• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Spyker in het nieuws

Auteur: autoblogger, gepost 28 januari 2006 om 17:22 – 50 Reacties

Spyker in de hal

Deze week kregen we twee persberichten van Spyker in de mailbox. Het lijkt erg goed te gaan met de Nederlandse sportwagenfabrikant. Het merk is namelijk in China verkozen als “Luxury Sports Car of the Year” door de bezoekers van QQ.com (derde op de lijst van Chinese portals met 470 miljoen gebruikers!). Daarnaast maakte Spyker ook de laatste kwartaalcijfers van 2005 bekend. Het vierde kwartaal kende een productiepiek en vergeleken met 2004 steeg deze met 17 wagens (55%).

In totaal werden 26 sportwagens geproduceerd, dat zijn er meer dan de overige drie kwartalen samen (22 wagens). Het totaal komt daarmee op 48, waarvan Karmann er 18 heeft geproduceerd en afgeleverd.

Spyker lijkt erg populair in China, naast de winaar als “Luxury Sports Car of the Year” werd het merk tweede in de verkiezing “Favourite Sport Cars” door Hurun Report (een soort Chinese versie van de Fortune 500). De Spyker vestiging in China kan zich dus klaarmaken voor een goede start!

Ook interessant!

  • BREEK! Spyker komt terug in 2022
    BREEK! Spyker keert terug in 2022
  • hoogtepunten uit Spyker historie
    Deadline voor Victor Muller: betalen of Spyker definitief kwijt
  • Wie haalt deze brute Spyker weer terug naar Nederland?
  • Spyker-saga duurt voort: voorbereiding verkoop kost meer tijd

Nieuwste artikelen

  • Koop de Nederlandse voorloper van de Porsche 911 Dakar [video]
  • Kerstspecial: de geschiedenis van de Pausmobiel
  • Dit waren de dikste spots van 2025!
  • Video: Zijn Golf-rijders over de hele wereld hetzelfde?
FacebookTweetPinLinkedIn

China, Spyker

Vorig bericht: « Impressie Peugeot 207 CC
Volgend bericht: Audi A3 vs BMW 1-serie vs MB A-klasse »

Lees Interacties

Reacties

  1. dekster zegt

    28 januari 2006 om 19:34

    misschien is het omdat ik belg ben
    maar ik vind de spyker echt niet mooi en het rijgedrag dat nergens optrek(ik heb wel begrip voor mensen die zo één kopen)
    iedereen zegt wel altijd leuke auto maar om eerlijk te zijn wie van jullie zou er echt één kopen als hij het geld heeft.

    Login om te reageren
  2. Rob zegt

    28 januari 2006 om 20:24

    Het is ook meer voor mensen die alle auto’s al hebben. En misschien zou ik er ook wel eentje kopen. Ik vind ze echt prachtig hoor, op een paar schoonheidsfoutjes na.

    Btw, die gele en de rode zijn echt apart. Die rode is nog best mooi eigenlijk!

    Login om te reageren
  3. Klaas zegt

    29 januari 2006 om 09:48

    De derde portal van China laat Spyker in een vage categrorie winnen! Hoe wanhopig moet je zijn om dit als goed nieuws te brengen? Het is alsof Spyker in Nederland de award voor beste Nederlandse auto wint in een of andere Lycos lijstje.

    En dan de productie, ze hebben nog geen 50 auto’s geproduceerd. Dat is geen autofabriek dat is hobbyisme. Merken als TVR produceren nog meer auto’s. Spyker behoort gewoon tot de grote groep schuur knutselaars zoals er in Engeland vele zijn. Alleen omdat de AEX dit bedrijf tot de beurs heeft toegelaten (geen idee waarom, vast niet om het imago van de beurs op te poetsen na die andere gebakken lucht beursgangen van WOL en Newconomy) en dit een Nederlandse knutselaar is nemen we het bedrijf serieus.

    Login om te reageren
  4. autoliefhebber zegt

    29 januari 2006 om 11:04

    Het is puur hobbyisme en zal ten onder gaan aan grootheidswaanzin. Alleen jammer dat de naam Spyker daarvoor misbruikt wordt.

    Login om te reageren
  5. JPM zegt

    29 januari 2006 om 11:23

    Wat een onzin! Spyker is een merk dat begint, natuurlijk produceren ze niet vanaf het begin honderden auto’s per jaar. Zo zijn alle merken begonnen zelfs de beste als Ferrari. Zoals Muller al vaak genoeg zegt is Nederland op een of andere manier gewoon jaloers op deze prestatie. De auto is in het buitenland ontzettend populair, vooral in Rusland, China en het Midden Oosten. Het wordt, nee het is al een HIT. En als Spyker de productiecapaciteit op kan voeren tot bijv. 100 auto’s per jaar zullen ze die ook allemaal verkopen! Nu maar hopen dat de SUV een succes wordt! Nulla tenaci invia est via! GOOO Spyker!!!!!

    Login om te reageren
  6. w0o0dy zegt

    29 januari 2006 om 11:56

    Heeft één van de mensen die de fabricage van Spyker hobbyisme noemt wel eens goed naar de details van die auto’s gekeken? Heeft één van jullie wel eens in een Spyker gezeten? Dit is handwerk en dat kost veel meer tijd dan het aan elkaar plakken van stukken plastic (TVR, wat ik overigens erg stoere sportwagens vind).
    We gaan toch ook niet roepen dat Morgans hobbyauto’s zijn? Ja natuurlijk worden er weinig gebouwd, maar dat is enerzijds omdat de details veel tijd kosten en anderzijds omdat je niet even de eerste de beste metaalbewerker op de productielijn van Spyker wilt zetten. De kwaliteit van de afwerking van die auto’s is echt wel hoog. Verder wordt iedere auto op maat gebouwd op basis van de individuele wensen van de klant, ook dat kost tijd. We gaan toch ook niet roepen dat Maybach een hobbyauto is? Er komen regelmatig mensen met de helikopter naar de fabriek om de productielijn te bekijken en de details te bepalen…… zo exclusief is dat merk en daar hoort geen productie van 5000 auto’s per jaar bij, dan zijn ze net zo “gewoon” als Lamborghini (geweldige auto’s die ik eerder zou kopen dan een Spyker, maar dat terzijde).
    De redenen dat ze naar de beurs zijn gegaan: 1)Victor Müller geilt een beetje op dat soort acties 2)Ze moesten geld ophalen om alle marketing, pr, research&development en de uitbouw van de productiecapaciteit te kunnen financieren.
    Ik wens ze veel succes en ben net als vele van mening dat die SUV wel eens de ondergang kan betekenen, maar hopenlijk blijken Müller en friends de markt goed genoeg te kennen en wordt het wel het favoriete accessoire voor de Sjeiks in Koeweit, Quatar en Saudi Arabië etc.

    Login om te reageren
  7. Sacha zegt

    29 januari 2006 om 12:04

    Heren, even een “stukje video kijken”:http://www.youtube.com/?v=DAPNjMxtVOU zodat we weten waar we het over hebben.

    Login om te reageren
  8. JPM zegt

    29 januari 2006 om 12:09

    W0o0dy heeft helemaal gelijk! Hoeveel merken treden tegenwoordig nog zo succesvol toe tot de sportwagenbranche? Pagani was er een, maar Spyker absoluut ook. Tegenwoordig kost het handen vol geld waardoor er zelfs naar de beurs gegaan moet worden. En ook al flopt de SUV in Europa, in het Midden Oosten zullen al die dingen verkocht worden net als in Azie overigens.

    Login om te reageren
  9. autoliefhebber zegt

    29 januari 2006 om 20:54

    @Wo0ody “We gaan toch ook niet roepen dat Maybach een hobbyauto is?”

    Feitelijk wel want hij is ontwikkeld om Mercedes een blikvangend vlaggeschip te geven maar ze worden slecht verkocht en ze moeten er dik geld bijleggen. Dat gold ook voor de speciale Mercedes 600 die vanaf 1962 tot in de jaren tachtig met de hand gemaakt werd.
    Lamborghini maakte decennialang ook nooit meer dan 100 auto’s per jaar van soms wel vijf verschillende modellen.

    Login om te reageren
  10. Niels zegt

    30 januari 2006 om 01:46

    “misschien is het omdat ik belg ben
    maar ik vind de spyker echt niet mooi en het rijgedrag dat nergens optrek(ik heb wel begrip voor mensen die zo één kopen)
    iedereen zegt wel altijd leuke auto maar om eerlijk te zijn wie van jullie zou er echt één kopen als hij het geld heeft.”

    IK!!!! EN NIET ALLEEN IK! WTF LUL JIJ. WIJ HEBBEN TENMINSTE EEN GEWELDIG AUTOMERK>>> JULLIE WETEN NOG NIET EENS HOE JE EEN FIETS KAN MAKEN!!!

    BASIC INSTICT 2 KOMT ER AAN MET DAARIN 4 SPYKERS!!!!

    HEIL SPYKER!

    Login om te reageren
  11. Dhr. Slippens zegt

    30 januari 2006 om 02:01

    Mogen het duidelijk zijn dat Spyker een geweldig initiatief is van Victor Muller en Maarten de Bruijn.

    In Nederland wordt de spyker totaal ondergewaardeerd. Wanneer een dergelijk project in een land als Engeland, Frankrijk of de VS zou zijn begonnen dan zou de hele natie er achter hebben gestaan.

    De Spyker is gelukkig in het buitenland een geweldig succes. Niet voor niets heeft een of andere sjeik een aandeel van ik dacht 20% genomen in het bedrijf.

    Wat betreft de productie. Onthoudt 1 ding. Kwaliteit en exclusiviteit kost geld. Deze auto is een maatpak op wielen. TUurlijk kan je bij de C&A een of ander kut maatpak kopen voor 90 euro. Maar je kan er ook een kopen van het merk Luigi Borelli alwaar je een minimale prijs van 2500 euro voor betaalt. En nu zullen alle burgerlijke typjes zeggen… een pak is een pak…. nee! De echte liefhebber kijkt naar de details! En die zijn alleen terug te vinden op een ECHT kwaliteitspak, zo ook dit verhaal voor Spyker! Een prachtige wagen met prachtige details, kwaliteit kost ’teit’! Onthoudt dat!

    We zouden eens trots moeten zijn op iets wat 100% Nederlands is!

    Login om te reageren
  12. Powerslide zegt

    30 januari 2006 om 11:22

    Amen.

    Login om te reageren
  13. autoliefhebber zegt

    30 januari 2006 om 11:23

    @de heer Slippens “We zouden eens trots moeten zijn op iets wat 100% Nederlands is!”
    Motor van Audi, carrosserie van Karmann. Hoezo 100% Nederlands?

    Login om te reageren
  14. Niels zegt

    30 januari 2006 om 12:47

    Omdat het een Nederlands bedrijf is, wat een Nederlands idee uitwerkt en produceert.

    Met jou manier van denken zouden er zo goed als geen echte 100% merken meer zijn…. Ook ferari, Porsche, Aston Martin etc etc werken zo. Wat denk je van Jaguar met ford moteren….

    Hoeveel autofabriekanten maken hun eigen motoren?? vrij weinig….

    Login om te reageren
  15. maarten zegt

    30 januari 2006 om 12:54

    ach.. misschien is het een voorzetje …..en brengt het merk Landwind zometeen ook zo’n auto uit, en wedden dat het dan een succes wordt !!! alleen al vanwege de (relatief) lage prijs

    Login om te reageren
  16. dekster zegt

    30 januari 2006 om 13:10

    @NIELS
    mag ik je eraan herrineren dat jullie koninklijke famili rondrijd met een auto die in belgie gemaakt is en dat belgie wel een automerk heeft(als je naar brussel bent geweest zal je begrijpen wat ik bedoel)
    spyker is een leuk hebbeding maar als wagen zelf nutteloos

    Login om te reageren
  17. autoliefhebber zegt

    30 januari 2006 om 13:53

    @Niels “Hoeveel autofabriekanten maken hun eigen motoren?? vrij weinig….”

    Ferrari maakt praktisch alles zelf. Porsche ook met uitzondering van lichtere motoren die ze bij Volkswagen betrekken (924, Cayenne V6 3.2)

    Login om te reageren
  18. Rob zegt

    30 januari 2006 om 17:05

    @dekster

    Gillet vind ik maar niks.

    Maar over smaak valt niet te twisten.

    Login om te reageren
  19. Lotte zegt

    30 januari 2006 om 17:13

    Zouden de Belgen het automerk Gillet hebben genoemd vanwege het maatpak? ;-)

    Login om te reageren
  20. dekster zegt

    30 januari 2006 om 17:20

    @Rob
    Ik zou liever een Gillet hebben dan een spyker
    maar zegt niemand de naam MINERVA hier iets?

    Login om te reageren
  21. dekster zegt

    30 januari 2006 om 17:28

    http://www.gilletvertigo.com/index.htm voor meer info

    Login om te reageren
  22. autoblogger zegt

    30 januari 2006 om 17:58

    Die gasten kunnen misschien wel een supercar maken maar de meeste links op de website werken niet…

    Login om te reageren
  23. Audi zegt

    30 januari 2006 om 18:07

    In Nederland is het zo, heb je succes… Dan zagen ze je poten zo snel mogelijk onder je stoel vandaan… Jammer! Maar helaas blijkt dat hier weer te worden bevestigd. Ik geef dhr. Slippens zeker gelijk! We zouden er trots op moeten zijn dat het van Nederlandse makelaardij is.. Want idd, als het een (bijv.) Italiaans zou zijn, zouden er zeker mensen zijn die dan opeens een andere mening hebben over Spyker.. In nederland mag je blijkbaar geen succes hebben of proberen om succes te boeken.. Als er maar wat te zeiken valt.. Spyker is een mooi merk en ik hoop van harte dat ze nog meer succes boeken!

    Login om te reageren
  24. Marnix (belg) zegt

    30 januari 2006 om 18:12

    Nederland mag zeker trots zijn op zo een wagen. Ik vind hem zeker iets hebben. Natuurlijk kopen is iets anders. Maja hoeveel mensen hebben er nu een echte exclusieve wage in hun garage staan? Doe zo verder Nederlanders zou ik zeggen.

    Login om te reageren
  25. Rob zegt

    30 januari 2006 om 18:54

    @Dekster
    Zoals ik al zei: over smaak valt niet te twisten.

    Maar ik ben het zezeik tussen Nederland en België een beetje zat. Gillet is een leuk merk, Spyker is een leuk merk, Donkervoort is een leuk merk. Geeft de rijken wat meer mogelijkheden i.p.v alleen Lambo’s en Ferrari’s.

    En nogmaals: die rode Spyker is echt te gek!
    Iemand meer foto’s van een rode spyker?

    Login om te reageren
  26. dekster zegt

    30 januari 2006 om 20:15

    dit is de reden wrm ik geen zou willen
    http://video.google.com/videoplay?docid=-8686572765648686871&q=top+gear:url

    Login om te reageren
  27. w0o0dy zegt

    30 januari 2006 om 22:10

    Dat stukje over het weggedrag van de Spyker C8 is een beetje flauw. Die auto heeft namelijk een volledig verstelbare wielophanging die aan de wensen van de klant kan worden aangepast. Dus wil jij een racer om op het circuit uit je dak te gaan dan stelt Spyker die auto graag voor je af (en wellicht dat een paar extra struts en wat exotisch rubber dan ook van pas komen). De auto die ze door de stig lieten rijden had zowel teveel onderstuur als teveel overstuur. Die set-up deugt dus van geen kant. Maar goed het is een straatauto en niet zoals de 360CS, die het zo goed deed, een volledig op circuitgebruik aanpaste auto. Door toe-in/out (positief of negatief toespoor) en camber en de stevigheid van de veren en dempers aan te passen moet de Spyker misschien wel twee seconden sneller kunnen……en dan praten we over een auto die goed meedoet op dat lijstje van TopGear maar er ook nog eens een stuk exclusiever uitziet. En afgezien van het feit dat ik nooit zoveel geld zou uitgeven voor één auto, zou ik hem graag hebben. Als het echt mijn geld was dan zouden er eerder 2 of 3 leuke auto’s staan, één voor op het circuit, een leuke klassieker en ee auto om de circuitauto te vervoeren….

    Login om te reageren
  28. Andre zegt

    31 januari 2006 om 00:38

    @ Dexter, is die gillet van jullie al bij TOpGear geweest? Heb m nog niet gezien… Zal wel niet de moeite waarde zijn om de oversteek te maken naar Zuid Nederland, o pardon, Belgie.

    De Spyker C8 Spyder die bij TOp GEar is getest werd zeker wel goedgekeurd, alleen de overstuur vonden ze minder…. we spreken hier over een aflevering uit 2004. Inmiddels hebben ze nieuwere modellen en zijn de commentaren van Top Gear direct aangepast. Laat de Stigg nu maar eens een Spyker C8 Spyder T of de C12 Laturbie gaan rijden!!!

    En trouwens die Gillet is echt TE lelijk, EEN GROOT AFTREKSEL VAN ALLE PIMP WAGENS ZOALS FERARI EN LAMBO!!! VReselijk! Spyker is gewoon echt veel sjieker! Een mooie snelle sportwagen welke zeer gewaardeerd wordt over de hele wereld!

    Login om te reageren
  29. Porsche Freak zegt

    31 januari 2006 om 01:31

    U zou eens de interieurs moeten vergelijken. Een wereld van verschil! Spyker heeft echt een top interieur in vergelijking tot de Gillet!

    Ook al kom ik uit Belgie, ik vin die Spyker echt superbe!

    Login om te reageren
  30. Mandelbaum zegt

    31 januari 2006 om 14:59

    Ik lees net dat het helemaal niet zo flitsend gaat met onze nationale trots. Het lijkt dat de belangrijkste toeleverancier, Karmann, van Spyker in financiële moeilijkheden is gekomen door zwaar tegenvallende verkopen van de Chrysler Crossfire. Mocht Karmann failliet gaan dan heeft Spyker een serieus productie probleem. Het schijnt namelijk dat van de 26 auto’s die Spyker in het vierde kwartaal in elkaar schroefde waren er 18 afkomstig van Karmann…

    Login om te reageren
  31. autoliefhebber zegt

    1 februari 2006 om 12:08

    @dekster Van voren begint de Gillet goed maar aan de achterkant snapten ze het niet meer…Minerva was een sjiek automerk van voor de Tweede Wereldoorlog dat vaak schuivenmotoren toepaste (schuiven in plaats van kleppen).

    Login om te reageren
  32. w0o0dy zegt

    1 februari 2006 om 12:16

    @mandelbaum Wellicht ook een enorme kans voor Spyker…. Als Karmann problemenheeft kan Spyker zich (met het geld van de arabische aandeelhouders bijvoorbeeld) misschien wel inkopen of productiefaciliteiten overnemen…..
    Een Spyker vergelijken met een “plasticauto” is wel erg onzinnig. De één gaat voor minimalistisch en de andere voor uitstraling,oog voor detail en exclusiviteit…. appels met peren…. Trouwens nog even over belgië als autoland… bij mijn weten produceert België aanzienlijk veel meer auto’s dan Nederland, het zijn alleen geen Belgische merken, maar gewoon fordjes (o.a.)

    Login om te reageren
  33. dekster zegt

    1 februari 2006 om 13:04

    ik ben geen echte fan van gillet maar ik zou liever zo 1 hebben dan een spykes van 0 naar 100 in 3.2sec is niet bepaald slecht

    Login om te reageren
  34. dekster zegt

    1 februari 2006 om 13:14

    ik zou nog iets willen aanvullen van auto’s en belgen
    het ferrari geel vind zijn oorsprong in belgie
    de benley continental GT en flying spur zijn beiden door een belg ontworpen
    de gallardo is ook door een belg ontworpen
    d’ieteren is de oudste auto inporteur ter wereld (200jaar oud)

    en zeg nu nog eens dat belgen “sukkels” zijn met auto’s

    Login om te reageren
  35. autoliefhebber zegt

    1 februari 2006 om 13:44

    Belgen zijn geen sukkels met auto’s, voor de oorlog hadden ze zelf prominente automerken (meer dan wij), daarna maakten ze veel meer auto’s dan wij oa.a Ford, Volvo en Renault. Ze hebben ook een Grand-prix (Zolder) en een coureur die 6 x Le Mans won (Jacky Ikx). Ze kunnen ook heel hard fietsen, dus als de benzine op is, rijden ze gewoon door.

    Login om te reageren
  36. Van der Linden zegt

    1 februari 2006 om 16:33

    Meneer Dekster, zo hebben wij bij o.a. BMW enkele ontwerpers rondlopen die de 6 serie hebben ontwikkeld etc.

    Wat betref de snelheid, de C12 laturbie zit ook in 3.2 aan de 100, nou jij weer. Spyker heeft daarnaast verschillende modellen. Jullie 1 gillet…

    Wat heb je aan de oudste auto importeur? Ik denk dat een exporteur meer opleverd! O.a. Banen IN het land zelf!

    Ferrari geel komt uit belgie….. Wauw! Mochten jullie de kleur bepalen!! Schouderklopje voor jullie allen! Dat is hetzelfde als wij met de eer gaan strijken van een auto omdat nou toevallig het veertje van de slangetje van het deurtje van het klepje dat voor de luchtinlaat werkt door een Nederlander is bedacht…..

    Wordt volwassen. Belgie en auto’s stelt bar weinig voor. En inderdaad, wij Nederlanders hebben ook weinig, maar nog altijd meer!

    Login om te reageren
  37. dekster zegt

    1 februari 2006 om 19:18

    die kleur komt van de belgische le mans geschiedenis elke eerste ferrari komt toch niet “”””toevallig””””” in geel van de band

    belgie betekent veel voor de autowereld en nederland waarschijnlijk ook spyker vind ik niet echt zo denderend maar ascari daarintegen steelt mijn hart
    gillet is een goed merk en 99% is belgisch(1%=de motor)
    laten we toch stoppen met wie is de beste gillet is geen spyker en spyker geen gillet
    (gillet heeft meer dan 1model)

    Login om te reageren
  38. Job zegt

    1 februari 2006 om 20:52

    Voor mij blijft Spyker een pracht auto. Ikzelf ben niet weg van de Double 12 uitvoeringen. Vindt het model Spyder en Spyder T echte droommodellen. Er zijn genoeg prachtige wagens en ieder zal zijn of haar favorieten hebben. Zo kan ik nog steeds niet begrijpen dat er mensen zijn die Ferrari mooi vinden…

    Ik ga meer voor de stijlvollere sportwagens dan de bling bling auto’s. Aston Martin en Spyker gaan bij mij boven de Ferrari, Lambo’s en Gillet’s.

    Login om te reageren
  39. Rob zegt

    1 februari 2006 om 21:28

    Volgens mij komt het geel van Ferrari van de stad Modena hoor, Enzo’s favoriete stad.

    Login om te reageren
  40. autoliefhebber zegt

    1 februari 2006 om 22:01

    @Job “Ik ga meer voor de stijlvollere sportwagens dan de bling bling auto’s. Aston Martin en Spyker gaan bij mij boven de Ferrari, Lambo’s en Gillet’s.”
    Als ik een auto wel bling-bling vind is het de Spyker.
    Wat betreft de Aston heb je gelijk.

    Login om te reageren
  41. dekster zegt

    1 februari 2006 om 22:07

    van aston heb je gelijk er is gwn geen enkele wagen die zoveel stijl klasse ens oul heeft

    Login om te reageren
  42. autoliefhebber zegt

    1 februari 2006 om 23:40

    @ dekster en dat al 90 jaar!!

    Login om te reageren
  43. Job zegt

    3 februari 2006 om 01:22

    Weet iemand waar ik filmpjes over Spyker kan vinden?

    Login om te reageren
  44. autoblogger zegt

    3 februari 2006 om 08:33

    “De aandelen van Spyker Cars zijn sinds de voorpublicatie van de jaarcijfers gestegen van tien naar dertien euro. Op 9 augustus vorig jaar noteerde het aandeel Spyker een historisch dieptepunt op 8,60 euro. Begin januari van dit jaar was de koers opgeklommen naar 10,50 euro maar sinds Spyker pasgeleden een voorpublicatie op de jaarcijfers publiceerde, is de koers sterk gestegen. In nog geen week steeg het aandeel naar een hoogste dagkoers van dertien euro!” (via http://www.automobielmanagement.nl/Default.lynkx?id=3718 )

    @Job: hier staan er een paar: http://www.youtube.com/results?search=spyker&search_type=search_videos&search=Search

    Login om te reageren
  45. autoblogger zegt

    9 februari 2006 om 09:44

    Er was deze week ook staking bij Karmann: http://www.auto-motor-und-sport.de/d/103016

    Login om te reageren
  46. Woodstokkiii zegt

    10 februari 2006 om 12:05

    wow hete waguh ik krijg er zaterdag een lkkr toure hahahahahahahahahaha

    Login om te reageren
  47. w0o0dy zegt

    10 februari 2006 om 12:11

    @woodstokkiii: wij verwachten jouw foto’s binnenkort via http://www.imageshack.us

    Laat maar zien dan……

    Login om te reageren
  48. Alex. zegt

    31 augustus 2007 om 01:29

    Hoi

    Als eerste.
    De Gillet vindt ik persoonlijk verdomd VEEL op ONZE NEDERLANDSE trouwe DONKERVOORT lijken.
    De Gillet heeft er zelf erg veel weg van!!!
    Je hoefd niet goed te kijken en je ziet het al door zijn lange neus bv.
    Gr Alex uit Deventer Nederland.

    Login om te reageren
  49. RA999 zegt

    31 augustus 2007 om 01:42

    @Alex
    Dat komt omdat die Gillet ook op onze Nederlandse trouwe Donkervoort is gebaseerd ;)

    Login om te reageren
  50. Alex. zegt

    4 september 2007 om 11:34

    Nieuws over faillissementaanvraag Zurich en een particulier uit Maastricht klopt van geen kanten volgens Spyker, en rechtbank Maastricht.

    Hier op deze link vertelde ze dat het faillissement is aangevraagd voor Spyker, maar blijkt niet zo te zijn.

    http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=22&newsid=37711

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North