• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Opel Agila krijgt subtiele ingreep van Steinmetz

Auteur: Dennis, gepost 30 maart 2009 om 21:53 – 26 Reacties

Afbeelding Opel Agila krijgt subtiele ingreep van SteinmetzAfbeelding Opel Agila krijgt subtiele ingreep van SteinmetzAfbeelding Opel Agila krijgt subtiele ingreep van SteinmetzAfbeelding Opel Agila krijgt subtiele ingreep van SteinmetzAfbeelding Opel Agila krijgt subtiele ingreep van SteinmetzAfbeelding Opel Agila krijgt subtiele ingreep van SteinmetzAfbeelding Opel Agila krijgt subtiele ingreep van SteinmetzAfbeelding Opel Agila krijgt subtiele ingreep van Steinmetz

Opel Agila Steinmetz
Je vraagt je af welke doelgroep Opel tuner Steinmetz in gedachte had toen ze met de Opel Agila aan de slag gingen? De Opel Agila is een lief klein boodschappenwagentje voor je moeder. Het is de mobiliteitsgarantie van je grootouders. Desnoods de trouwe metgezel van je vriendin met roze haarspeldjes.

Zou Steinmetz voor die doelgroep de Agila 30 millimeter hebben verlaagd en strakke 17 inch lichtmetalen velgen hebben gemonteerd? Het pronkstuk is toch vooral de aluminium schakelpook waardoor het wisselen van versnelling nooit meer hetzelfde zal zijn. Verder een trapezium gevormde uitlaat voor extra stoere looks, een mattenset met stalen Steinmetz logo en tot slot body-stripes in de kleuren antraciet en zilver. In ieder geval sportief dat ook aan de kleintjes wordt gedacht. (bron: steinmetz)

Ook interessant!

  • Opel is binnen een paar jaar compleet anders
    Opel is binnen een paar jaar compleet anders
  • Irmscher Opel Insignia iS3
    Irmscher Opel Insignia iS3 heeft bijzondere inspiratiebron
  • Opel maakt de prijs van de vernieuwde Grandland bekend
    Ingrijpende facelift doet Opel Grandland veel goeds
  • Opel Astra Stationwagon
    Opel Astra Stationwagon maakt crossovers overbodig

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

Opel, steinmetz, tuning

Vorig bericht: « Hummer H3 verheven tot statussymbool in Irak
Volgend bericht: Is Rick Wagoner de lachende derde? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Wollie zegt

    30 maart 2009 om 21:58

    Da’s niet verkeerd. Sterk opgewaardeerd boodschappenkarretje. En zo zie je maar dat de velgen de helft van het imago bepalen.

    Login om te reageren
  2. JanJansen zegt

    30 maart 2009 om 22:02

    Tis een beetje alsof je je teddybeer schoenen met stalen neuzen aantrekt.

    Login om te reageren
  3. JANUS zegt

    30 maart 2009 om 22:15

    WOW.
    Als ze niet uitkijken wordt het nog wat :-D

    Login om te reageren
  4. Edge zegt

    30 maart 2009 om 22:16

    Ze hadden op z’n minst dubbele uitlaten mogen monteren. Verder is het wel een leuk karretje.

    Login om te reageren
  5. 156/2005 zegt

    30 maart 2009 om 22:19

    @ Dennis

    Niet on topic, sorry daarvoor. Zijn jullie op de hoogte van
    http://www.autonieuwscenter.nl/ ?
    Er staan autoblog-posts letterlijk op, zelfde titel, zelfde artikel en dezelfde foto.

    -edit: yep! zij gebruiken onze rss-feed voor het tonen van onze artikelen.-

    Login om te reageren
  6. Teo zegt

    30 maart 2009 om 22:26

    Ik vind het wel wat hebben hoor, mooi werk

    Login om te reageren
  7. vwpassat3.2 zegt

    30 maart 2009 om 22:42

    Haal dan ook meteen die lullige 1.2 badge er af :).

    Login om te reageren
  8. Nielsi zegt

    30 maart 2009 om 22:49

    156/2005,
    Neen, er staat een afbeelding + 1 zin. Voor de rest link het artikel door naar autoblog.nl. Blijkbaar is er niets aan de hand.

    OT: pk? Dat spel vliegt bij 150+ pk.

    Login om te reageren
  9. jdm zegt

    30 maart 2009 om 23:07

    gaan we weer:
    slOpel -1
    agila stylen -1
    motorisch tunen +1 maar dat is hier nvt. dus nog een -1
    velgen -1

    Login om te reageren
  10. Maksimum zegt

    30 maart 2009 om 23:28

    Het zijn gewoon Borbet LS velgen trouwens..

    http://www.velgenland.nl/pixelcms/uploads/borbet%20LS%20zwart%20pol.jpg

    Login om te reageren
  11. Melvivio zegt

    30 maart 2009 om 23:29

    Ja kijk, ik snap dat mensen dit niet begrijpen.

    maar een deze dure tijden, is een goedkoop zuinig, maar stoer uitziende city auto toch wel aan de orde lijkt me !

    Ookal ziet hij er misschien stoer uit, zuinig issie ook nog met zijn groene labels lage c02 ect ect..

    Goh sinds wanneer geef ik daar iets om, ^^

    Login om te reageren
  12. Chrisy76 zegt

    30 maart 2009 om 23:35

    Nee, echt niet cool :P

    Login om te reageren
  13. henk zegt

    30 maart 2009 om 23:41

    off-topic:
    bla +1
    Bla -1
    Blabla +-1
    Bla en bla 1+1=1

    CONCLUSIE: lul niet gewoon maar alle andere dumpertjes en vgmaggertjes na ohw en btw: da’s wel n goeie man dat slOpel, heb je dat helemaal zelf verzonnen? knap joh!

    on-topic:
    Ziet er in ieder geval een stuk beter uit, maar echt lekker oogt t ook nog ni.

    Login om te reageren
  14. Guido zegt

    31 maart 2009 om 00:46

    Lelijker dan standaard lukt niet dus is het een verbetering ten opzichte van dat ding.

    Login om te reageren
  15. kyanite zegt

    31 maart 2009 om 01:28

    Ziet er best aardig uit.

    OT: Kunnen al die kleuters die + en – punten geven verbannen worden? Het is hier geen kleuterschool!

    Login om te reageren
  16. Roberto zegt

    31 maart 2009 om 01:30

    In de basis vind ik het al een guitig wagentje, nu is ‘ie ook lekker dik. De aanpassingen zien er goed uit. Ja, ik vind ‘m leuk!

    Login om te reageren
  17. Ganryu zegt

    31 maart 2009 om 03:39

    JC zei het al; de mooiste modellenreeks komt niet van BMW, Audi of VW…Neen.

    1x raden van welk automerk dan wel…

    Groetjes.

    Login om te reageren
  18. henk zegt

    31 maart 2009 om 10:14

    @ kyanite; ik reageerde op gebruiker “jdm” he, juist omdat ik me dus ook stoor aan dat zogenaamd interessante gedrag…

    Login om te reageren
  19. Laue zegt

    31 maart 2009 om 10:44

    een stoere agila… dat zie je niet vaak. +1 voor dit kekke karretje

    Login om te reageren
  20. Laue zegt

    31 maart 2009 om 10:46

    valt trouwens op dat steinmetz altijd de zelfde lokatie gebruikt om hun getunde waar te fotograferen :)

    Login om te reageren
  21. BananaFlip zegt

    31 maart 2009 om 14:33

    Hadden ze niet ook eventjes ietsje grotere remschijfies kunnen monteren?
    Doelgroep is mij ook wel een beetje onduidelijk, maar toch ziet ie er wel cool uit.

    Login om te reageren
  22. Bestiun zegt

    31 maart 2009 om 15:17

    Een Agila blijft een Agila

    Login om te reageren
  23. Solstice zegt

    31 maart 2009 om 15:55

    Voor de sportievere bejaarde…? Zou deze versie nu dan ook met een hogere snelheid dan 70km/h invoegen op de snelweg? :?

    Login om te reageren
  24. Chris zegt

    31 maart 2009 om 17:31

    Mwa, het is en blijft een saaie agila, zeker als je motorisch niks doet aan die 1.2..

    Offtopic:
    dennis/robbie/autoblog; kunnen jullie JDM met alle keren die + en – niet gewoon es bannen?

    Login om te reageren
  25. ///M zegt

    31 maart 2009 om 17:35

    hahaa, noemen ze dit tuning? uitstraling is ook belangrijk ,dus zeker 2 uitlaatpijpjes voor deze Agila. en de velgen mogen van mij een maatje groter :P
    en natuurlijk die plastic bij de mistlampen, vervangen door carbon of gewoon zwart spuiten :D

    Login om te reageren
  26. papapaulus zegt

    31 december 2009 om 12:29

    Ik vind dit een van de leukste compacte auto’s die de laatste tijd uit zijn gekomen. Over 2 weken rijd ik ook in een nieuwe zwarte 1.2! Heb van te voren een demo uitvoerig getest. Invoegen met 100 is echt wel mogelijk!!! Bij 120 nog geruisloos. Heb enkel 1 negatief punt. Ben 1.88 groot en zit met een dode hoek door het achteruitkijkspiegeltje.
    17 inch met 40er banden niet groot genoeg??? 18 kan ook wel met 35er banden. Maar koop er dan ook gelijk een niergordel bij! Tuning hoeft niet altijd gelijk zo protserig te zijn. Je kan ook subtiel tunen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North