• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Officiele foto’s Audi TT-S

Auteur: Dennis, gepost 8 januari 2008 om 19:53 – 86 Reacties

Audi TT-S


We hadden Audi TT-S al een keer in zijn blootje gespot en aangezien het model volgende week in Brussel en in Detroit aan het publiek zal worden voorgesteld, is dit zo ongeveer het moment dat de officiële plaatjes uitlekken. Dat is nu dan ook gebeurd.

Onze Spaanse vrienden van Motorpasion hebben ditmaal de scoop te pakken en laten ons de officiële pica’s zien van de Audi TT-S en de TT-S Roadster. Het persbericht is nog niet uitgelekt, dus we gaan vooralsnog uit van wat we al wisten en dat is dat het Quattro-systeem wordt aangedreven door een 2,0 liter TFSI blok goed voor 272 pk. Check hier de volledige gallery.

Ondertussen blijf ik duimen dat de geruchten over de TT-R(S) waarheid zullen worden, want 272 pk is erg leuk, maar 348 pk is veel leuker.

Audi TT-S
Audi TT-S

Audi TT-S Roadster

Audi TT-S roadster

Audi TT-S Roadster
Audi TT-S Roadster

Ook interessant!

  • nieuwe gave lakken
    Nieuwe gave lakken voor dikke kleine Audi's
  • Audi TT is goedkoper, maar nog steeds te duur
  • TT RS Heritage is eerbetoon aan Ur-quattro
  • Dit is dan écht de aller-allerlaatste Audi TT

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, brussel-2008, detroit-2008, TT

Vorig bericht: « Chevrolet Volt nu toch weer in 2010
Volgend bericht: Mini Cooper S doodskistje met 478 pk!! »

Lees Interacties

Reacties

  1. 360driver zegt

    8 januari 2008 om 19:52

    inderdaad! TT (R) S is nèt wat leuker! doemijdiema

    Login om te reageren
  2. Dennism6 zegt

    8 januari 2008 om 19:53

    niet lelijk, laten we het daar op houden.

    Login om te reageren
  3. Aston Martin freak zegt

    8 januari 2008 om 19:54

    Mooi, zeer gesllagd, echt waar, maar het werd wel tijd dat hij kwam. ;p

    Login om te reageren
  4. Aston Martin freak zegt

    8 januari 2008 om 19:54

    En is voor mij zo net wat exotischer ook ;p ;p ;p

    Login om te reageren
  5. s3revo zegt

    8 januari 2008 om 19:55

    met dsg/s-tronic op de fotos te zien (link) ben benieuwd wat de verhouding is van de quattro! 40/60? Waarschijnlijk gewoon weer haldex.

    Login om te reageren
  6. Citrofiel zegt

    8 januari 2008 om 19:55

    Vreemd. Ik vind de TT steeds leuker worden… (en dat is niet omdat er snelle versies komen…)

    Login om te reageren
  7. VonStroke zegt

    8 januari 2008 om 19:56

    Als dit geen nichtenbak is dan weet ik het toch niet meer. Zelfs in S versie.

    supersaai, super-audi

    Login om te reageren
  8. Boy zegt

    8 januari 2008 om 19:57

    Wow die is mooi! Vet die carbonkleurige spiegels. Wat een schoonheid.

    Login om te reageren
  9. Wiesmann zegt

    8 januari 2008 om 19:58

    4 uitlaten voor een 4-cilinder blok? lijkt me wat over the top :-)

    Login om te reageren
  10. s3revo zegt

    8 januari 2008 om 19:59

    @ BOY Carbon? is gewoon chroom of geborsteld staal zoals alle s- modellen

    Login om te reageren
  11. Boy zegt

    8 januari 2008 om 20:01

    oh het leuk op een van de eerste foto’s dat ze een tikkeltje donkerder waren.

    Login om te reageren
  12. Josje zegt

    8 januari 2008 om 20:06

    Ben het helemaal eens met Vonstroke & Wiesmann

    en die ledjes onderin de koplampen vind ik ook helemaal niets… (kerst is toch voorbij? :P )

    Login om te reageren
  13. s3revo zegt

    8 januari 2008 om 20:09

    @ boy, nee zijn dezelfde kleur als de eerste s4 met v8 motor. die daarvoor waren chroom en van de rs zijn ze mat geborsteld aluminium, zijn wat lichter van kleur. Voor mij nog steeds de mooiste in combinatie met grijs.

    ben benieuwd wat die 5cylinder op de tunersmarkt zal doen, pkaatje of 400 met uitlaatje en chip? kogelgelagerde turbo en een goeie intake met divertervalve moet ie wel rond de 500pk gaan opleveren!

    Login om te reageren
  14. deora zegt

    8 januari 2008 om 20:12

    ziet er strak uit :D

    Login om te reageren
  15. Mercedes zegt

    8 januari 2008 om 20:16

    Vind het wel mooi, maar het is echt een vrouwenauto.

    Login om te reageren
  16. ik zegt

    8 januari 2008 om 20:21

    hij is mooi, maar moet je eens na gaan denken, wat deze straks gaat kosten !
    pfuuu

    Login om te reageren
  17. Quinten zegt

    8 januari 2008 om 20:24

    Grote lelijke nepluchtgaten voor en een niet-passend achterbumperkitje.

    De hele bumperaanpassingen verpesten de auto, zonde.

    Login om te reageren
  18. vla zegt

    8 januari 2008 om 20:24

    hij ziet er leuk uit maar met een kleurrijk tekentje in de grille verkoop je geen auto

    Login om te reageren
  19. Dennie zegt

    8 januari 2008 om 20:26

    niet mijn smaak en audi kennende word hij ook al overprijsd, liever bmw 3 serie

    Login om te reageren
  20. Quattro zegt

    8 januari 2008 om 20:27

    Hij gaat minder kosten dan de 3.2l FSI. Dit werd me toch bevestigd.

    En volgens mij klopt dit ook. Kijk maar naar de andere modellen van Audi.

    Login om te reageren
  21. six trey zegt

    8 januari 2008 om 20:30

    als je daar in rijd moet je: 1 een vrouw of 2 homo zijn

    Login om te reageren
  22. RA999 zegt

    8 januari 2008 om 20:34

    Ziet er in ieder geval beter uit dan een normale TT.
    Wit is trouwens niet echt de mooiste kleur voor die cabrio…

    Login om te reageren
  23. Willem zegt

    8 januari 2008 om 20:37

    wow + onder de motorkap zal hij wel enkele aanpassingen gekrgen hebben …

    Login om te reageren
  24. Mercedes zegt

    8 januari 2008 om 20:40

    @six trey
    idd

    @dennie
    de bmw 3-serie is dus niet overpriced?

    Login om te reageren
  25. Quattro zegt

    8 januari 2008 om 20:41

    @ Mercedes: En een Mercedes C-klasse is dat dus ook niet?

    ;)

    Login om te reageren
  26. marex zegt

    8 januari 2008 om 20:45

    ik vind de nieuwe audi TT nu al saai, nog eerder dan de oude versie. Komt denk omdat er zo veel mooiere modellen uitkomen denk. Ik zie de nieuwe TT niet vaak rijden niet echt een hit denk ik. ( in NL dan)

    Login om te reageren
  27. Einser zegt

    8 januari 2008 om 20:48

    Mooie auto…

    …voor snelle dameskappers.

    Login om te reageren
  28. Michel Tebbe zegt

    8 januari 2008 om 20:48

    Dat is wel een erg gaaf ding zo geworden!

    Die mooie pijpes op zijn achterwerk staan erg goed moet ik zeggen, en het mooie racey rasterwerk aan de voorkant. Ja; goed gedaan daar bij Audi.

    Komt er nu ook nog een RS? Kan het nog dikker :P? Maar 348 paarden is idd nog net even leuker..

    Login om te reageren
  29. tdj zegt

    8 januari 2008 om 20:49

    Lekker hoor, mooiste in z’n klasse!

    Wie dit nu een nichtenbak noemt is waarschijnlijk zelf …..

    Login om te reageren
  30. Audirs4 zegt

    8 januari 2008 om 20:53

    @Six trey: weer een geval van “jalours” en vooral geen cent te makke om zoiets zelf te kunnen betalen.

    Login om te reageren
  31. phantom zegt

    8 januari 2008 om 21:00

    Ik vraag me af of ze bij de r(s) variant die voorbumper nog agressiever kunnen maken

    Login om te reageren
  32. jonas zegt

    8 januari 2008 om 21:03

    @six-trey
    als je zo antwoord ben je 1 blind 2 een dikke retard

    Dikke bak, ik heb de eer gehad om met die 272pk over de baan te mogen scheuren, 220 aangetikt man dat was zalig, 348 paardjes man dat moet gewoon hemels zijn, rijtest zodra hij er is :D

    Login om te reageren
  33. Thom zegt

    8 januari 2008 om 21:05

    Ik ga naar de autoshow in brussel:D

    Login om te reageren
  34. Windhoos zegt

    8 januari 2008 om 21:06

    VonStroke schrijft,

    8 January 2008 om 19:56
    Als dit geen nichtenbak is dan weet ik het toch niet meer. Zelfs in S versie.

    supersaai, super-audi

    ——————————————————–

    “Onze” Rick kan tenminste onzin uitkramen met humor. Dit is niet de eerste keer dat je met zo’n loze comment komt!

    PS doe mij maar de S-line uitvoering met dezelfde specs. De TTS neus vind ik eerlijk gezegt geen verbetering….

    Login om te reageren
  35. Windhoos zegt

    8 januari 2008 om 21:08

    Niet dat hij lelijk is hoor, integendeel ;-)

    Login om te reageren
  36. Apache zegt

    8 januari 2008 om 21:32

    kortom, gewoon een stomme TT met wat meer kippengaas en endeldarmen aan. Broeva, haro. Mss leuk voor de vlugge rugridder.

    Login om te reageren
  37. Frank zegt

    8 januari 2008 om 21:35

    Wat een onthulling zeg :)
    Chromen spiegelkapjes en meer compressie…zal een hit worden :)

    Login om te reageren
  38. marex zegt

    8 januari 2008 om 21:43

    als je deze auto koopt als man ( welke versie dan ook ) denkt iedereen dat je ook gelijk uit de kast ben gekomen.

    Ik vind het niks, niet mijn ding. Ik kan het niet betalen en ook al kon ik dat zou het zeker NOOIT deze worden. Behalve als ik op een dag wakker werd en me zeer aangetrokken voelde tot mannen maar dat gebeur mij zeker niet. Dus deze zal nooit op mijn inrit staan ;)

    Login om te reageren
  39. Rutger zegt

    8 januari 2008 om 21:43

    Ik heb begrepen dat de S5 4.2 V8 op korte termijn vervangen gaat worden door een 3.0TT. Ik ben benieuwd hoeveel pk deze motor dan krijgt en of er dus ruimte komt voor de 2.5TT in de A5 en A4? De 2.5TT lijkt mij niet een motor die alleen in de TT geleverd gaat worden.

    Login om te reageren
  40. Apache zegt

    8 januari 2008 om 21:50

    En six tray heeft gelijk.

    Dit gaat niet over meningen, maar over het feit dat Audi haar marketing zo gestuurd heeft dat heel het TT-project rond het concept “vrouwelijk” gebouwd is. Het design, de specs, het segment, de autotype (een hoog, bol sportcoupétje) , en de prijs zijn volledig afgestemd op een publiek met eerder sterke vrouwelijke kantjes, met vrouwelijke psychologische behoeften om het respectvoller te bewoorden.

    Er wordt onder andere behoorlijk ingespeeld op de menselijke archetypes hierin. De symbolen en bewust gecreëerde signalen gaan we in ons diepe onderbewustzijn linken aan een bepaalde ingebakken beoordeling, die onze gevoelens over het product gaan bewerken. Geloof het, zeker bij zo’n bedrijf en met zo’n concurrentie gaat de marketing zo diep, dat het zelfs tot de archetypes van de menselijke psychologie toe gaat.

    Een ander aspect van marketing die we herkennen in dit project is het “hypen”. de legenderische marketingconsultant Seth Godin heet dit het principe van de “purple cow” (paarse koe).

    Het gaat erover je product zo bijzonder te maken, zo niet-alledaags, dat de mensen het opmerken, want het is waard om opgemerkt te worden. Die mensen worden potentiële klanten, maar gaan het daana op logaritmische schaal doorvertellen aan anderen over hun speciale ontdekking. Zo ontstaat een mond-aan-mond-reclame van onschatbare waarde en creëer je een hype.

    Mensen zullen zichzelf het verhaal vertellen dat, als ze de TT kopen, ze plezier, complimentjes, jaloersheid en verwonderde blikken zullen oogsten. Daarnaast zullen ze het gevoel hebben zich te onderscheiden van “de rest” en te behoren tot een select groepje van “hip volk”, volk waarnaar met benijding gekeken wordt en die het onderwerp worden van de dagelijkse bakkersroddels. (Kappersroddels gaat niet, want de kappers hebben zelf een TT.)

    Ik doe een eindwerk over de psychologische wijzen van marketing, dus vandaar.

    Login om te reageren
  41. ropoko zegt

    8 januari 2008 om 21:50

    six trey schrijft,

    8 January 2008 om 20:30
    als je daar in rijd moet je: 1 een vrouw of 2 homo zijn

    helemaal mee eens of je moet 50+ zijn of zo iets

    Login om te reageren
  42. Windhoos zegt

    8 januari 2008 om 21:56

    @Ropoko, of een IQ hebben van 60. Wellicht dat de TT iets voor jou is?

    Login om te reageren
  43. Jeroen123 zegt

    8 januari 2008 om 22:00

    Ik ben hetero, een man en 18 jaar. En ik vind het een prachtige auto, volgens mij hebben de mensen hier die alleen maar kunnen zeggen ”nichtenbak” etc wat te verbergen.

    Login om te reageren
  44. RenJie zegt

    8 januari 2008 om 22:08

    waarom hebben motorpasion en pininfarina hetzelfde lettertype???

    @Jeroen123

    wat een nichtenbak is dit!!! :) :P

    Login om te reageren
  45. Citrofiel zegt

    8 januari 2008 om 22:11

    @ RenJie; Aangezien jij zo reageert op Jeroen die zei dat de mensen hier die alleen maar kunnen zeggen ”nichtenbak” etc wat te verbergen hebben… Wil je soms kwijt dat je wat verbergt? ;) :P

    Login om te reageren
  46. Willy zegt

    8 januari 2008 om 22:12

    Een concurrent van de 135i coupe ? Nee! Want de 135i coupe laat hem diep in het stof met zijn 305 pk’s en 2 kleine uitlaatjes!

    Login om te reageren
  47. Apache zegt

    8 januari 2008 om 22:12

    wie discussieert er nu over seksualiteit en piemels?

    Login om te reageren
  48. W!d zegt

    8 januari 2008 om 22:14

    @Apache, of je zoekt een leaseauto, hebt geen kinderen, vindt autorijden leuk, maar het moet ook comfortabel zijn..

    @Dennie, meer een concurrent van de Z4 niet?

    Login om te reageren
  49. Citrofiel zegt

    8 januari 2008 om 22:20

    @ Apache; Ik geloof dat je kunt lezen. Een beetje nutteloze vraag dus. :P ;) :lol:

    Login om te reageren
  50. jaap zegt

    8 januari 2008 om 22:25

    @ropoko Voel me aangesproken door die opmerking 50+! Ben 60 en rij nog net zo als toen ik 30 was! Hard waar het kan(mag!)! Heb auto die tamelijk snel is!

    Login om te reageren
  51. tdj zegt

    8 januari 2008 om 22:28

    @sixtray: aan de fotos op je website te zien hou jij meer van vrachtwagens?

    Login om te reageren
  52. Apache zegt

    8 januari 2008 om 22:40

    @ W!d

    dan heb ik iets voor jou:

    Een doelgroep hebben sluit niet ut dat mensen, die niet aan het beoogde profiel voldoen de auto niet kunnen of mogen kopen natuurlijk. De TT heeft niet echt de centrale gedachte die jij omschrijft. Het is niet het hele centrale concept.

    Login om te reageren
  53. thom zegt

    8 januari 2008 om 22:47

    Vind de huidige tt 3.2 s line mooier dan deze.

    @ Willy dit is een concurrent van de Z4

    Login om te reageren
  54. YK zegt

    8 januari 2008 om 22:47

    “Zeg schat, kijk! Echt iets voor jouw!”
    “Houd je bek Gordon, als er één nicht is waar dit bij past ben jij dat!”
    “Maar Gerard, jij had toch zo’n boner voor de TT?”
    “Jah, maar dat is zo’n scheve kappersauto voor hopeloze…”
    “Ben jij dan geen flikker?”
    “Jah, maar ik ben geen kapper”

    *idioot gelach*

    “Luister eens pik, het is de TT-S!!!”
    “Ow, dus?”
    “Dus hij gaat sneller van 0 tot 100!!”
    “Als-ie maar niet sneller dan jouw is…”

    *weer idioot gelach*

    *nog steeds idioot gelach*

    “Maar…”

    *meer idioot gelach*

    “Maar Gerard, het word dus de cabrio?”
    “Ow, ik trek het niet meer met die oude, doe maar…”

    Login om te reageren
  55. Luc zegt

    8 januari 2008 om 22:49

    jammer van de kerstboomversiering, staat totaal niet op deze wagen
    maarja, ziet er leuk uit maar 4 uitlaten voor zo’n auto is overdreven, zal dus ook wel een hevig prijskaartje aanhangen

    Login om te reageren
  56. W!d zegt

    8 januari 2008 om 22:52

    @Apache.. eerlijk gezegd zou ik eerder voor de C30 gaan ja.. (die 2tone graag;)) maar ik vind de tt echt wel een leuk wagentje!

    Login om te reageren
  57. Thom zegt

    8 januari 2008 om 23:10

    Die vier uitlaatpijpen zijn een beetje te.
    Ik vind het wel een mooie auto, maar ik zou hem zelf niet nemen. Eerder een 350Z roadster.

    Login om te reageren
  58. Thom zegt

    8 januari 2008 om 23:11

    Ik bedoel coupé

    Login om te reageren
  59. Kobey zegt

    8 januari 2008 om 23:17

    Concurrent van de 135i is het zeker niet.
    Die maakt er gehakt van!

    Login om te reageren
  60. RDR zegt

    8 januari 2008 om 23:30

    iedereen hierboven kan lullen wat hij wil, maar als je deze auto in het echt tegen komt draai je echt wel even om ! homo bak of niet. er zijn maar weinig auto fabrikanten die z,n kwalitatief hoog interieur aanbieden (wel tegen meerprijs leder enz)
    als ik de knaken zou hebben zou ik me vrouw er een onder haar kont douwen!! letterlijk en figuurlijk natuurlijk

    Login om te reageren
  61. jaap zegt

    9 januari 2008 om 00:34

    Heb de pest aan audi tt’s sinds ongeveer twee jaar geleden een spanjaard in z’n tt cabrio me zat uit te dagen op de Franse autoroute! Ik haalde hem in,kon hij niet tegen denk ik,dus hij ging me voorbij! Toen minderde hij weer snelheid dus ik ging hem weer voorbij! Dit herhaalde zich meerdere keren tot ik het zat werd! Had de keus om hem los te rijden(met de kans gepakt te worden door de gendarmes)of maar een parkeerplaats op te rijden en een bakkie te nemen! Heb het laatste maar gedaan wat een stumper! P.s.vind het bovendien een lelijk ding!

    Login om te reageren
  62. Pieter-Jan zegt

    9 januari 2008 om 02:54

    En daar zijn de snobs weeral. Onvermijdelijk als het hier over Audi gaat.

    Dat de TT een nichtenbak zou zijn is gewoon een rechtvaardiging. Voor ieder Audi model bedenken jullie wel wat anders. Het komt allemeel neer op ordinear snobisme. Zoals sommige mensen hun neus ophalen voor bepaalde kledij, GSM, etc…

    Het is een mooie wagen, kwalitatief [check het interieur], hoog technolgisch [aluminium staal hybride chassis voor goede gewichtsverdeling, waarschijnlijk de nieuwe generatie van de 2.0T met lage frictie onderdelen, lichter gewicht, variabel kleppen systeem, magnetic ride suspension (Ferrari 599)] , snel ook [TT > Z4] dankzij al het hoogtechnologische.
    Als je hier iets tegen hebt, dan ben je geen autoliefhebber, maar een merken-slet.

    TE KOOP: BMW 525d Touring, wegens aankoop Audi

    Login om te reageren
  63. Pieter-Jan zegt

    9 januari 2008 om 03:14

    Dan vergeet ik de 7traps DSG nog. Lichter dan de 6gang, en effecienter dankzij een droge koppeling. Welke andere auto in dit segment heeft zo’n culmunatie van technologie? Het is misschien niet een “pure” sportwagen, maar ik vraag je ook niet om er één te kopen. Gewoon om het vakmanschap, de engineering presatie, te waarderen.

    Sorry, maar als je hier als autoliefhebber niet geil van word, en wat zit te zagen over “het imago”, dan ben jij de echte janet (nicht). Met alle respect voor onze homosexuele medemens. En ik kan alleen maar medelijden opbrengen, want de wereld van het automobiel is veel mooier en interessanter dan de oppervlakkigheid van het imago. En het is jammer dat jullie dat missen.

    Login om te reageren
  64. Bart zegt

    9 januari 2008 om 08:53

    Denk dat de quattro toch wel een aanwinst, zal veel mensen die een 2.0TFSI wilden kopen toch over de streep halen om een TT-S te kopen.

    Login om te reageren
  65. Boy zegt

    9 januari 2008 om 09:52

    Inderdaad Pietr-Jan. Als je het niets vindt mag je dat gerust melden, maar altijd maar van die kappers en nichten opmerkingen zijn zo triest. Het is inderdaag een super gaaf ding met super eigenschappen zoals de 7-DSG. Lekker licht op de neus, waarschijnlijk niet zwaarder als de normale 2.0T. Interieur is ontzettend mooi.

    Login om te reageren
  66. Patrick zegt

    9 januari 2008 om 10:03

    wat een duitse eenheidsworst, oervervelend hoor.

    Login om te reageren
  67. Heyhuub zegt

    9 januari 2008 om 10:10

    @willy

    De normale TT 3.2 quattro is op het circuit al niet veel langzamer dan de 135i, zelfs de S3 kan hem nog redelijk volgen.
    De 135i is daar veels te soft voor.

    Track TT 3.2 quattro 135i Coupe (E82)
    Autozeitung test track 1:45.4 1:46.9

    Track S3 135i Coupe (E82)
    Hockenheim Shorttrack 1:17.5 1:17.4
    Autozeitung test track 1:46.0 1:46.9

    De TT-S zal met de 135i in de bochten waarschijnlijk weinig moeite hebben gezien hij lichter en krachter dan zowel de TT 3.2 als de S3 is.

    Login om te reageren
  68. Bisazza zegt

    9 januari 2008 om 11:16

    Man deze reed al in EDE bij Lukkien tijdens de ‘exclusieve’ voorpremiere van de neue A4… prima dingetje hoor!

    Login om te reageren
  69. YK zegt

    9 januari 2008 om 11:51

    @Pieter-Jan,
    You traitor!!! :x
    Zomaar overlopen, colloborateur… :P

    Login om te reageren
  70. Bisazza zegt

    9 januari 2008 om 13:46

    @ Jaap.

    Er super bedankt dat je die ervaring met ons wilt delen. Ik weet niet wat jij rijd maar een TT ‘los’ rijden doe je absoluut niet snel. Tenzij jij in zo’n snelle supra rijd?

    @ Pieter-Jan. Bedankt voor je bijdrage welke eindelijk eens een beetje inhoudelijke en onderbouwde reactie is t.o.v. al die leuke gay-t reacties. Je slaat de spijker op zijn kop.

    Login om te reageren
  71. jaap zegt

    9 januari 2008 om 16:40

    @Bisazza. Ik rijd in 993biturbo dus dat losrijden is niet zo moeilijk! Word geregeld uitgedaagd op de autoweg vaak ook door die tuningjochies met die petjes ga daar nooit op in!

    Login om te reageren
  72. Jeroen123 zegt

    9 januari 2008 om 17:39

    Hulde Pieter-Jan, jij begrijpt waar het om gaat.

    Login om te reageren
  73. FlippieFlink zegt

    9 januari 2008 om 18:33

    Benieuwd of dit ook weer een populaire homofiele auto word, De nieuwe TT is wel een stuk mannelijker geworden.

    Login om te reageren
  74. Rick dos zegt

    9 januari 2008 om 19:52

    Hé! Een TT…….I don’t get it. Wat is er zo bijzonder aan dit ding?

    Login om te reageren
  75. frasker zegt

    9 januari 2008 om 21:03

    Voorkant had iets omhoog mogen lopen.

    Login om te reageren
  76. Heyhuub zegt

    9 januari 2008 om 21:53

    @Rick Dos

    Hij is mooier dan een Z4?

    Login om te reageren
  77. Apache zegt

    9 januari 2008 om 21:57

    @ Heyhuub

    Niet volgens echte mannen :p ;)

    Login om te reageren
  78. Windhoos zegt

    14 januari 2008 om 17:49

    Rick dos schrijft,

    9 January 2008 om 19:52
    Hé! Een TT…….I don’t get it. Wat is er zo bijzonder aan dit ding?

    ———————————————————-

    Wat is er zo bijzonder aan de Z4M? Het zit toch echt in dezelfde categorie, terwijl ik zeker weet dat jij die WEL speciaal vind. Over bevooroordeeld gesproken………..

    Login om te reageren
  79. Rick dos zegt

    14 januari 2008 om 17:57

    Lighten up guys! PLEASE!

    Jeez….

    Login om te reageren
  80. Feanatieke zegt

    14 januari 2008 om 19:44

    Rood staat bijzonder goed bij deze Audi! :o

    Login om te reageren
  81. ARJ.EXE zegt

    22 januari 2008 om 19:33

    Mijn nieuwe lease-bak is binnen!

    Geintje natuurlijk. Maar ff een gewetensvraag: Je baas biedt je deze auto aan. Neem je hem niet mag je alleen een auto kiezen tot 25.000 euro. Wat doe je?

    Login om te reageren
  82. ARJ.EXE zegt

    22 januari 2008 om 19:35

    Ik zal zelf de aftrap nemen: Ik ga voor de TT en koop een matching roze bivakmuts! :-)

    Login om te reageren
  83. Windhoos zegt

    22 januari 2008 om 19:59

    ARJ.EXE, nou ik zou hem zo nemen hoor. Wellicht niet in die kleur, maar toch. Niets mis mee toch al helemaal niet als je alleen koffertje moet meesleuren

    Login om te reageren
  84. ARJ.EXE zegt

    23 januari 2008 om 12:02

    @Windhose: Je kunt niet van kleur wisselen. Tis ‘deze auto’….
    Daar gaat de hele stelling om: Een roze audi TT…

    Login om te reageren
  85. Windhoos zegt

    23 januari 2008 om 17:38

    Vreemde stelling, want zo’n beetje de helft van alle beschikbare kleuren zijn zonder meerprijs te verkrijgen

    Login om te reageren
  86. ARJ.EXE zegt

    24 januari 2008 om 00:36

    @Windhoos… Ik snap wel dat jij in deze auto wilt rijden. Maar ook als het deze kleur betreft?! Ach, laat ook maar, twas maar een stelling. Gaat ook nergens over… *Argh*

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North