• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]

Auteur: autoblogger, gepost 4 maart 2009 om 09:27 – 84 Reacties

Afbeelding Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]Afbeelding Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]Afbeelding Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]Afbeelding Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]Afbeelding Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]Afbeelding Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]Afbeelding Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]Afbeelding Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]Afbeelding Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]Afbeelding Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]Afbeelding Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]Afbeelding Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]Afbeelding Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]Afbeelding Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]Afbeelding Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]Afbeelding Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED]

Lagonda Concept
Zie je wel! Ook Aston komt met een SUV!

De Britten verassen ons in Genève met deze Lagonda Concept. CEO Dr Ulrich Bez geeft de volgende toelichting: “The Lagonda is the luxury car of the future, a combination of total usability, a new form and innovative new technology and materials.”

We wisten als één van de eersten wat foto’s te maken op deze vroege ochtend, zie de gallery hieronder en de video op autojunk.nl!

Lagonda: Revival of a Luxury Brand

Aston Martin is proud to announce the return of Lagonda, one of the oldest and most iconic names in luxury car manufacturing.

The revival of Lagonda fulfils a long-term vision and will bring performance luxury into new markets and territories around the world for Aston Martin Lagonda. Ultimately, Lagonda will be a strong presence in 100 global territories, vastly increasing the global brand reach of the company and extending to new customers.

Reflecting its remarkable history, the brand will return to Russia, enter emerging markets in the Middle East, South America, India and China, as well as responding to demand from the dynamic, innovation-focused consumers of Europe, North America and the Far East.

“The Lagonda is the luxury car of the future,” says Aston Martin Lagonda Chief Executive, Dr Ulrich Bez, “a combination of total usability, a new form and innovative new technology and materials.”

Lagonda is committed to innovative new propulsion technologies, new materials and elegant forms, creating a functional luxury for the near future. Critically, the brand will allow the exploration of alternative powertrain solutions including flexfuel, low emission diesel and hybrid systems. Lagonda will epitomise the intersection of craft, design and technology with Aston Martin’s established high performance expertise.

The intention is for Lagonda to enter the market place with a unique performance avant-garde luxury product, a vehicle that combines exceptional ability with unsurpassed elegance, inside and out. The LAGONDA CONCEPT is a powerful four-wheel drive, four-seater car that will satisfy the most discerning and demanding owner.

“An Aston Martin is an authentic, pure sports car,” says Dr Ulrich Bez, “but Lagonda is something else, a new brand that will reach into new markets. Lagonda will create a new kind of customer relationship, instilling the spirit of travel, adventure and style into a single, formidable package.

Lagonda Concept
Lagonda Concept
Lagonda Concept

Ook interessant!

  • Aston Martin DBX707
    Aston Martin DBX707 is belachelijk snel
  • DBX S
    DBX S wordt sterkste power SUV
  • 'Aston Martin' occasion van een miljoen is een buitenkans
  • Een van Lagonda's laatste sedans staat nu te koop

Nieuwste artikelen

  • Citroën komt met een eigenwijze, kleine versie van de ID Buzz
  • Kia EV4, GEWAAGD uiterlijk maakt het een gedurfde keuze #test
  • Bugatti krijgt een keiharde primeur van Rimac
  • Volvo XC60 Executive Edition
    Volvo maakt van de XC60 een heerlijke dikzak
FacebookTweetPinLinkedIn

Aston Martin, concept, geneve-2009, lagonda, SUV, Video

Vorig bericht: « Tata Prima Concept in Genève
Volgend bericht: Lexus RX450h in Genève »

Lees Interacties

Reacties

  1. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    4 maart 2009 om 09:31

    Wow!

    Schitterende auto!
    De wigvorm omgedraait, dat is i.d.d. wel apart…
    Ik heb het in ieder geval nog niet eerder gezien!

    Login om te reageren
  2. VLS54 zegt

    4 maart 2009 om 09:36

    Beter dan de cayenne!

    Login om te reageren
  3. Gnermo zegt

    4 maart 2009 om 09:37

    Mooier dan de Spyker wordt hij niet. Moeten ze bij Spyker wel snel met dat ding komen.

    Login om te reageren
  4. Ruben00 zegt

    4 maart 2009 om 09:39

    Wat een gedrocht,
    Aston maakt normaal SCHITTERENDE auto`s maar dit ding lijkt nergens op!

    Login om te reageren
  5. C6.R zegt

    4 maart 2009 om 09:40

    Tsja, het ziet er wel heel anders uit, maar ik val niet van mn stoel van zn schoonheid…

    Login om te reageren
  6. rs zegt

    4 maart 2009 om 09:41

    Dit lijkt eerder een concept van een of ander japans merk…

    Login om te reageren
  7. Peter - Italia zegt

    4 maart 2009 om 09:43

    neee… de wereld is verdoemt…. tenminsten als dit ding ooit op de weg komt :S

    Login om te reageren
  8. Jochempie zegt

    4 maart 2009 om 09:43

    Een beetje een rommeltje!

    Login om te reageren
  9. Robbert zegt

    4 maart 2009 om 09:47

    Strak design! Prachtig voorbeeld van hoe een snelle, stoere SUV er uit moet zien.

    Alleen jammer dat de strakke lijnen niet in de achterkant verwerkt zijn. Die ronde kont stata m niet!

    Login om te reageren
  10. autoblogger zegt

    4 maart 2009 om 09:49

    UPDATE: de video staat hier http://www.autojunk.nl/clips/view/153336

    Login om te reageren
  11. JosJ zegt

    4 maart 2009 om 09:54

    ik weet het nog niet, lijkt me in eerste instantie wel een bruut apparaat.

    Login om te reageren
  12. Simpson zegt

    4 maart 2009 om 09:54

    @mr. saab: kijk eens naar een citroen DS?

    maar apart is dit wel. Mooi vind ik hem niet, maar misschien dat mansory daar wat aan kan doen :mrgreen:

    Login om te reageren
  13. RubenBaeten zegt

    4 maart 2009 om 09:56

    Bizar contrast met de oude Lagonda…

    Login om te reageren
  14. Sven zegt

    4 maart 2009 om 10:05

    ik krijg een scheef hoofd van die video

    Login om te reageren
  15. tom zegt

    4 maart 2009 om 10:09

    Mss ‘Aston Martin’ mee vermelden in de titel?

    Login om te reageren
  16. VivelaFRANCE zegt

    4 maart 2009 om 10:10

    Oeh, wat een lelijk concept voor Aston. Aston moet geen SUV’s maken, maar gewoon ontzettend mooie coupés zoals de DBS.

    Voorkant: 300C, Achterkant: Bentley

    Login om te reageren
  17. Jim zegt

    4 maart 2009 om 10:19

    Vind die “kont” wel wat weghebben van de Bentley Continental GT. Verder een afzichtelijke auto…

    Login om te reageren
  18. Benjamin1 zegt

    4 maart 2009 om 10:19

    OMG,de One 77 was ff wennen maar dit slaat werkelijk alles. Ligt het aan mij of is Geneve dit jaar de beurs van de lelijke auto’s?

    Login om te reageren
  19. Cantago zegt

    4 maart 2009 om 10:31

    Is DIT een Aston Martin? Ik vond de One-77 al niks, maar deze auto verpest de merknaam wel een beetje… Aan de andere kant, als Dacia hiermee gekomen was dan vond iedereen het een gruwelijke vooruitgang!

    Het is leuk, maar niet geweldig, en zeker niet de naam Aston Martin waard…

    Login om te reageren
  20. erce zegt

    4 maart 2009 om 10:45

    een aston martin lagonda hoort een te platte, hoekige, grote, buitensporige, te veel koplampen hebbende patserbak te zijn en niet geen SUV’s.

    Ding zelf ziet er overigens best dik uit en Aston Martin kennende zal de productie versie best wel eens heel dicht bij dit studiemodel kunnen liggen

    Login om te reageren
  21. MrYezz zegt

    4 maart 2009 om 10:53

    Spuuglelijk ! Sorry meer kan ik er niet over zeggen/schrijven …

    Login om te reageren
  22. elcaminokid zegt

    4 maart 2009 om 10:57

    OMG….FAIL!!

    Login om te reageren
  23. wankel zegt

    4 maart 2009 om 10:59

    hmmm … ff wennen, dat wel
    Wat een grille heeft die kar, waar kan dat in hemelsnaam goed voor zijn ? Behalve het luchtweerstandscoëfficiënt de hoogte injagen natuurlijk.

    Login om te reageren
  24. mrB zegt

    4 maart 2009 om 11:01

    lelijk. Als ze bij aston echt een SUV gaan maken moeten ze hem toch echt mooier maken. Enige is dat die niet zo lomp is als een cayene of een VAG zusje daarvan

    Login om te reageren
  25. Bert H. zegt

    4 maart 2009 om 11:13

    Als je zegt het is een of andere lelijke Dodge, dan geloof ik het ook.

    Login om te reageren
  26. Damoklets zegt

    4 maart 2009 om 11:26

    Okay, direct head-over-heels ben ik ook niet.
    Maar om direct te zeggen dat ie lelijk is dat is me wat te oppervlakkig. Het gaat hier om een eigenwijs stukje autogeschiedenis, en om het concept (alsin conceptuele gedachte) achter deze auto te begrijpen zul je je eerst in de geschiedenis moeten verdiepen en in de ideeen achter dit concept. Pas dan krijgen ogenschijnlijke lelijkheden soms zoveel karakter dat ze niet meer direct lelijk te noemen zijn…

    Maar sommige auto’s blijven natuurlijk gewoon lelijk!
    (al denk ik dat je dat bij deze auto niet zondermeer kunt zeggen)

    Login om te reageren
  27. Michiel_vd_Brink zegt

    4 maart 2009 om 11:33

    Lagonda laten herleven in de vorm van een SUV… Wilbur Gunn draait zich om in zijn graf…

    Login om te reageren
  28. Laurens zegt

    4 maart 2009 om 11:42

    De van boven naar beneden terugwijkende neus/grill is terug! Dat heb ik het laatst op een 2002 gezien?

    Verder rest slechts verbazing.

    Login om te reageren
  29. JoostH zegt

    4 maart 2009 om 11:51

    Lelijk ding.. Zou voor een infinity concept kunnen doorgaan.

    Login om te reageren
  30. jantje zegt

    4 maart 2009 om 11:54

    wat jammer van AM. Het lijkt wel een 300C van voren en van achteren…..

    schoenmaker blijf bij u leest!

    Login om te reageren
  31. rider zegt

    4 maart 2009 om 12:02

    niet slecht niet slecht, maar of dit nog wel geaccepteerd wordt door de groene partijen betwijfel ik. zal wel weer een enorme zuiperd worden. maar wel grappig dat ze er mee komen en spyker nog steeds niets heeft met hun ssuv! alleen nog maar een concept en geen motor. lagonda is al net zover als spyker, met dat verschil dat spyker al weer 2, nee 3 jaar ermee in het weer is.
    welke motor komt er eigenlijk in deze lagonda? toch wel een 6 liter v12, hoop ik.

    Login om te reageren
  32. Damoklets zegt

    4 maart 2009 om 12:02

    Wilbur ligt zich al bijna 90 jaar om te draaien in z’n graf…

    Login om te reageren
  33. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    4 maart 2009 om 12:19

    @ Michiel van de Brink: dat was ook mij gedachte…
    Lagonda terug zou super zijn! Maar met een SUV…
    o:

    Login om te reageren
  34. Savipe zegt

    4 maart 2009 om 12:25

    aan de velgen en achterruit/koffer moet nog gewerkt worden, voor de rest niets op aan te merken

    Login om te reageren
  35. Klassiekerrally zegt

    4 maart 2009 om 12:32

    Ziehier de reden waarom ik tegen het afstoffen van legendarische verloren gegane merknamen ben.
    Dit is gewoon beschamend…

    Login om te reageren
  36. bakkerst zegt

    4 maart 2009 om 12:33

    @ iedereen,

    het is GEEN Aston Martin..
    lees het persbericht even de eerste 15 regels, doe eens wat googlen, en kom tot de ontdekking dat Lagonda als zelfstandig merk gelanceerd gaat worden, om zelfstandig ‘de wereld weer te veroveren’..

    het is dus geen Aston Martin, in het verleden zijn de twee bedrijven samen gevoegd, er is ooit de Aston Martin Lagonda geproduceerd, Lagonda komt tot nu toe ook voor in de bedrijfsnaam, maar het is de bedoeling dat Lagonda zelfstandig verder gaat..

    @ redactie, tijd voor nieuwe tags?? ;)

    Login om te reageren
  37. crosscabouter zegt

    4 maart 2009 om 12:33

    Ik geloof dat ik één van de weinige mensen ben die dit dus wel een geslaagd project vind. Zeker voor een SUV i.c.m. sportauto.
    Er zullen vast ontwerptechnisch een hoop fouten aan zitten, maar ik als leek vind het mooi!

    Login om te reageren
  38. patmobiel zegt

    4 maart 2009 om 12:42

    de laatste ‘originele’ Lagonda was een slanke, ranke, snelle vierzitter, dit is een breedbekkikker (klopt dit woord??) op hoge poten..

    Login om te reageren
  39. Aston Martin Rapide zegt

    4 maart 2009 om 12:44

    @ Bakkerst

    Volkomen gelijk: het is GEEN Aston Martin.

    @ iedereen
    Lagonda heeft nou eenmaal hun eigen design-elementen en mag dus niet met Aston Martin in verband gebracht worden. Lagonda is Lagonda…zo simpel ligt het, ook al is AM hier de eigenaar van.

    Login om te reageren
  40. Aston Martin Rapide zegt

    4 maart 2009 om 12:46

    Oh ja…vergat mijn mening te zeggen over dit concept car:

    Het ziet er gewoon veelbelovend uit. Een stoer uiterlijk en sommige design elementen zijn waarschijnlijk geinspireerd op Lagonda klassiekers.
    Maar ik ben het met Michiel v.d. Brink mee eens…het is niet bepaald een goed begin om al met een SUV te komen, daar Lagonda niet bekend om staat.

    Login om te reageren
  41. RenesisHP zegt

    4 maart 2009 om 12:54

    “Het is geen Aston Martin”..

    Zolang er een Aston Badge op zit(op een autobeurs) is het voor mij een Aston Martin.

    Login om te reageren
  42. erik zegt

    4 maart 2009 om 12:55

    bah. bah. bah. daar gaat weer een merk op de knieën voor de soccermoms

    Login om te reageren
  43. Stijn zegt

    4 maart 2009 om 12:59

    Niet gelukt, erg jammer en waarom zo’n slechte try? Lagonda was het merk van de erg mooie sporttourers heel vroeger en de geweldige William Towns sedan. Iets anders als een SUV kan OK zijn, breken met het verleden deed de laatste productiesedan ook al maar dan moet er wel wat meer creativiteit ingestopt worden en een hoop meer schoonheid. Het concept als een soort Phanthom een paar jaar geleden had in ieder geval meer wow en kwam in de bijzondere liga waar Lagonda thuishoort.

    Login om te reageren
  44. Aston Martin Rapide zegt

    4 maart 2009 om 13:01

    @ mx5/rx8owner

    Grapje zeker…? Ook al lijkt de badge van Lagonda op die van de Aston (qua vorm) en toch is het geen Aston Martin.

    Login om te reageren
  45. RenesisHP zegt

    4 maart 2009 om 13:04

    @Aston Martin Rapide.

    Grapje?! Nope.

    Aston Martin zocht gewoon al een tijdje naar een goed excuus om een SUV te maken.
    Deze wanna bee Lagonda is dat excuus.

    Login om te reageren
  46. RenesisHP zegt

    4 maart 2009 om 13:06

    Ik zal het nog mooier formuleren.

    Als een Veyron een opgepompte VW is,.. Wat is dit dan?

    Login om te reageren
  47. Porsche_Fan zegt

    4 maart 2009 om 13:21

    En dan zeggen ze dat een Cayenne lelijk is.

    Login om te reageren
  48. Tiger zegt

    4 maart 2009 om 13:49

    Ik zou zeggen, schoenmaker houd je bij je leest. Wat een lelijke auto.
    Zo jammer want aston martins zijn prachtig.

    Login om te reageren
  49. Chris zegt

    4 maart 2009 om 14:03

    Mag ik ff vermelden dan Lagonda een soort submerk wordt/is van AM? dus het zal geen AM Lagonda heten,maar Lagonda XX..dus ’t heeft ook niks te maken met de designrichting van AM ;) wat dat betreftt btje geuk, want ik vind dit niet echt in ’t straatje van de DBS, DB9 en One77 passen..

    Login om te reageren
  50. Chris zegt

    4 maart 2009 om 14:06

    oke, lees al dat mensen mij voor zijn gegaan, ff totaal overheen gelezen..

    Login om te reageren
  51. Cas zegt

    4 maart 2009 om 14:41

    NEEEE!!! Wat een weerzinwekkend lelijk hok op wielen. Gelukkig nog “maar” een concept, LAAT DAT VOORAL ZO BLIJVEN.

    Login om te reageren
  52. AM1boy zegt

    4 maart 2009 om 15:45

    WTF!
    scheef lijnenspel!
    Lijnen kloppen totaal niet en komen niet met elkaar overeen.
    voorkant loopt schuin omhoog..
    Doe mij maar dan die nieuwe lexus rx! :P

    Login om te reageren
  53. AM1boy zegt

    4 maart 2009 om 15:48

    Oja en achteruit parkeren gaat zeker ook minimaal 2 minuten duren met dat ienie mini achterraampiej :D

    Login om te reageren
  54. NLBUURMAN zegt

    4 maart 2009 om 15:49

    schoenmaker houd je bij je leest, dan weet iedereen genoeg

    Login om te reageren
  55. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    4 maart 2009 om 15:51

    @ AM1boy: zoals ik al zei: sterke wigvorm, maar dan omgekeerd!

    Vind het juist wel apart, weer eens wat anders…

    NLbuurman: precies, Lagonda bouwde grote, sierlijke Sedans.

    Login om te reageren
  56. Michiel_vd_Brink zegt

    4 maart 2009 om 15:56

    Deze hadden ze af moeten stoffen en doorontwikkelen.


    Login om te reageren
  57. audi0holic zegt

    4 maart 2009 om 16:21

    fuck… peugeot lampen

    Login om te reageren
  58. gogogomagazine.com zegt

    4 maart 2009 om 16:33

    Gatver! Wat een lelijke en totaal niet begeerlijke auto! En dan durven ze er ook nog de naam Lagonda voor te recycelen..

    Spyker heeft ook een naam afgestoft, maar zij hebben dat met respect gedaan, zelfs met die SUV van ze (’t heeft toch iets weg van de gouden koets, wat natuurlijk prachtig in lijn is met de geschiedenis;-). De Lagonda is gewoon RESPECTLOOS. Nooit gedacht dat Aston Martin zich zou in laten met dit soort praktijken..

    Login om te reageren
  59. Solstice zegt

    4 maart 2009 om 16:35

    Wel even wennen, het lijkt wel de ultieme vluchtauto voor een post-apocalyptische generatie gangsters. :shock: Zitten we eigenlijk nog wel te wachten op een te grote, te zware, comadrinkende SUV?

    Geheel volgens de meest recente traditie van het merk zouden ze hem trouwens moeten volstoppen met de nieuwste electronica die er vervolgens de brui aangeven… ;)

    Login om te reageren
  60. RenesisHP zegt

    4 maart 2009 om 16:44

    Gelukkig zijn Lagonda´s altijd mooi geweest. :?

    Login om te reageren
  61. Stef zegt

    4 maart 2009 om 16:49

    Je zegt het precies goed, ze “ver-assen” ons. Dit is geen Lagonda, dit is het inteeltprodukt van een 300C en een PT Cruiser.

    Login om te reageren
  62. DRU zegt

    4 maart 2009 om 17:26

    Wat een vreselijk nare lelijke foute mislukte gefaalde auto. Waarom een SUV? Timing fail! Ik vind er helemaal en dan ook helemaal niks aan. Geen spatje of detail dat wel er-gens oké is, nee. NIKS. Het is gewoon kut. Echt een mislukking van de bovenste plank. Bah bah en nog een bah. Wat jammer zeg. En dat komend van Aston Martin. Het merk met de mooiste nieuwe auto’s ter wereld. Kijk die grote grille eens nutteloos zijn zeg. Dat is zoooo cheap. Jakkes!

    Login om te reageren
  63. DRU zegt

    4 maart 2009 om 17:28

    Wie had gedacht dat de Edsel van 2009 door Aston freakin’ Martin zou komen? Het is ECHT crisis… snik.

    Login om te reageren
  64. DRU zegt

    4 maart 2009 om 17:29

    Ik maak gewoon taalfouten bij het leven. Komt door de opwinding, sorry.

    Login om te reageren
  65. Solstice zegt

    4 maart 2009 om 17:56

    @DRU:

    Je opwinding is heel begrijpelijk. Deze auto heeft het productiestadium nog niet bereikt maar is nu al achterhaald. Technisch (dit ding is gebaseerd op de Mercedes GL, op zichzelf al niet echt de meest vooruitstrevende Benz) én qua uiterlijk. Ik hoop dat ze zich daar bij AM nog eens even achter de oren krabben voordat ze hiermee verder gaan…

    Login om te reageren
  66. robbie zegt

    4 maart 2009 om 18:04

    1 voordeel heeft deze auto wel! Onder die lange motorkap past in elk geval een V12 ;)

    Login om te reageren
  67. gogogomagazine.com zegt

    4 maart 2009 om 18:13

    Kijk op zich heeft ie wel 1 pluspuntje: Het design is wel vernieuwend, geen retrofratsen.

    Yek, die kofferbakklep lijkt wel rechtstreeks van een Bentley te komen.

    Login om te reageren
  68. VonStroke zegt

    4 maart 2009 om 19:00

    Je moet maar durven. Ik zeg Peking-To-Paris!

    Login om te reageren
  69. Graafke zegt

    4 maart 2009 om 19:33

    Wat is er met die achterkant gebeurd??

    Login om te reageren
  70. Wouterman! zegt

    4 maart 2009 om 21:36

    NOOIT :(

    Waarom doet Aston nou zoiets ordinairs?? Onbegrijpelijk!

    Login om te reageren
  71. Citrofiel zegt

    4 maart 2009 om 22:32

    Waarom moeten die superSUV’s toch allemaal zo’n grote bek hebben… :? Cayenne, D8 SSUV, deze…

    Login om te reageren
  72. JH zegt

    5 maart 2009 om 08:45

    Was “live” een beetje een rare auto…op wat is de auto gebasseerd? een Rapide…en waarom dan een Rapide en deze naast mekaar…niet echt logisch

    Login om te reageren
  73. JH zegt

    5 maart 2009 om 09:27

    OK net gelezen dat’ie technisch op een Mercedes GL gebasseerd is…

    Login om te reageren
  74. Remonvdh zegt

    5 maart 2009 om 14:35

    Had liever gehad dat ‘ie zo’n soort voorkant had:

    Login om te reageren
  75. transam73 zegt

    5 maart 2009 om 22:51

    @Michiel_van_den_brink: die Lagonda Vignale was m.i. geen Lagonda maar een revamped Jaguar Mk II.
    Zo was de Aston Martin DB7 toen ‘ie uitkwam ook eerder wat je je voorstelde bij de langverwachte spirituele Jaguar E-type opvolger dan dat het een typische Aston was, qua looks.
    Vind ik.

    Login om te reageren
  76. Klassiekerrally zegt

    5 maart 2009 om 23:05

    Dit is een Lagonda:

    Statig en stijlvol. Woorden als ‘understatement’ en ‘klasse’ borrelen op als koolzuur in een goede champagne.
    Kijk nu nog eens naar het prototype… Tranen!

    Login om te reageren
  77. Klassiekerrally zegt

    5 maart 2009 om 23:06

    Hmm… Met ’t plaatje moet iets mis gegaan zijn, ik waag er nog een poging aan:

    Wanneer dat niet werkt:
    http://www.autofiends.com/index.php/2009/03/picture-of-the-day-1939-lagonda-v12-rapide/

    Login om te reageren
  78. Klassiekerrally zegt

    5 maart 2009 om 23:06

    autoblogger? wat gaat er mis?

    Login om te reageren
  79. Citrofiel zegt

    5 maart 2009 om 23:14

    @ klassiekerrally; Als ik je link kopieer, kom ik niet slechts bij het plaatje terecht, maar bij de pagina waar het plaatje in staat. Rechtermuisknop op het plaatje, eigenschappen, dan dat adres kopiëren en gebruiken.

    Login om te reageren
  80. Klassiekerrally zegt

    5 maart 2009 om 23:17

    Ah… computers… lastig! ;)

    Bedankt Citrofiel!

    Login om te reageren
  81. peter zegt

    7 maart 2009 om 12:33

    Mooi Skoda Fabia/Suzuki Swift – style ‘cockpit’ effect door de zwarte A-stijlen. Het is maar waar je je inspiratie vandaan haalt.

    Login om te reageren
  82. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    7 maart 2009 om 12:35

    @ Peter: bij Saab…

    Saabs concepts hadden dit UCH jaar geleden al, en moet een kenmerk worden van de toekomstige Saabs. Maarja, de introductie van de nieuwe 9-5 is 67128365890 jaar uitgesteld, dus nu zijn anderen eerder…

    :(

    Login om te reageren
  83. Kuifje zegt

    15 februari 2010 om 18:25

    als je je ogen tot spleetjes knijpt(of gwn dichtdoet) lijkt ie nog wel een beetje te kunnen, maar als je beter kijkt zie je dat hij(ik citeer) graflelijk is.

    Login om te reageren
  84. Fenrir zegt

    15 februari 2010 om 23:30

    Dat ding heeft meer weg van een ijsbreker dan een sierlijke Aston Martin.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North