• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nieuwe Porsche 911 GT3 zonder camouflage betrapt!

Auteur: robbie, gepost 23 september 2012 om 16:14 – 36 Reacties

Porsche 911 GT3 spyshot


Porsche is blijkbaar niet alleen druk bezig met het testen van de nieuwe 911 Turbo, maar ze zijn ook bezig met het testen van de nieuwe Porsche 911 GT3. Met een PDK bak ipv een handbak…

Bij een Spaans tankstation kwam Dani Dominguez Mas een trio’s Porsche’s tegen, waaronder 2x de nieuwe 991 GT3. De testrijders probeerden hem nog op het verkeerde been te zetten door te zeggen dat ze simpelweg opties aan het testen waren voor de reguliere Carrera, maar daar trappen we natuurlijk niet in.

De auto’s waren afkomstig van testcircuit IDIADA en werden dus flink aan de tand gevoeld. Ook was het opgevallen dat de GT3’s beschikten over ‘gewone’ stalen remschijven en niet over PCCB remmen. (bron: collaverglas.net)

Hoeveel vermogen de nieuwe 911 GT3 gaat krijgen is niet bekend, maar er gaan geruchten over 450 tot 460 pk.

Porsche 911 (911) GT3 spyshot

Porsche 911 (911) GT3 spyshot

Tot slot nog een impressie van een tijdje geleden:
Porsche 991 GT3 impressie -  Luuk van Kaathoven

Ook interessant!

  • GT3
    Video: nieuwe Porsche 911 GT3 RS gespot in actie
  • Hoe ziet jouw droom Porsche 911 GT3 eruit?
  • 911 GT3 (992)
    Officieel: de compleet nieuwe Porsche 911 GT3 (992)
  • Video: zo vet klinkt een Porsche 911 GT3 met ipe uitlaat

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Spots Uploterij: win een cadeaubon t.w.v. €100
  • Groter, sneller of bizar: BYD doet het
  • Is de nieuwe Mercedes GLB stiekem een omgebouwde Smart?
  • Nieuwe 5 Serie-concurrent met verbrandingsmotor komt uit zeer onverwachte hoek!
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 991, GT3, Porsche, spyshot, Video, zwart

Vorig bericht: « Kicherer CLS 63 AMG Yachting Edition heeft 625 pk
Volgend bericht: Uitslag Formule1: GP van Singapore 2012 »

Lees Interacties

Reacties

  1. MAB zegt

    23 september 2012 om 16:16

    beste dagelijkse auto na bentley

    Login om te reageren
  2. raphael zegt

    23 september 2012 om 16:17

    Tussen 21 en 23 seconden kunnen we duidelijk de ‘Dali-functie’ zien die deze auto heeft meegekregen.

    Login om te reageren
  3. bigcar zegt

    23 september 2012 om 16:17

    ik wil zeggen love it or hate it,
    maar hoezwaar ik ook mijn best doe deze auto mooi te vinden maakt porsche het wel heel erg moeilijk.. ik kan nu echt niet zeggen dat deze mooi is. doe mij maar een cayenne gts, smaken verschillen

    Login om te reageren
  4. jrmpower24 zegt

    23 september 2012 om 16:25

    Wordt weer heerlijk.

    911 GT3 <3

    Login om te reageren
  5. stoicka zegt

    23 september 2012 om 16:29

    Ziet er heerlijk uit! Dikke skirts!

    Login om te reageren
  6. j00rs zegt

    23 september 2012 om 16:31

    Die eerste die wegrijd in het filmpje maakt wel het geluid van een oude kever.

    Login om te reageren
    • kickass zegt

      23 september 2012 om 16:45

      @j00rs: Dat is eigenlijk met de meeste Porsches. Maar ondanks dat zijn het hele mooie auto’s.

      Login om te reageren
  7. C220AMG zegt

    23 september 2012 om 16:34

    Cool! Met in-roof laptop, op de laatste foto. Hoezo niet vernieuwend..

    Login om te reageren
  8. ArnoldH zegt

    23 september 2012 om 16:34

    gewoon een 991 met een 997 GT3 voorbumper. zie hier, de “nieuwe” “lelijkere” 991 GT3

    Login om te reageren
  9. teshi zegt

    23 september 2012 om 16:46

    Al dat commentaar op ’t uiterlijk. Een 911 koop je om te rijden, niet om naar te kijken!

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      24 september 2012 om 19:39

      @teshi: Een 911 kopen de meesten niet om te “rijden”, die kopen een 911 om indruk mee te maken.

      Login om te reageren
  10. autobart zegt

    23 september 2012 om 16:51

    Wat is eigenlijk het verschil tussen al die uitvoeringen, ik kwam er pas achter dat de GT2RS (vorige generatie) meer vermogen heeft dan een GT3RS (vorige generatie) zijn die namen niet wat vreemd gekozen?

    Login om te reageren
    • d15b2 zegt

      23 september 2012 om 17:05

      @autobart: Nee. In racerij is het hoe lager het cijfer, hoe “sneller” de klasse. Zelfde verhaaltje bij Formule (1,GP2,Formule 3 enz.)

      Login om te reageren
  11. C220AMG zegt

    23 september 2012 om 16:54

    @autobart: Waarom? De F1 is toch ook prestigieuzer dan de F3? Om maar een voorbeeld te noemen…

    Login om te reageren
  12. ej20g zegt

    23 september 2012 om 17:01

    @autobart: nee. Dat heeft alles te maken met het verleden van Porsche en in sommige gevallen met de overwinningen in de racerij.

    Login om te reageren
  13. ej20g zegt

    23 september 2012 om 17:02

    Toch weereen fantastisch mooie auto. Jammer dat je geen beide goed hoort in de video.

    Login om te reageren
  14. dubhead zegt

    23 september 2012 om 17:17

    Ik denk niet dat dit de nieuwe achterplank word. Lijkt op de optionele ducktail met vlug even een willekeurig vleugeltje (vd aftermarket) op geschroeft om met downforce te testen zonder de GT3 look prijs te geven. Voor je het weet zijn de tuners u voor met een GT3 kit.

    De dramatische look is deel vd GT3 alure – dit zal het niet zijn imho. De combinatie lijkt trouwens niet meteen erg aerodyanmisch.

    Login om te reageren
  15. lambo4all zegt

    23 september 2012 om 18:27

    @bigcar: dat is geen porsche

    Login om te reageren
  16. reggie-boy_rood zegt

    23 september 2012 om 18:35

    Wat me opvalt is dat ze geen emblemen hebben !

    Login om te reageren
  17. robbie zegt

    23 september 2012 om 19:01

    @Reggie-Boy Rood: die zitten nooit op testauto\’s.

    Login om te reageren
    • Wesley zegt

      24 september 2012 om 10:23

      @robbie: Ohnee? http://media.il.edmunds-media.com/porsche/macan/2014/ns/2014_porsche_macan_f34_ns_51012_717.jpg

      Login om te reageren
    • reggie-boy_rood zegt

      24 september 2012 om 14:08

      @robbie: Busted! haha

      Login om te reageren
  18. stefanos zegt

    23 september 2012 om 19:15

    Geil

    Login om te reageren
  19. mdemooistelettervanhetalfabet zegt

    23 september 2012 om 19:21

    PDK-bak… Is zo’n auto niet gemaakt om “echt” te rijden? Dus dat je zelf schakelt.

    Login om te reageren
  20. ej20g zegt

    23 september 2012 om 19:55

    @lambo4all: als je een Cayenne geen Porsche noemt heb je er duidelijk geen ervaring mee. Niks Porsche onwaardig aan zo\’n Cayenne.

    Login om te reageren
  21. salberts93 zegt

    23 september 2012 om 20:51

    ik wil geen flipperbak :( ophouden met dat flippergedoe! zeker in een 911, gewoon lekker met zo’n ouderwetse staafmixer door de versnellingen roeren!

    Login om te reageren
    • salberts93 zegt

      23 september 2012 om 20:52

      @salberts93: opmerkelijk dat voor de echtere rijdersauto je beter af gaat zijn dan met de op rijders gefocuste versie:O

      Login om te reageren
      • salberts93 zegt

        23 september 2012 om 20:52

        @salberts93: af gaat zijn… Met de gewone versie .. dan met de… xD

        Login om te reageren
  22. masterstig zegt

    23 september 2012 om 22:50

    @ej20g: Nou… :)

    Login om te reageren
  23. heidekonijn zegt

    23 september 2012 om 23:39

    Heej, die auto ken ik, lijkt net op elke andere negene.., euh, nee wacht, op een kev… euh, nee, juist een Tatra uit de jaren twintig. Wat onverwacht modern van ze.

    Login om te reageren
  24. clubbtraxx zegt

    24 september 2012 om 00:37

    Damn, hoe kom je toch aan zo’n baan?

    Login om te reageren
  25. Wesley zegt

    24 september 2012 om 10:25

    Zonder camouflage, ja hmm, maar enkel het front is van de GT3 en die was nooit gecamoufleerd. De achterbumper is nog gewoon van de normale Carrera. Op de ring is er al wel één met de GT3-bumper gezien, danwel gecamoufleerd.

    Login om te reageren
  26. E34M5Touring zegt

    24 september 2012 om 11:10

    De enige Porsche die er toe doet in mijn ogen. GT3(RS) zou de enige 911 zijn die ik zou overwegen. GT2 vind ik te extreem.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      24 september 2012 om 19:47

      @E34M5Touring: De GT3 is juist degene die ik het minst interessant vindt. Een noodzakelijk homologatie model maar geen werkelijk interessante auto. De Turbo is net zo snel of sneller en presteert overal waar het geen circuit is beter.

      Login om te reageren
  27. reggie-boy_rood zegt

    24 september 2012 om 14:10

    Wat zou porsche eigenlijk doen met hun testauto’s als het model is uitgebracht?

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      24 september 2012 om 19:48

      @Reggie-Boy Rood: Wat elke fabrikant doet, door de schredder ermee.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North