• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Replica van de Week: Porsche 911 Sport Classic

Auteur: ricardo, gepost 14 juni 2011 om 10:17 – 75 Reacties

Fugazzi-911 Sport Classic

Eerlijk zeggen, zag jij direct dat het hier om een faker gaat?

Zo’n 911 Sport Classic is niet alleen heel erg gaaf qua details en megadik uiterlijk, ook de prijs is aan de forse kant: je mag in dit door BPM gekwelde land maar liefst 276.300 euro’s voor neertellen voor een aangeklede en breedgebekte 911. daar krijg je dan wel een stukje exclusiviteit voor terug, want met een oplage van 250 stuks (17 voor Nederland) blijft het toch een zeldzame verschijning.

En dat jeukte blijkbaar bij het bedrijf 911 Specials. Zij bieden uitkomst voor alle wannabee’s en hebben een 911 Carrera 2 uit 2005 gepakt om daar zelf een Sport Classic van te maken. En, als we heel eerlijk zijn, is dat best goed gelukt. Ducktail-spoilert, Fuchs-velgen, andere achterlichten, double-dome dak, gewijzigde voorbumper, esthetisch verantwoorde uitlaatpijpjes. Jep, deze fugazi-911 is om door een nepgouden ringetje te halen.

Enthousiast geworden? Kopen? Dat kan. We werden getipt dat deze Porker wordt aangeboden voor een bedrag van €99.500. Voor dat geld heb je dus een 6 jaar oude 997 met 57k kilometer op de tellerklok, maar met het bemmende uiterlijk van een SC. Aan jou de keuze of dat heel erg cool of juist ontzettend zielig is. Meer info op Zomoto.

Met dank aan Pieter-Paul voor de tip!

Ook interessant!

  • Porsche 911 Sport Classic
    Porsche 911 Sport Classic maakt comeback
  • Video: Porsche 992 Sport Classic mét ducktail
  • Er komen nóg twee 911-smaakjes aan, voor de liefhebber
  • Video: Porsche 911 met hybride technologie gesnapt
    Video: Porsche 911 met hybride technologie gesnapt

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 997, occasion, Porsche, replica, sport-classic

Vorig bericht: « Zo klinkt de nieuwe Toyota FT-86 [spyvideo]
Volgend bericht: Video: Dronken Rus laat Infiniti FX35 zwemmen »

Lees Interacties

Reacties

  1. Kvgorp zegt

    14 juni 2011 om 10:23

    een TON!!? voor een neppert!

    Login om te reageren
    • mightymike zegt

      14 juni 2011 om 10:52

      @Kvgorp: als je goed leest is het geen NEPPERT! Staat toch echt dat een van paar jaar oud is! Alleen andere kit omheen

      Login om te reageren
      • x3ro zegt

        14 juni 2011 om 13:44

        @mightymike: Is ‘ie alsnog véél te duur. Vul zaken als Porker 997, 2005 en 50 tot 60.000km in op mobile.de en je ziet dat de meeste tussen de 50 en 60.000 euro zitten. 40.000 euro voor alleen de uiterlijke wijzigingen is ook wat over the top.

        Login om te reageren
        • The360box zegt

          14 juni 2011 om 13:55

          @x3ro: Mobile.DE, duitsland dus lulhoofd

          Login om te reageren
          • x3ro zegt

            14 juni 2011 om 14:40

            @The360box: No shit sherlock, daar kijk ik bewust.. Wanneer ik ‘m in zou laten voeren heb ik nauwelijks wat bij te betalen aan de grens. Wanneer je de juiste mensen kent laat je zo’n auto op papier zo goed als total loss verklaren. Heb je nauwelijks bpm te betalen.(moet je wel een bevriende garage hebben) En besides that, via de normale witte weg importeren rechtvaardigt alsnog niet een prijsverschil van 40.000, lullo

            Het niveau hier(nu bijvoorbeeld dat van jou, meneertje xbox) is ook afentoe om te huilen.

            Login om te reageren
          • x3ro zegt

            14 juni 2011 om 14:41

            @The360box: Nvm, dit zegt eigenlijk alweer genoeg :)

            Geboortedatum
            July 11, 1995

            Login om te reageren
            • FungHo zegt

              14 juni 2011 om 17:54

              @x3ro: Relax dude! Don’t blame the kid.. Hij dacht slim te zijn. Sta er boven ;)

              Login om te reageren
  2. Den zegt

    14 juni 2011 om 10:25

    Da’s niet bijzonder veel voor een 2e hands 911 met een best goed gelukte body kit. Wel lullig dat je niet zoveel pk’s hebt, maar je kunt er nog altijd even mee langs gemballa ofzo..

    Login om te reageren
    • vanblankencsl zegt

      15 juni 2011 om 11:34

      @Den: met Uwe Gemballa gaat het niet zo heel goed…
      http://www.autoblog.nl/archive/2010/10/03/uwe-gemballa-dood-gevonden-in-zuid-afrika

      Login om te reageren
      • Den zegt

        15 juni 2011 om 16:07

        @vanblankencsl: true, dan maar naar techart?

        Login om te reageren
  3. Kvgorp zegt

    14 juni 2011 om 10:26

    geef hem die ton maar dan kan hij voor dat geld tenmiste een fatsoenlijke camera kopen want de foto’s zijn zo wazig als iets.

    Login om te reageren
  4. toospee zegt

    14 juni 2011 om 10:28

    Als het zo netjes gebeurt kan je er niks op tegen hebben toch? Jammer dat er nergens te vinden is of het interieur ook aangepakt is, dat zou het helemaal afmaken.

    Login om te reageren
  5. birdboy zegt

    14 juni 2011 om 10:32

    Vind m best gaaf.

    Ik dacht trouwens dat als de echte Sport Classic was uitverkocht, de ‘speciale’ onderdelen (Fuchs wielen, spoiler e.d.) als opties verkrijgbaar zouden zijn, of vergis ik me nu?

    Login om te reageren
  6. Brutus zegt

    14 juni 2011 om 10:33

    Aan wat kun je dan precies zien dat het niet om een Sport Classic gaat?
    Interieur..?
    Ik ben niet zo’n Porsche-fanboy..

    Login om te reageren
    • Roelio zegt

      14 juni 2011 om 10:45

      @Brutus: ik ben ook geen Porsche fanboy maar ik zal het even uitleggen.

      1. De ‘Ducktail’-spoiler/motorkap.
      2. De vijfspaaks ‘Fuchs’ velgen.
      3. De witte kleur met twee lichtgrijze strepen over het dan.
      4. Het dak alla Zagato met welvingen.
      5. En natuurlijk de bodykit en wat extra vermogen.

      Ik hoop dat het zo helder is ;)

      Login om te reageren
      • Brutus zegt

        14 juni 2011 om 11:25

        @Roelio: Leuk..

        Login om te reageren
        • Vanquish zegt

          14 juni 2011 om 11:33

          @Brutus: ? Je vraagt toch zelf om een uitleg?

          Login om te reageren
          • Brutus zegt

            14 juni 2011 om 23:20

            @Vanquish: Dit is toch geen uitleg? Dit is gewoon bijdehand zijn.. Maar goed, dankzij volvo940polar weet ik het nu :)

            Login om te reageren
      • dennisr zegt

        14 juni 2011 om 11:37

        @Roelio: als ik het goed begrijp zijn die 5 dingen die jij opnoemt dus niet te vinden op de echte versie ? leek mij namelijk logisch dat dat wel zo was aangezien ze het nagemaakt hebben.. maar ook ik ben geen echte porsche kenner :P

        Login om te reageren
        • gedwongenleaser zegt

          14 juni 2011 om 12:27

          @dennisr: Roelio heeft idd niet erg goed gelezen… De verschillen tussen een standaard 911 en een sport classic kan ik ook nog wel benoemen. Hoe je nu ziet of het om een echte sport classic of een neppert gaat zie ik zo 123 niet. Ik geloof dat bij een echte de spoilerlip aan de voorbumper iets vloeiender overgaat en het double-dome dak subtieler is uitgevoerd.

          Login om te reageren
          • Roelio zegt

            15 juni 2011 om 01:41

            @gedwongenleaser: heb het wel goed gelezen, alleen niet goed begrepen. Dat krijg je van een korte nacht… (geen excuus overigens)

            Heerlijk die fora waar iedereen gelijk wil hebben :D

            Login om te reageren
      • rikkon zegt

        14 juni 2011 om 12:29

        @Roelio: Even het woordje ;niet; over het hoofd gezien? Lees het antwoord op de vraag hieronder bij Volvo940polar

        Login om te reageren
  7. G21 zegt

    14 juni 2011 om 10:43

    Heel netjes..

    Login om te reageren
  8. Megakix zegt

    14 juni 2011 om 10:44

    Ben geen kenner, maar xie wel dat dit goed gedaan is. Kopen…nah…

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      14 juni 2011 om 12:32

      @Megakix: Idd, je weet gewoon dat hij fake is, ondanks dat hij subliem is afgewerkt!

      Login om te reageren
      • BMW330Ci zegt

        14 juni 2011 om 12:47

        @xilver: haha goed ingekopt!

        Login om te reageren
  9. Jesper zegt

    14 juni 2011 om 10:47

    Beetje jammer dan ze dan niet een nieuwe 997 S verbouwen… Verder supergaaf. Nu hij niet origineel is, mag ik ‘m in het kanariegeel?? :)

    Login om te reageren
  10. AlwinH zegt

    14 juni 2011 om 10:48

    Niks mis mee naar mijn idee, maar ze moeten er alleen geen “Sport Classic” logo achterop zetten.

    Ik vind een echte Sport Classic eigenlijk meer fake. Ik bedoel, 2 keer zoveel moeten betalen voor een auto die eigenlijk gewoon een Carrera S is?

    Login om te reageren
  11. partyeffects zegt

    14 juni 2011 om 10:50

    idd, heel netjes!
    Die velgen en de achter spoiler mogen ze bij meerdere 911’jes monteren.

    Login om te reageren
  12. matthisl zegt

    14 juni 2011 om 10:55

    100.000 Euro voor een occasion met 60.000 euro op de teller en een aftermarket bodykit vind ik wel erg duur. Ik vind het zeker wel mooi, maar nogal overpriced.

    Login om te reageren
    • matthisl zegt

      14 juni 2011 om 11:01

      @matthisl: euro’s op de teller zijn natuurlijk km’s

      Login om te reageren
  13. gregorius zegt

    14 juni 2011 om 10:55

    Lijkt me een beetje aan het doel voorbij gaan: voor mensen die een normale 911 + wat opties wel kunnen betalen maar een 911 SC niet?
    Dat dak is wel leuk, die spoiler moet je van houden en die 23 pk die je er normaal gesproken bij krijgt? Het zou niet eens zo gek zijn dat als je een 911 SC ziet rijden; dat je denkt: zo die heeft zich even goed laten afzetten!
    Maar verder: goed geslaagd, maar dan in de verkoop zetten voor dat bedrag? Prachtig als ie het verkocht krijgt!

    Login om te reageren
    • AlwinH zegt

      14 juni 2011 om 11:26

      @gregorius:
      > Lijkt me een beetje aan het doel voorbij gaan: voor mensen die een normale 911 + wat opties wel kunnen betalen maar een 911 SC niet?

      Is dat zo gek? Een SC is 2 keer zo duur.

      Login om te reageren
  14. mightymike zegt

    14 juni 2011 om 10:55

    Ben geen Porsche fan maar dit ziet er leuk uit, standaard iets van 350pk? Ff goede chip met filter en uitlaat zit je gauw boven de 420pk dan word het wel intressant

    Login om te reageren
    • fortuna zegt

      14 juni 2011 om 11:02

      @mightymike: De 18 nog niet gehaald zeker?

      Login om te reageren
      • As_long_as_it_is_fast zegt

        14 juni 2011 om 12:43

        @fortuna: Wist je niet dat 350pk niet interessant was dan?! :D

        Login om te reageren
  15. W115 zegt

    14 juni 2011 om 10:59

    Bij het woord replica moet ik meteen denken aan een honda die als een nep ferrari door het leven gaat, niet een porsche met extra spoilers

    Login om te reageren
  16. Breinstein zegt

    14 juni 2011 om 11:10

    Geeft maar weer eens aan wat een geldklopperij het is als je een originele koopt. Geslaagde aanpassing!

    Login om te reageren
  17. spykerboy zegt

    14 juni 2011 om 11:17

    zolang je niet kan zien dat ie nep is zeg ik kopen ;)

    Login om te reageren
  18. MrSkyline zegt

    14 juni 2011 om 11:30

    het is een nepbak, daarnaast is het ook nog eens een porsche, dus nee, zielig.

    Login om te reageren
  19. phaeton zegt

    14 juni 2011 om 11:31

    http://www.autowereld.nl/porsche/911/carrera-automaat-leer-navi-xenon-pasm-829932/foto.html

    63.000km, EUR 64.000… Ze zijn er ook wel vanaf 50-55… Op Zomoto staat overigens dat de replica van januari 2011 is met 56km op de klok. Enfin, ervan uitgaande dat ie uit 2005 is, betaal je dus 2x de prijs voor een beetje modificeren. Goed gelukt, maar ik zou liever zelf een gloednieuwe Elf bij PON in ontvangst nemen.

    Login om te reageren
  20. BartZ zegt

    14 juni 2011 om 11:37

    Het enige wat jammer is dat er een oude kentekenplaat op gaat, zodat de kenner het direct gaat zien aan de oudheid van de auto

    Login om te reageren
  21. Volvo940polar zegt

    14 juni 2011 om 11:40

    Hoe kun je zien dat het een replica is?

    – De voorspoiler (de luchtgaten zijn te groot
    – Er mist een grijs paneel onder de spiegels
    – De 911 badge achterop is smaller

    Maar nog steeds een prachtige auto en een keurig gelukte replica , ik zou het ook verleidelijk vinden om dit boven een orginele te kiezen (als ik het geld had)

    Login om te reageren
  22. MDA zegt

    14 juni 2011 om 11:42

    In die zin dat een ‘echte’ SC niks meer is dan een carrera S met wat uiterlijke smuk, is het niet echt erg om een ‘neppe’ SC te maken met dezelfde uiterlijke smuk.

    Login om te reageren
  23. drowel zegt

    14 juni 2011 om 11:59

    Heel mooi gedaan. Doen ze wel vaker… ook al een keer een GT3 RS gezien die ook super goed gedaan was.

    Login om te reageren
  24. Nico94 zegt

    14 juni 2011 om 12:03

    Nee, laat maar zitten. Ik hoef geen replica. Alleen het origineel! En de echte liefhebbers zien dat het geen echte is, volgens mij. Je ziet het sowieso aan het kenteken denk ik en was de Sport Classic niet wat sneller gemaakt?

    Login om te reageren
  25. sir_smokalot zegt

    14 juni 2011 om 12:07

    Rico heeft met Pinskteren Donnie Brasco gekeken? That’s a fugazi :)
    http://www.youtube.com/watch?v=Utuf2L-SXqU

    Login om te reageren
    • ricardo zegt

      14 juni 2011 om 12:38

      @sir_smokalot: Was ‘ie op televee? Niet gezien, maar daar komt de term uiteraard wel vandaan. 8)

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        14 juni 2011 om 15:10

        @ricardo: Forget about it ;)

        Login om te reageren
    • troublesome88 zegt

      15 juni 2011 om 00:29

      @sir_smokalot: Hahaha, toen ik het las dacht ik daar ook gelijk aan!

      Login om te reageren
  26. xilver zegt

    14 juni 2011 om 12:31

    Ik kan het al meer appreciëren dan een Toyota omgebouwd tot Lambo omdat het hier op basis van een echte Porsche is. Lees wel ‘meer’ appreciëren, ik vind het nog altijd niet echt kunnen.

    Login om te reageren
  27. diesel52 zegt

    14 juni 2011 om 12:42

    En de achter en voor bumber lijkt er niet eens op…. Pfff

    Login om te reageren
  28. Hupke zegt

    14 juni 2011 om 12:45

    De grote vraag is nu, is hij anders dan het orgineel.
    En als ik me niet vergis is het antwoord daarop, nee.

    De orginele SC is ook maar gewoon een 9elfje dat een red-bul gedronken heeft (van gekieteld zijn mogen we nog niet spreken) en een ander jasje aanheeft.

    De achterlichten zijn het niet helemaal en de lucht openingen zijn hier en daar wat groot maar voor de rest lijkt het er behoorlijk hard op.

    Even ‘cool’ dus als een orginele SC tenzij als je er overal mee gaat stoefen dat het een SC is.

    Login om te reageren
  29. 911GT2 zegt

    14 juni 2011 om 12:48

    Replica dus niet interessant vind ik. Net als Speedster replica’s obv kevers. Maar ook cobra’s bijvoorbeeld, allemaal fake dus niet interessant.

    Login om te reageren
  30. EPI zegt

    14 juni 2011 om 12:54

    Mooie auto! zeer belabberde foto’s :-(

    Login om te reageren
  31. love4sportcars zegt

    14 juni 2011 om 13:11

    sorry hoor, maar ik heb de 911 classic al twee keer zien rijden,zo zeldzaam is ie nu ok weer iet als je het mij vraagt

    Login om te reageren
  32. RuVi zegt

    14 juni 2011 om 13:20

    heeft deze ook de widebody?
    knap gedaan, maar ik vraag me af wie er 100k gaat betalen voor een dergelijk knutselproject. Waarschijnlijk was de startauto ook nog eens een schadebak

    Login om te reageren
    • Svensson zegt

      14 juni 2011 om 13:27

      @RudyV:

      Volgens mij niet inderdaad, omdat ze een Carrera 2 als basis hebben gebruikt. En doe mij voor dat geld maar een gebruikte 997 GT3 RS graag!

      Login om te reageren
      • RuVi zegt

        14 juni 2011 om 15:44

        @Svensson:
        die heeft het bedrijf ook geknutseld op basis van de 996…..

        Login om te reageren
  33. Svensson zegt

    14 juni 2011 om 13:21

    Subtiel maar toch belangrijk verschil is ook dat de echte Sport Classic de bredere heupen van de Carrera 4 / Turbo heeft.

    Zelf zou ik overigens niet meteen in de gaten hebben dat het hier om een replica gaat… knap gedaan.

    Login om te reageren
  34. yanneman zegt

    14 juni 2011 om 13:25

    Correct me if I’m wrong maar heeft een SC geen zwarte ringen rond de koplampen?

    Login om te reageren
  35. midasracer zegt

    14 juni 2011 om 13:34

    Goede aktie, ziet er keurig uit. Ik ben benieuwd of ze ook iets met het interieur doen. Dan is het helemaal af.

    Login om te reageren
  36. Pallas zegt

    14 juni 2011 om 13:41

    Die zwarte Fuchs zijn zóóó geil! De enige juiste velgen op een 911.

    Login om te reageren
  37. sebasjuhh zegt

    14 juni 2011 om 13:43

    -edit: probeer het eens met meer dan een woord-

    Login om te reageren
  38. fconderkantlat zegt

    14 juni 2011 om 14:10

    het is aan de 911 logo achterop te zien dat het een neppe is

    hij hoort zo te zijn:

    http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.cartype.com/pics/7539/full/porsche_911_sport_classic_emblem_10.jpg&imgrefurl=http://www.cartype.com/pages/4282/porsche_911_sport_classic__2010&usg=__MI32o0GZTF8hD-rLVSfFL9yGIsw=&h=238&w=542&sz=28&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=Q3wg6az1qk5kLM:&tbnh=72&tbnw=165&ei=oU_3TeHeB4vsOZbo3awK&prev=/search%3Fq%3D911%2Bsport%2Bclassic%2Brear%2Blogo%26um%3D1%26hl%3Dnl%26safe%3Doff%26biw%3D1408%26bih%3D682%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=588&vpy=103&dur=1227&hovh=149&hovw=339&tx=138&ty=96&page=1&ndsp=28&ved=1t:429,r:3,s:0&biw=1408&bih=682

    Login om te reageren
  39. mv10 zegt

    14 juni 2011 om 14:20

    Wajoooh! Deze is cker wel goed gelukt. Zal er cirieus wel over na kunnen denken als ik een tonnetje zal hebben:o Die 911 sport classic(en dus ook die replica) is zoooooooooooo bloed mooi:D

    Login om te reageren
  40. laurensje zegt

    14 juni 2011 om 14:20

    Porsche doet zelf min of meer hetzelfde, een mix van onderdelen uit het magazijn op een chassis monteren en er een meerprijs voor vragen.

    Dan als basis een (schade)auto uit Duitsland halen, BPM aftikken en repareren met originele sportclassic spulletjes en het eerlijk aan de klant vertellen, ik zie er geen kwaad in.

    Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      14 juni 2011 om 16:08

      @laurensje:
      Dat dacht ik dus ook, alleen als Porsche het doet heet het doorontwikkelen en loopt de hele meute er kwijlend en geld trekkend achteraan,,,,,,,,,,

      Login om te reageren
  41. AudiQuatro zegt

    14 juni 2011 om 16:00

    Heeft deze ook de motorische wijzigingen, het mokka bruine interieur en een handbak?? Want dan is het eigenlijk gewoon een echte!

    Login om te reageren
  42. quattroporte zegt

    14 juni 2011 om 16:35

    1 ton voor en 5 jaar oude platgeslagen kever en wannabe ‘Sport Classic’ tupperware replica ?

    http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=191442931

    nu GTFO

    Login om te reageren
  43. Brum zegt

    14 juni 2011 om 19:30

    Je bent pas een sukkel als je voor zo’n auto nóg 1750000E neer gaat leggen!
    Ik vind het knap gedaan, die velgen mogen best vaker onder een moderne porsche!

    Login om te reageren
  44. dirkmulders zegt

    14 juni 2011 om 21:28

    Mooi werk geleverd zou ik zeggen!

    Login om te reageren
  45. Cantago zegt

    14 juni 2011 om 22:17

    Het viel mij op aan de ringen rond de koplampen. Zijn die in die kleur leverbaar bij een SC? En volgens mij is de afwerking aan het exterieur toch net wat minder dan bij de “echte”. De 2 lettertypes voor de aanduiding achterop zien er btw wel echt verschrikkelijk uit! Maar aan de andere kant. Deze kost de helft van een “echte” maar is waarschijnlijk met meer liefde gemaakt! Als ik 100.000 euro over hou dan pas ik hem wel wat meer aan, en dan heb ik een vele male betere auto! Niks zielig dus;)

    Login om te reageren
  46. E550 zegt

    15 juni 2011 om 00:39

    Ik heb echt een hekel aan fakers/posers. Mensen die een fake auto rijden of neppe kleding dragen zijn mensen die zich anders voor doen, dan ze in werkelijk zijn. Stoerdoenerij. Deze Porsche vind ik natuurlijk lang niet zo erg, als iemand die van zijn Mercedes C220 een C63 AMG maakt, omdat deze Porsche in beperkte oplage gemaakt wordt. Maar alsnog vind ik dit zielig.

    Login om te reageren
  47. Stino zegt

    15 juni 2011 om 09:45

    is niet lelijk, maar weeral zo’n afgang als je dan toch een van die 17 exemplaren tegenkomt aan het stoplicht in Nederland…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North