• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Prior-Design voorziet de G-Klasse van een widebody

Auteur: robbie, gepost 17 oktober 2013 om 13:09 – 6 Reacties

Afbeelding Prior-Design voorziet de G-Klasse van een widebodyAfbeelding Prior-Design voorziet de G-Klasse van een widebodyAfbeelding Prior-Design voorziet de G-Klasse van een widebodyAfbeelding Prior-Design voorziet de G-Klasse van een widebodyAfbeelding Prior-Design voorziet de G-Klasse van een widebodyAfbeelding Prior-Design voorziet de G-Klasse van een widebodyAfbeelding Prior-Design voorziet de G-Klasse van een widebodyAfbeelding Prior-Design voorziet de G-Klasse van een widebody

Prior-Design Mercedes G-Klasse Widebody
Eigenlijk is er geen noodzaak om een Mercedes G-Klasse nog breder en indrukwekkender te maken, maar bij Prior-Design konden ze het toch niet laten om een matzwart bakbeest te bouwen. Zal ongetwijfeld in de smaak vallen bij Russen en voetballers.

Deze widebody van Prior is geschikt voor alle modellen G-Klasse van het type W463 (1990 en nieuwer) en je hoeft dus niet perse een gloednieuwe G65 AMG te hebben. De bodykit is gemaakt van Dura-Flex FRP (Fiber Reinforced Plastic) en bestaat uit andere bumpers, een nieuwe motorkap en dikkere wielkasten.

Een Prior-Design PD Widebody Aerodynamic-Kit voor de G-Klasse kost wel een flinke bom duiten. Je moet €12.900 neertellen voor de widebody en €6.900 voor de reguliere versie. De 23 inch DPE velgen die te zien zijn op de foto’s kosten €7.900, een nieuwe uitlaat kost €1.899. De afdekhoes voor het reservewiel kost €1.199.

Ook interessant!

  • Prior Design GTI Widebody
    Prior Design GTI Widebody is eindelijk correcte hot hatch
  • Mercedes G-Klasse door G&B, voor wie van kliekjes houdt
  • Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
    Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
  • Extreme luxe op de achterbank van de Mercedes S-klasse
    Extreme luxe op de achterbank van de Mercedes S-klasse

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

Asobakken, g-klasse, mat, Mercedes, prior-design, tuning, zwart

Vorig bericht: « Porsche Macan, zo goed als naakt
Volgend bericht: Zes jonge NL-designers jagen op Renault Design Award »

Lees Interacties

Reacties

  1. Design_Driven zegt

    17 oktober 2013 om 13:18

    “Eigenlijk is er geen noodzaak om een Mercedes G-Klasse nog breder en indrukwekkender te maken”

    Nou… net als de Defender is hij zo breed niet. Dat merk je zodra je binnen zit. Aangezien hij ook hoog is komt die verbreding de wegligging absoluut ten goede.

    Login om te reageren
  2. TomvanH zegt

    17 oktober 2013 om 13:22

    Ze stoppen de “klasse” in G-Klasse…. :D

    Login om te reageren
  3. lambowambo zegt

    17 oktober 2013 om 13:41

    ik zie de toegevoegde waarde er niet zo van in. Maar goed, de G-klasse is sowieso al niet echt m’n favoriete Mercedes

    Login om te reageren
  4. gemaskerdemuchacho zegt

    17 oktober 2013 om 13:51

    Dit heeft denk ik niets met auto’s te maken.. Dit hoort eerder thuis op een Tupperware party..

    Login om te reageren
  5. toyotafortuner zegt

    17 oktober 2013 om 13:53

    Alleen show en no go? Verder redelijk subtiel eigenlijk.

    Login om te reageren
  6. E34M5Touring zegt

    17 oktober 2013 om 14:36

    Zo’n set op je G290 TD. Lekker pluimen. En gelijk 10sec bovenop je 0-100 tijd.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North