• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nothelle Audi TT met 520pk

Auteur: autoblogger, gepost 27 juni 2007 om 11:25 – 35 Reacties

Nothelle TT


De Duitse tunert Nothelle gaf eerder de Q7 4.2-liter V8 een upgrade naar 580pk, nu pakken ze de TT 3.2 V6 aan. Resultaat: 520 pk en 635 Nm!

Dit alles met dank aan twin-turbo technologie, waardoor de topsnelheid op 308 km/u komt. Nothelle spreekt zelf van een “porsche-killer”, maar ook het grote broertje (R8) blijft flink achter. Er is echter geen informatie beschikbaar over de acceleratie.

Voor de 2.0 TFSI hebben ze ook een aanbieding, deze kan worden getuned naar 330 pk.

Nothelle TT

Er is een bodykit beschikbaar voor zowel de coupe als de roadster. Zo moet een driedelige voorspoiler met aangepaste luchtinlaten het allemaal wat sportiever maken. Aan de achterkant zien we geïntegreerde pijpjes en een aangepaste achterspoiler. Voor de coupe is er ook een dakspoiler beschikbaar. Om het af te maken biedt Nothelle 19- of 20-inch lichtmetaal aan.

Nothelle TT Roadster
Nothelle TT Roadster
Nothelle TT Roadster

Ook interessant!

  • nieuwe gave lakken
    Nieuwe gave lakken voor dikke kleine Audi's
  • Audi TT is goedkoper, maar nog steeds te duur
  • TT RS Heritage is eerbetoon aan Ur-quattro
  • Dit is dan écht de aller-allerlaatste Audi TT

Nieuwste artikelen

  • Verrassend. Een plan van de overheid dat niet werkt
  • De Chinezen vinden ons oerdom
  • Range Rover ontwikkelt de beste auto voor elke narcist
  • Snelwegblokkeerders lopen straks het risico op een flinke tik
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, nothelle, TT, tuning

Vorig bericht: « Lexus LS 600h officieel
Volgend bericht: Roetfilter mag niet verplicht worden! »

Lees Interacties

Reacties

  1. Armada zegt

    27 juni 2007 om 11:31

    Dat vermogen vind ik mooi. Die bumpers alleen niet zo. Passen niet echt bij het ontwerp van de auto.

    Login om te reageren
  2. wim zegt

    27 juni 2007 om 11:37

    De bumpert heeft een andere kleur wit dan de rest van de auto

    Login om te reageren
  3. Alwood zegt

    27 juni 2007 om 11:37

    sow daar slaan je haren stijl van achterover! :P Hou het dakje maar dicht als je gas geeft! Ik zie de TT eigenlijk ook liever met originele bumpers.

    Login om te reageren
  4. nichos zegt

    27 juni 2007 om 11:43

    mooie wieltjes op die voorlaatste foto :o

    Login om te reageren
  5. PieterA zegt

    27 juni 2007 om 11:48

    Tjah, blijft een TT.

    Login om te reageren
  6. Zoepie zegt

    27 juni 2007 om 11:53

    Ik denk dat de mensen die altijd meer bezig zijn van “tis maar… ” heel gelukkig zouden zijn moesten ze zo’n auto krijgen.

    Login om te reageren
  7. James Bond zegt

    27 juni 2007 om 11:57

    Mooi getuned

    Login om te reageren
  8. vØlvØ frǽk     zegt

    27 juni 2007 om 12:00

    de ideaale upgrade voor de kappers onder ons ;-)

    Login om te reageren
  9. CSL zegt

    27 juni 2007 om 12:01

    Kijk zo moet het, gewoon een twinturbo op die VR6 en gaan met die banaan.

    Login om te reageren
  10. Bas zegt

    27 juni 2007 om 12:07

    @Volvo Freak, vooral kappers met haast :P

    Login om te reageren
  11. L-Fred zegt

    27 juni 2007 om 12:08

    Doe mij maar de TT in R8 style. http://www.autoblog.nl/archive/2007/03/07/audi-tt-r8-style

    of beter nog, de R8 zelf :-)

    Login om te reageren
  12. Kennie zegt

    27 juni 2007 om 12:09

    Die TT op die voorlaatste foto is echt wel DIK!
    Kappersauto of niet, die mogen ze mij altijd wel geven..
    Qua tuning vind ik dit echt wel een voorbeeld: niet té overdreven en ook niet té subtiel. De gulden middenweg zeg maar..

    Login om te reageren
  13. Stoere Sjoerd zegt

    27 juni 2007 om 12:19

    Ik wacht wel op de TTS, of liever, als die ook komt, de TTRS. Of ik koop van het geld dat je voor deze tuning en bodykit een de TT zelf moet neertellen, wel een RS4 Cabrio, of een M3.
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verkoopcijfers van de verschillende Duitse tuners. Vraag me namelijk met enige regelmaat af, als er weer een bericht gepost wordt over een bodykit + tuning, of er wel een beetje redelijke afzetmarkt is. Ik kan me, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk, niet voorstellen dat je zoiets met je prachtwagen zou laten doen.

    Login om te reageren
  14. Keller zegt

    27 juni 2007 om 12:26

    Zwaar lelijke bumbers!! verziekt heel die auto.

    Login om te reageren
  15. Stefan Schuilenburg zegt

    27 juni 2007 om 12:51

    Ik irriteer me af en toe vrij mateloos aan alle mensen die met gezegdes als “het is maar..” of “voor dat geld koop ik liever..” op de proppen komen. Het gaat hier om de TT, en andere auto’s of ”het is maar een TT” zijn helemaal niet relevant.

    In ieder geval, mooie motorupgrade.. de bodykit was niet nodig geweest. (al is hij niet verschrikkelijk lelijk) Blijkt maar dat de VR6 nog wel degelijk potentie heeft. ;)

    Login om te reageren
  16. 9ff gt9 zegt

    27 juni 2007 om 13:09

    Leuk stadsautootje. ;)

    Login om te reageren
  17. mark zegt

    27 juni 2007 om 13:49

    @pieter A

    Het blijft een TT???

    Wat rij jij dan als ik vrage mag?

    Een tt met 520 pk blijft indd een tt, maar ik denk niet dat de gemiddelde burger van dit land zich zulk een tt kan permitteren dus ik zou maar goed even nadenken voor ik zulk een uitspraak doe van “het blijft maar…”

    Doen alsof het een dagdagelijkse clio is

    Login om te reageren
  18. Jurgen zegt

    27 juni 2007 om 13:57

    Lelijke bumpers.

    Login om te reageren
  19. Marc zegt

    27 juni 2007 om 14:45

    Ik vind die cabrio echt GANZ GEIL .. maar ehh die bumpers passen niet echt bij de coupé.. (Of gewone TT .. weet ik het hoe je het noemen wilt)

    En die motorische upgrade.. omg.. Erg fijntjes!

    Login om te reageren
  20. TT freak zegt

    27 juni 2007 om 14:46

    vermogen is wel oke:-) maar idd de bodykit is iets minder, de voorbumper gaat nog enigsinds.. velgen van die witte cabrio zijn wel mooi.. dat black/chrome design

    Login om te reageren
  21. Troyk zegt

    27 juni 2007 om 15:44

    En wat kost al dit moois?

    Login om te reageren
  22. Alex zegt

    27 juni 2007 om 16:04

    20 jaarsalarissen?… :-)

    Login om te reageren
  23. luca zegt

    27 juni 2007 om 16:11

    nou wil ik niet zeuren hoor, maar volgens mij ligt er gewoon een 3.2 v6 in en geen vr6 !!! een blok van volkswagen?.
    volgens mij heeft het vr6 blok in geen 1 audi gezeten.
    dit is een 3.2 v6 volgens mij.
    correct me if i am wrong :)

    Login om te reageren
  24. Troyk zegt

    27 juni 2007 om 16:17

    2 ton? pff.. belachelijk duur!

    ;)

    Login om te reageren
  25. Susp1cious zegt

    27 juni 2007 om 17:34

    @ Luca,

    Je hebt het hartstikke fout :P! Om het uit te leggen. VR6 wordt zo genoemd vanwege de hoek waarin de cilinders ten opzichte van elkaar staan. Om ruimte te sparen staan deze bij een VR6 blok in een hoek van 15 graden. Zo ook bij deze 3,2 V6. Anders had hij waarschijnlijk niet in de A3 gepast en de R32.

    Login om te reageren
  26. Sander zegt

    27 juni 2007 om 17:57

    Vermogen is leuk, maar weer zo’n lelijke bodykit! Jammer!

    Login om te reageren
  27. DRU zegt

    27 juni 2007 om 18:00

    Weet je wat ik leuk vind?
    Die spoiler heeft een stukje achterlicht. Geniaal! Leuk gedaan.

    Maar ik vind dat Audi nooit een tweede TT had mogen maken. Een TT is een design icoon (of je hem mooi vindt of niet) en dat moet je zo laten vind ik. Te oud? Stoppen en wachten tot het een moment in time represent (eind jaren negentig, dotcom bubble 1.0, those were the days, man!) Nu is het een ordinair onderdeel van de modellenlijn. There. I said it.

    Login om te reageren
  28. Windhoos zegt

    27 juni 2007 om 18:06

    Optisch standaard is een echt een supermooie bak, maar dit vind ik 3x niks. Wel mooi specs trouwens, dat dan weer wel ;-)

    Login om te reageren
  29. Arie Nap zegt

    27 juni 2007 om 18:14

    Zelfs een R8 blijft achter…. Ja sure tot er een bocht aankomt en deze TT hopeloos onderstuurt…

    Login om te reageren
  30. Windhoos zegt

    27 juni 2007 om 18:16

    Klopt,op het rechte stuk zal deze TT idd sneller zijn maar op een circuit wint de R8 gegarandeerd….

    Login om te reageren
  31. jelle zegt

    27 juni 2007 om 18:53

    Die kleine spoiler is zo a-typisch voor de TT. Dat moet rond zijn!
    Voor de rest vind ik ‘m wel mooi.

    Login om te reageren
  32. Windhoos zegt

    27 juni 2007 om 19:02

    jelle schrijft,

    27 June 2007 om 18:53
    Die kleine spoiler is zo a-typisch voor de TT. Dat moet rond zijn!
    Voor de rest vind ik ‘m wel mooi.
    —————————————————

    Enigzins mee eens, maar je moet niet vergeten dat die spoiler er niet voor niets zit. Bij de vorige generatie was de wegligging namelijk niet om over naar huis te schrijven……

    Login om te reageren
  33. Chief_S5 zegt

    28 juni 2007 om 10:09

    Ik vind juist de coupe prachtig en de roadster spuuglelijk… Maar ja, waar blijft de Nothelle R8?? :P

    Login om te reageren
  34. Alex zegt

    28 juni 2007 om 12:29

    @ Troyk : klopt :-)

    Login om te reageren
  35. Vinny zegt

    1 juli 2007 om 12:24

    Het vermogen is natuurlijk super! Maar de coupe vind ik mooier dan de roadster, die lijkt helaas te veel op een japanner, erg weinig stijl om het maar zo te zeggen! Natuurlijk zou ik hem wel willen hebben, maar dan zou ik hem direct verkopen of inruilen voor een R6! Veel stijlvoller en echt beestachtig!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North