• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Spyker topman Muller onderweg naar Ferrari-hoofdkwartier

Auteur: Dennis, gepost 6 september 2006 om 13:30 – 24 Reacties

Spyker logo

Vanmorgen is Spyker-topman Victor Muller afgereisd naar Italië om op het Ferrari-hoofdkwartier met Jean Todt te spreken. De heren zullen het in ieder geval hebben over een samenwerking op het gebied van motoren en berijders, aldus Muller vanochtend bij zijn vertrek vanaf Schiphol.

Vorige week werd bekend dat Spyker het Formule 1 team van Midland wil kopen, wat goed was voor de nodige discussie. Spyker verwacht dit weekend bekend te kunnen maken of dat doorgaat (via: automotive-online.nl).

Ook interessant!

  • hoogtepunten uit Spyker historie
    Deadline voor Victor Muller: betalen of Spyker definitief kwijt
  • Victor Muller vindt geld voor Spyker, maar nog niet genoeg
  • Spyker-saga duurt voort: voorbereiding verkoop kost meer tijd
  • hoogtepunten uit Spyker historie
    Erop of eronder: flikt Victor Muller het voor de zoveelste keer?

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

Ferrari, Formule 1, mf1, Spyker, victor-muller

Vorig bericht: « Gespot in Londen: De Oudjes deel I
Volgend bericht: Snelheidsborden worden persoonlijk »

Lees Interacties

Reacties

  1. Dink zegt

    6 september 2006 om 13:49

    Wow! Rari motoren voor Spyker?

    Login om te reageren
  2. Karaya zegt

    6 september 2006 om 13:50

    Hij is gelukkig niet zo dom om naar BMW te gaan. :lol:

    Login om te reageren
  3. rick zegt

    6 september 2006 om 14:12

    waarom dat bmw is een hele gooie motor leverancier de beste van europa bijna dus beter dan mercedes

    Login om te reageren
  4. Karaya zegt

    6 september 2006 om 14:16

    Dat zegt mij niets.

    Login om te reageren
  5. rick zegt

    6 september 2006 om 14:16

    -edit: ga ergens anders spelen-

    Login om te reageren
  6. Michiel_vd_Brink zegt

    6 september 2006 om 14:19

    Jongens, Rick, lees de huisregels!
    http://www.autoblog.nl/huisregels

    Login om te reageren
  7. E55 zegt

    6 september 2006 om 14:35

    Je kan best respect hebben voor die Muller.

    Login om te reageren
  8. Eric zegt

    6 september 2006 om 14:57

    Dan krijgen we,hoop van niet, dat rare stuurwiel van Spyker in een F430…?

    Of vleugeldeuren!!! Waarom gaat Muller niet naar Audi voor de motor van de R8Le Mans. Wel niet de diesel,hé! Van deze motor kunnen ze een ombouw doen en zo kan later als alles “up to date” een Audi F1 fabrieksteam starten.
    Mercedes heeft dit ook gedaan met Illmore.

    Login om te reageren
  9. Dink zegt

    6 september 2006 om 15:06

    Ik denk dat Ferrari het perfecte rolmodel voor Spyker is. F1’s internationale publiciteit heeft Ferrari veel goed gedaan.

    Login om te reageren
  10. Klaas zegt

    6 september 2006 om 15:55

    Enzo is begonnen met het verkopen van auto’s om het racen te kunnen financieren. Hij is niet gaan racen om meer auto’s te kunnen verkopen.

    Login om te reageren
  11. Franqie zegt

    6 september 2006 om 15:57

    @Eric: Ik denk dat het idd over het Formule 1 team gaat… En niet over de productieauto’s.

    Login om te reageren
  12. Guz zegt

    6 september 2006 om 16:21

    Tuurlijk gaat dit over het F1 team, anders zou die toch ook niet met Jean gaan praten?

    Login om te reageren
  13. Rick zegt

    6 september 2006 om 16:31

    @ rick

    Beter verander je je naam even, want er is al een Rick (ik dus)… zoals je kunt zien heeft de derde rick dat ook al gedaan aangezien zijn naam nu ‘nee die andere rick’ is :)

    @ michiel dat was ik dus niet he, dat je dat even weet ;)

    Login om te reageren
  14. ricky zegt

    6 september 2006 om 16:33

    sorry ik zit hier al vet lang hoe heet die derde rick dan?

    -edit: vanaf nu ben je ricky, dan is er geen verwarring meer, en nu weer on-topic-

    Login om te reageren
  15. sacha zegt

    6 september 2006 om 16:36

    @Klaas: Dàt is nou de nieuwe (automotive) economie :o)

    Login om te reageren
  16. SupA zegt

    6 september 2006 om 16:41

    Eric, of het is een sarcastische opmerking of je weet gewoon niet waar je het over hebt. Een diesel in de formule 1 -.-

    Dit is goed nieuws, als dit doorgaat hebben ze één van de beste motoren zo niet de beste motor van het veld. Dan is er ook nog natuurlijk het aspect bodywork, maar als ze nog een paar goede investeerders erbij kunne halen kan dit nog welles een mooi avontuur worden.

    Login om te reageren
  17. remy zegt

    6 september 2006 om 17:03

    goed nieuws. ik las ook dat er wordt gepraat met gascoyne, als ze die er nou oko nog bij zouden halen, kan het nog wel eens wat worden mt Spyker F1.

    Login om te reageren
  18. damster zegt

    6 september 2006 om 18:01

    Hold you horses, dit betekent niets. De wereld praat met elkaar. Het kan best een courtesy visit zijn. Communiceren is niet gelijk aan contracten sluiten. De beste man stapt net in een geheel nieuwe wereld en heeft nog veel te bepraten en te regelen. De kans dat er op basis van 1 fabriekbezoekje een deal komt, is net zo groot als de kans dat Jos Verstappen in 2001 na Arrows kon overstappen naar McLaren.

    Ik houd van enthousiasme, maar het enige feit is dat de heer Muller op orienterend op bezoek gaat.

    Hopelijk later meer.

    Login om te reageren
  19. Ari zegt

    6 september 2006 om 19:32

    Ik vind het super dat Victor Muller gaat proberen om in de F1 te komen.
    Mijn zegen heeft ie !

    Login om te reageren
  20. Dink zegt

    6 september 2006 om 19:45

    Wat ik bedoel is dat van alle teams Ferrari als merk het meest profiteerd van de F1 acties. Dat zou in de combi Midland – Spyker ook best kunnen werken. Enfin, het kan alleen maar bergop met Midlands, want ze staan nu enalaatste . . . voor een veld van grote namen, met scheppen poen erachter.

    Spyker met Rari motoren . . . Dat zou wel een heel gave stunt zijn.

    Login om te reageren
  21. rick zegt

    6 september 2006 om 19:47

    spyker heeft toch zelf motoren.?

    Login om te reageren
  22. SupA zegt

    6 september 2006 om 21:23

    rick zie ik dit nou verkeerd of is dit gewoon een zinloze opmerking die nergens op slaat. Aan sommige mensen is zo’n blog echt niet besteed.

    Login om te reageren
  23. Eric zegt

    7 september 2006 om 21:08

    @SUPA
    Een diesel in de F1 gaat niet vermits het regelmend voorschrijft dat er enkel atmosferische motoren mogen deelnemen. De diesel is goed voor lange afstand wegens weinig verbruik maar de moter is te zwaar (gewicht) voor een sprintwedstrijd.

    En het stuurtje bedoel ik sarcastisch. Alhoewel ik de Spyker auto’s mooi vind maar veel te duur!! Goedkoopste in België is 270000 euro????????

    Login om te reageren
  24. Eric zegt

    7 september 2006 om 21:08

    @SUPA
    Een diesel in de F1 gaat niet vermits het regelmend voorschrijft dat er enkel atmosferische motoren mogen deelnemen. De diesel is goed voor lange afstand wegens weinig verbruik maar de moter is te zwaar (gewicht) voor een sprintwedstrijd.

    Alhoewel ik de Spyker auto’s mooi vind maar veel te duur!! Goedkoopste in België is 270000 euro????????

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North