• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nieuwe Panamera gedoopt tot Stingray GTR edition

Auteur: RubenPriest, gepost 1 juli 2017 om 08:47 – 11 Reacties

Afbeelding Nieuwe Panamera gedoopt tot Stingray GTR editionAfbeelding Nieuwe Panamera gedoopt tot Stingray GTR editionAfbeelding Nieuwe Panamera gedoopt tot Stingray GTR editionAfbeelding Nieuwe Panamera gedoopt tot Stingray GTR editionAfbeelding Nieuwe Panamera gedoopt tot Stingray GTR editionAfbeelding Nieuwe Panamera gedoopt tot Stingray GTR editionAfbeelding Nieuwe Panamera gedoopt tot Stingray GTR editionAfbeelding Nieuwe Panamera gedoopt tot Stingray GTR edition

Nieuwe Panamera gedoopt tot Stingray GTR edition
Wat een schandalig lekker resultaat!

Traditiegetrouw doet Topcar Design de Porsche Panamera (rijtest). De nieuwe Pana is alweer even verkrijgbaar, maar de tuner had tot op heden nog geen Stingray GTR-versie gebakken van de Porsche. Daar komt nu eindelijk verandering in.

Net als de vorige generatie wordt ook deze Stingray GTR edition gepresenteerd in een witte kleur zodat de carbon details goed zijn te zien. De auto werd voorzien van een bodykit en een carbon motorkap. Op het gebied van schoenen zijn er diverse opties. TopCar heeft voor de Stingray GTR edition velgen in het gamma van 1221, HRE en ADV.1. De bodykit is er vanaf 24.556 euro.

In de basis is dit een Panamera Turbo. Dit model heeft 550 pk, doet een sprint naar de honderd in 3,8 seconden (3,6 met Sport Chrono Pakket) en heeft een top van 306 km/u. De Stingray GTR edition in Panamera Turbo-trim volgens TopCar is goed voor honderd extra paarden, wat het vermogen doet stijgen naar 650 pk. Hoe ze dit hebben gedaan en welke specificaties hiermee gepaard gaan is niet bekendgemaakt. TopCar houdt zich bezig met het tunen van Porsches sinds 2004.

Ook interessant!

  • Porsche Panamera Platinum Edition is hier en dit kost het
    Porsche Panamera Platinum Edition: dit kost het en dit krijg je
  • Porsche Panamera brand
    Porsche Panamera brand hangt een luchtje aan
  • Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid rijtest video
    Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid rijtest video
  • Porsche Panamera kopt beton in Hoek van Holland
    Porsche Panamera kopt beton in Hoek van Holland

Nieuwste artikelen

  • Citroën komt met een eigenwijze, kleine versie van de ID Buzz
  • Kia EV4, GEWAAGD uiterlijk maakt het een gedurfde keuze #test
  • Bugatti krijgt een keiharde primeur van Rimac
  • Volvo XC60 Executive Edition
    Volvo maakt van de XC60 een heerlijke dikzak
FacebookTweetPinLinkedIn

panamera, Porsche, topcar, tuning

Vorig bericht: « Deze tweedehands Kever kost 52.000 euro
Volgend bericht: De eerste Aventador S volgens Ad Personam »

Lees Interacties

Reacties

  1. erreen zegt

    1 juli 2017 om 08:50

    Nee. Gewoon nee.

    Login om te reageren
  2. basv zegt

    1 juli 2017 om 08:50

    Als die carbon motorkap gewoon in lak kan is hij best prima.

    Login om te reageren
    • kennone zegt

      1 juli 2017 om 21:15

      @basv: dan is die kap ook in een keer een paar kilo zwaarder. Heeft het lelijke carbon geen meerwaarde meer

      Login om te reageren
  3. trustmeiamanengineer zegt

    1 juli 2017 om 10:08

    Haha, wat schandalig lelijk en “sjonnie”.

    Login om te reageren
  4. spec zegt

    1 juli 2017 om 10:15

    Voer voor voetballers

    Login om te reageren
  5. cossiekiller zegt

    1 juli 2017 om 10:19

    Wat een Topcar!

    Login om te reageren
    • jeroenwz zegt

      2 juli 2017 om 09:21

      @cossiekiller: meer een tob-car naar mijn mening…

      Login om te reageren
  6. focusrs1 zegt

    1 juli 2017 om 10:36

    Doe mij hem maar in het zwart – vette bak!

    Login om te reageren
  7. Onehp zegt

    1 juli 2017 om 12:29

    Sorry, behalve de zijkanten is dit lelijk. Je Panamera wordt er aërodynamische en dynamisch (te grote wielen) er hoogst waarschijnlijk enkel slechter door, en het carbon zal niet helpen aan het overgewicht… (laatste doröor mij gespotte Turbo was 2260kg eu geregistreerd gewicht)

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      1 juli 2017 om 12:30

      @onehp: *door

      Login om te reageren
  8. piquet1986 zegt

    1 juli 2017 om 13:49

    Deze Panamera is duidelijk groot geworden tussen de Corvette ZO7 Stingray’s en Nissan GT-R’s

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North