• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porsche-rijder sleept hond na ruzie kilometers mee

Auteur: sir_smokalot, gepost 23 november 2011 om 10:43 – 113 Reacties

Porsche 911 en Beagle Collie


Bah, bah, bah. Instant boosmaakverhaal met slechte afloop.

Een 33-jarige man schijnt na een ruzie met zijn vrouw zijn (of haar?) trouwe viervoeter aan zijn Porsche Carrera vastgebonden te hebben, en heeft het dier vervolgens kilometerslang met hoge snelheid meegesleept. Het zal u niet verbazen dat het arme dier dit niet overleefd heeft.

Normaalgesproken ben ik altijd wat terughoudend bij dit soort verhalen, maar als zelfs de BBC het meldt, is de kans op een hoax toch vrij klein. Helaas wel in dit geval.

De hond, een mix tussen een beagle en een collie, werd zondagavond door de man achter zijn zwarte Porsche gebonden. Na de sleeppartij werd het dier in de berm van de A27 vlakbij Shoreham gedumpt. De man gaf zich later aan bij de politie, nadat een media-shitstorm het land was overgetrokken. Hij moet op 3 december voorkomen.

Volgens de meest recente berichten is het allemaal per ongeluk gebeurd, en had de man er geen weet van dat de hond achter zijn auto hing. Gelooft u het?

Wat een held op sokken, om een weerloos dier zo toe te takelen. Sla dan iets in huis aan diggelen, of leef je uit op een bokszak ofzo, maar een hond? Echt? Ik hoop dat de man het in een vlaag van verstandsverbijstering heeft gedaan, later bij zinnen kwam en nu voor de rest van zijn leven met een knagend schuldgevoel zit opgescheept. Dat is de zwaarste straf. Zelf zien we de interactie tussen mens en hond liever op deze manier, of meer specifiek: zo. Browse even door ons autojunk-archief voor wat meer vrolijkheid.

Ook interessant!

  • Porsche Taycan RWD rijtest video
    Porsche Taycan RWD rijtest video
  • Porsche verkoopt losse stoelen uit de printer
  • Nieuwe officiële onderdelen voor je oudere Porsche
  • Nederlandse gelimiteerde Porsche 992 Special!

Nieuwste artikelen

  • Slecht nieuws voor leuke kleine EV die in aantocht is
  • Verrijk je verzameling met F1-auto Michael Schumacher
  • Mercedes-Benz S-klasse is nog steeds de BESTE.
  • De BMW iX3, Mercedes-Benz GLC en Volvo EX60 raken nu al uitverkocht!
FacebookTweetPinLinkedIn

dieren, hond, Porsche, ruzie, zwart

Vorig bericht: « Met mist de 60km-wegen zonder middenstreep mijden?
Volgend bericht: NCAP-tests: Chinese auto’s net zo veilig als Europese »

Lees Interacties

Reacties

  1. jonkerswheelstore zegt

    23 november 2011 om 10:47

    Wat een Kloothommel!!
    Er is maar 1 passende straf, zelf achter zijn porsche binden en zijn vrouw laten rijden!

    Login om te reageren
    • Laserblue zegt

      23 november 2011 om 11:33

      @jonkerswheelstore:

      of mij en de autopapieren graag! :twisted

      Login om te reageren
    • masterstig zegt

      23 november 2011 om 15:25

      @jonkerswheelstore: Zo is het, en hem alsjeblieft niet in de cel gooien, waar de pc, ps3 enz. al staat te wachten. Beulen moeten ook op beulachtige wijze zelf gestraft worden :D

      Login om te reageren
  2. billy911 zegt

    23 november 2011 om 10:48

    Lol wat een idioot.. Waarschijnlijk niet meer dan een gehaktballetje aan een riempje overgebleven.
    #komkommertijdnieuws btw

    Login om te reageren
  3. Northwestern zegt

    23 november 2011 om 10:48

    Steek dan gewoon het huis in de fik.

    Login om te reageren
  4. E34M5Touring zegt

    23 november 2011 om 10:53

    Wat een sneue gozer ben je dan…….

    Login om te reageren
  5. mmax zegt

    23 november 2011 om 10:54

    burnout maken op zn gezicht. wat een klootzakje ben je dan, wat kan dat hondje er nou aan doen? nee geen partij van de dieren ofzo, maar dit slaat gewoon nergens op

    Login om te reageren
  6. integraturbo zegt

    23 november 2011 om 10:56

    Ophangen die klootzak!!

    Login om te reageren
    • bassie zegt

      23 november 2011 om 12:47

      @integraturbo: Dat is nog veel te humaan, vierendelen met 4 porches 911!

      Login om te reageren
      • Davidov zegt

        23 november 2011 om 23:05

        @bassie:

        Geniaal idee :D

        Login om te reageren
  7. jacobsen zegt

    23 november 2011 om 10:56

    Waarom überhaupt dit verhaal publiceren? Dit heeft niks met auto’s te maken. Laat dit soort nieuwsshit over aan de Televaag.

    Login om te reageren
    • vale46 zegt

      23 november 2011 om 11:43

      @jacobsen: het is gebeurt met een Porsche op de openbare weg, ik zie echt de link niet met auto’s …

      Login om te reageren
  8. norge zegt

    23 november 2011 om 10:57

    Porsche met trekhaak? Ja dan is het zeker een lul. Gewoon hetzelfde bij hem doen. Doet tie het nooit meer.

    Login om te reageren
    • stanny zegt

      23 november 2011 om 11:26

      @norge: +1.
      De man naakt met zen mond over de trekhaak hangen en dan sprintje trekken..

      Login om te reageren
  9. sdk16420 zegt

    23 november 2011 om 10:57

    Ik denk (hoop) dat ie dit niet met opzet heeft gedaan, er zijn denk ik maar weinig mensen die zo’n gruwelijke daad met opzet zouden doen.

    Login om te reageren
    • euro95 zegt

      23 november 2011 om 11:51

      @sdk16420: In welke tijd leef jij? Tegenwoordig doet de mens alles en werkelijk alles om zijn of haar medemens te stenigen / -in zijn ogen- straffen.

      Login om te reageren
      • sdk16420 zegt

        23 november 2011 om 12:47

        @euro95: Ik heb gewoon een positieve instelling ;-)

        Login om te reageren
    • Aquios zegt

      23 november 2011 om 15:34

      @sdk16420: Jij hebt zeker nooit de video’s gezien van het meisje die puppies het water in gooit. Of de dronken man die een kat aan zijn staart rondslingert. Of de vrouw in engeland die een kat aanhaalt en vervolgens in een vuilnisbak gooit.

      Allemaal dingen die de laatste tijd in het nieuws zijn geweest.

      Login om te reageren
  10. the-budel-guy zegt

    23 november 2011 om 10:58

    Man achter de wagen en 4 rondjes op de ring er mee.

    Login om te reageren
    • mdemooistelettervanhetalfabet zegt

      23 november 2011 om 20:22

      @the-budel-guy: Waarom de ring? Dan ziet hij nog een keer een bijzondere plek, doe het liever achter een Bowler Nemesis op een mesthoop.

      Login om te reageren
  11. RobinV-S zegt

    23 november 2011 om 10:59

    Wat een klootzak ben je dan.

    Login om te reageren
  12. bozewolf zegt

    23 november 2011 om 11:01

    Het is ook niet verwonderlijk dat respectloos omgaan met dierlijk leven een teken aan de wand is voor niet geheel mentaal gezonde mensen.

    Ze kunnen daar in Engeland deze man maar beter even goed onder de loep nemen…

    Login om te reageren
  13. kaasboerin zegt

    23 november 2011 om 11:03

    Als je dit überhaupt in je hoofd durft te halen moet je gewoon al verdwijnen van de aardbodem.

    Login om te reageren
  14. x7phenom zegt

    23 november 2011 om 11:07

    Hij mag wel ff bij mij in een kamertje komen, dan zal ik hem toch martelen

    Login om te reageren
  15. bempi zegt

    23 november 2011 om 11:23

    Wat zielig allemaal boehoe hoe ! en het vlees dat in de schappen ligt is niet zielig ? Dit is toch wel het toppunt van hypocrisie.
    1 hondje krijgt de rit van z’n leven en de wereld staat op z’n kop, terwijl er miljoenen zwerfhonden met talloze ziektes zijn.
    Vee wordt gepompt met voer om vervolgens geslacht te worden.
    Ach ja. Liever een hondje aan de ketting met 240 km/u, dan een verkrachting of moord van de vrouw zelf.

    Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      23 november 2011 om 11:28

      @bempi: Onzinnige overtrokken reactie.

      1.) Vergelijking met bio-industrie gaat mank, want dat dient een doel. Een hond achter je auto slepen dient geen doel anders dan het dier op een brute manier om te brengen.

      2.) Zwerfhonden met ziektes is ook zielig, maar het is niet alsof er iemand met een spuit vol hondenziekte die beesten liep in te spuiten.

      3.) Liever jij die je moeder gaat lastig vallen dan verkrachting van de logica zelf.

      Login om te reageren
      • billy911 zegt

        23 november 2011 om 11:34

        @bozewolf: Één van de weinige zinnige reacties imo. Komaan zeg 1 friggin hondje, who gives a fuck. Eerst maar es vegetarisch worden voordat je begint te zeiken over dierenleed.

        Login om te reageren
      • bempi zegt

        23 november 2011 om 11:37

        @bozewolf:

        Het was te verwachten dat er een onnozel zou reageren op de feiten.
        1) Bio industrie zou per definitie al geen doel moeten zijn. Beide situatie’s zijn om ons te plezieren en tegelijkertijd te ontsieren.
        2) Proefdieren voor de wetenschap worden dagelijks volgespoten met chemische troep, om ons welliswaar te helpen, maar het gaat wederom ten koste van het onschuld.
        3) Totaal niet van toepassing op de discussie zelf. En niet de moeite waard om op te reageren.

        Login om te reageren
        • bozewolf zegt

          23 november 2011 om 11:46

          @bempi: We ontrekken geen plezier uit het specifieke dierenleed in de bio-industrie. We eten ze op. Dat daar een boel ethische bezwaren aankleven, prima, maar da’s een andere kwestie. Het blijft niet vergelijkbaar met een hondje achter je auto aanslepen omdat je pissig bent op je vrouw.

          Datzelfde geldt voor je proefdier argument.

          Wat niet van toepassing was was jouw statement “liever een dood hondje dan een verkrachte vrouw”. Heeft niks met de discussie te maken.

          @billy911: lmao, alleen een vegetarier mag dierenleed zich aantrekken?

          Flikker op met je hoge paard, man.

          Login om te reageren
          • bempi zegt

            23 november 2011 om 12:00

            @bozewolf:

            Om maar 1 voorbeeld te benoemen. We plezieren onze maag toch met het dierenleed voor de bio industrie ? Of begrijp jij dat niet als je bij de macdonalds staat en kwijlend naar een big mac zit te kijken ?
            De bio industrie t.o.v. 1 simpele waf waf is ook niet vergelijkbaar, maar overheersbaar in veelvoud.
            Die man had ook in frustratie’s zijn vrouw kunnen verkrachten of dood kunnen slaan ipv zijn hondje daarvoor te gebruiken.
            Het gaat mij om het principe dat je van dit soort berichten niet meer moet opkijken, omdat het een macht der gewoonte van ons allen is geworden sinds de mens is ontstaan. Waarom dan nog überhaupt medeleven tonen ? Aldus de toppunt van hypocrisie.

            Login om te reageren
          • billy911 zegt

            23 november 2011 om 12:36

            @bozewolf: Pardon? Ik ben geen vegetarier hoor. Vlees is me veels te lekker. Daarentegen: een varken met een kutleven en een pijnloze dood vind ik 10x zieliger dan een hond met een prima leven en een pijnlijke dood.

            @baasbas: Hows that for reasoning.

            Waar het hier om gaat is het punt dat bij een hondje iedereen op zen achterste poten staat terwijl dit een incident is. Bio-industrie is geen incident.

            Login om te reageren
            • baasbas zegt

              23 november 2011 om 13:04

              @billy911: How is that for reasoning?

              Nou, een klassieke drogreden, om te beginnen. Je redeneert op een of andere manier dat mensen die hier (overdreven, dat geef ik toe) deze man zijn gedrag veroordelen automatisch bio industrie wél goedkeuren.

              Login om te reageren
              • billy911 zegt

                23 november 2011 om 13:18

                @baasbas: Ik redeneer dat moraalridders die een mening over dit incident hebben die mening ook zouden moeten doortrekken bij hun behandeling van élk dier. Direct of indirect. En ok mijn aanname dat iedereen hier vlees eet is wat dik aangezet maar om het dan meteen een drogreden te noemen gaat te ver.

              • baasbas zegt

                23 november 2011 om 13:23

                @billy911: Ja maar misschien dóen ze dat wel? Uit de informatie van een afkeurende reactie op deze man kan je onmogelijk hun standpunt ten opzichte van bioindustrie afleiden… Dat was mijn punt. Je kan iemand niet aanspreken op een standpunt of mening die je hem of haar zelf toedicht…

              • billy911 zegt

                23 november 2011 om 13:32

                @baasbas: Na mijn reactie terug te hebben gelezen kan ik je mede delen dat ik dat niet deed. Het enige wat ik gezegd heb is dat je eerst vegetarisch moet worden voordat je zo’n hondje zielig vind. En dat bozewolf dat persoonlijk moest nemen dat ligt aan hem.

                Daarnaast hou ik er niet van om zo’n ophef te maken over een incident. Daar hebben we de Telegraaf voor.

              • baasbas zegt

                23 november 2011 om 13:50

                @billy911: Niet helemaal hè: Ten eerste: Één van de weinige zinnige reacties imo. Hiermee onderstreep je de reactie van @Bempi, maw: daar ben je het mee eens. En die is gebaseerd op een drogreden. Ten tweede hoef je niet vegetariër te zijn om dierenleed te veroordelen. Ik eet graag vlees, maar misschien eet ik alleen van de groene slager en douche ik alleen met shampoo die niet getest is op dieren.

                Maar goed. We hebben allebei ons punt wel voldoende gemaakt denk ik. En dit blijft een autoblog ;)

                Waar we het wel over eens zijn: dit is een Televaag-bericht…

              • billy911 zegt

                23 november 2011 om 13:55

                @baasbas: Een normale volwassen discussie op het net..
                Yes yes I just got word! Hell has indeed frozen over!

              • baasbas zegt

                23 november 2011 om 15:46

                @billy911: “If you can’t beat ‘m, join ‘m” is jouw lijfspreuk?

        • kaasboerin zegt

          23 november 2011 om 11:48

          @bempi: Je moet begrijpen dat het hier om de daad van deze zieke man gaat, en zijn slappe reden daar voor. Wat hij gedaan heeft is simpel gezegd; verboden. Tevens vreten wij sinds de oertijd vlees en zullen dat nog lang blijven doen, echter is dit níet tegen de regels en zou je dus moeten klagen bij degene die de regels opstelt.. Of je wordt gewoon lid van Greenpeace o.i.d.. Bovendien, slachten lijkt mij zo gedaan en tegenwoordig aardig pijnloos, kilometers lang over ’t asfalt uit elkaar getrokken worden lijkt mij al gauw een stuk erger, achter een Porsche met een boze man achter ’t stuur nog wel.

          Login om te reageren
          • bempi zegt

            23 november 2011 om 12:12

            @kaasboerin:

            Ik keur het gedrag en de daad van die man ook niet goed. Waar het mij vooral om gaat is het zogenaamde medeleven gevoel wat mensen meestal uitten na dit soort incidenten. Ik vind het gewoon hypocriet.
            De regel die wij mensen toepassen, is dat dieren ondergeschikt zijn aan de mensheid.

            Login om te reageren
            • bozewolf zegt

              23 november 2011 om 12:36

              @bempi: Er is niks hypocriets aan het uitspreken van je afkeur bij het zien van dit bericht. Niet elk incident hoeft meteen gerelativeerd te worden met het grotere geheel om een “juiste” hoeveelheid medeleven te bedingen.

              Zo kun je al het leed wel bagetalliseren ten opzichte van het kosmische geheel. “Heb je het gehoord? Mijn vriendin is gisteren verkracht” “Ach, boeiend, weet je wel wat er in Afrika gebeurt?” “…”

              Medeleven en afkeer is niet voorbehouden aan gruwelijkheden op grote schaal. Dat jij hier komt binnengalloperen op je witte paard en iedereen die hier zijn weerzin onder woorden brengt over deze vreselijke man en dit arme hondje, zo nodig moet beschuldigen van het zijn van een hypocriete zak hooi, zegt meer over jezelf dan over ons.

              Login om te reageren
              • kaasboerin zegt

                23 november 2011 om 12:44

                @bozewolf: Beetje net als dat ik klein was vroeger en ik zei “ik heb honger” *pats!* “Nee, Kaasboerinnetje, kinderen in Afrika hebben honger!” Of.. De hele kwestie met Mauro, al dat drama.. Zijn échte familie is waarschijnlijk al aan een hongersdood of door oorlog gestorven in z’n eigen land..

              • sir_smokalot zegt

                23 november 2011 om 13:10

                ’t is alweer een tijdje geen burgeroorlog meer in Angola hoor…

              • kaasboerin zegt

                23 november 2011 om 13:23

                @sir_smokalot: Ach ja, je snapt ‘m in ieder geval

              • bempi zegt

                23 november 2011 om 12:51

                @bozewolf:

                Ik raak helemaal ontroerd van je onderuit lul actie ( snif* snif* ). Je kan jezelf niet eens zinvol onderbouwen op het roepen van: ‘er is niks’ aan hypocrisie bij het uitspreken van een bepaalde afkeer. Zelfs dat is al hypocrisie in topvorm. Effin
                Schijnbaar raakt dit bericht je zo emotioneel dat je je medeleven toont op een alle daagse actie en daarbij de voorkeur geeft en het weg schroomt van een verkrachting of zelfs ergere gevallen.
                Vraag je zelf eens af, wat dat over jou zegt en die tal van anderen.

              • bozewolf zegt

                23 november 2011 om 13:03

                @bempi: Ik zou zeggen, volg die sinterklaastip op…

              • drivingpleasure zegt

                23 november 2011 om 15:57

                @bozewolf: inderdaad, je hebt gelijk als jij het zielig vindt en medeleven wilt tonen mag dat gewoon. Vergelijkingen naar de bio-industrie etc. hebben geen enkele nut want dat is totaal iets anders. Je hoeft niet vegetarisch te zijn of te worden om medelijden te hebben of medeleven te tonen naar dieren. Je kan van honden houden en ondertussen paarden haatte. Ik vind het ook zielig als een vriend van mij elke weekend verliest met voetbal, maar de betekend niet dat ik de rest van de mensheid zielig vind of andere die zo vaak verliezen zielig vind.

              • bempi zegt

                24 november 2011 om 12:24

                @drivingpleasure:

                Dat is wel heel erg dom wat je nu zegt. Als je wel medeleven kan tonen voor 1 ding en de andere zaken niet. En daar is een betekenis voor: Egoïsme.

              • drivingpleasure zegt

                3 december 2011 om 13:24

                @bempi: Nee sorry, zo zit het menselijk brein in elkaar, het is selectief. Ga is wat leren jochie.

        • baasbas zegt

          23 november 2011 om 11:50

          @bempi: @billy911:

          Sinterklaastip!

          Login om te reageren
          • bempi zegt

            23 november 2011 om 12:25

            @baasbas:

            Toevallig heb ik een hondje gevraagd voor sinterklaas. Het is een mix tussen een beagle en collie + een foto camera & een molotov cocktail, waarmee ik het epische beeld wederom kan vastleggen voor de sentimentele onder ons. Wat een toeval.

            Login om te reageren
            • baasbas zegt

              23 november 2011 om 12:34

              @bempi: Nu doe je het weer. Je redeneert verkeerd. Ik lever commentaar op je (gebrek aan) logica skills. Ik heb mij nergens uitgelaten over hondjes aan trekhaken vastbinden. Je reactie slaat als de spreekwoordelijke tang op het spreekwoordelijke varken.

              Login om te reageren
              • bempi zegt

                23 november 2011 om 12:39

                @baasbas:

                Jij levert commentaar op mijn gebrek aan logica skills ? 1 april is volgend jaar. Probeer het dan weer. Succes.

              • baasbas zegt

                23 november 2011 om 13:16

                @bempi: Tuurlijk, wel lekker je ongefundeerde mening het internet op slingeren maar als je gewezen word op een denkfout ligt het uiteraard niet aan jou. Het gaat er tenslotte om om gehoord te worden tegenwoordig. De boodschap maakt niet zo uit. Vraagje, heb jij toevallig ook een account om reacties te geven onder berichten op nu.nl? (nujij heet dat geloof ik)

              • drivingpleasure zegt

                23 november 2011 om 16:01

                @baasbas: +1

              • drivingpleasure zegt

                23 november 2011 om 16:00

                @bempi: -1 zonder argumenten kom je nergens. En als je hier alleen maar zit om mensen onderuit te halen, zoek dan een andere site op a.u.b.

              • bempi zegt

                24 november 2011 om 12:18

                @drivingpleasure:

                En dat zegt iemand die -1tjes uitdeelt ? Als je niks zinnigs kan zeggen voel je dan vooral niet geroepen om deel te nemen aan deze discussie.
                Daarbij heb ik al mijn statement duidelijk gemaakt. Voor de rest is mijn sinterklaas tip aan de rest: Een woordenboek met vetgedrukt: Hypocrisie.

              • drivingpleasure zegt

                3 december 2011 om 13:22

                @bempi: ik laat daarmee blijken dat ik het met hem eens ben of het een goede opmerking vind. Als je dat niet zelf kan bedenken en daar ook al domme opmerkingen over gaat maken, tja dan weet ik het ook niet meer. Ik hoef mijn mening niet altijd te delen in de discussie kan ook gewoon laten blijken dat ik vind dat de een gelijk heeft en de ander niet. En dat jij als een klein kind dat soort domme opmerkingen gaat maken, moet jij ook zelf weten, ga nou maar lekker sinterklaas vieren jochie.

  16. floryn zegt

    23 november 2011 om 11:33

    Die kan in de DSM als psychiatrische porsche rijder zonder geweten.

    Login om te reageren
  17. varln1991 zegt

    23 november 2011 om 11:46

    Dit soort mensen, gewoon ziek…

    Login om te reageren
  18. disciplina zegt

    23 november 2011 om 11:49

    koop een nieuw mix tussen een beagle en een collie en ’t probleem opgelost :)

    Login om te reageren
  19. vale46 zegt

    23 november 2011 om 11:50

    Beetje ziekjes in zijn hoofd?
    Pak dan een voorhamer en slaag al haar bezittingen aan gort, maar wat kan een onachuldige hond er aan doen?
    Zelfs al was het een ‘valse’hond, dan nog doe je zoiets niet.

    Laat die gast maar eens 2 weekjes op hotel gaan, kan hij daar effe bezinnen waarom iedereen zo geschokt reageerd.

    Login om te reageren
    • vale46 zegt

      23 november 2011 om 11:51

      @vale46: ik bedoel met ‘hotel’ natuurlijk de gevangenis, bij voorkeur de isolatiecel.

      Login om te reageren
  20. baap zegt

    23 november 2011 om 11:53

    Laat hem maar bij mij langskomen, dan bind ik hem in mn boksring vast en laat ik hem meedogenloos mishandelen door 1 van mn kickboksvriendjes en dan maak ik het af!! Vies, vuil, smerig klere ventje!

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      23 november 2011 om 11:59

      @baap:

      beetje trieste reactie .. vriendjes zijn gay ..

      Login om te reageren
      • integraturbo zegt

        23 november 2011 om 13:22

        @lincoln: zou ik ook zeggen als ik geen vrienden zou hebben..

        Login om te reageren
    • sebasjuhh zegt

      23 november 2011 om 13:30

      @baap: LOL vastbinden en het nog niet zelf kunnen?

      Login om te reageren
      • baap zegt

        23 november 2011 om 17:31

        @sebasjuhh: Wil eerst genieten en dan rossen! ;)

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          23 november 2011 om 17:44

          @baap:

          goed zo .. laat die Brit maar zien wie er de echte psychopatische sadist is ..

          samen met je gay vriendjes dan natuurlijk ..

          Login om te reageren
  21. lincoln zegt

    23 november 2011 om 11:56

    dom beest .. kon die niet mee-rennen ofzo ??

    Login om te reageren
    • baap zegt

      23 november 2011 om 11:58

      @lincoln: beetje trieste reactie, daarentegen een hazewindhond had het bij kunnen houden pannekoek!!

      Login om te reageren
      • Nino zegt

        23 november 2011 om 12:02

        @baap: Niet op letten, hij plaatst altijd van die vage dingen.

        OT: Beetje triest om dat arme beestje, dat zich nergens tegen kan verzetten, te pakken. We zouden hem is achter zijn Carrera moeten binden en over de volle lengte van de A2 moeten sleuren…

        Login om te reageren
    • 9000cse zegt

      23 november 2011 om 12:11

      @lincoln:
      Is dit jouw soort humor? Valt me vies van je tegen.

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        23 november 2011 om 12:14

        @9000cse:

        yep .. de edele en elitaire Britse humor zoals “hond achter Porsche hangen” heb ik nog steeds niet onder de knie ..

        Login om te reageren
        • 9000cse zegt

          23 november 2011 om 12:23

          @lincoln:
          Geeft toch wel duidelijker aan met wie we te doen hebben. Wederom: Valt me vies van je tegen!

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            23 november 2011 om 12:30

            @9000cse:

            ach joh .. vanavond lekker je biefstukkie eten en ben je alles weer vergeten ..

            Login om te reageren
      • baap zegt

        23 november 2011 om 12:24

        @9000cse: Hij had het graag zelf willen doen bij een arm weerloos hondje, maar daar hij een Lincoln rijdt en weet dat dit de grootste troep ooit gemaakt is, hij het niet aangedurfd heeft..stel je voor dat je je onderstel eronderuit trekt!!

        Login om te reageren
      • jaapiyo zegt

        23 november 2011 om 14:09

        @9000cse: Hij gebruikt humor om er met dit zoveelste trieste voorbeeld van menselijk falen om te gaan.

        Login om te reageren
  22. benenwagen zegt

    23 november 2011 om 11:58

    Hotdog!

    Login om te reageren
  23. euro95 zegt

    23 november 2011 om 12:00

    Ongelooflijk! Wat een trieste vent. Jammer dat een Porsche rijder dit weer op zijn geweten moet hebben. Zieke vent, zet alle porsche rijders in een slecht beeld. Dat niet allen! Wie doet nou kilometers lang zijn eigen trouwe hondje mee slepen? Ik denk dat de meeste “misplaatste” reactie’s hier komen van mensen die geen hond hebben. Ik hoop dat dat beestje snel is komen te overlijden / niet teveel pijn heeft geleden. Wat waarschijnlijk wel het geval is, omdat de porsche rijder een mongool is. Van mij mag deze vent naar een psychiatrische inrichting, mss om erachter te komen wat zijn “drijfveer” was.

    Login om te reageren
  24. faalhaas zegt

    23 november 2011 om 12:05

    Hoe gaat het met de Porsche?

    Login om te reageren
  25. euro95 zegt

    23 november 2011 om 12:06

    Overigens valt het mij op, dat als je iemand boos maakt in deze maatschappij, er alles aan gedaan wordt diegene pijn te doen. Dit zonder ook maar een beetje af te vragen waarom hij of zij datgene deed. Maar meteen een manier bedenken om wraak te nemen. Je hoort mijzelf niet uiten dat ik alle wijsheid in pacht heb, maar sommigen hier moeten hunzelf eens flink op het achterhoofd krabbelen. Omdat -in mijn visie- hun reactie niet helemaal gezond is. Goed, het is een blog. Laten we hopen dat ze in het “eggie” meer verstand in hun flikker hebben.

    Login om te reageren
    • baap zegt

      23 november 2011 om 12:18

      @euro95: ik voel me enigszins aangesproken op je reactie, aangezien mijn reactie ook vrij luguber is!! Snap je betoog natuurlijk wel en het brengt veel woede voort bij de meeste mensen waaronder mezelf! Wat zou jij doen als het jou hond geweest zou zijn?!! Denk dat je niet gezegd zou hebben: “Potjandrie, nu ligt mn hondje in de kreukels, goed gedaan amigo!” Ieder gezond mens zou zich vol woede wanen lijkt me.. en iedereen heeft zijn persoonlijke uitlatingen daarover! ;)

      Login om te reageren
      • euro95 zegt

        23 november 2011 om 12:57

        @baap: Tuurlijk zou ieder normaal mens zich vol woede wanen. Lijkt mij een gezonde reactie. Maar de manier waarop ieder individu zichzelf uitlaat is diegene zelf verantwoordelijk voor. Het lijkt wel of sommigen mensen “het maar via internep doen” En dus niet nadenken voordat ze op de -alom geprezen- “PLAATS REACTIE” knop drukken. Nochtans is het mijn bedoeling geweest om iemand hierop met de neus te drukken.. ;)

        Login om te reageren
    • 9000cse zegt

      23 november 2011 om 12:19

      @euro95:
      Probeer je nou begrip te kweken voor zo’n daad? De reacties die jij bedoelt zijn emotioneel geladen en niet anders. Ik begrijp ze en weet (hoop ik!), dat ze niet in praktijk gebracht zouden worden.
      Triest vind ik pas reacties als van @disciplina. Aan stompzinnigheid niet meer te overtreffen!

      Login om te reageren
      • euro95 zegt

        23 november 2011 om 13:00

        @9000cse: Neen, neen en neen. Deze reactie van mij is totaal niet om het strafbare feit van deze ziek -noch bewust van eigen daad- Porsche rijder ook maar enigzins goed te praten. Laat ik hierover geen onduidelijkheid scheppen. Het is in geen enkele manier goed te praten wat de Porsche rijder heeft gedaan.

        Login om te reageren
    • lincoln zegt

      23 november 2011 om 12:27

      @euro95:

      dat zijn de bekende populistische “keihard aanpakken” onderbuik schreeuwers ..
      de doodstrafuitdelers ..
      die vinden dat niemand eigen rechtertje mag spelen behalve hunnie ..

      die lui doen geen vlieg kwaad ..
      een keertje hard boe roepen en ze kruipen terug in hun holletje ..

      Login om te reageren
      • euro95 zegt

        23 november 2011 om 13:03

        @lincoln: Haha, goed geschreven! Dan hoop ik dat ik diegene ben geweest die BOE heeft geroepen, en ze nu in hun holletje blijven. ;)

        Login om te reageren
  26. sebasjuhh zegt

    23 november 2011 om 12:19

    Een Porsche rijder zeg je, als het een Audi rijder was het had dat er dan ook gestaan?

    Login om te reageren
  27. LJ zegt

    23 november 2011 om 12:32

    Als hij het daadwerkelijk expres gedaan heeft dan lijkt mij maar 1 straf geschikt, namelijk, wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet..
    Bind hem vast achter een Porsche (of ander VAG-racemonster) en sleur hem dwars door Engeland.. uiteraard ieder snelheidslimiet (op de snelweg) negerend!

    Login om te reageren
  28. lincoln zegt

    23 november 2011 om 12:47

    die zogenaamde dieren liefhebbers zijn sowieso niet helemaal fris ..

    hond aan een lijntje doen ..
    katten op een flatje 4 hoog opsluiten ..
    vissen in kommetjes doen ..
    vogeltjes in kooitjes plaatsen ..
    boven op paarden gaan zitten ..

    wat natuurlijk allemaal best intrest voor het beestje zelf is ..
    want ze zijn zoooooooo gelukkig als ze mij zien ..

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      23 november 2011 om 12:50

      @lincoln: En natuurlijk direct afspuiten als ze meer dan 3 euro per week aan voedsel nodig hebben.

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        23 november 2011 om 12:53

        @kaasboerin:

        voedsel ?? je bedoeld die blikken conserveringsmiddelen met vrolijk gekleurde etiketjes ..

        Login om te reageren
        • dennisr zegt

          23 november 2011 om 16:24

          @lincoln: YES! volgens jouw denkwijze ben ik dus een echte dierenvriend, mijn kat eet wat de pot schaft :lol: slikt altijd de borden en bakjes af.. kip met vla als toetje vind ie het lekkerst.. ach boerenkool lust ie ook, en ontbijtkoek kan ie ook van genieten.. :lol: geen grapje..

          Login om te reageren
  29. douwe zegt

    23 november 2011 om 12:59

    Ik zou zeggen, die man achter de auto hangen. Weet ie wat die hond heeft meegemaakt. Nouja, dat is wel heel radicaal maar hoop wel dat ie goed gestraft wordt.

    Login om te reageren
  30. autogedrocht zegt

    23 november 2011 om 13:00

    Not impressed, hang er eens een olifant aan.

    Login om te reageren
  31. theblackstig zegt

    23 november 2011 om 13:39

    Echt een klootviool die man. Je bent toch wel echt zielig als je zo’n arm dier achter je auto bindt als je nota bene ruzie heb met je vrouw. Wat heeft die hond misdaan?

    Login om te reageren
    • drivingpleasure zegt

      23 november 2011 om 16:08

      @theblackstig: +1

      Login om te reageren
  32. jaapiyo zegt

    23 november 2011 om 13:49

    Tsjah dit soort mensen…En dan ook nog net doen alsof hij van niks wist, daar kan ik dan al helemaal niet tegen. Spijt voelen dit soort gasten volgens mij niet, anders zouden ze in de eerste plaats al niet zoiets doen, ze legitimeren het waarschijnlijk door te zeggen dat het die vrouw haar schuld is. Ik vraag me ook ten zeerste af hoe hij met mensen omgaat…Hopelijk krijgt hij een passende straf en de schande over zich heen van zijn omgeving.

    Login om te reageren
  33. TimoBac zegt

    23 november 2011 om 13:51

    Trekhaak op een Porsche zou sowieso verboden moeten zijn..

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      23 november 2011 om 14:00

      @TimoBac: Waar lezen jullie dat er hier een trekhaak werd gebruikt?

      Login om te reageren
  34. midasracer zegt

    23 november 2011 om 14:13

    Welkom op dierenblog.

    Login om te reageren
  35. Freewarefreak zegt

    23 november 2011 om 14:16

    Ik vind het verschrikkelijk. Absoluut. En toch moet je het relativeren. Voor ons is een hond een “pet” ..in China eten ze ze op. Wij slachten koeien.. in India zijn ze heilig. Iedere cultuur heeft zijn eigen eigenaardigheden.

    Snap je wat ik bedoel te zeggen? Wij zijn collectief over de zeik van dit bericht.. in China zeggen ze.. “nou is die al beurs.. dan vilt ie makkelijker..”

    Dus nogmaals.. verschrikkelijk.. ik ben ook een groot hondengek.. en zou hem ook flippen. Maar het blijft een persoonlijke zaak van hoe er tegen aan kijken.

    En helaas dit is van alle tijden, alle landen, alle rassen. Het gebeurt overal. Van de week weer een filmpje gezien van 2 tieners die een hond doodslaan. Want hij had een vriendje gebeten. Of die herdershond.. een rotje in de bek gedaan en z’n snuit dichtgetaped.. en aangestoken.. heel z’n snuit aan flarden.

    En nee.. ik ben geen sick fuck die dit soort dingen opzoekt.. ze staan gewoon op vkmag.com

    En ook ik steun de dierenbescherming.

    Login om te reageren
    • drivingpleasure zegt

      23 november 2011 om 16:13

      @Freewarefreak: helemaal mee eens, culturen verschillen en wij leven in een cultuur waar een hond je ‘maatje’ is. Ik moet zeggen als iemand dit bij mijn hond zal doen, ben ik zelf tot alles in staat. En ja er zijn van dat soort zieke mensen op deze wereld die een rotje in de bek van een hond doen. Mocht ik ooit zoiets in real life zien, denk ik dat ik mezelf niet in kan houden, culturele verschillen of niet.

      Login om te reageren
  36. germancarsftw zegt

    23 november 2011 om 14:29

    Zo zie je maar weer… Gezond verstand kun je niet kopen.

    Login om te reageren
  37. bmwmaaktrijdengeweldig zegt

    23 november 2011 om 15:51

    Heeft een porsche een trekhaak? Nee, dat terzijde. Het is namelijk wél verschrikkelijk!

    Login om te reageren
  38. dennisr zegt

    23 november 2011 om 16:22

    zoveel reacties, terwijl ik er geen woorden voor heb..

    Login om te reageren
  39. citroenvtr zegt

    23 november 2011 om 19:05

    hier in utrecht was een paar jaar trug op een warme zomer dag een of anderen mafkees aan het fietsen door de stad met de hond er naast beestje is bij het centraal museum overleden schuim uit zijn bek van de dorst pootje`s lagen open en die vent is gewoon door gereden als ik het zou zien had ik hem achter mijn fiets gebonden en gewoon even flink stuk gaan karen tot dat hij zou over lijden dat moeten ze met deze h***** ook doen wat the fuck heeft die hond gedaan wat een gek

    Login om te reageren
  40. topless zegt

    23 november 2011 om 20:09

    Dat psychopaten zich aangetrokken voelen tot auto’s die de naam van Ferdinand Porsche dragen, verbaast me niks.

    Login om te reageren
  41. mashell zegt

    23 november 2011 om 22:51

    En dit is nou net waarom Porsche de Cayenne heeft, kan de hond in de auto mee.

    Login om te reageren
  42. arias zegt

    24 november 2011 om 12:42

    Sorry voor mijn taalgebruik maar hij is een Fucking Idiot!! hij zou gwn de Doodstraf moeten krijgen

    Login om te reageren
  43. Justin070 zegt

    24 november 2011 om 13:19

    Dit is dus precies wat Cesar Millan voor waarschuwd.
    Koop altijd een hond die bij je past.
    Deze man had gewoon een windhond moeten kopen.

    Dom dom dom.

    Login om te reageren
  44. aliyvonne_barendse zegt

    29 november 2015 om 11:55

    ze moeten die vent ook achter de auto binden, en met hoge snelheid, die vent meesleuren dat die helemaal kapot is, en de hond in de auto doen, en dan wil ik wel achter het stuur zitten, wat een idioot doet dat bij een hond, het beest kan zich niet verdedegen, laat die idioot maar voelen wat hij met die hond gedaan heb, dan zal hij wel anders piepen
    ik heb hier geen woorden voor, dit moet harder aangepakt worden door de regering en de politie

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2026 Autoblog · Powered by Truer than North