• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Scherper: Garage Defend GT-R

Auteur: RubenBaeten, gepost 5 april 2008 om 18:10 – 72 Reacties

Garage Defend GT-R

Jaja, hierna zullen we proberen voorlopig onze kop te houden over de GT-R. Maar deze móesten we gewoon nog even meepakken.

Het Japanse Garage Defend houdt zich bezig met het optimaliseren (en visueel opsmukken) van Nissans, en uiteraard konden ze niet van de R35 GT-R afblijven. Na hun behandeling gaan er een paar km/h aan topsnelheid verloren, maar daarvoor krijg je wel een scherper weggedrag en meer stabiliteit terug.

Garage Defend GT-R

Defend monteert in het interieur een stel “Blood Red” Bride kuipstoelen voor je Assy, en ze voegen aan de voor- en achterkant spoilers toe die zorgen voor flink wat extra downforce. Verder verlagen ze de auto met 3 cm en rusten ze ‘m uit met een einddemper met MSN-naam: de Blitz NUR-specF-Ti. Wat overblijft is een rood monster dat ze van mij best deze kant op mogen sturen. (via Nihon Car en CarZi)

Garage Defend GT-R

Garage Defend GT-R

Garage Defend GT-R

Ook interessant!

  • Ford GT
    Deze autofabrikanten noemden hun modellen simpelweg 'GT'
  • Audi RS e-tron GT rijtest
    Audi RS e-tron GT rijtest video
  • Video: aanloop naar keiharde AMG GT R crash
    Video: aanloop naar keiharde AMG GT R crash
  • 90-jarige Nederlandse held
    90-jarige Nederlandse held neemt unieke Ford GT in ontvangst

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Zeldzame Aston Martin met een 1.3
  • Nissan heeft een nieuwe strategie: twee keer zoveel Nismo’s!
  • Video: tof doen met de motorfiets
  • Nürburgring Touristenfahrten 2026: de prijzen en veranderingen!
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, Nissan, Supercars, tuning

Vorig bericht: « ZaMiVideo: record voor de snelste Carrera GT
Volgend bericht: Autoblog teaser: C63 AMG »

Lees Interacties

Reacties

  1. IlCuoreSportivo zegt

    5 april 2008 om 18:13

    Ik heb de gtr nog nooit echt gezien en ik ben hem al zo beu als kouw pap.
    ongelofelijk wat een gedoe om die auto.

    Login om te reageren
  2. Mercedes zegt

    5 april 2008 om 18:14

    Technische specs?

    Login om te reageren
  3. Bramzel zegt

    5 april 2008 om 18:15

    Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel heel erg eens ben met IlCuoreSportivo.

    Login om te reageren
  4. mikey zegt

    5 april 2008 om 18:15

    Ik wil meer plaatjes van de velgen! die zien er dik uit!!

    Login om te reageren
  5. Davion zegt

    5 april 2008 om 18:16

    Dezelfde als bij elke andere GT-R, er staat toch duidelijk dat der niets technisch aan de motor/aandruiving is aangepast ):

    Login om te reageren
  6. K-kalkan zegt

    5 april 2008 om 18:25

    Damn, ik vind het er niet uitzien! En trouwens, aan de voorkant mogen ze best wel eens iets nieuws proberen, hij ziet er zo ‘standaart’ uit… :(

    Login om te reageren
  7. SimonMc zegt

    5 april 2008 om 18:30

    Standaard ;)

    Login om te reageren
  8. Jay zegt

    5 april 2008 om 18:37

    Ik vind het dashbord maar erg saai.. En hoewel die maar erg standaard is vind ik het toch nog wel een zeer mooie auto..

    Login om te reageren
  9. snelste zegt

    5 april 2008 om 18:37

    Niet echt slijlvol, maar ja dat vind ik hem stnd al niet

    Login om te reageren
  10. Oul@ zegt

    5 april 2008 om 18:38

    ik snap die buitenbord beugel niet zo goed verder lijkt deze er ook goed uit te zien zonder achterspoiler.
    Blijf het een leuke auto vinden.

    Login om te reageren
  11. R33 zegt

    5 april 2008 om 18:40

    kan er geen genoeg van krijgen van die gtr , gewoon een uber auto hahahahah

    Login om te reageren
  12. robbie zegt

    5 april 2008 om 18:48

    Vindt je het gek dat de topsnelheid lager is nadat al die tupperware is gemonteerd…

    Login om te reageren
  13. RenJie zegt

    5 april 2008 om 18:49

    hehe.. eindelijk, dit is wat ik miste: een taartschep! Nu is hij wel af. (Maar toch hou ik er niet van)

    Login om te reageren
  14. STJ zegt

    5 april 2008 om 18:57

    @robbie

    Je hebt zeker nooit een time-attack event gezien, zonder een goede GT spoiler en voor spoiler heb je niks te zoeken op de circuit.

    Login om te reageren
  15. victor zegt

    5 april 2008 om 19:09

    @robbie, zelfs zonder tupperware ziet ie er niet uit.. maarja hoort dat soms bij nissan’s(behalve de qoushqwai(fout gespeld)…

    Login om te reageren
  16. Willy zegt

    5 april 2008 om 19:14

    Jullie zijn deze bruute machine al beu ???
    Wat was dat dan met die FIAT 500, zoveel commerce, die ben ik pas echt beu.

    En deze mag er zeker zijn, wat een ongelofelijke lekkere supercar, geen enkel duitser is hier beter in !!!

    Login om te reageren
  17. yannick zegt

    5 april 2008 om 19:15

    rete geil man :-O

    Login om te reageren
  18. Marcello zegt

    5 april 2008 om 19:17

    Ik heb echt Hee lee maaal niks met deze auto he.. Ook al draagt een goude ring (dikke motor) tis en blijft een lelijk ding (en t is een nissan)

    Doe mij maar een Porsche voor dat geld of nog veel liever een RS6! Meer PK en is gewoon nog praktisch ook!!!!!

    Login om te reageren
  19. Patrick002 zegt

    5 april 2008 om 19:22

    @ Marcello:
    ‘en t is een nissan’ en waar slaat dit op?

    Login om te reageren
  20. art zegt

    5 april 2008 om 19:23

    komop autoblog een week lang asjeblieft geen nieuws meer over de gt-r.
    ik vind het een leuke auto(niet mooi) maar nu ben ik hem ook al beu

    Login om te reageren
  21. J. zegt

    5 april 2008 om 19:47

    Mooie auto, prachtig staaltje techniek. Het is alleen zaak om de auto te laten geloven dat ie zich altijd op een circuit bevind ;).

    Login om te reageren
  22. victor zegt

    5 april 2008 om 19:48

    @patrick002, ik denk dat marcello bedoelt van: je kijkt niet op van het nissan logo, het is geen special merk (ook al hebben ze skyline’s) als je in een even dure en mischien slechtere porsche rijd krijgt je alsnog meer aanzien(al is het een boxter)

    Login om te reageren
  23. Bertus zegt

    5 april 2008 om 19:54

    EN NOU IS “T KLAAR!!!!!!!!

    Voor straf een week lanh geen GT-R geneuzel meer!!!!!!

    Login om te reageren
  24. Ganryu zegt

    5 april 2008 om 19:54

    Het is maar een Nissan-GTR…

    Tja, ik denk dat je er nog veel meer over gaat horen.
    Want voor een Nissan is het wel een erg goede supercar…Vraag maar aan Porsche & Co.

    Login om te reageren
  25. Kyanite zegt

    5 april 2008 om 19:55

    Worden op autosloperij nog van die autopersen gebruikt? Zo ja dan kunnen ze die gebruiken om dit gedrocht een koppie kleiner te maken.

    Login om te reageren
  26. Schimanski zegt

    5 april 2008 om 20:20

    De mensen die een GTR niet mooi vinden (volgens mij barsten ze juist bijna uit elkaar van jaloezie, anders ga je niet steeds in een GTR topic kijken en janken!) moeten gewoon niet meer naar een GTR topic komen. Ik ga toch ook niet alle topics langs over de uber saaie en emotie loze porsches (mijn persoonlijke mening dan he), die blijkbaar alleen gekocht worden om in gezien te worden.

    Gezeik ook de hele tijd.

    Login om te reageren
  27. STJ zegt

    5 april 2008 om 20:22

    @Kyanite

    Niet haten.

    Login om te reageren
  28. RScosworth zegt

    5 april 2008 om 20:28

    Van mij mag hier ook heel het blog volgestampt worden met nieuws over deze auto. Altijd nog interessanter dan hoeveel Led’s er in de koplampen van de nieuwe Audi komen of id.

    Login om te reageren
  29. Kyanite zegt

    5 april 2008 om 20:33

    Ik wil nieuws over nieuwe RS-versie’s van Ford dat is veel leuker als de GT-R.

    Login om te reageren
  30. Tom# zegt

    5 april 2008 om 20:36

    @ o.a. IlCuoreSportivo:
    Ik vond de commotie om de GT-R eerst ook beetje overdreven, je werd er letterlijk mee doodgegooid. Maar nu ik hem in het echt gezien heb kan ik er geen genoeg van krijgen :D
    Super auto!

    Login om te reageren
  31. MLTB zegt

    5 april 2008 om 20:49

    Wat een t*ring vette machine :D:D!!!

    Mooi vervolg op de R34 GT-R in ieder geval.. Dit is echt een perfect voorbeeld van een vette Japanse tune bak.

    Login om te reageren
  32. Rick dos zegt

    5 april 2008 om 20:53

    Kuipstoeltjes? In de GT-R? Dan mag je gelijk een abbonement bij je lokale gyropractie praktijk.

    Login om te reageren
  33. Rick dos zegt

    5 april 2008 om 20:54

    :) abonnement.

    Login om te reageren
  34. Huho zegt

    5 april 2008 om 21:02

    Tja, een top supercar krijgt nu eenmaal veel aandacht!

    Login om te reageren
  35. victor zegt

    5 april 2008 om 21:29

    @huho, net als dat misbaksels vaak veel aandacht krijgen, zie hier

    Login om te reageren
  36. SimonMc zegt

    5 april 2008 om 21:30

    Man man…allemaal die losers die liggen te roepen “het is maar een nissan”.

    Wat is er mis met een nissan?Is het erg om te rijden met een betrouwbare auto met inovatieve technologieën?

    Ik zou toch eens willen weten met wat die personen dan rijden.Waarschijnlijk met een golfje 1.9 tdi.

    Wedden?

    Login om te reageren
  37. Kyanite zegt

    5 april 2008 om 21:35

    @SimonMc
    Wedden dat de helft nog niet eens auto mag rijden?

    Ik rij wel in een 1.9 tdi maar geen Golf, een A4 avant quattro, en jij?

    Login om te reageren
  38. dekster zegt

    5 april 2008 om 21:40

    @Rick dos
    Really? Ik vind keupstoelen vaak heel comfortabel, misschien leunt niet iedereen z’n rug zich daarvoor. Maar bv de kuipzetels van een S6 zitten veel lekkerder dan de comforts van een A8.

    Login om te reageren
  39. Rick dos zegt

    5 april 2008 om 21:48

    @dekster

    Ja, maar die hebben dan ook weer een onderstel die het ongemak van een kuipstoel compenseert.

    En wat ik begrijp uit alle reviews is dat het onderstel op zich al bottenkrakend is.

    Login om te reageren
  40. dekster zegt

    5 april 2008 om 21:57

    @Rick dos
    Ik had het petanq puur over de stoellen zelf ;)

    Login om te reageren
  41. Rick dos zegt

    5 april 2008 om 21:59

    @dekster

    Dat dacht ik al. ;)

    Maar ik had het toch écht over een combinatie van beide factoren. ;)

    Login om te reageren
  42. dekster zegt

    5 april 2008 om 22:11

    @Rick dos
    Dat klopt dan niet helemaal eh, jij stelt dat kuipstoeltjes in combinatie met een harde vering een “slechte rug” veroorzaken, terwijl het alleen de vering is.

    Als je Longkanker hebt, dan ga je toch alleen stoppen met roken en niet met roken EN drinken? ;)

    Login om te reageren
  43. Rick dos zegt

    5 april 2008 om 22:20

    @dekster

    Gooi er nou eens een gezonde dosis sarcasme overheen. ;)

    Login om te reageren
  44. Rick dos zegt

    5 april 2008 om 22:22

    Maar goed, als je het serieus wlt nemen… ;)

    Als het één al niet comfortabel en het ander ook niet dan versterkt het elkaar toch alleen maar?

    Login om te reageren
  45. dekster zegt

    5 april 2008 om 22:24

    Daar gaat het hem nu net om, ik vind kuipzetels wel comfortabel ;) :P

    Login om te reageren
  46. Rick dos zegt

    5 april 2008 om 22:27

    Ja, van een S6. ;) :)

    Login om te reageren
  47. dekster zegt

    5 april 2008 om 22:32

    Ja, en ook die van een renault alpine. 2kuipzetels die goed zitten, zal het hier toch niet veel anders zijn eh? ;)

    Login om te reageren
  48. Rick dos zegt

    5 april 2008 om 22:38

    Nououououououou…….

    “So then it was out on to Japanese roads, which are rigidly speed-enforced. Just as well, really, for within two miles it was clear that the GT-R rides like a trolley jack and follows road seams and lorry-tyre indentations like a bloodhound. At one point the steering was so heavily into an invisible rut I thought we’d developed a flat, until reminded that we were riding on run-flat tyres and there was a tyre-pressure warning indicator on the dashboard in any case.

    Even with the adjustable Bilstein dampers in their comfort setting, road seams, expansion joints and drain covers reverberated through the bodyshell like someone was shooting at us. Get into the groove, drive with enthusiasm and the Nissan is almost ethereally rewarding, but clattering along a British B-road you could probably learn to hate it. Driven hard on some UK roads, it would be in the air for much of the time. Even a Porsche 911 GT3 rides better.”

    …en zo zijn er wel meer reviews van die aard….

    Login om te reageren
  49. Mars zegt

    5 april 2008 om 23:09

    Even a Porsche 911 GT3 rides better.”

    Login om te reageren
  50. dekster zegt

    5 april 2008 om 23:11

    Zeg ik ook niet eh, trouwens dat brengt ons weer bij de discussie over GT-R vs 911 Turbo.
    Wat eigenlijk past binnen de discussie Japanse auto’s vs Europese ;) :)

    Login om te reageren
  51. rj zegt

    5 april 2008 om 23:21

    hahah ik lees zoveel reacties van bleeh ik vindt hem heelemaal niks…
    vraag ik me af watvoor auto’s rijden jullie en in hoeverre vinden jullie de auto’s die jullie rijden gaaf zijn of whatever…..kijk ik geef toe hij ook niet super maar voor het doel waar ie voor gemaakt is (waar het tenslotte om draait) is ie gwoon de beste simpel ;)

    Login om te reageren
  52. sjaak zegt

    6 april 2008 om 00:22

    FFS waarom heeft dat ding geen handbak? hoe gay is dat, een zogenaamde supercar en dan geeneens een handbak. Oke, dat is nog te overleven maar plak dan tenminste flippers aan het stuur maar een volautomaat? beetje lomp imo.

    Login om te reageren
  53. Alwood zegt

    6 april 2008 om 00:24

    doe mij eigenlijk maar een Amused GT-R… maar dan wel met originele rijhoogte :) voorspoilert en bredere wielen kan ik wel waarderen maar dit gepruts met spoilers weer totaal niet… Daarbij is enkel de uitlaat upgrade ook wel genoeg, dat chippen hoeft niet perC.

    Login om te reageren
  54. Alwood zegt

    6 april 2008 om 00:26

    @sjaak
    eigenlijk is een handbak best gay… beetje de hele tijd aan zo’n pook lopen trekken.
    Dit is trouwens toch ook een DSG? standaard sequentieel is mss niet zo geweldig maar DSG of ‘gewoon’ automaat is prachtig :)

    Login om te reageren
  55. Thijs zegt

    6 april 2008 om 02:56

    @Mikey,

    Ik krijg er niet echt een kloppende snikkel van. Het blijft een potentieel boeiende auto om te zien, maar ik heb toch liever de R34. Alleen de kenners vonden hem mooi en verder snapte niemand waarom je er zoveel geld aan uitgaf omdat ze hem er niet vonden uitzien.

    Login om te reageren
  56. Iceman zegt

    6 april 2008 om 03:20

    Dit is een voorbeeld van hoe het “Niet” moet.

    Ice.

    Login om te reageren
  57. the missing genie zegt

    6 april 2008 om 06:52

    Verbieden dat ding.

    Login om te reageren
  58. w0o0dy zegt

    6 april 2008 om 10:15

    @Sjaak: het is een DSG bak met dubbele koppeling (2×6 platen) en 6 versnellingen met flippers achter het stuur…. overigens kan de auto ook tamelijk soepel als automaat werken maar het is in feite een sequentiële bak met dubbele koppeling en bediening vanaf het stuur.

    Login om te reageren
  59. JDM Whore zegt

    6 april 2008 om 10:25

    @ sjaak: heb je al ooit een filmpje gekeken van deze gtr?
    de boite doet perfect zijn werk en schakelt zo snel op dat je denkt dat je een f430 scuderia aan het rijden bent!

    Login om te reageren
  60. Pieter zegt

    6 april 2008 om 11:22

    hahaha best wel grappig, de duiters kunnen het niet hebben dat ze worden ingepakt door een jap xD
    Tis gewoon een staaltje proffesionele car-engeneering, zie het maar onder ogen :’)

    Login om te reageren
  61. Iceman zegt

    6 april 2008 om 11:41

    @ Pieter,
    Hellemaal mee eens, car-engineering van de bovenste plank.
    Een transaxiaal four wheel drive system met 2 cardanassen voor perfecte gewicht verdeling.
    Hier kan Audi nog een puntje aan zuigen met hun motor voor de vooras.
    De nieuwe RS6 is een school voorbeeld van hoe het niet moet, de 5.0 V10 Bi-TFSI steekt geheel over de vooras.
    Bij de nieuwe B8 A/S4 en A/S5 is het een stuk beter maar nog steeds niet optimaal.
    De nieuwe RS6 voeld aan als een voorwielaandrijver met veel overstuur.

    Ice.

    Login om te reageren
  62. Willy zegt

    6 april 2008 om 12:04

    @robbie

    De vertraging komt toch door het ‘plakken’ aan de weg door de extra downforce?

    Wel aardig gedaan, al heeft de auto nog steeds geen uitstraling… En please doe er nou niet van die reclame op. Lijkt zo need for speed achtig.

    Login om te reageren
  63. Solstice zegt

    6 april 2008 om 13:01

    http://jalopnik.com/362623/dont-mess-with-the-nissan-gt+r

    Login om te reageren
  64. Dodge Challenger zegt

    6 april 2008 om 15:11

    doe mij maar gwoon de hoogste snelheid…
    die voorbumper is een beetje uit zn fatsoen getrokken met zo’n diklip dr aan

    Login om te reageren
  65. R33 zegt

    6 april 2008 om 16:21

    ja die jappen maken van dingen die goed zijn net eventjes iets beter , dat doen ze hun hele leven al. ach en dan staat er nissan op nou en ,de 300pk regeling is van tafel en slaan ze met een mokker hammer kij hard terug.en de komende jaren gaat er nog veel meer komen van dit soort auto,s .

    Login om te reageren
  66. Huho zegt

    6 april 2008 om 17:15

    @victor: veel verstand en smaak heb je waarschijnlijk niet….

    Login om te reageren
  67. Bart zegt

    7 april 2008 om 08:26

    Ik vind ‘m er niet mooier op geworden :( Het lijkt nu net zo’n leleke sjonnen-Calibra die te veel TF&TF gekeken hebben of NFS:U hebben gespeeld.

    De kleurstelling vind ik dan wel weer mooi, rood met zwart. Maar kom op zeg, stickertuning is zóóó 1996 :P Nooit begrepen, die knullen die van hun auto een groot reclamebord maken… :roll:

    Login om te reageren
  68. Blitz zegt

    7 april 2008 om 09:49

    Sorry mensen maar die voorkant kan ECHT NIET…. hebben ze echt lelijk gedaan met all dat overbodige plastic…. Kan beter de buiten kant standaard laten met een nieuw spoilertje ofzo en alleen aan die motor werken….

    Login om te reageren
  69. Blitz zegt

    7 april 2008 om 09:51

    P.S. -bijvoorbeeld de Mine’s versie of Amuse die laatst voorbij kwam… DIE zijn strak… Dit is weer een beetje te….

    Login om te reageren
  70. XytraS zegt

    7 april 2008 om 11:44

    Cava, maar de achterspoiler is er over^^

    Login om te reageren
  71. Petje zegt

    3 juni 2008 om 20:49

    jullie hebben er allemaal geen verstand van..
    de SKYLINE G-TR is gwn de meest mooiste en geilste bak die er op deze aarkloot rond rijd en jullie gasten die skyline’s haten of er een hekel aan hebben of iig heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jalours zijn..
    wacht maar totdat je er een keertje in rijdt of in mee rijdt;)
    dan snap je pas waarom wij skyline/jap ‘fans’ zijn;)
    ik heb zelf een skyline r33 gt-s maar je kan zeggen wat je wilt maar t rijdt gwn beter als zo’n stomme duitse bak geloof mij
    ik heb hiervoor ook een opel gehad maar jappen doen het tog beter, betere prestaties, betere wegligging, mooier uiterlijk
    maargoed smaken verschillen maar ga er nog maar es goed over nadenken voordat je dingen zegt waar je nog geen eens verstand hebt;)
    de groeten Petje

    Login om te reageren
  72. walter zegt

    14 augustus 2008 om 15:16

    aan Marcello,blijkbaar hecht u meer waarde aan show om uit te pakken bij de meisjes maar als ge voor de prijs van een GTR een porche kunt kopen dan hoop ik dat je die grieten niet meebrengt naar de nurnburgring ,het zou kunnen dat je alleen moet terugkomen en dat die meisjes willen thuisgebracht worden met een GTR.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North