zijn. Volk wat normaal uit zijn/haar dak gaat als hun voetbalclub moet spelen en de tegenstander voor de meest verschrikkelijke dingen uitmaakt en misschien blij wordt van een potje andermans spullen slopen weet nu opeens ook alles van autosport, of beter alleen van de Formule 1 wedstrijd op zondag. Zich erin verdiepen is er niet bij want we praten gewoon blindelings de (nauwelijks geïnformeerde) media na.

    Mark Koense heeft in de laatste editie van de RTL GP prachtig verwoord wat mij zo irriteert. Opeens zie je overal F1 gerelateerde zaken op TV voorbijkomen (zoals bij RTL Boulevard, een programma dat nog nooit aandacht aan autosport besteedde tenzij Bernhard van Oranje weer eens gecrashed was), het MKB probeert een graantje mee te pikken met F1 frikandellen en andere zogenaamd ludieke acties.

    Ik erger mij kapot aan dit soort ‘nieuwe fans’. Ik neem dan ook zeer veel afstand van dit soort uitlatingen aan het adres van Mika Salo. Alhoewel ik het niet eens ben met de inconsequente manier van straffen uitdelen in de F1 slaat het nergens op om iemand een doodsbedreiging te sturen.

    Login om te reageren
    • rhellema zegt

      26 oktober 2017 om 11:31

      @sportevo: hebben al die nieuwe fans dan doodsbedreigingen geuit aan het adres van Salo?

      Login om te reageren
      • sportevo zegt

        26 oktober 2017 om 12:29

        @rhellema: nee, dat zeg ik niet. Maar er kijkt nu een heel andere mix van mensen naar de Formule 1 dan pak hem beet 5 jaar geleden en daar zit ook een groep tussen die niet normaal kan relativeren en normaal kan doen. Ik kan mij geen voorbeeld uit het verleden van de Formule 1 herinneren waarin fans een doodsbedreiging hebben geuit naar een official.

        Login om te reageren
        • sportevo zegt

          26 oktober 2017 om 12:31

          @sportevo: correctie: ik ken (helaas) wel een voorval: Duitse fans hebben Damon Hill in aanloop naar de Duitse GP in 1995 bedreigd omdat hij Schumacher van de baan reed tijdens de race ervoor op Silverstone. Maar ik denk dat er in die tijd ook zo’n gekte heerste in Duitsland als we nu in Nederland meemaken.

          Login om te reageren
        • rhellema zegt

          26 oktober 2017 om 12:57

          @sportevo: zo bedoelde ik het ook niet naar jou toe, je hebt het inderdaad niet gezegd dus mocht ik de indruk bij je gewekt hebben dat ik dat dacht dan wil ik je hierbij mijn oprechte excuses aanbieden.

          Dat de F1 nu een meer gemêleerd publiek kent ben ik helemaal eens met je. Ik heb alleen een vermoeden dat het zomaar kan zijn dat dit uit een heel andere hoek kan komen. Als ik alleen maar eens kijk op diverse fora hoeveel personen er zijn die een hekel hebben aan Verstappen, kijk ook maar eens hier naar de hoeveelheid ongefundeerde reacties aan het adres van Verstappen. Reacties waarvan ik me vaak afvraag of de persoon die die reacties schrijft zijn volle verstand er wel bij heeft of omdat het om een schreeuw naar aandacht vragen is. Het antwoord op die vraag zal ik nooit krijgen en ik weet ook niet of ik dat antwoord wel wil hebben. Maar stel nou dat zo’n “tegenstander” die doodsbedreiging heeft gedaan, stel nou dat zijn haat naar Verstappen daadwerkelijk zo groot is dat hij dat besluit neemt om Verstappen in een kwaad daglicht te zetten? Die optie vind ik eigenlijk nog meer logisch dan iemand die met zijn Verstappenshirt (hoe kinderachtig ik dat ook mag vinden) de race zit te kijken en zijn tv uitzet op het moment dat Verstappen met pech uit valt.

          Login om te reageren
  21. thearchitect zegt

    26 oktober 2017 om 09:55

    Ben ik de enige of vinden jullie volwassen mannen / vaders in zo’n Red Bull team polootje ook een beetje triestig ?

    p.s. Kunnen we Mika niet iets van excuses aanbieden via autoblog twitter / instagram of iets dergelijks ?

    Login om te reageren
    • 599gto zegt

      26 oktober 2017 om 10:09

      @thearchitect: Mika moet beseffen dat als hij beslissingen neemt hij kritiek krijgt en omdat onze Max hem een podium gaf met zijn mongool opmerking is het groter geworden dan het is .

      Login om te reageren
      • thearchitect zegt

        26 oktober 2017 om 10:19

        @599gto: Kritiek is één ding, een voormalig coureur als Salo zal daar geen onbekende mee zijn.
        Doodsbedreigingen zijn toch echt iets heel anders.

        Misschien heeft de “Mongool” opmerking van Max het sentiment versterkt dat de straf onterecht zou kunnen zijn, maar een steward bedreigen met de dood is iets wat alleen hele, hele domme mensen doen.

        Login om te reageren
        • 599gto zegt

          26 oktober 2017 om 11:43

          @thearchitect: Ja ok maar ik kende Mika niet dankzij Max wel

          Login om te reageren
  22. LaLancia zegt

    26 oktober 2017 om 09:59

    Het ultieme bewijs dat de F1 in Nederland sinds Max op hetzelfde tokkieniveau staat als voetbal. Jammer.

    Login om te reageren
    • 599gto zegt

      26 oktober 2017 om 10:10

      @lalancia: Max die verrekte mongool zegt is de aanleiding geweest anders wist niemand wie Mika was

      Login om te reageren
      • sportevo zegt

        26 oktober 2017 om 11:31

        @599gto: denk dat het al is begonnen bij Olav Mol die ‘bullshit’ schreeuwde nadat de straf bekend werd gemaakt en dan is er een groot publiek wat alles wat Mol zegt voor waar aannemen dus de straf is dan al niet meer terecht, waar of niet waar.

        Vervolgens komt Plooij die ook aan Max begint te trekken en te zuigen om de (terechte) frustratie van hem er in mooie taal uit te trekken.

        Login om te reageren
        • thearchitect zegt

          26 oktober 2017 om 11:43

          @sportevo: Sensatie verkoopt hè..

          Login om te reageren
      • bassx zegt

        26 oktober 2017 om 12:18

        @599gto: Zo’n beetje elke F1 fan weet wie Salo is. Hij was de snellere teamgenoot van Jos Verstappen in ’97, zo’n beetje elke teamgenoot van Jos.

        Login om te reageren
        • 599gto zegt

          26 oktober 2017 om 16:17

          @bassx: ik kende hem niet

          Login om te reageren
    • rhellema zegt

      26 oktober 2017 om 11:35

      @LaLancia: dat vind ik ook een beetje dom gelul van je. Dus doordat er een aantal hersenlozen doodsbedreigingen uiten aan Salo dan is gelijk iedere F1 fan een tokkie? Als dat je gedachtengang is dan denk ik dat je hersencapaciteit niet heel veel groter is dan diegene die aan doodsbedreigingen doet.

      Login om te reageren
      • LaLancia zegt

        26 oktober 2017 om 19:34

        @rhellema: nee natuurlijk niet. Feit is wel dat er een hoop kijkers bij zijn gekomen die alleen maar fan zijn van Verstoppen, maar eigenlijk verder niet zo veel met de sport hebben. En daar zitten van die hersencelloze lui bij die met dreigementen komen.

        Login om te reageren
      • dawwg zegt

        26 oktober 2017 om 20:53

        @rhellema: Sterker nog; ik zie GEEN doodsbedreigingen op z’n twitter account. En op de gemiddelde YT comment-sectie staan meer bedreigingen dan ISIS ooit geuit heeft. Welcome to the interwebz people !
        #huilie #fakenews #hashtagssuck

        Login om te reageren
    • esprit84 zegt

      26 oktober 2017 om 12:16

      @lalancia: ik was bij DTM 2003 en daar waren al sbs-mensen met koelboxen op de duinen. Het is inherent aan Nederland. Hoewel je eigenlijk in elk land simpele zielen hebt.

      Voor deze mensen doen we het: http://loldutchpeople.nl/

      Login om te reageren
  23. Dutchdriftking zegt

    26 oktober 2017 om 11:58

    Ik neem aan dat de IP adressen al achterhaald zijn?

    Login om te reageren
  24. tarquesh zegt

    26 oktober 2017 om 21:58

    Mika Salo kan denk ik niet omgaan met coureurs die zijn landgenoot Kimi de Monagask inhalen door een andere Monagask met een Nederlandse naam.
    Je zou kunnen denken dat Salo zich vergist heeft met de beslissing Max een 5 seconden straf te geven, maar nee hoor die meneer blijft bij zijn punt. Ja, dan zet ik ook een punt bij Salo.

    Login om te reageren
  25. barry355gtb zegt

    27 oktober 2017 om 14:49

    Het verbaast mij niets dat het Tokkie volk uit Purmerend, Zaanstad en Almere bijvoorbeeld de arme Mika Salo de dood toe wensen. Dit Ziggo volk weet niets van de regels en ook al zijn er wel regels, dan hoeft lieveling MV er geen rekening mee te houden. Wat een enorme schaamte is dit! Super slecht voor trouwe F1 fans en die schamen zich ook nog helaas. Wat een geestelijke armoe kennen wij nl’ers toch.

    Login om te reageren
  26. sracert zegt

    27 oktober 2017 om 15:49

    Ah, de “Hollandse Tolerantie” steekt de kop op!. (Betaalde) Sport is nu eenmaal valsspelen en niet tegen je verlies kunnen dus nooit toegeven, heel menselijk Charlie.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North