• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nissan wil elektrische sportwagen op basis van de Leaf

Auteur: ricardo, gepost 21 juli 2010 om 13:59 – 86 Reacties

370Z-E

Lief he, die Leaf. Nissan zet groots in op deze elektrowagen die als een van de eersten redelijk betaalbaar is en op grote schaal in elkaar wordt gesoldeerd. Dat smaakt naar meer. Want wat Tesla en Fisker kunnen, kan Nissan wellicht ook: een sportauto met een stekkeraansluiting maken dus.

Voorlopig zijn het nog maar geruchten en heeft Nissan nog niets bevestigd. Maar het klinkt als een logische stap in de richting van de elektrificatie van Nissan. Deze -nu nog naamloze- elektrocar krijgt hetzelfde aandrijfsysteem aangemeten als de Leaf. Maar we mogen hopen dat er nog wel wat aan de specs gesleuteld gaat worden. De Leaf heeft namelijk een magere top van 140 km/u en een actieradius van 160 km. Prima cijfers voor een doorsnee forenz, maar een sportwagen? Nee, dat gaat met deze cijfers niet lukken.

Hoe het model er precies uit gaat zien is nog niet bekend. Ze kunnen hiermee namelijk verschillende kanten op. Een e-versie van de 370Z maken (ook wel 370Z-E genoemd), of ze hangen de Infiniti Essence Concept vol met enkel elektropower. De eerste optie is ook meteen de goedkoopste en meest denkbare. we zullen zien… (bron: Inside Line)

Ook interessant!

  • Waarom deze Nissan Newbird de perfecte combinatie is
  • serieus
    Eden Hazard gaat van Aventador SVJ naar Nissan Leaf
  • vijfdeurs pionier
    Deze vijfdeurs pionier wordt óók een crossover
  • Helaas: volledig elektrische Nissan Ariya is laat en duur

Nieuwste artikelen

  • Autoblog-lezer showt z’n dikke Fiesta
  • Video: BMW X5 koppen voelt zo
  • Deze Bentley is de beste wintersportbeuker, hier is het bewijs
  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
FacebookTweetPinLinkedIn

370z, concept, Elektrisch, essence, Nissan, plug-in

Vorig bericht: « Gespot: vier Italiaanse raspaarden
Volgend bericht: James Bond automuseum in de maak »

Lees Interacties

Reacties

  1. screamer zegt

    21 juli 2010 om 14:14

    Ze kunnen ook de 240SX of de 100NX uit de archieven halen.
    Daarnaast een cool idee, al blijft het nog wel erg niche vanwege de prijs.

    Login om te reageren
  2. rene zegt

    21 juli 2010 om 14:28

    Eigenaardig ,electrisch kan nu opeens wel.
    Mij niet gelaten hoor.
    Is alleen vreemd dat mensen zo snel veranderen ,waarschijnlijk bij gebrek aan technische kennis.
    De meesten hier op ab krijgen zelfs geen nieuw stekkertje aan een strijkijzer ,maar koppel en PK’s weten (of denken dat ze dat weten)ze alles van.
    Maar daar heb je boekjes voor natuurlijk.

    Login om te reageren
  3. CSL zegt

    21 juli 2010 om 14:29

    “elektrische sportwagen”
    Het wordt zeker een Porsche 918 Spyder killer?!

    Login om te reageren
  4. rene zegt

    21 juli 2010 om 14:33

    CSL,koppel met de meter ,geluid plak ik er wel aan ,uitlaatpijp zelf te verzinnen slijt toch nooit.

    Login om te reageren
  5. rene zegt

    21 juli 2010 om 14:35

    CSL, ook nog zo’n kolenkacheltje bij je thuis zeker?
    Tandem kopen dan.

    Login om te reageren
    • Merry zegt

      21 juli 2010 om 14:39

      @rene: ???

      Login om te reageren
  6. rene zegt

    21 juli 2010 om 14:41

    Vind Laurens de oliestoker niet meer terug,weg met zijn caravanetje?

    Login om te reageren
  7. rene zegt

    21 juli 2010 om 14:42

    Merry, ben jij hier ook toegelaten?

    Login om te reageren
  8. Simpson zegt

    21 juli 2010 om 14:50

    offt.: moet dat dan geen 220Z worden? en 110Z in de US? :mrgreen:

    ot: was te verwachten, en goed dat er ook een derde speler komt met een (hopelijk) iets betaalbaarder alternatief.
    deze cijfers zijn alleen leuk voor een zondagmiddagcruiser, maar dat terzijde.

    Login om te reageren
  9. Donder zegt

    21 juli 2010 om 14:56

    Zelf zou ik eerder verwachten dat men (zoals Screamer al aangeeft) de 100NX uit de kast halen. Kleine sportwagen gebaseerd op het Leaf platform en misschien wel invloeden van het Essence design.

    Login om te reageren
    • Pallas zegt

      21 juli 2010 om 15:06

      @Donder: Ze kunnen toch wel wat beters doen dan de 100NX?
      Daar zit niemand meer op te wachten.

      Login om te reageren
      • Donder zegt

        21 juli 2010 om 15:19

        @Pallas: Dan zullen ze een opvolger van de 180SX of 240SX kunnen maken, maar ik denk dat ze dat niet doen.

        Een 100NX zou wel logisch kunnen zijn. De vorige was onderhuids ook gewoon een Sunny. Dus waarom geen nieuwe op basis van de Leaf.

        Neemt niet weg dat ik er ook niet op zit te wachten ;)

        Login om te reageren
        • Pallas zegt

          21 juli 2010 om 15:22

          @Donder: 240SX lijkt me leuk, ga nu opzoeken hoe een 180SC er ookalweer uitziet. Ben niet zo’n Datsun-kenner….

          Login om te reageren
          • Donder zegt

            21 juli 2010 om 16:07

            @Pallas: De 180SX, 200SX en 240SX waren allemaal de S13. Dus dezelfde auto, maar de benaming verschilde per regio. Maar per regio had men ook weer andere motorisering.

            Op zich zie ik het wel zitten dat ze een opvolger maken voor de S13, maar dan moeten ze echt wat aan het aantal PK’s doen. Anders krijg je net zoiets als de CR-Z ;)

            Login om te reageren
            • Pallas zegt

              21 juli 2010 om 16:12

              @Donder: Dankjewel voor de info, in tegenstelling tot de reacties van somminge anderen(rene,) steek ik hier wat van op.

              Login om te reageren
              • Laurens zegt

                21 juli 2010 om 16:22

                @Pallas: die .ene, heeft er moeite mee dat zelfontbranders de technologie in transport zijn. En niet omdat bougies zo duur zijn :-)

              • Pallas zegt

                21 juli 2010 om 16:28

                @Laurens: LOL, humor dat had even nodig om door de werkdag heen te komen.

  10. rene zegt

    21 juli 2010 om 14:59

    Simpson ,jij lijkt me een denkertje (beetje gok hoor)en daarom een beetje algemene vraag ,welk vermogen is nodig om een auto van pakweg 2 ton tegen 120km/uur rijdend te houden.
    Daar zou je echt van achterover vallen.

    Login om te reageren
  11. rene zegt

    21 juli 2010 om 15:09

    Simpson ,zal je helpen ,zo’n 10a20 Pk mag het zelfs nog een (klein) beetje bergop zijn.
    Dit staat echt niet in de boekskes hoor.

    Login om te reageren
    • Pallas zegt

      21 juli 2010 om 15:21

      @rene: Theoretisch…
      Theoretisch kun je Altootje ook een paar ton wegslepen.

      Login om te reageren
  12. rene zegt

    21 juli 2010 om 15:22

    Pallas ,opleiding was ook maar kort zeker.

    Login om te reageren
    • Pallas zegt

      21 juli 2010 om 15:26

      @rene: Word ik nu “gedisst”? Er zijn vast mensen die lager geschoold zijn dan jij. Maar als jij deze ongrijpbare kennis bezit die niet in de boekskes staat, hoe weet ik dan of je overal rekening mee gehouden hebt? Mijn boekskes hebben plaatjes…

      Login om te reageren
    • Merry zegt

      21 juli 2010 om 15:33

      @rene:
      Rene, als jij dan zo slim ben, hoeveel PK heb ik nodig om een nieuw setje Pirreli’s weg te roken in 30 seconden?

      Login om te reageren
  13. Laurens zegt

    21 juli 2010 om 15:29

    Prima als Nissan gaat voor de oplossing met de hoogste kostprijs. We hoeven de dingen niet te kopen tenslotte. Oh, subsidie, hmmm, verzorgingsstaat, China, de wal keert het schip?

    Login om te reageren
  14. Pallas zegt

    21 juli 2010 om 15:31

    Te gek, als je datsun.nl intikt kom je op de Nissan-site.

    Login om te reageren
  15. rene zegt

    21 juli 2010 om 15:32

    Laurens ,aangenaam en groeten uit Belgie.

    Login om te reageren
  16. rene zegt

    21 juli 2010 om 15:37

    Pallas ,er bestaan boekskes en boeken.
    Plaatjes moet je echt voorzichtig mee zijn.

    Login om te reageren
    • Pallas zegt

      21 juli 2010 om 15:53

      @rene: Jij wint. Zand erover, laten de ballast vallen en weer over auto’s praten!

      Login om te reageren
  17. rene zegt

    21 juli 2010 om 15:37

    Merry ,onzin ,veel.

    Login om te reageren
    • Merry zegt

      21 juli 2010 om 15:40

      @rene: daar kan ik toch niks mee.

      Login om te reageren
  18. rene zegt

    21 juli 2010 om 15:40

    Merry ,trouwens welke Pirreli’s ,die made in Germany (beste trouwens) of die andere die ook ongeveer rond zijn.

    Login om te reageren
  19. rene zegt

    21 juli 2010 om 15:42

    Merry ,rekenen man.

    Login om te reageren
  20. rene zegt

    21 juli 2010 om 15:54

    Laurens ,dan toch niet met de caravan weg ?

    Login om te reageren
  21. rene zegt

    21 juli 2010 om 15:57

    Pallas ,ik luister..

    Login om te reageren
  22. Citrofiel zegt

    21 juli 2010 om 16:34

    Nog een elektrische sportwagen? De (elektrische) sportwagenmarkt wordt overspoeld, en al die mensen die een gewone elektrische woon-werkauto willen vissen achter het net. :roll:

    Login om te reageren
  23. rene zegt

    21 juli 2010 om 16:41

    Laurens ,heeft er moeite mee dat zelfontbranders (voorlopig) de technologie in transport zijn.

    Login om te reageren
  24. Citrofiel zegt

    21 juli 2010 om 16:43

    Jochies, rustig nou…

    :twisted:

    Login om te reageren
  25. Simpson zegt

    21 juli 2010 om 16:47

    @citrofiel: overspoeld? ik denk dat citroen meer picasso modellen heeft dan dat er elektrische sportwagens rondrijden. :mrgreen:

    @rene: met een pk’tje of 10 en veel geduld & ruimte moet dat al lukken. met de cijfers bedoelde ik eigenlijk voornamelijk de actieradius.

    Hoe hard een zondagmiddagcruiser loopt is helemaal niet belangrijk, daarmee haal je ff een visje in Lauwersoog of ga je bij je oma op visite. op je gemak dus.

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      21 juli 2010 om 17:02

      @Simpson: Ik denk dat er ook meer mensen een Picasso-model zullen kopen dan een elektrische sportwagen. (ja echt! :shock: )

      Login om te reageren
  26. rene zegt

    21 juli 2010 om 16:47

    Goedkop elektrisch rijden kan eigenlijk morgen al ,alleen moet de mens er klaar voor zijn.

    Login om te reageren
    • Laurens zegt

      21 juli 2010 om 16:50

      @rene: nou ben ik benieuwd, maak dat maar eens hard. Tenzij je bedoelt dat iedere auto op de startmotor al te verplaatsen is…

      Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      21 juli 2010 om 17:06

      @rene:

      Waar komt die stroom vandaan?

      Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      21 juli 2010 om 18:23

      @rene:

      “Goedkop elektrisch rijden kan eigenlijk morgen al ,alleen moet de mens er klaar voor zijn.”

      Daar ging mijn vraag over.

      Login om te reageren
  27. rene zegt

    21 juli 2010 om 16:55

    Laurens ,natuurlijk met 1Pk ,heb je dat zelf nooit gedaan?

    Login om te reageren
  28. rene zegt

    21 juli 2010 om 16:59

    Laurens ,zal je helpen ,zet auto in tweede versnelling startmotor aan en je gaat zelfs bergop zo’n 30 meter verder.
    Of je moest een Fiat hebben of zo.

    Login om te reageren
  29. Laurens zegt

    21 juli 2010 om 16:59

    Oh, je bedoelt de ezelkar, met jou ervoor, beetje prik op je ballen zodat je ook nog wat doorloopt… genoeg aandacht weer voor je onzin :-)

    Login om te reageren
  30. rene zegt

    21 juli 2010 om 17:01

    Laurens ,uit veiligheidsoverweging is dit geen kinderpraat.

    Login om te reageren
  31. rene zegt

    21 juli 2010 om 17:02

    Laurens ,als ik beter wist.

    Login om te reageren
  32. rene zegt

    21 juli 2010 om 17:04

    Laurens ,je caravan nog altijd niet ok.
    Zomer is zo voorbij.

    Login om te reageren
  33. rene zegt

    21 juli 2010 om 17:15

    Laurens ,heb speciaal voor U nog wat speciale en gebaseerd op feiten onzin.
    Maar karren en kloten lijken u belangrijker.
    Je doet maar.
    Ik weet ondertussen wel hoe technish sterk je bent.
    Maar dat houden we onderons wel zeker.

    Login om te reageren
    • Laurens zegt

      21 juli 2010 om 17:57

      @rene: barst maar los rene, en deel je kennis met ons: hoe is betaalbaar electrisch rijden nu al mogelijk. Ik wrijf me al vast in de handen…

      Login om te reageren
  34. rene zegt

    21 juli 2010 om 17:24

    Dag Laurens.

    Login om te reageren
  35. rene zegt

    21 juli 2010 om 17:31

    RenesisHP ,”Waar komt die stroom vandaan” wat bedoel je?

    Login om te reageren
  36. buyck zegt

    21 juli 2010 om 17:36

    Je kunt misschien hard lachen met de opkomst van electrische supercars of sportwagens. Maar één ding is zeker ze zullen de huidige brandstofwagens op alle vlakken aftroeven alleen op het geluid zullen ze nooit hoge toppen scheren. Maar voor de rest… trekken snel op(veel koppel en onmiddelijk beschikbaar), electromotoren zijn lichter, kleiner en krachtiger dan de brandstofmotoren. Stoten geen CO2 uit. Dus ze hebben zeker een toekomst.

    Login om te reageren
  37. rene zegt

    21 juli 2010 om 17:39

    buyck , logisch denkend verstandig iemand ,jou ik van.

    Login om te reageren
  38. buyck zegt

    21 juli 2010 om 17:39

    Je kunt misschien hard lachen met de opkomst van elektrische supercars of sportwagens. Maar één ding is zeker ze zullen de huidige brandstofwagens op alle vlakken aftroeven alleen op het geluid zullen ze nooit hoge toppen scheren. Maar voor de rest… trekken snel op(veel koppel en onmiddelijk beschikbaar), elektromotoren zijn lichter, kleiner en krachtiger dan de brandstofmotoren. Stoten geen CO2 uit. Dus ze hebben zeker een toekomst omdat er nog gigantisch veel potentieel in zit om het te verbeteren.

    Login om te reageren
  39. rene zegt

    21 juli 2010 om 17:52

    Laurens “beetje prik op je ballen”
    zal je maar laten niet laten weten wat ik daar op Europees niveau van denk.

    Login om te reageren
  40. rene zegt

    21 juli 2010 om 19:33

    Laurens ,je moet mij echt niks leren over hybride of electrische aandrijving.
    Vragen mogen altijd.

    Login om te reageren
  41. rene zegt

    21 juli 2010 om 19:36

    Laurens ,”Ik wrijf me al vast in de handen” ,jij?

    Login om te reageren
  42. rene zegt

    21 juli 2010 om 19:39

    Laurens “betaalbaar electrisch rijden nu al mogelijk ” nu al ,koop een Prius ,denk de buur betaald mee ,maar ik leef maar één keer.
    De rest moet maar zo dom niet zijn.

    Login om te reageren
  43. rene zegt

    21 juli 2010 om 19:41

    Laurens ,ben jij God de Vader misschien?
    Denk echt van niet.

    Login om te reageren
    • Laue zegt

      21 juli 2010 om 20:21

      @rene:
      )

      Login om te reageren
      • Citrofiel zegt

        21 juli 2010 om 22:39

        @Laue: Zou het helpen om dat plaatje hier te blijven spammen? Wat een vermoeiende ‘discussie’ hier zeg… :roll:

        Login om te reageren
        • Laue zegt

          21 juli 2010 om 23:49

          @Citrofiel:
          geen idee of het helpt,de boodschap blijft echter briljant! met alle respect voor de mensen die het minder op orde hebben. Een luchtige discussie over auto´s e.d. is wel leuk maar dit gaat nergens over.

          Login om te reageren
  44. rene zegt

    21 juli 2010 om 20:18

    Laurens “deel je kennis met ons”, kennis delen vergt vooreerst ,juist, basiskenis.

    Login om te reageren
  45. rene zegt

    21 juli 2010 om 20:31

    Laue ,prachtig, winnen hoort erbij.
    En weet je echt wat er echt gebeurd als je als niet meer wint ?
    Stop game.

    Login om te reageren
  46. rene zegt

    21 juli 2010 om 20:38

    Laue, The fuck Up Foundation, als we daar ons (en uw) pensioen mee gaan betalen.

    Login om te reageren
  47. Laue zegt

    21 juli 2010 om 20:44

    het is de “shut the fuck up foundation” en als je het gewoon de eerste keer rustig had gelezen had het je een extra post gescheeld.

    Login om te reageren
  48. rene zegt

    21 juli 2010 om 20:49

    Laue ,sorry verkeerd van mij ,vondt het alleen zielig.

    Login om te reageren
  49. lincoln zegt

    21 juli 2010 om 21:05

    subsidie is voor onrendabel volk ..

    en onrendabel volk zijn ALTIJD zelfingenomen spasmo,s ..

    Login om te reageren
    • AriM6 zegt

      21 juli 2010 om 21:13

      @lincoln:
      Hier in R’dam krijgen de eigenaren van de panden op de nieuwe binnenweg krijgen subsidie van de gemeente, ze moeten alleen het pand verbouwen naar de voorwaarden van de gemeente. Als je dat niet doet is de kans groot dat je je pand MOET verkopen. Al die eigenaren, wat een onrendabel volk…

      Login om te reageren
      • AriM6 zegt

        21 juli 2010 om 21:14

        @AriM6:
        “Hier in R’dam krijgen de eigenaren van de panden op de nieuwe binnenweg krijgen subsidie van de gemeente”

        de 2e krijgen moet weg.

        Login om te reageren
  50. rene zegt

    21 juli 2010 om 21:13

    RenesisHP ,sorry je antwoord nog.
    De maatschappij moet op termijn leren leven met vervoerdozen die wat anders gemaakt zijn en zeer zeker andere aandrijfbronnen hebben.
    Deze mentaliteitsverandering gaat niet in 123 ,maar zal sneller gebeuren dan je denkt.

    breng je niet zo maar in ,een auto is(en gelukkig voor mijn job)nog altijd een duur statusssymbool.

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      21 juli 2010 om 22:29

      @rene:

      No offence, maar dit is geen antwoord op mijn vraag.
      Electrisch rijden klinkt momenteel mooier dan het daadwerkelijk is. Die stroom komt ergens vandaan. Dat ergens is grootendeels vervuilend.
      Momenteel is electrisch rijden grootendeels probleemverschuiving.
      De vervuiling blijft, echter wel op een andere plaats.

      Login om te reageren
  51. AriM6 zegt

    21 juli 2010 om 21:16

    OT:
    Ik ben benieuwd wat het de wereld gaat brengen, hoe dan ook zal de overheid in Nederland een belasting verzinnen zodat je alsnog evenveel kwijt bent als bij een normale auto.

    Login om te reageren
  52. rene zegt

    21 juli 2010 om 21:18

    lincoln, subsidie’s zijn gemaakt door mensen waarin je in een democratie zelf voor hebt gekozen.
    Dus eigen schuld..

    Login om te reageren
    • Laurens zegt

      21 juli 2010 om 21:58

      @rene: “barst maar los rene, en deel je kennis met ons: hoe is betaalbaar electrisch rijden nu al mogelijk”; heb ik het antwoord gemist?

      Login om te reageren
    • lincoln zegt

      21 juli 2010 om 22:03

      @rene:
      ik stem niet op subsidie kneusjes ..
      dat doe je alleen als je onrendabel bent ..
      en alleen retards kan je laten geloven dat ze in een vrij/tolerant/democratisch land wonen ..

      ja ja .. de maatschappij verzwakt ..
      (simpeltjes noemen dat “verhardt”) ..

      Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      21 juli 2010 om 22:34

      @rene:

      Begin overigens niet over democratie in Nederland.
      Onze laatste verkiezingen hebben nog steeds geen ruk opgeleverd. De uitslag was vrij duidelijk. De formaties waar niemand voor kan kiezen zijn nog zeer onduidelijk op dit moment.
      Het is echter wel duidelijk dat er 1 partij opvallend weinig bij de onderhandelingen aanwezig is. Lijkt ook niet erg gewenst..
      Nou kan ik daar persoonlijk niet mee zitten. Het is echter de derde partij. En daar rammelt de democratie weer even verder. ;)

      Login om te reageren
  53. RenesisHP zegt

    21 juli 2010 om 23:01

    Wow, epische spelfout. :shock:

    Login om te reageren
  54. rene zegt

    22 juli 2010 om 10:35

    RenesisHP ,”No offence” ,akkoord alleen hoef je niet in elke vervoerdoos een chemische uitlaatgaszuiveringsinstallatie te stoppen die daarbij nog eens een pak rendementsverlies met zich meebrengt.
    Neem een elektromotor ,een besturing daarvoor en een batterij en laat die zuivering om van wat dan ook elektrische stroom op te wekken op grote schaal gebeuren.
    Ik veronderstel dat jij bij je thuis de elektrische stroom toch ook zelf niet opwekt (nu je weet maar nooit ).

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      22 juli 2010 om 12:50

      @rene:

      Ehh.. Nee. Dat doen wij niet zelf. :lol:
      Voor de rest niets meer toe te voegen. We begrijpen elkaar al. ;)

      Login om te reageren
  55. rene zegt

    22 juli 2010 om 16:39

    RenesisHP ,”De vervuiling blijft” moet je wel even vertellen welke trukken constructeurs gebruiken om die dieselrommel nog gehomologeerd te krijgen.
    1.Neem de roetmeting ,je stopt dat roet tijdens het homologatietraject in een doosje (roetfilter) brand dat ding achteraf uit,klaar is kees.
    Normen ok.
    Kan nog wel even door gaan hoor.

    Login om te reageren
  56. rene zegt

    22 juli 2010 om 16:52

    RenesisHP ,nog zin in wat uitleg bij gesjoemel met huidige (hoogrendement?) diesels ivm NOx ,met alle plezier.

    Login om te reageren
  57. rene zegt

    22 juli 2010 om 16:58

    Laue ,dit gaat toevallig wel ergens over.

    Login om te reageren
  58. rene zegt

    22 juli 2010 om 20:31

    Laurens , elektrische en hybride auto’s staan klaar bij iedere constructeur (ook bij je lievelingsmerk), kwestie van maanden .

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North