• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Testritje: Gemballa Mirage GT

Auteur: robbie, gepost 17 september 2007 om 20:12 – 23 Reacties

Gemballa Mirage GT proefrit

Dat moet toch de droom zijn van iedere man (of vrouw)? Lekker op de Hockenheim knallen met een Gemballa Mirage GT. Alleen jammer dat de “gelukkige”, ene Jocke “Qvarnis” Qvarnström, op mij nogal overkomt als een onwetende lutser, maar goed dat kan aan mij liggen. Het uitlaatgeluid is er in elk geval niet minder om.

De gele kleur zou niet mijn keus zijn, maar het is altijd nog beter dan glitters!

UPDATE: nog een filmpje op autojunk, met dank aan Alec en JPbos voor de tip!

(via: Busca Tuning)

Ook interessant!

  • Bizarre Gemballa Mirage GT arriveert in Nederland
  • Vluchtende Carrera GT crasher gaat vrijuit
  • Gespot: een knalrode Carrera GT op geel kenteken
  • Hoeveel heb jij over voor deze gecrashte Carrera GT?

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

carrera-gt, geel, gemballa, mirage-gt, Porsche, tuning, Video

Vorig bericht: « Vrouwen hebben geen verstand van auto’s (volgens Dodge)
Volgend bericht: Ook Porsche haalt CO2-norm niet »

Lees Interacties

Reacties

  1. Berbertjes zegt

    17 september 2007 om 20:19

    -edit: dank u-

    Login om te reageren
  2. Xemurai zegt

    17 september 2007 om 20:21

    Ik vind het wel handig moet ik zeggen :) Haha

    Anyways, wat een auto en wat een geluid! Toch zou ik voor de originele gaan denk ik, al zou ik het geld ervoor hebben…

    Login om te reageren
  3. YannR zegt

    17 september 2007 om 20:21

    Wat zielig dat hij dan nog niet eens kan rijden… Wel raar dat deze geen 0,1 seconde sneller naar 100 is in vergelijking met de carrera GT.
    Leuk trouwens dat het filmpje nu direct te bekijken is vanop de homepage!

    Login om te reageren
  4. snuru zegt

    17 september 2007 om 20:38

    Dit filmpje is er al een tijdje maar cker jammer dat ie niet volgas gaat over een paar versnellingen :D

    Login om te reageren
  5. PieterA zegt

    17 september 2007 om 20:39

    Even samenvatten, 0-100, niet sneller, topsnelheid niet sneller, en hij is gigantisch veel lelijker? Hahahaha, doe toch een gewone zeker.

    Login om te reageren
  6. Juppe zegt

    17 september 2007 om 20:44

    Ik weet niet wie die knakker is, maar hij lijkt mij nogal een lompe aap.

    Login om te reageren
  7. pilsjongen zegt

    17 september 2007 om 20:45

    moet het niet hockenheim zijn ipv nurburgring?

    Login om te reageren
  8. Thomas. zegt

    17 september 2007 om 20:45

    Ik heb eens een exige met racekoppeling mogen bereiden en moet toegeven, dat is verdomt lastig. Maar, vanuit de 3de versnelling wegrijden moet je wel heel erg stom voor zijn.

    Login om te reageren
  9. Jochen zegt

    17 september 2007 om 20:48

    Filmpje is toch zeker niet nieuw, jammer.
    ik had gehoopt op nieuw materiaal. Blijft een van mijn persoonlijke super toppers.

    Login om te reageren
  10. J.O.B. zegt

    17 september 2007 om 20:50

    Sjeezus,

    730.000 eurries!!! Zonder na te denken, meteen gekocht…
    Wat n bolide zeg

    Login om te reageren
  11. Zwijntje zegt

    17 september 2007 om 20:59

    hij heeft het zweet op zijn kop staan, zo gespannen is hij.
    vandaar dat hij in zijn 3 weg probeert te rijden.

    Login om te reageren
  12. Xemurai zegt

    17 september 2007 om 21:06

    Jongens, respect voor die man! Hij heeft respect voor auto’s! Gelukkig niet iemand die zonder ervaring met dit soort auto’s, gelijk vol gas wegtrekt in z’n 1 en verderop ergens keihard crashed…

    En zielig? Sorry, maar als jou zoiets word aangeboden zou je ook volmondig JAAA zeggen. Ook zonder race ervaring!

    Login om te reageren
  13. mattheus zegt

    17 september 2007 om 22:20

    dit is tog gewoon porche carrera GT ????

    Login om te reageren
  14. Rick dos zegt

    17 september 2007 om 22:48

    Hier word ik emotioneel van……snif……Wat een gaaf ding! Wat een beest! Samen met de F40 toch wel mijn favoriet. En dan heb ik het over de GT deze Gemballa is wat minder, maar toch…..

    Login om te reageren
  15. Suspic1ous zegt

    17 september 2007 om 23:01

    @ PieterA

    Hebben van Michiel een prachtig stukje te lezen gekregen over finetuning en dan kom jij met dat domme commentaar! Deze auto is misschien niet sneller of misschien trekt hij niet sneller op van 0-100. Maar de algehele handling van de auto is gewoon verbetert zodat de auto op het circuit beter uitkomt. Ik weet de exacte specs van deze auto ook niet. Maar op de Nordschleife was deze auto wel een stuk sneller dan de normale carrera GT.

    Login om te reageren
  16. Olleh zegt

    18 september 2007 om 03:05

    De “gewone” GT staat nogal bekend om zijn uitbrekende kont. Dat is met deze Gemballa zo goed mogelijk verholpen.

    Als jij met de normale GT uit een bocht kwam en gas gaf spinde je… En deze pakt hem heerlijk op. Ook kun je de bochten harder (en met een geruster hart) nemen.

    Of het het geld waard is…? Mwoah ligt eraan. Stuk meer en veiliger plezier met je GT, voornamelijk op het circuit, het is nou niet echt een beauty…

    Ik zag laatst ergens een andere versie waar de veren voornamelijk waren aangepast en uitlaat systeem. Scheelt zo’n 150.000 euro met dit pakket :P. Maar of het geld verschil nou wat uitmaakt op zo’n bedrag? nee..

    Login om te reageren
  17. pipil zegt

    18 september 2007 om 08:56

    geef mij maar het origineel. klinkt veel mooier vind ik.

    en de carbon clutch mag je niet laten slippen!

    Login om te reageren
  18. Paul zegt

    18 september 2007 om 09:46

    Wat een gelul hier zeg over die Qvarnis Qvarnström.
    Deze man kan echt wel rijden, dat is zeker.
    Had hij al niet een hele snelle sierra cosworth, ook heeft hij zelf een 911 biturbo gebouwd met niet minder dan 1023 pk.
    Ik vind het allemaal wel mooi altijd, al dat kommentaar van iedereen hierzo,
    in dit geval over iemand die EN kan rijden EN die zelf auto’s maakt waar bekende Porsche tuners een puntje aan kunnen zuigen !

    http://www.itsfun.nu/itsfun1/

    http://www.itsfun.nu/itsfun2/

    http://www.itsfun.nu/itsfun3/

    Login om te reageren
  19. Rolo zegt

    18 september 2007 om 13:22

    Zo te zien was dat niet het enige stuk speelgoed wat aanwezig was :P
    (LP640, Enzo etc.)

    Login om te reageren
  20. redrum zegt

    18 september 2007 om 16:32

    Eerlijk gezegd, eenieder van ons zou met klamme handjes aan dat stuur zitten. En als je nerveus bent doe je zoiezo dingen die je anders niet doen.

    Moest ik voor de eerste keer met zo’n monster het circuit op gaan, ik zou het bijna in men broek doen!

    Wat een beest van een kar!

    Login om te reageren
  21. w0o0dy zegt

    18 september 2007 om 20:16

    Het geluid was echt high tec en nu is het vooral hard en rauw…. die uitlaat verkloot de sound in mijn oren. De auto is verder ook niet echt mooier dan het origineel…. dus nee, laat maar….

    Login om te reageren
  22. Davidov zegt

    19 september 2007 om 02:16

    Hehe, Qvarnis maakt grappige geluiden :p de Gemballa klinkt heeel lekker…

    Login om te reageren
  23. nigel zegt

    19 september 2007 om 20:04

    geef mij maar de orginele carrera gt.
    ik vind dat er beter uit zijn.
    dit is TE patserig.
    en het geluid.. vind ik die van de orginele Carrera gt toch wat beter.
    dit is meer een standaard geluid wat ook uit een opgefockte ferrari komt endergelijke

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North