• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Tata Prima Concept in Genève

Auteur: Dennis, gepost 4 maart 2009 om 09:14 – 29 Reacties

Afbeelding Tata Prima Concept in GenèveAfbeelding Tata Prima Concept in GenèveAfbeelding Tata Prima Concept in GenèveAfbeelding Tata Prima Concept in Genève

Tata Prima
Wat doet een Honda op de stand bij Tata? Dat dacht ik eventjes toen ik langs de achterkant van deze auto liep. Het bleek geen Honda te zijn, maar toch echt een Tata en wel de Tata Prima Concept.

Tata heeft bij de ontwikkeling van dit concept de hulp ingeroepen van Pinifarina. Als je de logo’s eraf zo slopen, had waarschijnlijk niemand ooit geraden dat dit een auto van Tata is. Je zou ‘m zonder je te schamen kunnen parkeren naast een Honda of Toyota.

Het is nog niet bekend wanneer we een productieversie van de Prima mogen verwachten. Als die er komt, zal deze zijn uitgerust met 1,6 of 1,8 liter benzinemotoren en een 1,8 liter common-rail diesel. Met de Prima zou Tata weleens een goede troef in handen kunnen hebben om in Europa steviger voet aan de grond te krijgen.

Ook interessant!

  • De Autoshow van Genève keert nu écht terug!
  • Pininfarina Teorema
    Pininfarina Teorema is slechts 1,40 meter hoog
  • Genesis X Concept is woestaantrekkelijk
  • geneve
    Salon van Genève voortaan in, eh, Qatar?

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

geneve-2009, pininfarina, Tata

Vorig bericht: « Renault Mégane Estate in Geneve
Volgend bericht: Primeur: Lagonda SUV in Geneve [UPDATED] »

Lees Interacties

Reacties

  1. thijs zegt

    4 maart 2009 om 09:16

    hmm, het is toch niet helemaal mijn ding. Heeft ook wel wat van een ford weg die voorkant.

    Login om te reageren
  2. Benjamin1 zegt

    4 maart 2009 om 09:16

    Gooi er iets hybrideachtigs in en het is een potentiële leasetopper. Alleen die neus iets normaler maken….

    Login om te reageren
  3. W!d zegt

    4 maart 2009 om 09:17

    Achterkant ziet er netjes uit, de voorkant is gewoon bagger. Krijg een beetje het Aveo gevoel dat het logo te laag zit.

    Login om te reageren
  4. freek zegt

    4 maart 2009 om 09:21

    *kuch*BMW 5-serie GT*kuch*

    Login om te reageren
  5. ///M zegt

    4 maart 2009 om 09:24

    Tata Prima, jaja, 7serie in 3 serie formaat

    Login om te reageren
  6. Lustigson zegt

    4 maart 2009 om 09:26

    Niet de mooiste auto allertijden, maar toch zeer redelijk.

    Login om te reageren
  7. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    4 maart 2009 om 09:32

    Zeker redelijk, verhoudingen kloppen niet helemaal in mijn ogen.
    Als in: de aparte onderdelen zijn mooi, maar het totaalplaatje is het dan weer niet…

    Login om te reageren
  8. VLS54 zegt

    4 maart 2009 om 09:37

    Beetje jammer apparaat…Geen eigen design

    Login om te reageren
  9. Gnermo zegt

    4 maart 2009 om 09:38

    Niks mis mee.

    Login om te reageren
  10. C6.R zegt

    4 maart 2009 om 09:38

    Ik wou de briljante hilarische opmerking maken dat het er prima uit ziet, maar helaas… Een beetje een treurige uitstraling heeft ‘ie. Velgen een paar maten groter had ook een hoop gescheeld…

    Login om te reageren
  11. VivelaFRANCE zegt

    4 maart 2009 om 10:01

    Nou ja… valt op zich mee, de voorkant gaat nog wel, de rest is niet mijn smaak.

    Login om te reageren
  12. Emile_Benz zegt

    4 maart 2009 om 10:07

    Prima Concept…en daar blijft ’t bij…?

    Login om te reageren
  13. Superflip zegt

    4 maart 2009 om 10:18

    Die banden zijn veel te klein, evenals de wielkassen. Zorg dat dat 17″ of 19″ wordt en je hebt een topper van formaat!

    Login om te reageren
  14. Cantago zegt

    4 maart 2009 om 10:32

    Vind het helemaal niks… Zal wel alle waar naar zijn geld zijn(A)

    Login om te reageren
  15. Laurens zegt

    4 maart 2009 om 11:37

    Ach, met een prijs van zeg 12.000 Euro loopt het de concurrentie toch dun door de broek.

    Login om te reageren
  16. novazezi zegt

    4 maart 2009 om 11:58

    Ik krijg het gevoel dat ik naar een mercedes cl (amg) kijk die door 2 jaloerse hummer-eigenaren gesandwichsed is….

    Login om te reageren
  17. Vinny_93 zegt

    4 maart 2009 om 12:10

    Tata gaat er zo heel snel op vooruit!
    Ga zo door.
    Jullie gaan wel een beetje te snel voor mij tegenwoordig trouwens, ik heb nog niet gecomment of er staat al weer een nieuw topic!

    Login om te reageren
  18. YaSo zegt

    4 maart 2009 om 13:04

    Ik hoop dat het niet verder komt dan een concept

    Login om te reageren
  19. Timmie zegt

    4 maart 2009 om 13:31

    Die achterkant is precies de C-klasse… (als je de veel te dikke achterbumper wat inkrimpt)

    Login om te reageren
  20. Darahan zegt

    4 maart 2009 om 14:08

    BMW 7 serie en Mercedes CL hebben sex gehad en er is een klein lilliputtertje uitgekomen

    Login om te reageren
  21. Harold zegt

    4 maart 2009 om 14:20

    Zal goed verkopen in Afrika.
    (war TATA aardig actief is)

    Login om te reageren
  22. The honda spirit zegt

    4 maart 2009 om 14:31

    Op basis Fiat Punto/Grande Punto misschien ? Iemand? Vorig jaar februari zag ik de NANO toen nog zwaar gecamoufleerd staan bij de fabriek in Turijn

    Login om te reageren
  23. schrans zegt

    4 maart 2009 om 16:07

    LELIJK!

    Login om te reageren
  24. gogogomagazine.com zegt

    4 maart 2009 om 16:35

    Hmm, vindt hem eigenlijk helemaal niet zo PRIMA…

    Login om te reageren
  25. Jonas zegt

    4 maart 2009 om 16:52

    Ik dacht dat BMW weer een nieuwe markt aangesneden had..

    Login om te reageren
  26. RoT___ zegt

    4 maart 2009 om 17:01

    @ Svenska Aeroplan AB:
    Ik was dus niet de enige die dat gevoel had dat de verhoudingen niet kloppen.
    Vooral bij het zij-aanzicht is het goed te zien.

    Login om te reageren
  27. marruk zegt

    4 maart 2009 om 17:27

    De verhoudingen zijn bij het zij-aanzicht inderdaad volledig zoek.
    Maar als ie veiliger en goed afgewerkt is, zullen mensen ‘m vast wel kopen.. zo lelijk is het nou ook weer niet. En als er kwaliteitstechniek onder schuilgaat, dan is dat ook weer een tegenargument minder. Maar deze zal wel geen 1500 (of wat kost een Nano?) euro kosten.

    Login om te reageren
  28. Citrofiel zegt

    4 maart 2009 om 22:35

    Die achterkant is wel heel fake, met die ‘uitlaten’. En van Mercedes natuurlijk. De voorkant heeft Maserati-invloeden. Als je jezelf nu echt belachelijk wil maken, ga je een budgetautootje op tonnen dure auto’s baseren… :roll:

    Login om te reageren
  29. Jan C. zegt

    5 maart 2009 om 13:16

    Interessant, dat commentaar hier. Pininfarina tekent een auto voor pak em beet Fiat en iedereen roept “wow”, nu staat er een Tata logo op en men roept “bagger”. Precies de reden waarom in Nederland zoveel Duits blik rondrijdt.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North