• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mr. Bean doet 2 auto’s uit zijn collectie van de hand

Auteur: RubenPriest, gepost 18 januari 2018 om 09:27 – 66 Reacties

500E


Tijd om de collectie op te frissen?

Rowan Atkinson a.k.a. Mr. Bean staat onder autopubliek bekend als een echte petrolhead. De bekendste auto die hij heeft gehad was natuurlijk de McLaren F1. Atkinson heeft echter meer pareltjes in de garage, waaronder deze Land Rover Defender bijvoorbeeld.

Het nieuwe jaar is van start gegaan en blijkbaar wil Atkinson de bezem door zijn collectie halen. Twee auto’s van hem zullen namelijk binnenkort worden geveild. Hij had de auto’s ook gewoon in kunnen ruilen, maar veilingen brengen in dit geval doorgaans meer geld op én de naamsbekendheid van Atkinson doet het altijd goed.

Tijdens de Race Retro Classic Car Sale-veiling, georganiseerd door Silverstone Auctions, zullen de Mercedes 500E en Lancia Thema 8.32 van Atkinson van de hand worden gedaan. De Mercedes is sinds 2015 in de collectie van Atkinson, maar mag na drie jaar weer door naar de volgende liefhebber. De uit 1993 afkomstige 500E heeft 50.000 mijl op de klok staan en zal zonder reservebedrag worden geveild.

De Lancia uit 1989 mocht een langere tijd doorbrengen in huize Atkinson. De Thema is zeven jaar gekoesterd door de Brit. Het is niet bekend hoeveel de Italiaan gedraaid heeft. De Lancia is door de jaren heen opgeknapt en in ere hersteld door Atkinson. De acteur heeft in zeven jaar tijd omgerekend zo’n 22.000 euro aan de auto gespendeerd. Ook deze auto zal zonder reservebedrag van de hand worden gedaan. De veilingen vinden plaats op 24 en 25 februari.

Lancia Thema

Ook interessant!

  • Te koop: een auto van Mr Bean, maar dan anders
  • Alfa en Lancia gaan samen met DS auto's bouwen
  • Video: auto wordt aangereden door onverzekerde auto
  • Mijn Auto: Lamborghini Urus van Elias
    Mijn Auto: Lamborghini Urus van Elias

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

500e, Lancia, Mercedes, rowan-atkinson, thema, veiling

Vorig bericht: « Nieuwe Skoda Fabia laat zijn gezicht zien
Volgend bericht: McLaren houdt voet bij stuk: Nee! »

Lees Interacties

Reacties

  1. mike0709 zegt

    18 januari 2018 om 09:45

    Twee mooie wagens, bijzonder voor een brit dat ze beide links gestuurd zijn.

    Login om te reageren
  2. centric zegt

    18 januari 2018 om 09:48

    Wat blijft zo een 500E in originele staat toch een mooie verschijning. Die Lancia is maar een lelijk hok, ook met dat blok onder de kap.

    Login om te reageren
    • pa045 zegt

      18 januari 2018 om 12:03

      @centric: vind jij..

      Login om te reageren
      • 2wheeler zegt

        18 januari 2018 om 12:16

        @pa045: en ik

        Login om te reageren
        • futse zegt

          18 januari 2018 om 12:18

          @2wheeler: ik niet

          Login om te reageren
      • centric zegt

        18 januari 2018 om 14:10

        @pa045: Dat klopt.

        Login om te reageren
    • oranje123456789 zegt

      18 januari 2018 om 13:14

      @centric: een absolute aanrader, elektrische bediening van nagenoeg alles, schuifdak, verwarmde stoelen, en de ride is … Subliem

      Login om te reageren
  3. allesmetturbo zegt

    18 januari 2018 om 09:48

    Twee erg fijne classics, maar waarschijnlijk gaan ze voor teveel geld van eigenaar wisselen

    Login om te reageren
  4. trustmeiamanengineer zegt

    18 januari 2018 om 09:49

    Die Thema zou ik wel willen hebben! Maar zal niet goedkoop zijn, laat staan wat het gaat kosten als je er (af en toe) mee gaat rijden…

    Login om te reageren
    • 406_v6 zegt

      18 januari 2018 om 12:00

      @trustmeiamanengineer: dat laatste vooral ja; als ie al wil rijden.

      Login om te reageren
      • pa045 zegt

        18 januari 2018 om 12:03

        @406_v6: kijk mama. Weer iemand die alles beter weet!

        Login om te reageren
        • 406_v6 zegt

          18 januari 2018 om 17:18

          @pa045: Ikw erkte begin jaren 90 naast de importeur, maakte geregels praatje met de monteurs die daar liepen; die waren écht NIET te spreken over deze auto. Stond vaker op de brug als op de openbare weg. Elektrische problemen te over, de Ferrari motor klonk leuk, maar liep -in de 1e serie- vreselijk beroerd en support vanaf Ferrari was er nop. Net nadat de productie gestopt was, kon je ze al voor belachelijk lage prijzen kopen, dat was niet voor niets.
          Wil je leeglopen op een auto, koop dan vooral een Thema 8.32.

          Login om te reageren
          • pa045 zegt

            18 januari 2018 om 21:55

            @406_v6: moet je eens met monteurs van Mercedes praten. Die zien ook alleen de ellende. Dat blijft ze bij. Is dat dan heilig?
            Het enige wat ik van monteurs weet is dat er heel veel verschil is tussen Jantje, Pietje of Klaasje. Ook over hoe ze over hun product praten. En het belangrijkste wat je moet weten van over monteur: koop er nooit een auto van!

            Login om te reageren
      • lekbak zegt

        18 januari 2018 om 14:23

        @406_v6: Ik heb nog nachtmerries van de thema van een vriend van me. Tientallen keren heb ik dat wrak aan mogen duwen. Zonder rijbewijs mocht ik natuurlijk niet achter het stuur springen…

        Maar als die motor (2.0) eenmaal liep was het een geweldige auto!

        Login om te reageren
  5. mikje90 zegt

    18 januari 2018 om 09:53

    Mooi kleurtje heeft die lancia thema

    Login om te reageren
  6. frank2b zegt

    18 januari 2018 om 09:53

    Ik dacht in eerste instantie: Mini en Reliant!

    Maar nee, Rowan heeft zo zijn eigen Atkinson cycle. :-)

    Login om te reageren
    • doublechevron65 zegt

      18 januari 2018 om 10:02

      @frank2b: de Mini en Reliant zal hij denk ik tot in het hiernamaals blijven koesteren…

      Login om te reageren
      • frank2b zegt

        18 januari 2018 om 13:59

        @doublechevron65: Zeker!

        Login om te reageren
  7. willeme zegt

    18 januari 2018 om 10:10

    Groot gelijk. Het zijn natuurlijk gewoon oude sedans. Op de sterke motor na is er niet zo veel spannends aan. Leuk als je dit als daily hebt, maar in wen megaverzameling kan begrijpen dat zo’n verouderde zakenbak de laatste is die je pakt voor zondagritjes. Dan is een leuke roadster, sportwagen, coupe, supercar of klassieker aantrekkelijker.

    Die 500 E is misschien wel de beste auto ooit gebouwd en die Lancia is ook erg bijzonder, maar voor een grote verzameling kan ik begrijpen dat je het snel ermee hebt gehad.

    Login om te reageren
    • michaelcorleone zegt

      18 januari 2018 om 11:18

      @willeme: in samenwerking met Porsche als ik mij niet vergis toch?

      Login om te reageren
      • viezefreddyw zegt

        18 januari 2018 om 11:23

        @michaelcorleone: Ja. Ze zijn allemaal handgemaakt door Mercedes en Porsche. Gedurende de productie ging het ding steeds heen en weer van de Mercedes fabriek naar de Porsche fabriek.

        Login om te reageren
      • willeme zegt

        18 januari 2018 om 11:41

        @michaelcorleone: ja, de meest vernieuwende auto in die periode van Porsche was die W124 Benz :-).

        Login om te reageren
        • StijnB zegt

          18 januari 2018 om 12:44

          @willeme:
          Begrijp wat je bedoelt, uiterlijk gebeurde er weinig maar onderhuids waren de Porsches van toen best bij de tijd. Neem bijvoorbeeld de 968 met zijn Variocam, 305Nm voor een 3-liter was in 1991 echt goed. Daar kon zelfs de NSX niet tegenop. En dan ook nog een zesbak…

          Login om te reageren
          • willeme zegt

            18 januari 2018 om 12:58

            @stijnb: Ikk ben een groot fan van transaxle Porsches. Het design van de 968 vind ik nog steeds schitterend. Maar het was in de jaren ’90 wel een hopeloos verouderde auto. De basis van de auto stamde uit 1976 en als je erin zit kun je dat merken. Het ding was voor Porsche ook nog eens erg duur om te bouwen. Het is absoluut een goede rijdersauto, alhoewel de vergelijking met de NSX een beetje mank gaat, naar mijn mening. De 968 is een goed sturende skelter, de NSX een delicate supercar.

            Login om te reageren
            • StijnB zegt

              18 januari 2018 om 13:25

              @willeme:
              Dat interieur kwam er in ’85 met de 944 Turbo, dus dat ziet er mij nog vers genoeg uit.
              Ik vergeleek louter met de NSX omdat dit in ’91 de andere meest hoogstaande 3-liter was. Alhoewel, ik heb zelf een 968 CS en durf wel te stellen dat deze flink beter rijdt dan een standaard NSX (de zeldzame R buiten beschouwing gelaten) die ik eveneens ooit overwogen heb.
              Versloeg ook de NSX en RX-7 in de Sandown 6 Hour van ’93:
              https://www.youtube.com/watch?v=kZXdBedVENk
              Maar we geraken off topic :)

              Login om te reageren
              • willeme zegt

                18 januari 2018 om 13:30

                @stijnb: Inderdaad, want het ik doelde op de Boxster (986) en 911 (996) ;).

                Met het rijden is ook niet veel mis bij een 968 (en ik vind het een mooie auto). Maar het was een zwaar verouderde auto waar Porsche niet echt veel geld mee verdiende. Gelukkig is de 718 er weer ;-)

            • laptom zegt

              18 januari 2018 om 17:05

              @willeme: hopeloos veroudert? Eén vd beste motoren ooit gebouwd ligt erin! 6 bak, variocam, transaxle. iedere keer een genot zo’n auto. Zelfs nu 25jr later.

              Login om te reageren
              • willeme zegt

                18 januari 2018 om 17:08

                @laptom: Qua rijden is er zeker niet veel mis mee.

                Maar het was wel degelijk een verouderde auto. Dakzij facelift hield ‘ie het vol. Perfecte rijdersauto, maar in zijn tijd duidelijk van een oudere generatie. Ook qua packaging, veiligheid, emissies, productiekosten en dergelijke was het een zwaar verouderde auto.

                Als rijdersauto valt er niets op aan te merken ;-)

  8. marinepower zegt

    18 januari 2018 om 10:13

    Wat moet ik mij als veiling leek bij een reserve bedrag voorstellen?

    Login om te reageren
    • henrie zegt

      18 januari 2018 om 10:32

      @marinepower: ‘Reservebedrag’ is een beetje een onduidelijke vertaling vanuit het Engels. Daar heet het een ‘reserve price’, wat inhoud dat er een minimum bedrag is dat geboden moet worden. Er kan wel lager worden begonnen met bieden, maar als het minimum bedrag niet geboden wordt, wordt de auto niet verkocht. Voordeel is dat je als verkoper altijd dat minimale bedrag voor je auto krijgt. Maar dan wel alleen als hij ook daadwerkelijk verkocht wordt. Want als niemand dat bedrag (of hoger) biedt, dan blijf je er mee zitten. Als particulier is dat misschien niet zo erg, maar handelaren willen dat doorgaans niet. Die willen immers handelen…

      Login om te reageren
    • Hubert zegt

      18 januari 2018 om 10:33

      @marinepower:

      Dat de minimumverkoopprijs bijvoorbeeld 20.000 is.
      Maar dat het bieden zelf bij 10.000 begint.
      Indien niemand boven 20.000 biedt, dan gaat de verkoop niet door.

      Login om te reageren
    • vbarchetta zegt

      18 januari 2018 om 10:35

      @marinepower: met reserve betekend dat de verkoper een minimum bedrag heeft opgegeven waarvoor de auto verkocht (afgehamerd) mag worden.

      Zonder reserve: betekend dat de auto voor het hoogste bod word verkocht, mocht er dus niemand meer bieden dan b.v.1k voor de auto, dan is hij of zij gewoon de gelukkige eigenaar!!

      Login om te reageren
  9. viezefreddyw zegt

    18 januari 2018 om 10:18

    Een 500e. Lekker hoekig en tijdloos mooi. Vandaag de dag nog steeds een duivel op de snelweg. Heerlijke machine. Ooit…

    Login om te reageren
    • michaelcorleone zegt

      18 januari 2018 om 11:19

      @viezefreddyw: ik begrijp je maar al te goed.

      Login om te reageren
  10. jack_abarth zegt

    18 januari 2018 om 10:20

    Zo’n 500E was toch ook wel een prestatie toen, in 6,1s naar de honderd met een 4-traps automaat. En dat al in 1991!

    Login om te reageren
    • skinnybmw zegt

      18 januari 2018 om 10:24

      @jack_abarth: valt wel mee, toch? Jaren daarvoor waren er al sedans die dat soort tijden neer konden zetten. Alhoewel die geen automaat hadden, that’s true.

      Login om te reageren
      • dirkv zegt

        18 januari 2018 om 10:39

        @skinnybmw: Nu heb je me nieuwsgierig gemaakt. Welke sedans zijn dat dan?

        Login om te reageren
        • skinnybmw zegt

          18 januari 2018 om 11:43

          @dirkv: Ik noem een E28 (1986) en E34 M5 (3.6 en 3.8). Die zitten ook rond de 6s. Maar wel handgeschakeld, okay. De 500E was dan ook een mooi alternatief voor de E34 M5, wel met verschillende eigenschappen maar gelijke prestaties.

          Login om te reageren
          • dirkv zegt

            18 januari 2018 om 12:19

            @skinnybmw: Klopt, de E34 m5 viste in de zelfde vijver als de w124 E500. De E28 m5 was al eerder op de markt en kon aardig meekomen met (de nieuwere en veel krachtigere) E500. Ook de Lotus Omega die @karaya noemt past in het rijtje.
            Maar om nu te stellen dat een prestatie van 0 naar 100 in 6.1 sec. met een zaken sedan wel mee viel anno 1991 en dat er daar voor meerdere sedans waren die dat konden. Dat gaat een beetje ver toch? Als je anno 2018 een (lease) sedan hebt die in 6.1 sec. naar de 100 sprint heb ja al een meer dan vlotte auto.

            Login om te reageren
            • skinnybmw zegt

              18 januari 2018 om 18:01

              @dirkv: Het was zeker snel maar niet bijzonder meer aangezien andere merken ook al zulke auto’s bouwden of al eerder had gebouwd. Als het nu de eerste was, tsja…vind ik dan, hè? Zou graag eens één willen rijden om te vergelijken met mijn M5.

              Login om te reageren
              • dirkv zegt

                18 januari 2018 om 22:28

                @skinnybmw: Ik begrijp wat je bedoelt. Mooie auto trouwens zo’n M5.

          • E34M5Touring zegt

            18 januari 2018 om 12:56

            @skinnybmw: Mijn Touring deed 5.7sec naar 100. En die is zwaarder dan een 500e

            Login om te reageren
            • skinnybmw zegt

              18 januari 2018 om 14:59

              @E34M5Touring: mijn 3.6 sedan 6,2 meende ik.

              Login om te reageren
              • E34M5Touring zegt

                18 januari 2018 om 17:56

                @skinnybmw: T’is mij 1x gelukt op een maatje’s datalogger. Maar dan wring je hem wel uit. Vond het een lastige auto om snel van 1 naar 2 te schakelen. Als je hem goed deed was je ook echt weg, maar ik vond het soms wel tricky. Vooral omdat ie boven de 4k rpm ineens een stuk sneller door de toeren ging.

              • skinnybmw zegt

                18 januari 2018 om 18:04

                @E34M5Touring: Ja, de 6IL’s in die tijd waren tricky, ook met (tè snel) terugschakelen. Voelde altijd of er een turbo inklapte na 3000rpm. Van die 1 naar 2 kan ik me niet herinneren maar ach, dat heeft ook z’n charme. Een beetje werken. De gewone bakken van BMW toentertijd schakelden heerlijk.

              • E34M5Touring zegt

                18 januari 2018 om 18:13

                @skinnybmw: Oh zeker, en de voldoening is groter als je hem dan wel goed hebt. Beukte goed door dat ding. Hoop lol mee gehad.

        • karaya zegt

          18 januari 2018 om 11:55

          @dirkv: Opel. In de vorm van de Lotus Omega. 5.2s..

          Login om te reageren
          • dirkv zegt

            18 januari 2018 om 12:21

            @karaya: klopt! Brute auto is dat in een tamelijk anonieme jas.

            Login om te reageren
      • jack_abarth zegt

        18 januari 2018 om 10:51

        @skinnybmw:

        Naar mijn weten was in 1991 de enige snellere sedan een 600SEL

        Login om te reageren
        • hartman zegt

          18 januari 2018 om 10:59

          @jack_abarth: In maart 1987 test Auto,Motor&Sport de AMG 300 E 5.6 W124 sedan met 4 traps automaat. 0 naar 100 ging in 5.7 seconden. 160 in 12.0. 200 in 18.1 seconden. De staande kilometer in 24.3 seconden. En topsnelheid 303 km/h.

          Login om te reageren
          • jack_abarth zegt

            18 januari 2018 om 11:07

            @hartman:

            Oh kak, helemaal vergeten!
            Overigens bestaan er nog wel een paar tuners versies, maar is een tuningswagen wel een eerlijk vergelijk met een fabriekswagen.

            https://www.autoblog.nl/nieuws/dit-zijn-de-11-gaafste-uitvoeringen-van-de-mercedes-w124-86524

            Login om te reageren
            • hartman zegt

              18 januari 2018 om 11:19

              @jack_abarth: Of het een eerlijk vergelijk is, is een andere discussie. Dat laat ik voor nu buiten beschouwing. Feit blijft wel dat er enkele jaren voor de 500 E al snellere versies van de W124 waren. En ook met automaat. In 1985 had AMG al een 5 liter V8 met 340 pk. In een W124. En met 4 traps automaat. Exacte acceleratiecijfers hiervan heb ik echter niet.

              Login om te reageren
          • davelepeef zegt

            18 januari 2018 om 11:15

            @hartman: prima, maar een Porsche 911 had in die tijd 5,7 seconde nodig. Dan is ruim 6 seconden voor een zo’n bonk auto best respectabel.

            Login om te reageren
            • hartman zegt

              18 januari 2018 om 11:48

              @davelepeef: Niks mis mee.

              Ik vond trouwens nog betere cijfers voor de 300 E 5.6 AMG. Uit een Auto,Motor&Sport test van juli 1986. 100 in 5.4 seconden. 160 in 10,9. 200 in 17.3. Duidelijk sneller dan de 500 E. Maar goed, die had dan ook een 5 liter met 326 pk. De AMG een 5,6 liter met 360.

              Login om te reageren
              • davelepeef zegt

                18 januari 2018 om 12:25

                @hartman: maar vergelijken we dan niet een speciaaltje met een seriemodel?

              • hartman zegt

                18 januari 2018 om 12:37

                @davelepeef: Jaja. Maar toen wel te koop. En ik kan me voorstellen dat iemand, die zulke bedragen voor een sedan uitgeeft, ook even verder kijkt wat er te koop is. De al eerder genoemde M5 in al zijn versies. De Lotus Omega. Alhoewel als de harde eis automaat is, deze afvallen.

  11. E550 zegt

    18 januari 2018 om 10:22

    Het is toch pas interessant voor een koper als de auto’s nieuw zijn gekocht door Atkinson. Dat hij oude auto tweede hands heeft kocht en iets later weer heeft verkocht, boeit toch niemand iets…

    Login om te reageren
    • viezefreddyw zegt

      18 januari 2018 om 11:06

      @e550: Het zal je verbazen hoeveel mensen daar gevoelig voor zijn. Het zijn er nogal wat. Over een jaar of 20 geeft ‘ie eens de pijp aan Maarten. Het kan best een goede investering zijn.

      Login om te reageren
  12. mashell zegt

    18 januari 2018 om 11:05

    Het is een echte grappenmaker die Atkinson. Zo’n Thema zag er toch al bedaagd uit en nu helemaal, z’n Saab 9000 zusje hield het heel veel beter.

    Login om te reageren
  13. MaartenD zegt

    18 januari 2018 om 11:06

    Dat is ook heel toevallig. Vorig week bekeek ik een dubbeltest van Autoweek met beide modellen https://www.youtube.com/watch?v=UhpKWEzc9AA

    Login om te reageren
  14. michaelcorleone zegt

    18 januari 2018 om 11:12

    Wat had de Mercedes W124 indruk op mij gemaakt destijds. Een van de paar auto’s die reden zijn voor het ontstaan van mijn autoliefde.
    Net als de G klasse zou ik graag zien dat ook de W124 in ere hersteld zou worden. İk droom wel verder ?

    Login om te reageren
  15. alpinafanb10 zegt

    18 januari 2018 om 11:57

    Wat zou ik graag die
    500E in mijn bezit hebben. Een icoon

    Login om te reageren
  16. wildbeest zegt

    18 januari 2018 om 18:35

    OMG Die 500, wat zijn mercedessen toch tijdloos. Vaak goed op te pikken na ca. 10 tot 15 jaar oud. Men

    Login om te reageren
  17. evo3 zegt

    22 januari 2018 om 17:11

    Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die ooit zo’n Duitse taxi hebben aangeschaft. Blijkbaar nog nooit hun horizon wezen verbreden bij merken waar het goed mag sturen en mooi mag zijn. Laat mijn smile op het gezicht maar van de Lancia komen. Tijdloos mooi, de Thema was en is een in Nederland erg onderkende auto en de Ferrari V6 is zelfs sterker in de 308 niet kapot te krijgen.

    Login om te reageren
  18. evo3 zegt

    22 januari 2018 om 17:11

    Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die ooit zo’n Duitse taxi hebben aangeschaft. Blijkbaar nog nooit hun horizon wezen verbreden bij merken waar het goed mag sturen en mooi mag zijn. Laat mijn smile op het gezicht maar van de Lancia komen. Tijdloos mooi, de Thema was en is een in Nederland erg onderkende auto en de Ferrari V8 is zelfs sterker in de 308 niet kapot te krijgen.

    Login om te reageren
  19. grandmasterb zegt

    22 januari 2018 om 22:45

    De prestaties van die mercedes waren toen wel goed, maar qua uiterlijk is het gewoon het standaard mercedestaximodel, totaal niet opwindend dus. Dan vind ik die Lancia net wat exclusiever en spannender met die Ferrarimotor, maar geen van beiden is speciaal genoeg voor een autoverzameling van een multimiljonair die een F1 had.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North