Probeert Bugatti ons op te warmen voor een SuperVeyron?

Auteur: , 55 Reacties

Bugatti. Niet langer de snelste volgens de Guinness-alcoholisten. Hoe reageer je daar op? Gooi gewoon wat stoere taal op de social media.

Op Bugatti’s Facebookpagina verscheen net bovenstaande foto met de tekst “The stage is set. It’s almost time for us to share the latest example of exceptional Bugatti performance, simply keep a close eye on Facebook over the next few days.” Als we er even vanuit gaan dat Bugatti niet de zoveelste oninteressante special edition van de Veyron introduceert, behangen met 12 miljoen bloeddiamanten of gespoten in een tint buiten het huidige kleurenspectrum, zou dit wel eens een hint naar iets verdraaid lekkers kunnen zijn. Want stel je voor dat ze ons in Molsheim voorbereiden op de komst van de SuperVeyron….

Hoewel menigeen – ook ik – twijfelt aan de geruchten over de SuperVeyron wordt er sterk rekening mee gehouden. Een Veyron Super Sport met 400 pk extra, om op een totaal van 1.600 pk uit te komen. Zou fantastisch zijn ja. Het wordt door Bugatti alleen naar het rijk der fabelen verwezen. En ook al ontkennen fabrikanten vaker producten die er later toch komen, een Veyron waarvan de motor wordt opgeboord van 8.0 naar 9.6 liter, 250 kg verliest en een topsnelheid van 463 km/u zou halen? Mwah, niet heel realistisch.

Toch blijven we hoop houden. Een sterkere Veyron Super Sport, laat maar doorkomen. (via Facebook)



55 reacties

nou ik ben wel heel erg benieuwd wat ze gaan brengen!
@veyronlover: Mark my words: Veyron Hybrid met 14% bijtelling.
Laat idd maar komen.
Ergens in een donker ondergronds laboratorium in Duitsland staat een beest op ontwaken… Ik hoop op een 1600 pk Veyron.
@spotu2: duitsland??
@fa5test: lijkt mij meer dan logisch.
@quattromeister: Frankrijk toch?
@nostravinniedus:
Even een subtiele aanwijzing richting VAG, even zeggen dat bugatti zuigt omdat het VAG-zooi is enzo.. You know the drill
@nickmercedes: Ik ben geen VAG-hater hoor, gewoon omdat het een Duits bedrijf is, veronderstel ik dat hij in Duitsland ontwikkeld wordt. Wat een gezeik over VAG de laatste tijd…
@spotu2:
Helemaal mee eens, nogal groot gezeik erover.. VAG is gewoon een goed bedrijf in mijn ogen, niet veel op aan te merken (oke het heeft zo zijn tekortkomingen, maar dat heeft ieder bedrijf wel..)
@nickmercedes: Idd, er zijn hier een aantal individuen die verschrikkelijk gefrustreerd rondlopen omdat VAG een topbedrijf is. En zoals je hebt gezegd, geen enkele onderneming is perfect, ook niet VAG, maar dat neemt niet weg dat je moet liggen zeiken dat alles aan VAG slecht is.
@fa5test: De Veyron motor is bij Schrick GmbH ontwikkeld.
Nouja over het uiterlijk hoeven we niet te speculeren.
Veyron Supersport RS Clubsport by Hamann ??!!!!
De toekomstige Galibiertje?
@jerry: Daar dacht ik ook aan, dat is het meest logische, toch?

Eindelijk de Galibier!?!
Er staat alleen maar Bugatti en een nieuw voorbeeld van uitzonderlijke prestaties… kan wat mij betreft net zo goed een herziene 16C Glibber voorproef zijn. Ook al best uitzonderlijk qua cijfertjes voor een 4-deurs.
Gaan ze een vliegtuig bouwen?
Toch grappig, VAG en een open deur….
@jack_abarth:

Ja en wanneer ze zo doorgaan sluiten ze bij fiat de deuren!
Dit gaat nergens meer over en is weer een gevalletje ‘uitmelken op z’n VAG’s’;
Nu de ‘Veyron Ultra Super Sport Extra Power Version’ 2000pk, alle plaatwerkdelen zijn anders! Gaap…. in plaats van een keer met écht iets nieuws te komen, weer een Veyron, nou sorry hoor, al zit er 2000pk onder de kap, ik wordt er echt niet warm of koud van.
En de autojournalisten maar kwijlen, hahaha
Ik hoor het wel, houden jullie Faceboek maar lekker in de gaten, ik heb wat beters te doen.
@stationcar: iets beters zoals toch nog reageren op een artikel wat je heel erg weinig interesseert? Volgens mij ben je de slimste thuis…
@karsvdtuin:
Ik ben niet iemand die alleen reageert op berichten die ik helemaal te gek vindt, ik geef gewoon af en toe mijn mening, wat is daar mis mee? Soms positief en soms negatief. Wat heeft dat met slimheid te maken? Ik ben bovendien zeker niet de enige die de VAG manier van auto’s bouwen zat begint te worden, mogen we daar dan niks van zeggen?
Laten we maar hopen dat (zoals sommige anderen al aangeven) het de Galibier betreft, die mag ook eindelijk wel eens geïntroduceerd worden, hoewel het mij sterk lijkt dat ze dat via faceboek zouden doen…
@stationcar: weet ik wel Jo… Was een beetje aan het grappen maar zoals je zegt vag is niet de meest fijne company.
@karsvdtuin:
Via internet ‘hoor’ ik de graptoon niet altijd, maar goed, zo gaat dat, ik doe mijn best om het te onderscheiden over het algemeen, sorry als ik hier gefaald heb.
@stationcar: Die ik te gek vind. Waar heb je dat geleerd? Dat je de ik vorm met stam+t schrijft. Ik blijf het toch altijd maar vreemd vinden, het wordt je goed aangeleerd maar toch doen ze het keer op keer fout!
@autobart:
Zeurpiet
@stationcar:
mijnheer, dit wordt de Galabier, bol d’or – frikadelle Gariella Sabatinni Edition-Ultime et
extra-ordinaire !
Deze wagen zal tijdens de eerste acceleratie proef onze planeet sneller doen draaien !
Nuttig, nog iets snellers.
Waarschijnlijk de Bugatti Veyron Supersports L’ Or Blanc
@Jeroenm8: Ja. Want van mooie verf en een paar porseleinen elementen gaat een Veyron ineens 463 km/h.
Gewoon een geheel andere carroserie, en wat meer pktjes zou ideaal zijn!
Waarschijnlijk hetzelfde als de supersport, alleen hebben ze de begrenzer van 415 naar 430 gezet. VAG kennende…
@560pkferrari: Haha daar zou je wel eens groot gelijk in kunnen hebben. Wel in combinatie met een nieuw lakje en dan vragen ze er weer een paar ton meer voor.
@berlinetta: anders is het natuurlijk niet ‘nieuw’ :D iets met een uitdrukking en melk
@560pkferrari: Ik zou de begrenzer afstellen op 427,7 km/u, puur om die eikel met die opgevoerde lotus de ogen uit te steken.
goh, zouden ze dat record terug willen?
de veyron heeft genoeg potentie lijkt me
Ik denk dat ze nog meer pk erin stoppen en dan weer zeggen. De nieuwe veyron. Net als al die andere zogenaamde specials.
Wow die zal dan wel weer een aantal jaren de snelste zijn! Ben benieuwd!
Nieuws is al uitgelekt, helaas geen Galibier:

Bugatti are set to unveil their Grand Sport Vitesse WRC at the Shanghai motor show following news that the car has set the World Record Convertible speed of 408km/h or 254mph at Ehra-Lessien with a Chinese driver at the wheel. With a design that resembles the Veyron Super Sport WRE edition, the Vitesse WRC has some unique touches, as well of course as now holding the record!
@maujwt: 1 april chinese tijd, een week te laat, grappig.
Bugatti rs veyron tfsi plus bluemotion cupra edition 65?
ben geen fanboy ofzo maar als ugr een 1500 pk gallardo kan maken(jaa gaat sneller kapot) wrm heeft bugatti dan een 16 cilinder en 4 turbo’s nodig voor 1500? waarom geen 2200 pk?
@randomdutch1: Retorische vraag.
@randomdutch1: ja inderdaad denk je nou echt dat al die tuners het kunnen en Bugatti zelf niet? Maar je geeft zelf al antwoord eigenlijk.
@545e60:
Yep, ze zijn niet eens in staat om betrouwbaar 122pk uit een 1.4 te halen. Laat staan 1500 uit een 8 liter.
@jrk68: Zelfs Bugatti nog afzeiken dus? Wat is dan wel goed genoeg voor meneer? Je zult nog wel vaak met weemoed terug denken aan die tijd dat VAG nog niet zoveel merken bezat. Toen had je nog vrije tijd over, omdat je niet al die merken van nu hoefde te bekritiseren. Heb je nog wel tijd voor andere dingen? Waar haal je de tijd vandaan? OT: Ik ben zeer benieuwd wat er staat te wachten achter die deuren, wordt ongetwijfeld iets bijzonders.
@kor1:
Beter je huiswerk doen knul dat had je kunnen concluderen dat ik vandaag gewoon aan het werk was. Niet stom de gepikeerde fanboy’s nablaten en gewoon voor jezelf denken…,mits je die gave bezit….
@jrk68: haha daar moet ik je zeker in gelijk geven. Vandaag ook weet met de bedrijfs caddy bij de dealer gestaan. Auto is nog geen jaar oud en nu al problemen met de dsg bak.
@545e60:
Lol, heel herkenbaar. Vraag Norge eens naar zijn ervaringen met zijn Caddy.
Ik ben gelukkig inmiddels verlost van die drama’s.
@randomdutch1:

Omdat dat de kracht is van Bugatti, namelijk dat het heel blijft en je keer op keer naar topsnelheid kan rijden. Met andere woorden: De motor hebben ze express met marge gelaten om te kunnen garanderen dat het heel blijft..
:D
Bugatti moet iets gaan bouwen wat een wauw Nordschleife rondje gaat doen.
Bugatti overgenomen door Seat zo iets…

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).