• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

TAG Motorsports laat extreem dikke Audi S3 zien

Auteur: shjdejee, gepost 17 maart 2016 om 18:54 – 31 Reacties

Afbeelding TAG Motorsports laat extreem dikke Audi S3 zienAfbeelding TAG Motorsports laat extreem dikke Audi S3 zienAfbeelding TAG Motorsports laat extreem dikke Audi S3 zienAfbeelding TAG Motorsports laat extreem dikke Audi S3 zienAfbeelding TAG Motorsports laat extreem dikke Audi S3 zienAfbeelding TAG Motorsports laat extreem dikke Audi S3 zienAfbeelding TAG Motorsports laat extreem dikke Audi S3 zienAfbeelding TAG Motorsports laat extreem dikke Audi S3 zien

mooi?
Doorklikken is op eigen risico.

De Audi S3 sedan die TAG Motorsport aangepakt heeft is alles behalve origineel gebleven en daar moet je maar van houden. Tsjoeners en Audi’s zijn sowieso een gevaarlijke combinatie, zeker als de tuner uit Amerika komt. Wat TAG in dit geval gedaan heeft? Verbreed en verlaagd, dan zijn we er wel zo’n beetje.

Goed, dat klinkt misschien een beetje oneerbiedig, maar daar komt het wel op neer. TAG Motorsports heeft een AccuAir (wie kent het niet) luchtveringsysteem gemonteerd met Bilstein schokdempers. Geen goedkope onderdelen. Ook hangt er Bilstein ophanging onder, dat aan te passen valt met je iPhone. Cool, even wat strakker zetten vanuit een app. Uiteraard staat de Audi ook op velgen maatje zigeunerkamp en zijn er andere uitlaten gemonteerd.

Exacte prijzen voor al dit moois zijn niet bekend, maar wat maakt het uit. U was toch niet van plan dit aan te schaffen. Wat belangrijker is; hoe ziet het eruit? Check het in onderstaande gallery!

Ook interessant!

  • Audi S3 MTM Clubsport is bizar gaaf bommetje
    Audi S3 MTM Clubsport is bizar gaaf bommetje
  • Twee mafkezen in hot hatches racen door het verkeer. Dat is vragen om problemen.
    Video: Golf en Audi S3 racen door het verkeer als gekken
  • Autoblog Garage: Downpipe voor de Audi S3!
    Autoblog Garage: Downpipe voor de Audi S3!
  • Meer vermogen dan verwacht voor de Audi S3!
    AB Garage: meer vermogen dan verwacht voor de Audi S3!

Nieuwste artikelen

  • Documentaire over auto’s spotten op NPO 3
  • Maak je eigen hardcore Temerario voordat Lambo het doet
  • Maserati sloopt viercilinder uit instapmodel
  • Benzineprijs op laagste niveau sinds maanden
    Grote verschillen tussen het goedkoopste en duurste tankstation van Nederland
FacebookTweetPinLinkedIn

a3, Audi, s3, sedan, tag-motorsports, tuning, velgen

Vorig bericht: « Zo veel kost een motorwissel bij een Porsche Carrera GT
Volgend bericht: Hilversumse zwaargewond door straatracende 911 [updated] »

Lees Interacties

Reacties

  1. parttimeautospotter zegt

    17 maart 2016 om 18:57

    Best wel dik. No more words needed.

    Login om te reageren
    • mikkeloentje zegt

      18 maart 2016 om 01:14

      @parttimeautospotter: Nou eigenlijk nog 3 woorden, “scheef hangende uitlaten”.

      Login om te reageren
  2. allesmetturbo zegt

    17 maart 2016 om 18:59

    ho-ly shit! perfectie op wielen (voor mij). vind de a3/s3 sedan al fantastisch maar dit maakt m wel heeel dik!

    Login om te reageren
  3. kingjoop zegt

    17 maart 2016 om 19:02

    De achterkant vind ik heel gaaf. Baby got back!

    Maar hebben, neu.

    Login om te reageren
  4. misterdrogba zegt

    17 maart 2016 om 19:06

    Een standaard S3 is toch wel een van de mooiste Audi’s op dit moment.
    Dit is een beetje te veel van het goede.

    Login om te reageren
  5. ikbenmnzus zegt

    17 maart 2016 om 19:07

    Die stance is geweldig. Oh nee toch niet.

    Login om te reageren
  6. wachtmaartotmijnvtecinkicktyo zegt

    17 maart 2016 om 19:07

    Nee dank je. Puur style over function.

    Login om te reageren
  7. Bo1972 zegt

    17 maart 2016 om 19:11

    De Tuning kan nog steeds de inspiratieloze zijkanten van de Audi niet verhelpen. Ik kan er nog altijd niet bij dat men dat bij Audi heeft goedgekeurd.

    Het komt bij mij over als; we hadden er niet zoveel zin meer in, toen hebben we het maar zo gedaan.

    Ook wanneer je de zijkanten in het echt ziet bekruipt mij het gevoel dat Audi je in de zeik neemt!!

    Login om te reageren
  8. mikeveerman zegt

    17 maart 2016 om 19:29

    Wat lelijk man om zo’n auto zo asociaal laag te zetten. Vind het maar niks

    Login om te reageren
  9. thezonda zegt

    17 maart 2016 om 19:33

    Persoonlijk vind ik de uitlaten te groot. De rest is wel ok.

    Login om te reageren
  10. PeugeotGTI zegt

    17 maart 2016 om 19:36

    Hmm de uitlaten zitten er nu al scheef onder, rechts. Als dat de afwerkingskwaliteit van het geheel is, nee dank u.

    Login om te reageren
  11. jochempie zegt

    17 maart 2016 om 19:38

    Als de auto zo laag ligt denk ik altijd dat ik naar een mock-up zit te kijken.. Waar zijn de binnenste wielkasten?

    Login om te reageren
  12. Edge zegt

    17 maart 2016 om 19:44

    Als er nou een motorische upgrade aan gekoppeld was, was dit wel een leuk zoethoudertje voor een RS3 Sedan

    Login om te reageren
  13. moondustfocus zegt

    17 maart 2016 om 20:00

    Verlaagd vind ik alleen mooi als de velgen volledig zichtbaar zijn. Dit is het net niet.

    Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      17 maart 2016 om 20:06

      @moondustfocus: precies. Door z’n hoeven gezakt paard word het zo.

      Login om te reageren
  14. Dutchdriftking zegt

    17 maart 2016 om 20:05

    En als ze nu de 5 pitter uit de RS3 in deze sedan hadden gestopt….

    Login om te reageren
  15. kilum zegt

    17 maart 2016 om 20:08

    Dat ze hem dan niet eens even netjes in het parkeervak konden parkeren…

    Login om te reageren
  16. geertvn zegt

    17 maart 2016 om 20:24

    Na 5 verkeersdrempels weegt hij 100 kg minder.

    Login om te reageren
    • hoonigan247 zegt

      17 maart 2016 om 22:44

      @geertvn: hoezo

      Login om te reageren
  17. roberto zegt

    17 maart 2016 om 20:24

    iets kleinere uitlaatjes (maar mag wel groter dan de standaard S3) en dat extreem verlagen hoef van mij niet, hij lijkt wel door zijn hoeven gezakt. Voor de rest is hij af!

    Login om te reageren
  18. gwnbmw zegt

    17 maart 2016 om 20:55

    laat ik het houden op: slechter als het origineel kan niet…

    Login om te reageren
  19. deboes zegt

    17 maart 2016 om 21:12

    4 dikke olieafvoerpijpen jonguh…bam

    Login om te reageren
  20. racer123 zegt

    17 maart 2016 om 21:21

    Dik, maar te laag

    Login om te reageren
  21. rob5nismo zegt

    17 maart 2016 om 21:21

    Hoe lekker zitten die velgen in de wielkassen

    Login om te reageren
  22. bk15 zegt

    17 maart 2016 om 22:01

    Verbreding is wel geslaagd zeker vanaf de achterkant. Creëert eensoort RS Look.
    maar zó laag met zulke wielen die verdwijnen in de wielkasten?..
    Zoals Rob Geus zou zeggen ‘man man man man’.

    Login om te reageren
  23. freezzr zegt

    17 maart 2016 om 22:29

    Los van deze tuningsheit is die A3 sedan echt een mooi wagentje. Zag vandaag nog eentje rijden met het glazen dak open. Dat zag er wel beroerd uit overigens (er ligt wat op je dak joh! Oh het is je dak!)

    Login om te reageren
  24. joostvd zegt

    17 maart 2016 om 23:02

    Gedrocht

    Login om te reageren
  25. toyotafortuner zegt

    17 maart 2016 om 23:18

    Een verbetering. Maar ik wil nog steeds geen S3

    Login om te reageren
  26. 3246cm252kw zegt

    18 maart 2016 om 00:54

    Extreem lelijk ook als die zo laag ligt haha

    Login om te reageren
  27. pinut187 zegt

    18 maart 2016 om 05:12

    Wat een heerlijke kont! Heb heel lang overwogen om deze te halen maar de levertijd was te met een half jaar me wat te lang.

    Login om te reageren
  28. driftkicker zegt

    20 maart 2016 om 15:27

    De achterkant is mooi. Maar hij ligt veel te laag. De wielen zo diep lijkt alsof hij te zwaar beladen is. Echt geen zicht vind ik dit. En praktisch is het al helemaal niet.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North