• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Symbolisch: Chrysler-stand valt uit elkaar

Auteur: RubenBaeten, gepost 12 januari 2009 om 22:49 – 31 Reacties

Chrysler vallende ster

Heel lullig dit… Dat Chrysler wat krap bij kas zit weten we, maar even een extra tie-wrapje aanbrengen om te zorgen dat je logo van een kleine meter doorsnee op een van de belangrijkste autoshows ter wereld niet naar beneden dondert, dat hoeft toch niet zo veel te kosten…

Onze vrienden van Jalopnik liepen rond op de Detroit Autoshow toen ze een voorbijganger bijna onthoofd zagen worden door de vallende Chrysler-ster. Hopelijk is deze meneer niet te happig op juridische maatregelen, anders hopen we dat dat overheidsgeld al op de rekening staat…

Chrysler vallende ster
Chrysler vallende ster

Met dank aan Klassiekerrally voor de tip!

Ook interessant!

  • De eerste elektrische Chrysler: ook leuk voor Europa?
  • Video: zo moet je een bank vervoeren
  • Hypercars
    Video: miljoenen aan hypercars bij elkaar
  • Autoblog Garage: Chrysler Crossfire 15.000 km update

Nieuwste artikelen

  • Heeft Ford alle interesse in Europa verloren?!
  • Deze dure Chinees verkoopt beter dan BMW en Mercedes
  • Fastned installeert snelste lader van Nederland langs de A6
  • Waarom je auto slecht start als het koud is (en wat het écht oplost)
FacebookTweetPinLinkedIn

Carmageddon, Chrysler

Vorig bericht: « Old school: Honda NSX Mugen RR concept
Volgend bericht: Omgekeerde wereld? Mercedes huurt Hyundai designer in »

Lees Interacties

Reacties

  1. Spiderman zegt

    12 januari 2009 om 22:50

    Dat gaan we vaak terugzien als symbolisch voor de kwakkelende Amerikaanse autoindustrie…

    Login om te reageren
  2. Jesper zegt

    12 januari 2009 om 22:57

    Hoe typisch, en toch ook heel doordacht.

    De branche valt uit elkaar, evenals het Chrysler concern, en de auto’s die ze bouwen, dus dacht een marketingmanager; waarom onze stand ook niet :D
    Dat sluit toch mooi aan bij de mentaliteit van deze periode :P

    Ook wel leuk dat die kerel nu eigenlijk in staat is om geheel zelfstanding het concern om te tieven en 1000en mensen werkloos te maken. Als hij gaat procederen omdat hij emotioneel zo in shock is door zijn bijna-dood ervaring, mag Chrysler de rest van zijn korte bestaan blijven dokken :P
    Dan verkopen ze auto’s puur om die man af te kunnen betalen: HEERLIJK :twisted:

    Login om te reageren
  3. masta_rittzio zegt

    12 januari 2009 om 22:58

    De eerste tekens van de val van de Amerikaanse autoindustrie…
    Eerlijk gezegd, ik zal ze niet missen.

    In mijn ogen zijn er maar 2 Amerikaanse wagens mooi en dat is de Corvette en de Mustang.
    Voor de rest, doe mij maar een Europese wagen!

    Zijn Amerikanen in staat om voor zoiets een advocaat aan te spreken?
    Het zou wel typerend zijn voor die kapitalisten. Squeeze every penny.

    Login om te reageren
  4. Citrofiel zegt

    12 januari 2009 om 23:06

    “symbolisch voor de kwakkelende Amerikaanse autoindustrie…”

    “De branche valt uit elkaar, evenals het Chrysler concern, en de auto’s die ze bouwen, dus dacht een marketingmanager; waarom onze stand ook niet.”

    “De eerste tekens van de val van de Amerikaanse autoindustrie…”

    Leuke zinnen jongens. ;)

    @ masta_rittzio; Zeker zijn ze daartoe in staat. Waar die Amerikanen al niet voor procederen… :roll:

    Login om te reageren
  5. Raf zegt

    12 januari 2009 om 23:13

    Die kerel heeft nog geluk dat het het Chryslerlogo was.

    Zou hij de 4 ringen van Audi ook hebben kunnen ontwijken

    Login om te reageren
  6. vla zegt

    12 januari 2009 om 23:18

    Ai… Dat wil je gewoon niet tegenkomen als fabrikant…

    Login om te reageren
  7. Een betere ontwerper zegt

    12 januari 2009 om 23:23

    En wanneer komt het bord waar het op zat het logo achterna?

    Login om te reageren
  8. Sjaakk zegt

    12 januari 2009 om 23:27

    one of the big t(h)ree is valling down

    Login om te reageren
  9. Raf zegt

    12 januari 2009 om 23:37

    Ja bij Chrysler hebben ze het fenomeen vallende sterren wel heel letterlijk genomen.

    maja zo kom je natuurlijk ook in het nieuws eh.

    Andere merken doen dat met mooie auto’s maken.

    Het is waarschijnlijk een publiciteitsstunt

    Login om te reageren
  10. Bob zegt

    12 januari 2009 om 23:46

    Je zal maar het spijker logo op de kop slaan … of sterretjes zien na Mercedes naar beneden zien vallen .. of een punthoofd krijgen na een aanvaring met het citroen logo.

    Zo kan ik er ook nog een paar ;)

    Login om te reageren
  11. Birger Alfa 147 zegt

    13 januari 2009 om 00:01

    Slechte reclame is ook reclame é :)
    Amai de persoon die dat gehangen heeft..

    Login om te reageren
  12. .Memphis. zegt

    13 januari 2009 om 00:04

    Haha dan doe je zo je best om de schijn hoog te houden door een min of meer deftige stand in elkaar te boksen, krijg je dan dit voor ^^. Wat een timing ook natuurlijk.

    Login om te reageren
  13. JJM zegt

    13 januari 2009 om 00:08

    niemand die ook wat doet bij die stand, ze hebben het niet eens door?

    Login om te reageren
  14. AudiSport.be zegt

    13 januari 2009 om 00:14

    Ideaal om de kachel mee aan te steken? Het zal wel karton zijn … besparingen en zo.

    Login om te reageren
  15. Raf zegt

    13 januari 2009 om 00:25

    Zou iemand dat daar terug tegen schroeven of is daar geen budget meer voor?

    Login om te reageren
  16. blokker5 zegt

    13 januari 2009 om 00:29

    @citrofiel
    Geniaal! Echt geweldig hoe idioot sommige mensen kunnen zijn:p
    OT: uhmm, geniaal!! Man lijkt het zelf wel grappig te vinden

    Login om te reageren
  17. ZwerverRoodbaard zegt

    13 januari 2009 om 00:42

    Je zult zo’n ding maar op je dakje krijgen :O of nog erger er zal net een dure concept car gestaan hebben :S

    Login om te reageren
  18. japp zegt

    13 januari 2009 om 01:17

    :o triest :O

    volgendekeer toch maar patex gebruiken?

    (of was die reclame van die basketballers ergens anders van :$)

    gr. japp

    Login om te reageren
  19. sander zegt

    13 januari 2009 om 07:32

    eghh optie stickers misschien?

    Login om te reageren
  20. Klassiekerrally zegt

    13 januari 2009 om 07:38

    @ Raf: Schroeven? Amerika is het land van de kauwgom hoor! Alleen waren ze hier van Wrigleys overgestapt op het huismerk van de plaatselijke supermarkt. Het gevolg is nu duidelijk… ;)

    Login om te reageren
  21. Civic_Owner zegt

    13 januari 2009 om 08:11

    ”logo gevallen??”
    nee nee jullie zien dat fout…
    diene mens wou gwn een sleutelhanger van zijn favoriete auto merk
    :lol:

    Login om te reageren
  22. Klassiekerrally zegt

    13 januari 2009 om 08:16

    @ Citrofiel: Als je op die site leest welke rechtszaken Amerikanen aanspannen en ook nog winnen (shocking!!!), krijg je sterk de indruk dat de kredietcrisis door een stelletje randdebielen veroorzaakt zou kunnen zijn…
    Amerika, het land van de onbegrensde idiotie…

    Login om te reageren
  23. Jndepandaman zegt

    13 januari 2009 om 08:36

    Als ik die man was, zou ik dreigen met zware juridische stappen -Ténzij… ik de mooiste auto uit hun assortiment mocht uitkiezen…

    :-D

    Login om te reageren
  24. Jandepandaman zegt

    13 januari 2009 om 08:38

    Dat – of gewoon dat gevallen logo opeisen- Dan heb je tenminste nog een aandenken van één van de laatste stuiptrekkingen van een óóit groot merk.

    Login om te reageren
  25. Golfke zegt

    13 januari 2009 om 09:07

    Zonder logo ziet het er een stuk beter uit :)

    Login om te reageren
  26. Roderick zegt

    13 januari 2009 om 09:46

    @Golfke:

    Idd, veel strakker. Alleen nog die drie gaten boven het merkje weghalen et voila, monsieur!

    Login om te reageren
  27. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    13 januari 2009 om 09:54

    @ Citrofiel: thanks voor dat lijstje Strangest Lawsuits!!

    Heb zelden zo hard gelachen!!
    :D

    ‘De camper op Cruise Control zetten, rustig achterin koffie gaan zetten, crashen’…

    Dom?
    Nee hoor, 1.750.000 dollar schadevergoeding en een nieuwe Camper!
    Stond niet in de gebruiksaanwijzing dat dat niet kon.

    :D
    :D
    :D

    Dat vezin je toch niet?????????

    Login om te reageren
  28. Buyck zegt

    13 januari 2009 om 10:56

    Heb hier goed gelachen… zalig!

    Login om te reageren
  29. Sorcerer zegt

    13 januari 2009 om 11:29

    Ach, zo lang die man niet daadwerkelijk zich heeft bezeerd, zal het wel meevallen met claims (+ wat een rechter hem zal toewijzen, er is immers niks gebeurd).

    Login om te reageren
  30. Chief_S5 zegt

    13 januari 2009 om 17:07

    Die man mag wel van geluk spreken.. Als het een Maserati-logo was… :o Of Citroën. :P

    Login om te reageren
  31. Beemer zegt

    13 januari 2009 om 22:53

    al goed dat het op niemand zijne kop is gevallen of ze hadden nog kosten ook …

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North