• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Opel Corsa door Irmscher: zo kan het dus ook

Auteur: Dennis, gepost 1 september 2006 om 16:33 – 17 Reacties

Opel Corsa Irmscher


Dat autoblogger geen fan is van de Opel Corsa, is een publiek geheim, maar tegelijkertijd realiseert hij zich dat de nieuwe Corsa ongetwijfeld een hit gaat worden. Ook mijn verwachting is dat de Corsa binnen z’n doelgroep goed zal aanslaan en tuner Irmscher kan wellicht helpen de doelgroep nog iets verder te vergroten.

Nog voordat de nieuwe Corsa bij de dealers staat, namen zij ‘m flink onder handen. Zoals we van Irmscher gewend zijn, is er aan de buitenkant weer het nodige spoilerwerk aan te pas gekomen. Van binnen kreeg de Corsa rood-zwarte lederen bekleding en de handrem en pedalen zijn in aluminium uitgevoerd. Daarnaast zorgt de aangepaste uitlaat voor een beter motorgeluid en verbeterde prestaties. Tot slot werd de auto 30 mm verlaagd en het geheel opgediend met 16 of 17 inch velgen.

Opel Corsa Irmscher

(bron: irmscher.de)

Ook interessant!

  • Deze Opel Corsa maakt zijn naam wél waar
  • Dit is de Opel Grandland voor mensen met hoogtevrees
  • Opel Corsa-e livery
    Opel Corsa-e livery maakt de blitz, nietwaar?
  • Opel Mokka is eindelijk cool genoeg voor goede oude tuning

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

corsa, irmscher, Opel, tuning

Vorig bericht: « Ik wil meer emotie!
Volgend bericht: De meest heftige F1 crashes »

Lees Interacties

Reacties

  1. V-power zegt

    1 september 2006 om 16:45

    Het blijft een Opel..

    Login om te reageren
  2. Dink zegt

    1 september 2006 om 16:47

    “Dat autoblogger geen fan is van de Opel Corsa, is geen publiek geheim.”

    Is dat even schrikken!

    Login om te reageren
  3. Djivy zegt

    1 september 2006 om 16:49

    Dennis, je bedoelt waarschijnlijk:

    “Dat autoblogger geen fan is van de Opel Corsa, is EEN publiek geheim.”

    Als in: iedereen weet dat Autoblogger geen uitstaans heeft met de Opel Corsa.

    Login om te reageren
  4. Remco zegt

    1 september 2006 om 16:53

    Het ziet er wel goed uit. Maar toch vind ik de Grande Punto nog altijd de mooiste in z’n klasse.

    Login om te reageren
  5. q7 zegt

    1 september 2006 om 17:14

    ”Dat autoblogger geen fan is van de Opel en al helemaal niet van de corsa” dat moet er staan

    de tuning is mooi maar niet echt bijzonder.

    Login om te reageren
  6. slk55 amg zegt

    1 september 2006 om 17:17

    het ziet er wel aardig uit, maar ik zou voor de (toekomstige) OPC uitvoering gaan.

    Login om te reageren
  7. Autofreak zegt

    1 september 2006 om 17:26

    beter als standaard maar toch

    Login om te reageren
  8. g.l zegt

    1 september 2006 om 17:30

    die achterkant laijk op mn schoonmoeders kont

    Login om te reageren
  9. Kawouter zegt

    1 september 2006 om 17:37

    Is de kont van je schoonmoeder 1 meter 70 breed dan?

    Ik vind de ‘normale’ driedeurs Corsa (vooral en-profiel) onwijs veel op een Ford Ka lijken. En nee: da’s geen pré. Deze ziet er al ietsje spannender uit, maar mijn ding is het nog steeds niet.

    Login om te reageren
  10. Thibaut zegt

    1 september 2006 om 17:55

    Te nadrukkelijk spoilers opgezet, vind ik. Er meer ‘opgeplakt’, niet echt schoon in het geheel geïntegreerd.
    Wel ideaal als het moet opvallen dat het een Irmscher is…

    Login om te reageren
  11. JeffreyG zegt

    1 september 2006 om 18:00

    ziet er goed uit
    alleen die velgen hoeven niet van mij
    daarvoor heb ik wel wat voor naar mijn smaak
    maar voor de rest, het spoilerwerk is erg knap gedaan :D

    Login om te reageren
  12. ashton zegt

    2 september 2006 om 01:54

    Een mooie wagen, conform met de laatste mode. Maar ik zou hem zelf niet willen hebben.

    Login om te reageren
  13. Lars Boelman zegt

    2 september 2006 om 13:23

    http://www.autovisie.nl/redactioneel/nieuws/archief/pdf_rijimpressie_opel_cor/index.xml

    Login om te reageren
  14. Benny zegt

    2 september 2006 om 15:14

    De auto is helemaal prima, maar wat het AD vandaag ook in de krant zetten, het motor aanbod nu is niet echt dat je zegt wild. de 1.2 en de 1.4 16klepper schelen maar 10 pk. Je zou dus beter af zijn met de 1.2 16v, weegt minder zwaar en zuinger(500 euro korting… joepie op zo’n bedrag…). Ik neem aan dat je 10 pk extra niet zo snel zal merken.

    Login om te reageren
  15. lalala zegt

    7 september 2006 om 21:41

    pff alle nieuwe auto’s stinken , leve de oude auto’s wanneer er nog aan auto’s gewerkt werd!

    Login om te reageren
  16. Thijs zegt

    8 oktober 2006 om 13:59

    aan de linker en rechterkant heeftie andere velgen :P

    Login om te reageren
  17. slk55 amg zegt

    8 oktober 2006 om 14:18

    jôh, meen je dat nou? was me nog niet opgevallen ;)
    Dit doen ze meestal (als er keuze is uit meerdere velgen) om te laten zien hoe beide velgen staan onder de auto. want soms geven andere velgen opeens een hele andere look aan de auto. persoonlijk vind ik de bovenste het mooist.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North