• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Romain Grosjean wilde excuses van Max Verstappen

Auteur: sir_smokalot, gepost 5 juni 2015 om 07:52 – 49 Reacties

ZEG DAT HET JE SPIJT! SNOTNEUS!


In de dagelijkse rubriek ‘doe je plasje over Max’ laten we vandaag Romain Grosjean aan het woord. De Franse Zwister wil KEIHARDE EKSKUSES van Max voor het slopen van zijn bevallige Lotus-derrière.

Tijdens de Grand Prix van Monaco haalde Max Verstappen de finish niet, omdat hij met zijn Toro Rosso de Lotus van Grosjean torpedeerde. Na het voorval wezen de beide coureurs over de schuldvraag naar elkaar en iedereen en zijn moeder had er een mening over. Zo ook Felipe Massa, die gisteren door de tiener van repliek werd gediend (video).

Grosjean zelf wilde (desgevraagd) toch nog even op het incident terugkomen, en gaf gisteren op de persco in Canada aan niet boos, maar teleurgesteld te zijn geen verontschuldiging van onze landgenoot te hebben ontvangen (bro, do you even apologize?). Dat mag, maar de meningen van beide coureurs waren na het incident duidelijk en dus kon je ook wel op je bordeelsluipers aanvoelen dat een spijtbetuiging er niet in zat, Romain.

Bovendien hebben we tot dusver geen bericht ontvangen dat Caroline Tensen met een bloemetje op schoot in het vliegtuig naar Montreal is gespot, dus een sorry achteraf zit er ook niet in. Ons advies: doe als Marco, even slikken en weer doorgaan. Kunnen we ons nu weer gewoon concentreren op het racen in plaats van op randzaken? Ja? Fijn. Vanmiddag om 16:00 uur begint de eerste vrije training in Montreal.

Ook interessant!

  • Video: Max Verstappen stelt Monaco aan je voor
    Video: Max Verstappen stelt Monaco aan je voor
  • Max Verstappen wereldkampioen
    Hoe kan Max Verstappen wereldkampioen worden?
  • Video: Verstappen owneert Bottas
  • Video: hierdoor werd Verstappen wereldkampioen!

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

crash, Formule 1, Max Verstappen, romain-grosjean

Vorig bericht: « Dit is je kans om een eigen automerk te starten
Volgend bericht: Ferrari: ‘de Dino komt terug’ [met twin-turbo V6] »

Lees Interacties

Reacties

  1. W115 zegt

    5 juni 2015 om 07:56

    Brutaliteit hoort bij een coureur. Wat moet Max anders zeggen? Sorry voor mijn inhaalpoging?

    Login om te reageren
    • hehehehe zegt

      5 juni 2015 om 08:37

      @W115: Max hoort die excuses gewoon te geven. Zwaar in de fout gegaan. Wat een dwaze uitleg maakt hij dan ook: “ik remde op het zelfde moment als in al mijn vorige ronden.” Ja.. En?.. Dat is net zijn probleem geweest.. Hij was zich totaal niet bewust van zijn omgeving en de auto’s van zijn tegenstanders. In het begin van de race rijdt hij ook al zijn neus stuk omdat hij veel te laat op de rem gaat. De crash met de lotus was net hetzelfde probleem.

      Login om te reageren
      • motoragent zegt

        5 juni 2015 om 08:52

        @hehehehe: Ja heerlijk, laten we kijken hoe mensen in een treintje rijden en 2 seconden afstand houden omdat er anders iets kan gebeuren. Het is verdorie Formule 1, niet de A2 richting Maastricht. Coureurs moeten op hun limiet durven rijden, zonder bang te zijn voor miepende collega’s of penalty’s van de heren rond de groene tafel.

        Formule 1 is op zoek naar manieren om het spannender te maken met rare spoilers en luidere motortjes, maar zo lang die coureurs zo oppervlakkig politiek correct blijven zal er niets veranderen. Max is voor de duivel niet bang, durft te racen en schroomt er niet voor om iemand tegen de schenen te schoppen als hij het ergens niet mee eens is, en dát is wat de F1 nodig heeft.

        Login om te reageren
        • hehehehe zegt

          5 juni 2015 om 09:24

          @motoragent: Wel grappig hoe jullie allemaal zo fanatiek kunnen zijn. Vind het raar dat 90% van deze website moeite heeft met toe te geven dat hij tot 2 maal toe een aanrijding heeft veroorzaakt. Jou vergelijking over de A1 vind ik niet echt correct.. Je kan perfect auto’s inhalen en een spectaculaire race rijden zonder ergens tegen aan te rijden.

          Ik heb respect voor wat Max Verstappen op zijn leeftijd al doet. Hij laat ook mooie dingen zien, maar hier is hij gewoon in de fout gegaan.. Maakt hem dat een slechte F1 piloot? Nee. Ik zou het knapper vinden van hem om zijn fout toe te geven en te analyseren. Hopelijk is hij in de toekomst zich meer bewust van wat er rond hem gaande is.

          Login om te reageren
          • motoragent zegt

            5 juni 2015 om 09:40

            @hehehehe: Inhalen is altijd een risico, daarbij heb je nooit 100% garantie dat het foutloos gaat. Ik ken geen een grote coureur die nog nooit gecrasht is. Coureurs die foutloos rijden, rijden niet op de limiet.

            Daarnaast ga ik niet toegeven dat iemand een fout heeft gemaakt als ik daar niet achter sta. In dit geval zijn er 2 mensen fout geweest, niet 1. Zelfde geldt voor het aanbieden van excuses, dat doe je niet als je er niet achter staat.

            Login om te reageren
          • desjonnies zegt

            5 juni 2015 om 11:32

            @hehehehe:

            Onzin, je zoekt een inhaalpunt, ik ben er weleens afgereden door iemand die ook een Grosjeantje deed, na afloop naar de Belgische baancommissaris die de legendarische woorden ” Dat ies reecen menier ” uitsprak.

            En hij had nog gelijk ook ! Hoort erbij, jammer dan

            En dat gezever over excuses, ga dan in hemelsnaam dammen of zo

            Als je in Engeland in de lagere toerwagenklasses rijdt, zit er na afloop van de race geen deurkruk meer op je wagen en die gasten, die alles zelf moeten betalen, die hoor je nooit janken.!!!

            Login om te reageren
      • thierryvth zegt

        5 juni 2015 om 16:56

        @hehehehe:

        “In het begin van de race rijdt hij ook al zijn neus stuk omdat hij veel te laat op de rem gaat.”

        met die zin geef je aan dat je het of niet gezien heb of je werkelijkwaar er geen perpenoot van snapt. Hij zit er dicht achter en loopt het risico (oom agent heeft net uitgelegd waarom) hem aan te tikken, over dat risico nemen kan je dus discussieren maar als jij zegt dat hij veel te laat remt dan heb je er dus geen kaas van gegeten of het helemaal niet gezien.
        Kijk het maar terug

        Login om te reageren
        • thierryvth zegt

          5 juni 2015 om 16:57

          @thierryvth: de auto voor hem valt zo goed als stil

          Login om te reageren
  2. motoragent zegt

    5 juni 2015 om 07:57

    Goed om te zien dat Max nog niet zo’n politiek correct PR-mannetje is geworden dat ja en amen zegt op alles wat hem gevraagd wordt. Je maakt er geen vriendjes mee, maar daarvoor zit hij niet in de F1.

    Login om te reageren
  3. vos115 zegt

    5 juni 2015 om 07:58

    Zielopoten. De gevestigde orde is gewoon bang voor het opkomende talent.
    Laat Max maar lekker voor spektakel zorgen, want dat heeft er lang aan ontbroken in de F1.

    Login om te reageren
  4. borrelnoot zegt

    5 juni 2015 om 08:01

    Als er iemand een brokkenpiloot was, dan was het die pepernoot van een Grosjean wel. En dan nu excuses vragen. Wie denkt ie dat ie is zeg.

    Login om te reageren
    • scottishcarspotter2000 zegt

      5 juni 2015 om 09:15

      @borrelnoot: bedoel je geen ‘borrelnoot van een Grosjean’? Sorry, moest even gezegd worden

      Login om te reageren
  5. stevenguerain zegt

    5 juni 2015 om 08:03

    zou Crashjean ook zijn excuses hebben aangeboden aan alle slachtoffers van crashes die hij veroorzaakt heeft?

    https://www.youtube.com/watch?v=Syp-nF9dbSs

    Login om te reageren
  6. whatdoiknow zegt

    5 juni 2015 om 08:05

    Waar haalt hij de arrogantie vandaan, 3/4 van het veld zit al jaren op excuses van Grosjean te wachten.
    Zelfs Fransen die ooit met hem gereden hebben wezen op zijn achterbakse manier van rijden.
    Als er eentje is die vooral niet te hoog van de toren moet blazen dan is het Grosjean, geen Grote Jan dus in dit geval.

    Login om te reageren
  7. Rick-dos zegt

    5 juni 2015 om 08:20

    Grosjean mag de lelieblanke Nederlandse Hollandse Limburgse Belgische derrière van Max kussen.

    Zo. Goedemorgen….

    Login om te reageren
    • dennisjuh95 zegt

      5 juni 2015 om 11:35

      @Rick-dos: Amen.

      Login om te reageren
  8. gregorius zegt

    5 juni 2015 om 08:21

    @iedereen: dit is gewoon een politieke manier om te vragen of ie nog steeds staat achter zijn opvatting dat Max de schudlige is.
    Hij kan ‘vrij’ zegen: ik wil nog excuses –> geen pers-lullo die hier op ingaat, want daar kan je alleen maar je vingers aan branden.

    Login om te reageren
  9. pomoek zegt

    5 juni 2015 om 08:26

    Het vervelende van dit alles is dat Verstappen zo de naam krijgt een brokken piloot te zijn net als zijn vader ten onrechte altijd is verweten…

    Login om te reageren
    • stevenguerain zegt

      5 juni 2015 om 08:29

      @pomoek: als je kijkt wat er in de F1 rijd aan coureurs met mensen als Perez, Massa,Grosjean en Maldonado dan heeft Max nog heel wat crashes te gaan voordat hij die heren ingehaald heeft.

      hij is nu precies 1 keer gecrashed in 6 races, dat is voor een rookie absoluut niet veel.

      Login om te reageren
      • whatdoiknow zegt

        5 juni 2015 om 08:36

        @stevenguerain:
        Als we het over echte brokkenpiloten gaan hebben, zoek eens op.de volgende namen.
        Andrea de Cesaris en Derek Daly, die konden er echt wat van.

        Login om te reageren
  10. Dutchdriftking zegt

    5 juni 2015 om 08:30

    Pffft wat een pannekoek!

    Login om te reageren
  11. desjonnies zegt

    5 juni 2015 om 08:41

    Sjesus Gristus, wat een stelletje WATJES
    Wat een zielepietjes
    Wat een huilgezichten (jankmuilen)

    Hun illustere voorgangers, de gladiatoren van de jaren zestig en zeventig die het leven hebben gelaten achter het stuur van een racewagen draaien zich om in hun graf !
    Bij hun zat de dood op de schouders en loerde heel de tijd om toe te slaan.

    Arme Lauda, die als echte man en echte racer, ooit levend verbrand in zijn Ferrari en eruit gehaald door o.a. zijn grootste vijand toen, met gevaar voor eigen leven , Artur Merzario.

    En nu, nu excuses, mijnheer Grosjean het heet RACEN, zoekt u de definitie maar eens op in een woordenboek

    BAH !

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      5 juni 2015 om 08:49

      @desjonnies: Vroeger ging je je als F1 champ te buiten aan de playboy-lifestyle, door onder genot van een paar flessen Veuve in een hotelsuite een half dozijn stewardessen te grazen te nemen.

      Tegenwoordig ga je als zogenaamde bad boy met stukjes glas in je oren en malle kleertjes aan op de foto voor een bezemblad.

      Login om te reageren
      • henkhupelschoten zegt

        5 juni 2015 om 09:00

        @sir_smokalot: Ik zie lauda niet als playboy-feestjes type.. Zal wel door de film Hunt komen

        Login om te reageren
        • henkhupelschoten zegt

          5 juni 2015 om 09:01

          Hoe kom ik nu bij hunt? Rush moet het zijn!

          Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          5 juni 2015 om 09:23

          @henkhupelschoten:
          Lauda was daar inderdaad niet zo van, Pironi, Piquet en de ouwe Rosberg om er een paar te noemen waren niet vies van een glamour lifestyle en de daarbij behorende bunga feestjes.

          Login om te reageren
          • desjonnies zegt

            5 juni 2015 om 09:29

            @jrk68:
            Bunga avant-la-lettre !

            En die Stewart, Reggazonni en Fittipaldi spuugden er ook niet op !

            Login om te reageren
      • desjonnies zegt

        5 juni 2015 om 09:28

        @sir_smokalot:

        Quote van een held, Stirling Moss in Car and Driver door Steven Cole Smith, 2013 over de F1 :

        Not the slightest. My enjoyment of my time in racing was fantastic. When I think of being, say, Lewis Hamilton—he wins a race, and he has to spend the following hours speaking to the media, to his telephone-company sponsors. When I won a race, I could just leave and go chase girls. Isn’t that a far better deal than he’s got? I didn’t get paid the kind of money Lewis does, but I suspect my quality of life was far higher than his is now.

        Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          5 juni 2015 om 09:44

          @desjonnies:
          Treu, so treu.

          Nu is die man sowieso een held die ook nog tijd nam voor zijn fans.
          Gelukkig heb ik de tijd nog meegemaakt dat je die heren nog gewoon bij het ontbijt in het hotel tegen kwam.
          Keke liep nog met zijn peuk in zijn waffel met onder elke arm een pitspoes, dat waren nog eens tijden.
          Tijden ook waar dit soort discussies niet eens gevoerd werden, dat was gewoon het risico van het vak.

          Login om te reageren
        • PeugeotGTI zegt

          5 juni 2015 om 10:42

          @desjonnies:
          Stirling Moss is dan ook een onvervalste eindbaas

          Login om te reageren
      • marikoelolo zegt

        5 juni 2015 om 09:29

        @sir_smokalot: Wat is een bezemblad?

        Login om te reageren
        • mrs250 zegt

          5 juni 2015 om 12:22

          @marikoelolo: ik ben blij dat jij de vraag durft te stellen.

          Login om te reageren
  12. mrrallycross zegt

    5 juni 2015 om 08:42

    Niet zo janken en gewoon racen.

    Login om te reageren
  13. uselessblogger zegt

    5 juni 2015 om 08:49

    1 voor de bro do you even apologize link hahahahaha

    Login om te reageren
  14. toniominestrone zegt

    5 juni 2015 om 09:25

    Neem nou maar van mij aan, en ik ben niet meer de jongste, ik was erbij toen Hunt in ’75 met de Hesketh won) vroeger was niet alles beter maar de F1 wel!

    Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      5 juni 2015 om 09:32

      @toniominestrone:
      Coureurs waren benaderbaar voor het gewone publiek en gaven antwoord en praatten met je, zeker als ze je koppie een keer of drie hadden gezien, vonden ze leuk dat jij de moeite nam om naar een race te komen kijken.

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        5 juni 2015 om 09:53

        @desjonnies:
        Mooi hé,

        ik moet nog ergens foto’s hebben van ene Arie Luyendijk met mijn zoontje op zijn nek.
        Dat zal hij nu niet meer doen, dat kost hem zijn rug….

        Login om te reageren
  15. johanhummer9 zegt

    5 juni 2015 om 09:31

    Formule 1 blog

    Login om te reageren
  16. kobus1967 zegt

    5 juni 2015 om 09:39

    Het team van Grosjean had een straf moeten krijgen voor de teamorder ‘Verstappen komt eraan laat hem er niet langs’, dan vraag je om ongelukken.

    Login om te reageren
    • stradale888 zegt

      5 juni 2015 om 10:03

      @kobus1967: Pardon? Het ging gewoon om een positie, dus ze zouden straf verdienen als ze het niet hadden gezegd.

      Login om te reageren
  17. motoragent zegt

    5 juni 2015 om 09:58

    Max heeft zich nog aardig gedeisd gehouden als je ziet was Jos allemaal neerpent in zijn column: http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/326400/jos-verstappen-massa-heeft-altijd-iets-te-zeuren/

    Hij zegt eigenlijk gewoon wat een hoop mensen denken. Niet zo miepen Massa…

    Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      5 juni 2015 om 10:18

      @motoragent:
      Mag ik het eerlijk zeggen ?
      Ik heb die Massa altijd een gluipert gevonden
      Kan er niets aan doen

      Login om te reageren
  18. boynoon zegt

    5 juni 2015 om 10:15

    ach dit zijn allemaal acties om het jochie te intimideren waardoor hij misschien slechter gaat reiden, fouten maakt of niet meer durft.ze vergeten dan dat Jos zijn vader is die daar meer ervaring in heeft dat hun allemaal bij elkaar

    Login om te reageren
  19. gtwillem zegt

    5 juni 2015 om 10:32

    Was Grosjean niet de coureur die bij zijn eerste seizoen ‘Demolition Derby’ verwarde met ‘EA F1 2013’???

    Login om te reageren
  20. whatdoiknow zegt

    5 juni 2015 om 14:07

    @sir smokalot,

    Voor degene die geen sport1 hebben, of voor hen die kundig commentaar willen.
    De BBC zend hem dit weekende uit, FP1 vanaf 15:45 op BBC 2 en FP 2 vanaf 20:00 op BBC three.

    Login om te reageren
    • thierryvth zegt

      5 juni 2015 om 17:17

      @whatdoiknow: RTL (duitsland) zend ook uit, standaard bij Ziggo. Als BBC niet live is en je wil dat gezwets van Mol niet aanhoren

      Login om te reageren
  21. c-ad zegt

    5 juni 2015 om 15:02

    Het spijt me, vergeef me….

    Login om te reageren
  22. lau_verbeek zegt

    5 juni 2015 om 17:56

    Wat een watje. Hij vindt dat de F1 gevaarlijk is en dat je daarom voorzichtig moet zijn.

    Geloof niet dat ooit Senna of Prost bij een race incident elkaar excuses aanboden. Respect voor elkaar hadden ze wel….maar sorry zeggen nimmer. Je komt om te winnen, daarbij horen risico’s. Punt.

    Login om te reageren
  23. potjak zegt

    5 juni 2015 om 19:05

    Grosjean kan dat wel willen. Max vindt dat hij niets fout heeft gedaan dus gaat hij never nooit excuses aanbieden. Dat lijkt me logisch!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North