• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mini Cooper S doodskistje met 478 pk!!

Auteur: Dennis, gepost 8 januari 2008 om 21:05 – 76 Reacties

Mini Cooper S 487 pk


Extra pk’s onder de motorkap zijn bijna altijd welkom. Ik zeg bijna, want je kunt ook teveel vermogen hebben, wat afbreuk doet aan de rij-eigenschappen. De auto moet zijn vermogen immers wel een beetje fatsoenlijk kwijt kunnen. Dan vraag ik me direct af hoe je verantwoord 478 pk in een Mini Cooper S stopt. Het antwoord is volgens mij heel simpel: Niet!

Waarschijnlijk zijn de mensen van Fireballed Racing behoorlijk levensmoe en hebben van de Mini een rijdend doodskistje gemaakt. Het hele motorblok werd binnenste buiten gekeerd en er werd o.a. een Garrett GT3071R turbo samen met een lachgas installatie gemonteerd. Het was een pittige “open hart operatie” maar het resultaat onder de kap ziet er indrukwekkend uit (waar laat je het allemaal).

Verder kreeg de Mini een rolkooi van 22 millimeter dikke staven en staat het geheel op 18 inch (doorgaans rokend) rubber. Jammer dat ik niet zo snel heb kunnen achterhalen hoe dit vermogen zich vertaalt naar harde cijfers, maar misschien zouden we daar alleen maar bang van worden. Noem mij een mietje, maar de enige plek waar ik in deze kist zou willen rijden is op een uitgestrekte zoutvlakte, want ik geniet nog wèl van het leven. (via: caradisiac)

Mini Cooper S 487 pk

Mini Cooper S 487 pk

Mini Cooper S 487 pk

Mini Cooper S 487 pk

Mini Cooper S 487 pk

Mini Cooper S 487 pk

Mini Cooper S 487 pk

Mini Cooper S 487 pk

Mini Cooper S 487 pk

Mini Cooper S 487 pk

Ook interessant!

  • Er klopt iets niet aan deze MINI Cooper
  • Nederlandse prijs MINI Rockingham GT bekendgemaakt
    Nederlandse prijs MINI Rockingham GT bekendgemaakt
  • En daar is de vernieuwde MINI John Cooper Works
  • MINI Cooper SE met daktent ideaal voor Hollandse vakantie

Nieuwste artikelen

  • Citroën komt met een eigenwijze, kleine versie van de ID Buzz
  • Kia EV4, GEWAAGD uiterlijk maakt het een gedurfde keuze #test
  • Bugatti krijgt een keiharde primeur van Rimac
  • Volvo XC60 Executive Edition
    Volvo maakt van de XC60 een heerlijke dikzak
FacebookTweetPinLinkedIn

cooper-s, MINI, tuning

Vorig bericht: « Officiele foto’s Audi TT-S
Volgend bericht: Chrysler mogelijk in zee met Mahindra »

Lees Interacties

Reacties

  1. VonStroke zegt

    8 januari 2008 om 21:07

    Om het met de woorden van J. Clarkson te zeggen: “Get yourself a proper car”

    Login om te reageren
  2. Coolguy zegt

    8 januari 2008 om 21:10

    Toch niet meer op de voorwielen mag ik hopen?!

    Login om te reageren
  3. Huin zegt

    8 januari 2008 om 21:11

    Geen reden tot paniek, eindelijk een hot-hatch die een beetje spannend is!

    Login om te reageren
  4. ZwerverRoodbaard zegt

    8 januari 2008 om 21:11

    Straaaak :P En idd ik zo wel eens willen weten hoe dit monster zich gedraagt in de bocht als je iets te hard dat pedaaltje in trapt :D

    Login om te reageren
  5. NuttelozeBPM zegt

    8 januari 2008 om 21:12

    Tja, veel mensen krijgen juist een kick van dit soort dingen. Mensen zoals ik…
    Hoe gevaarlijker, hoe meer adrenaline…

    Login om te reageren
  6. Gerben zegt

    8 januari 2008 om 21:13

    Yep, kan ik ook wel waarderen…

    gewoon eens lekker loos gaan en een monstertje bouwen.
    Hier heb je meer fun in dan in een überperfecte Veyron denk ik zo…

    Login om te reageren
  7. Dat werd tijd zegt

    8 januari 2008 om 21:14

    Eindelijk een mini met echt power. Dat is lachen op de autobaan!

    Login om te reageren
  8. auto-gek zegt

    8 januari 2008 om 21:15

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  9. Poekie Lauda zegt

    8 januari 2008 om 21:17

    Ik kan het ook wel waarderen, zal waarschijnlijk een echte kick zijn :D

    Login om te reageren
  10. Tommirritant zegt

    8 januari 2008 om 21:22

    :o zoals Nintendo ooit zei over de Gameboy:

    “Now you’re playing with power. Portable Power!”

    Login om te reageren
  11. Josje zegt

    8 januari 2008 om 21:23

    @ coolguy
    wanneer je de 1e foto bekijkt, ben ik bang dattie nog steeds voorwielaangedreven is… :(

    Login om te reageren
  12. looneytune zegt

    8 januari 2008 om 21:23

    Hhmm en hoelang gaat dit blok mee

    bedoel een mini Cooper S John Cooper heeft 218 Pk met garantie?
    dat je er dan iets meer uithaalt kan ik me voorstellen
    maar is die 478PK dan niet heel eventjes alleen als die NOS indrukt?

    wat is trouwens die pijl op plaatje 4? :S

    Login om te reageren
  13. jamesBrown zegt

    8 januari 2008 om 21:23

    Ziet er best leuk uit, alleen jammer van de voorwielaandrijving natuurlijk :)

    Login om te reageren
  14. W1CK3D zegt

    8 januari 2008 om 21:25

    beam me up scotty xD

    Login om te reageren
  15. Michael zegt

    8 januari 2008 om 21:26

    Zo op de eerste foto tezien is, blijkt toch dat alle power op de voorwielen rust.
    belachelijk, valt niet meer te rijden, heb zelf een opgefockte mini en dat is af en toe als lastig rijden. wil mijne wel inruilen, want gaaf is het zeer zeker wel.

    Login om te reageren
  16. TB2006 zegt

    8 januari 2008 om 21:31

    Ik vraag me af; de oude mini kan je ook van 4wd laten voorzien, waarom is dat niet met deze gedaan??!!

    Login om te reageren
  17. Willem zegt

    8 januari 2008 om 21:32

    veel show

    Login om te reageren
  18. Edje® zegt

    8 januari 2008 om 21:35

    @ Looneytune:

    Goeie vraag… ik vind de auto heel erg racy overkomen… dus met allerlei racerij vergrendelingen e.d. Als het allemaal met de racerij te maken heeft dan zal het mij niets verbazen als daar een hoofdstroomschakelaar zit. Je ziet dit ook op DTCC auto’s. Die pijl dient om het baanpersoneel te wijzen waar dat ding zit.

    Verder vind ik hem OF niet mooi afgewerkt OF hij is nog niet af… check foto 5, daar ligt gewoon een multisteker los te bungelen…?? Of valt dit onder de amerikaanse afwerkingsnormen… ;-P

    Login om te reageren
  19. Robin zegt

    8 januari 2008 om 21:40

    Misschien geeft de naam “Widow” reden tot twijfel.

    Login om te reageren
  20. Oly zegt

    8 januari 2008 om 21:40

    maar als ie dus op nos rijdt moet je een keer in de zoveel tijd een nieuwe fles der in zetten om hem weer de volle 478 pk te geven. lekker handig.

    Login om te reageren
  21. RA999 zegt

    8 januari 2008 om 21:42

    Eigenlijk is ie best wel mooi, maar dat vermogen :shock:

    Login om te reageren
  22. Jan zegt

    8 januari 2008 om 21:43

    Vette bak, ik ben altijd al gek geweest op die mini specials!.. @Edje, of ze hebben ‘m moeten hotwiren…

    Login om te reageren
  23. ? zegt

    8 januari 2008 om 21:47

    Dit monster heeft wel een voorspoiler gekregen, dit zou voor betere rijeigenschappen moeten zorgen

    Login om te reageren
  24. Tom zegt

    8 januari 2008 om 21:47

    Als je die 478pk al veel vindt moet je even gaan zien op hun site!! :D
    er staat er eentje bij met 600PAARDEN!!!! dat gaat erover

    Login om te reageren
  25. Manfred vd Waarsenburg zegt

    8 januari 2008 om 21:51

    http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-895663284315735505

    hier een filmpje van de Widow

    Login om te reageren
  26. Cooper S zegt

    8 januari 2008 om 21:53

    aww…. ben benieuwd hoe de DSC zich houdt met dit geweld. Limited slip differential is absoluut geen luxe met zoveel kracht op zo’m wagentje. Vooral benieuwd naar het geluid! Vergeet niet dat de MCS slechts 1200 Kg weegt. De standaard MCS gaat soms al stuiterend over de weg als je um even loslaat op een niet al te best wegdek. Zo op het oog inderdaad een doodskist. Maar wel een geile!

    Login om te reageren
  27. Pannekoek zegt

    8 januari 2008 om 21:55

    VET!! :D

    Is de eerste foto er ook in wallpaper.. ??

    Login om te reageren
  28. barbus lover zegt

    8 januari 2008 om 21:56

    Mini-power!!! x’D uber geil kwil er zo eentje *kwijl*

    Login om te reageren
  29. Tom zegt

    8 januari 2008 om 21:58

    dat pijltje op de achterbumper … is dat de “self-destruct-button”??? :p

    Login om te reageren
  30. Klassiekerrally zegt

    8 januari 2008 om 22:04

    Typisch gevalletje ‘Zinloos geweld’.

    Power is nothing without control. En dit lijkt me dus niet meer te controleren.
    Utter rubbish! Next! ;)

    Login om te reageren
  31. Citrofiel zegt

    8 januari 2008 om 22:05

    @ Tom; Volgens mij heeft deze auto niet eens een knopje nodig om in de vernieling te worden gereden. ;)

    @ klassiekerrally; Agree.

    Login om te reageren
  32. Mr. V8 zegt

    8 januari 2008 om 22:06

    Mietje!!!! ;) Nee, ik ben het volkomen met je eens, dit is een doodskist op wielen en als je daarmee fout gaat is het een enkele reis de grond onder…

    Login om te reageren
  33. Hilversum3 zegt

    8 januari 2008 om 22:06

    Hebbe, hebbe, hebbe! Wauw wat een lekker karretje zeg. Hij mag dan misschien moeilijk op de weg te houden zijn maar gaaf ziet ie er zowieso wel uit…!

    Login om te reageren
  34. Hilgert zegt

    8 januari 2008 om 22:08

    @loonytune & oly: 478pk is zonder NOS zo te zien…alleen een hele dikke turbo (met bijbehorend turbogat).

    Login om te reageren
  35. mrB zegt

    8 januari 2008 om 22:10

    @ tom: de self destruct zit onder de rechter voet :P

    wel een beetje veel vermogen op de voorwielen, en maar hopen dat die spoiler slip ook zijn werk goed doet

    Login om te reageren
  36. StormRAM zegt

    8 januari 2008 om 22:10

    zat net te dromen over de lambo murcielago SuperVeloce (ik hoop 700 pk op 1500 kg), maar dit karretje is 10x vetter! Echt wel super dat ze dit durven. Idd is t ff tricky rijden met zoveel op de voorwielen, maar ja. Als je t gevaarlijk vindt, rijd er dan niet in ;)

    Login om te reageren
  37. Jos zegt

    8 januari 2008 om 22:17

    tering…achterlijk dit!

    Login om te reageren
  38. Der Ghopmeister zegt

    8 januari 2008 om 22:24

    als ik op hun website kijk heeft deze 600hp……..

    http://www.fireballed.com/machines/m600

    Login om te reageren
  39. Jos zegt

    8 januari 2008 om 22:25

    kerel…ik snap niet wat iedereen zeurt over te veel pk……
    we zijn autoliefhebbers (in het kwadraat) en meer is meestal wel goed. En dat t op de voorwielen is maakt nie veel uit, alleen tricky in bochten als je dan te veel gas geeft ga je recht door, maar als je hetgas los laat vind tie ook gelijk weer grip dussss

    Login om te reageren
  40. Bubbel zegt

    8 januari 2008 om 22:28

    dit is echt te ziek!!!! maar wel ongelofelijk dat ze zoveel pk uit zon klein ding kunnen krijgen….

    Login om te reageren
  41. YK zegt

    8 januari 2008 om 22:28

    Snel, ja. Vet, zeker. Mooi, kwijl. Gevaarlijk, 100%. Kopen, neen. Why? Cus it’s freakin’ dangerous!!!
    Jullie weten vast en cker nog de aflevering waarbij Clarkson in de ÜberGolf met 650 pk een bocht(en) probeerde te pakken… vloog er telkens uit. (Hammerhead anyone?) Tien seconden ultiem geluk inruilen voor mijn leven, ja, alleen als ik in een racegame zat waarbij ik na een crash van 230 km/h tegen een betonnen muur nog steeds uit een vrijwel onbeschadigde auto kan stappen…
    Aangezien dat in real-life niet kan, kies ik toch óók voor de zoutvlakte ;)

    Login om te reageren
  42. PloegR zegt

    8 januari 2008 om 22:29

    Zeker een 250HP NOS kitje?

    Login om te reageren
  43. jonas zegt

    8 januari 2008 om 22:35

    Achja, als je snel dood wil en je kinderen geen erfenis gunt geef dan je geld maar aan dit ding

    Login om te reageren
  44. Stefan zegt

    8 januari 2008 om 22:45

    Met 300-350 pk en vierwielaandrijving zou ik ‘m zo willen hebben!!

    Login om te reageren
  45. Luc zegt

    8 januari 2008 om 22:47

    lijkt me wel een lekker bommetje, maar wat een afschuwelijke uitlaten

    Login om te reageren
  46. bas zegt

    8 januari 2008 om 22:47

    en die mini was al zo’n praktische auto voor alledag ;)

    Login om te reageren
  47. Windhoos zegt

    8 januari 2008 om 22:57

    Mij niet gezien, doe mij maar een lekkere Quattro aandrijving en geen turbo’s, zoals in de S5. Ik voel me in zo’n klein doodskistje absoluut niet op mijn gemak…….

    Login om te reageren
  48. RenesisHP zegt

    8 januari 2008 om 23:40

    Over kleine doodskisten gesproken. wOoOdy plaatste onlangs een filmpje onder de noemer teveel power(ongeveer dan). Bij deze, 500pk, maar wel op de achterwielen. Met dank aan wOoOdy. http://nl.youtube.com/watch?v=JUFAvMOFI6…

    Login om te reageren
  49. CLS 320cdi zegt

    9 januari 2008 om 00:01

    @ mx5-owner: Je link doet het niet.

    Verder lijkt het me wel een kick om zo’n ”doodskist” tam te maken! Een Mini Cooper S is al bruut!

    Login om te reageren
  50. EdnCarz zegt

    9 januari 2008 om 00:21

    Misschien bedoeld mx5-owner deze wel.
    http://nl.youtube.com/watch?v=hvcjs0D3ZFA&feature=related

    Login om te reageren
  51. RenesisHP zegt

    9 januari 2008 om 00:27

    @CLS 320cdi.
    Bedankt. Bij deze. http://nl.youtube.com/watch?v=JUFAvMOFI6c

    Login om te reageren
  52. RenesisHP zegt

    9 januari 2008 om 00:28

    Deze doet het wel.

    Login om te reageren
  53. RenesisHP zegt

    9 januari 2008 om 01:04

    @EdnCarz.
    Niet helemaal hetzelfde filmpje, maar wel grappig. :D

    Login om te reageren
  54. Rene zegt

    9 januari 2008 om 07:04

    ziekelijke mini gewoon vind hem echt gruwlijk gewoon

    Login om te reageren
  55. Vliet zegt

    9 januari 2008 om 08:31

    Is wel mooi,alleen nutteloos. Je kunt wel super pk’s in een auto stoppen maar als de auto de pk’s alleen maar kan overzetten in rook…..->Power is nothing without control!
    Als deze een sprintje van 0 wil doen staat da ding eerst tien minuten op zn plaats te burne!

    Login om te reageren
  56. Jesper zegt

    9 januari 2008 om 08:42

    omg idd die mini met 600 peekaa’s op hun site, echt achterlijk…
    maar zie je t smoelwerk van die gozer in z’n gallardo al voor je als je m dr uit trekt?! :D

    Login om te reageren
  57. rider zegt

    9 januari 2008 om 08:52

    hoe is de aandrijving? op de voorwielen of omgebouwd naar achterwielaandrijving? heeft hij een sperdif? is het opgegeven vermogen krukasvermogen of wielvermogen?
    beetje vaag verhaal. maar wel spectaculair!

    Login om te reageren
  58. wj zegt

    9 januari 2008 om 10:09

    iedereen zegt wel dat het voor geen meter rijd en dat het niet kan…volgens mij kan je er best veel lol in hebben:D op youtube staan ook filmpjes met mini´s met 350 pk en daar kan nog best goed in gereden worden

    Login om te reageren
  59. Gilles zegt

    9 januari 2008 om 10:44

    -Edit: Nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  60. MFX zegt

    9 januari 2008 om 11:36

    Echt een “bommetje op wielen”.
    Nieuwe auto voor de peugeotrijder uit Delft? :D

    Login om te reageren
  61. user888 zegt

    9 januari 2008 om 12:13

    Het pijltje achterop wijst m.i. naar het sleepoog. Knipoog naar de racerij lijkt me…

    Login om te reageren
  62. frash zegt

    9 januari 2008 om 13:19

    -Edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  63. Thijs Bosmann zegt

    9 januari 2008 om 13:24

    @ Edje

    “check foto 5, daar ligt gewoon een multisteker los te bungelen…??”

    Neem aan dat dit is om het motormanagement af te regelen!…

    Ontopic:

    vooral NIET bij mij voor de deur neerzetten dan gaat mn buurman ermee vandoor!… (A)

    Gr.

    Login om te reageren
  64. John zegt

    9 januari 2008 om 14:21

    @Coolguy schrijft,

    8 January 2008 om 21:10
    Beetje moeite met foto’s ontcijferen?

    Ben bepaald niet levensmoe, maar zou hier graag een paar dagen over kunnen beschikken, dus zet ‘m maar voor de deur! Maak er gelijk wel een mooie reportage van voor op de site.

    Login om te reageren
  65. q-oekje zegt

    9 januari 2008 om 15:33

    cool he ze hebben er ook een met 600 pk )

    Login om te reageren
  66. Bisazza zegt

    9 januari 2008 om 16:11

    Wow!!! Ik moet zeggen dat het met mijn Cooper S nu soms al tricky is. Op droog wegdek kan werkelijk niets zoveel G in een bocht trekken als een MINI maar zodra het nat is? Zou dit is te maken kunnen hebben met het stugge onderstel i.c.m. 18″ ??? ik weet het niet.
    OnTopic…

    WAT EEN TURBO…. maar dit heeft ook echt een enorm turbogat lijkt me… moet er niet aan denken dat het “opspoelen” ineens in de bocht gaat werken en het vermogen er ineens in klapt… Leuk expiriment maar doe mij maar gewoon mijn CooperS…

    Login om te reageren
  67. bmw6cil4life zegt

    9 januari 2008 om 17:33

    vraag me idd af hoe lang de motor het volhoudt. is maar een 4 cilinder. wel tof dat ze uit zo`n blokje nog 478 pk uithalen. waarschijnlijk aleen als je de nitro gebruikt. mah ja dat zal wel een klein detail zijn.

    wel jammer dat ze em niet achterwiel aangedreven hebben gemaakt :D

    Login om te reageren
  68. q-oekje zegt

    9 januari 2008 om 18:14

    object width=”425″ height=”355″>
    deze vind ik nog mooier

    Login om te reageren
  69. q-oekje zegt

    9 januari 2008 om 18:16

    [movie]http://nl.youtube.com/watch?v=p979PePhEYM[/movie]

    Login om te reageren
  70. Rick dos zegt

    9 januari 2008 om 19:51

    Ik denk……ja weet het vrij zeker……dat ik het volgende voor het eerst ga melden….

    Hou de pk’s en de uitlaat maar. Voor de rest ziet het er goed uit.

    Login om te reageren
  71. Aston Martin freak zegt

    9 januari 2008 om 20:16

    Mooi, een mini met al die paarden onder zijn motorkap,………………………………………………..

    Login om te reageren
  72. Feanatieke zegt

    14 januari 2008 om 19:47

    Dit is echt prachtig!
    Het lijkt in geen enkele mogelijkheid op een Batmobile, maar ik hoop dat ik Batman ooit hier in zie rijden!

    Login om te reageren
  73. evilangel zegt

    21 januari 2008 om 00:20

    wat een gezeik over niet te houden op de weg en alles. dit is een bedrijf wat motoren tuned maar daarbij ook het onderstel abs en alles eromheen aanpast. zo’n bedrijf gaat niet iets verkopen wat gevaarlijk is en daarbij als het serie werk word dan moeten ze testen aflegge en een keuring ondergaan. just my 2 cents bunch of wimps

    Login om te reageren
  74. Sander zegt

    26 juni 2008 om 19:33

    Precies, 400pk+ bij 7000rpm is 400Nm, wat net lekker is in zo’n karretje.

    Ik rij straks in een Mini kitcar Hayabusa Turbo, 500kg, 400pk/10500rpm, seq. 6bak met dog shift. (Op de achterwielen, 245/45/13)

    Mietjes :-)

    Login om te reageren
  75. John zegt

    26 juni 2008 om 20:16

    @Dennis: Je nodigt ons uit om je een mietje te noemen, dus kijk uit. Nu zal ik dat niet snel, want ik respecteer mensen die schijterig zijn. Je moet je alleen wel afvragen of je de juiste functie bekleed. Dat opperhoofd van de ANWB durft ook te schrijven dat hij doodsangsten uitstaat in het Chinese verkeer; een duidelijk voorbeeld van iemand die dus zeker niet op zou mogen treden als vertegenwoordiger van de NL automobilist (en dat zien we ook aan de dramatische resultaten die de ANWB op dat punt weet te halen: een echte fietsclub, nog steeds)

    Maar goed, ik weidt een beetje teveel uit. Waarom zou je een deathwish moeten hebben om met deze auto op stap te gaan? Ik rij zelf dagelijks met dik 400 paarden. Oké mijn auto weegt waarschijnlijk een paar honderd kilo meer, maar ondanks de 295 sloffen achter zet ik hem zonder probleem dwars, en met een top van 305 kun je aardig meekomen … op de Autobahn. Hier ten lande gebruik je alleen maar het rempedaal, en blijkens jou artikel is die ziekte inmiddels ook al overgeslagen naar de burelen der autojournalisten. Ga je eens heel gauw zitten schamen!!

    Op de site van Fireballed staat ook nog een leukere uitvoering: 600PK.

    Om de een of andere vage reden schijnen mensen te denken, eehhh beter ambtenaren, dat je met een snelle auto niets anders kunt dan blazen. Net als Jort Kelder schrijft over z’n belevenissen met dienders en z’n Maserati, maak ik het ook mee dat dienders langere tijd achter je blijven plakken, wachtend op die ene kleine overtreding om je vervolgens als een crimineel een half uur aan de kant te laten staan.

    En maar ontkennen dat ze niet selecteren op het type auto. Yeah right, als ik in m’n iets langzamere, maar zeker minder opvallende dieseltje rondtuf heb ik er opeens geen last meer van. Heel bewust een half jaar geprobeerd en overduidelijk: Met dezelfde rijstijl, zelfde route, zelfde snelheid scoor je met een ‘snelle’ auto duidelijk meer prenten. Klassejustitie heet dat.

    Ik zie het probleem van dit karretje dan ook zeker niet om z’n veiligheid (al zou ik m’n 18-jarige zoon die net z’n rijbewijs heeft er niet alleen mee de weg op laten gaan), maar meer vanwege de overduidelijke jaloezie van NL dienders naar mensen die boven de middelmaat durven te rijden. Als iemand dan ook nog eens het lef heeft om te laten zien dat hij om kan gaan met deze auto’s dan zijn in NL de rapen helemaal gaar en op enig begrip hoef je dan ook niet meer te rekenen. Oftewel: Welkom in Nederland Pauperland!

    Login om te reageren
  76. John zegt

    26 juni 2008 om 20:32

    Kwam trouwens nog wel een paar leuke andere tegen:

    Welke autoliefhebber wil er nou niet op deze manier naar z’n laatste aardse bestemming: http://nl.youtube.com/watch?v=Z3qu0amdiEA

    En een alternatief voor bikers: http://nl.youtube.com/watch?v=BMLVrsRKkPE

    Of de VW die Hitler niet bedoelde: http://nl.youtube.com/watch?v=doTSXNULZV0&NR=1

    Waarom lijk je zulke creaties nou alleen in de USA op de weg te zien?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North