• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Roept u maar! De Bugatti Chiron als Grand Sport

Auteur: Author, gepost 18 april 2016 om 09:24 – 38 Reacties

Roept u maar! De Bugatti Chiron als Grand Sport


De versie die je wist dat zou komen. We nemen een voorschotje en peilen alvast de meningen aan de hand van het betere photoshopwerk.

Hoewel de Chiron nog maar kort geleden is onthuld, kan iedereen met een beetje fantasie nu al op z’n vingers narekenen welke “speciale” versies we in de nabije toekomst kunnen verwachten. En anders werp je over een jaar of wat gewoon een blik in de propvolle garage van Michel Perridon. Staat het allemaal overzichtelijk naast elkaar.

Een Grand Sport ligt naar alle waarschijnlijkheid ook in het verschiet en aan niemand minder dan Theophilus Chin om ons alvast op te warmen voor deze onbehoorlijk snelle cabrio. De kenmerkende ronde vorm op de flanken komen nog steeds aardig uit de verf, maar zoals @sacha al eens haarfijn uitlegde met behulp van een Mercedes SLK: een cabrio moet je wel een beetje liggen.

Ook interessant!

  • Video - kleine crash met Bugatti Chiron Pur Sport
  • Video: niet 1, maar 2 Bugatti Chiron Super Sport 300+ uit de doos halen
    Video: niet 1, maar 2 Bugatti Chiron Super Sport 300+ uit de doos halen
  • Video: onboard 417 km/u Bugatti Chiron op autobahn
    Video: onboard 417 km/u Bugatti Chiron op autobahn
  • Bugatti Chiron Pur Sport aangekomen in Nederland

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

Bugatti, Cabrio, chiron, grand-sport, photoshop

Vorig bericht: « Waarom oogt deze Ferrari van 325.000 euro vreemd?
Volgend bericht: Mansory RR Dawn: nóg verfijnder en 740 pk »

Lees Interacties

Reacties

  1. martijn11 zegt

    18 april 2016 om 09:25

    Heerlijk ik zeg doen

    Login om te reageren
  2. svdv zegt

    18 april 2016 om 09:26

    Tuurlijk! Hoe meer hoe beter

    Login om te reageren
  3. flatsix010 zegt

    18 april 2016 om 09:30

    Coupe is mooier naar mijn mening. Kenmerkende C-vorm komt veel beter uit de verf!

    Login om te reageren
  4. MARS zegt

    18 april 2016 om 09:31

    Waarom niet als SUV?

    Login om te reageren
    • geelbarrel zegt

      18 april 2016 om 09:40

      @MARS: hahaha jaa, en dan 20 inch berenvelgen eronder! Nee, laat dat dakje er voor mij maar op, ook al is het instappen dan een stuk lastiger met 1.96 m. Zoals flatsix010 al aangaf is die woeste C nu niet meer terug te vinden. Afbreuk aan het ontwerp zo.

      Login om te reageren
      • sr20det zegt

        18 april 2016 om 12:52

        @geelbarrel: bedoel je niet 25 inch? Denk dat hier al minstens 20 inch onder zit

        Login om te reageren
    • stephano zegt

      18 april 2016 om 09:40

      @MARS: En niet te vergeten als Crossover! En als we toch die richting op gaan, ook gelijk een X6 concurrent!

      Login om te reageren
    • scottishcarspotter2000 zegt

      18 april 2016 om 09:41

      @mars: te mainstream jonguh, crossovers zijn het tegenwoordig

      Login om te reageren
    • talladega zegt

      18 april 2016 om 16:44

      @MARS:
      Het gewicht heeft hij al, nu de bodemspeling nog.

      Login om te reageren
  5. hanse1one zegt

    18 april 2016 om 09:38

    Nu zie ik pas dat de velgen van Opel zijn..
    https://i.ytimg.com/vi/rP8v3H_mT2k/maxresdefault.jpg

    Login om te reageren
    • geelbarrel zegt

      18 april 2016 om 09:41

      @hanse1one: … en koplamplooks afgekeken van…. eh…. 159?

      Login om te reageren
    • MAB zegt

      18 april 2016 om 09:48

      @hanse1one: ja alleen dan dat 1 paar opel velgen hier maar 1 velg is bij bugatti

      Login om te reageren
      • cpp1 zegt

        18 april 2016 om 10:01

        @mab: dacht het niet Piet.1 Bugatti velg kost 30.000. Dus dat is de aanschafprijs van zo’n hele Opel. Na 3 keer banden wisselen dienen ze vervangen te worden. Maar dacht dat men bij de Chiron de onderhoudskosten wat gingen verlagen..

        Login om te reageren
        • MAB zegt

          18 april 2016 om 17:11

          @cpp1: ik bedoelde eigelijk de breedte van de velgen van de bugatti in vergelijking met die van opel. Not the price.

          Login om te reageren
    • mstiic zegt

      18 april 2016 om 18:19

      @hanse1one: Insignia OPC wat een heerlijke auto!

      Login om te reageren
  6. vtechlover zegt

    18 april 2016 om 09:46

    Chiron supersport, the one to watch!

    Login om te reageren
  7. robert110 zegt

    18 april 2016 om 09:52

    Nee dank je, met dak ziet het er al niet uit, maar zonder dak wordt dat alleen maar erger.

    Login om te reageren
  8. henkhupelschoten zegt

    18 april 2016 om 09:54

    Waar is @sacha: Eigenlijk?

    Login om te reageren
  9. ericc zegt

    18 april 2016 om 10:07

    Liever een P1 of La Ferrari. Wel minder vermogen maar technologisch vooruitstrevender dan de Bugatti.

    Login om te reageren
  10. Dutchdriftking zegt

    18 april 2016 om 10:09

    Tja, volledig zwart is toch de beste kleur in mijn ogen. Met een dakje graag.

    Login om te reageren
  11. trolle zegt

    18 april 2016 om 10:13

    Nee liever niet, hoe minder bugatti’s hoe liever. Alles voor de veyron is wel nog toelaatbaar

    Login om te reageren
  12. theyoungsaablover zegt

    18 april 2016 om 10:15

    Iedereen die zegt “lelijk” zou er eens mee moeten gaan rijden, ik weet wel zeker dat je er zoveel plezier in hebt dat je hem nog mooi gaat vinden ook!

    Login om te reageren
    • bohica zegt

      18 april 2016 om 11:15

      @theyoungsaablover: ergens mee rijden zegt niks over of je iets mooi vind .
      Het rijden zal geweldig zijn maar hij is echt lelijk .

      Login om te reageren
    • rhellema zegt

      18 april 2016 om 11:58

      @theyoungsaablover: Ik heb wel eens sex gehad met een lelijk wijf…daarna werd ze er echt niet mooier op hoor!!!

      Login om te reageren
      • theyoungsaablover zegt

        18 april 2016 om 12:12

        @rhellema: zullen we je privé leven hier buiten laten?

        Login om te reageren
        • rhellema zegt

          18 april 2016 om 12:22

          @theyoungsaablover: een Chiron of een Veyron rijd ik ook niet zakelijk dus kom je automatisch in de privésfeer terecht.?

          Login om te reageren
  13. gregorius zegt

    18 april 2016 om 10:20

    Ben ik de enige die denkt: Die eerste Veyron. Vet ding. Baanbrekend in zijn tijd.
    Chiron: meer van hetzelfde. Vast wel weer geweldig, maar meer van hetzelfde. Het zal wel.

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      18 april 2016 om 10:32

      @gregorius: Ben het wel met je eens. De Veyron was en blijft een icoon, ongeacht wat je ervan vond. De Chiron is een verbetering daarop, maar zal daarom ook nooit dezelfde status behalen denk ik.

      Login om te reageren
      • viezefreddyw zegt

        18 april 2016 om 11:23

        @berlinetta: Ik ben het met jullie eens, maar je moet maar even zo denken: de Veyron was inderdaad baanbrekend in zijn tijd. Gaat echt ontiegelijk hard terwijl je genoeg comfort om je heen had. Vooruitstrevende technieken had dat apparaat en kon daardoor jaren vooruit nadat ‘ie werd geïntroduceerd. Vandaag de dag is 1001PK, een topsnelheid van 407 km/u en van 0 naar 100 km/u in 2.5 seconden en dat al sinds 2005 (vanaf toen was de productie). Ja, de Veyron is niet moeders mooiste. Nee, de Veyron weegt ontzettend veel. Des te knapper zijn de prestaties te benoemen. Nu is het aan de Chiron de taak om de haast onmogelijke opvolger te zijn. Misschien is ‘ie mooier, goedkoper te onderhouden. Maar baanbrekender dan de Veyron kan het nooit worden.

        Login om te reageren
        • rolov zegt

          19 april 2016 om 03:44

          @viezefreddyw: prestaties? Rechtdoor snelheden bedoel je? Want een bocht komt hij nauwelijks door .

          Login om te reageren
          • viezefreddyw zegt

            19 april 2016 om 08:17

            @rolov: Daar is het Bugatti nooit om te doen geweest. Ze wouden een record neerzetten. Snelste productieauto ter wereld. Is ze aardig gelukt dacht ik zo.

            Login om te reageren
  14. lazy123 zegt

    18 april 2016 om 10:20

    Doet me denken aan de alfa 159 met een goede facelift?

    Login om te reageren
  15. mrrallycross zegt

    18 april 2016 om 10:32

    Beter dan de coupé

    Login om te reageren
  16. rob5nismo zegt

    18 april 2016 om 11:29

    Nee

    Login om te reageren
  17. bmwtouring zegt

    18 april 2016 om 11:30

    Roept u maar? Waar slaat dat weer op?

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      18 april 2016 om 12:14

      @bmwtouring: Daarmee wordt bedoeld dat je in de comments mag roepen wat je ervan vindt.

      Login om te reageren
  18. 340isedan zegt

    18 april 2016 om 13:41

    Wel mooi zeg, die OPC-velgen maken hem echt af!

    Login om te reageren
  19. jeppie zegt

    18 april 2016 om 17:51

    JA GRAAG

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North