• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Twintig keer Alfa 147 Ducati Corse 2.0 T.Spark voor Nederland

Auteur: Wouter, gepost 17 december 2007 om 19:28 – 61 Reacties

Alfa Romeo 147 Ducati Corse 2.0 T.Spark


Helaas voor Evo: de dieselgestookte 147 Ducati Corse komt niet naar Nederland, maar we krijgen wel een benzine variant.

De 147 Ducati Corse die we in Nederland beschikbaar komt is uitgerust met de welbekende 2.0 T.Spark die goed is voor 150 pk. Ten opzichte van de dieselversie missen er 20 paardjes, maar met een sprint naar de 100 in 9,3 seconden is de 147 Ducati Corse nog vlot genoeg. De topsnelheid bedraagt 208 km/u. De 147 wordt uitsluitend leverbaar in de carrosseriekleur Nero Vesuvio (zwart metallic), dus rood en wit gaan ons landje voorbij. Wel krijgen we de 18 inch lichtmetalen velgen met rode rand, verlaagde wielophanging en “sportieve” striping en Ducati Corse-logo’s.

Ook het interieur is opgeleukt met speciaal ontworpen stoelen met zwarte stoffen bekleding en rode stiksels, het Ducati Corse-logo in de hoofdsteunen en een zwart dashboard met rood instrumentarium, eveneens voorzien van het Ducati Corse-logo. Het sportieve zwart-rode contrast is bovendien terug te vinden in het stuurwiel, de versnellingspook en de handrembehuizing. Totaal worden er 1098 exemplaren gefabriceerd, volgens de Italianen een verwijzing naar de Ducati SBK 1098. Voor Nederland komen 20 exemplaren beschikbaar die per stuk € 30.995,– (+ 895 euro voor de metallic lak) moeten opleveren en uitsluitend online te bestellen zijn via directauto.nl.

Ook interessant!

  • 2x Ducati 748S Senna te koop in Nederland!
  • Alfa facelifts
    Alfa facelifts: vier epic fails op een rij
  • Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
    Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
  • Alfa Romeo draait de boel om met de C41

Nieuwste artikelen

  • Verrassend. Een plan van de overheid dat niet werkt
  • De Chinezen vinden ons oerdom
  • Range Rover ontwikkelt de beste auto voor elke narcist
  • Snelwegblokkeerders lopen straks het risico op een flinke tik
FacebookTweetPinLinkedIn

147, Alfa Romeo

Vorig bericht: « Toyota Land Cruiser V8 vernieuwd
Volgend bericht: Dit is niet de nieuwe Ford Ka »

Lees Interacties

Reacties

  1. sjaak trekhaak zegt

    17 december 2007 om 19:33

    zou hem graag in het wit zien rondrijden.

    Login om te reageren
  2. Birger zegt

    17 december 2007 om 19:34

    Prachtig,
    zo zie ik hem het liefst: met een benzine erin
    Dit is de wagen die mijn favoriete merken verbind!

    Login om te reageren
  3. M Freak zegt

    17 december 2007 om 19:37

    Helaas voor evo…waar zit hij eigenlijk!!?

    Login om te reageren
  4. kowalsk zegt

    17 december 2007 om 19:43

    ik sluit me aan bij sjaak trekhaak.

    ‘zou hem graag in het wit zien rondrijden.’

    Login om te reageren
  5. august zegt

    17 december 2007 om 19:45

    dt

    Login om te reageren
  6. Mercedes zegt

    17 december 2007 om 19:50

    @august

    mierenneuker

    Login om te reageren
  7. wj zegt

    17 december 2007 om 19:52

    0-100 in 9,3….niet echt fascinerend snel voor een auto met 150 pk

    Login om te reageren
  8. wollie zegt

    17 december 2007 om 19:56

    Nou nee, doe toch zeker maar de Focus ST.

    Login om te reageren
  9. LC zegt

    17 december 2007 om 20:01

    @wj; Weight is the problem. :(

    Login om te reageren
  10. tekkie zegt

    17 december 2007 om 20:08

    benzinevariant*

    Login om te reageren
  11. Appa Z zegt

    17 december 2007 om 20:26

    Kraken.!

    2.0 T.Spark 16v BlackLine € 27.095,-
    2.0 T.Spark 16v Collezione € 27.295,-
    ——————————
    Waar betaal je die €3000,- voor?
    Voor die (Spuug)lelijke Velgen??
    Kun je net zo goed een van de bovenste 2 halen en fatsoenlijke velgen kopen.
    (kies je hem in het wit bijvoorbeeld)

    Login om te reageren
  12. heidekonijn zegt

    17 december 2007 om 20:39

    @LC
    Een 147 3d diesel weegt zo’n 1270 kg
    Een Golf 3d diesel 1251 kg
    Een Peugeot 308 diesel 1293 kg

    Anderen domweg napraten is the problem.

    Login om te reageren
  13. Peurno zegt

    17 december 2007 om 20:40

    @ Appa Z
    €3000,-???

    Lijkt mij een verschil van €200,-

    Login om te reageren
  14. Mr. Marteen zegt

    17 december 2007 om 20:44

    Je merkt aan alle promotie acties en speciale uitvoeringen dat er een nieuw model op de plank staat te wachten.

    Login om te reageren
  15. Jonas zegt

    17 december 2007 om 20:51

    Wat een zalig model, jammer heb ik zovel duiten niet

    Login om te reageren
  16. Turbopaultje zegt

    17 december 2007 om 20:57

    Erg spijtig dat Alfa niet de 2.0 JTS in deze 147 heeft gebouwd……………….

    Login om te reageren
  17. Appa Z zegt

    17 december 2007 om 21:11

    @peurno

    € 30.995 – € 27.095 = € 3900,-
    € 30.995 – €27.295 = €3700,-

    De Alfa 147 Ducati Corse 2.0 T.Spark = € 30.995
    Dan is het toch niet verstandig om voor deze Ducti versie te gaan….??
    Of wel ..?

    Login om te reageren
  18. Appa Z zegt

    17 december 2007 om 21:12

    En dan hebben we het nog niet over de
    + € 895,- voor de Metalic lac !!!!
    :D :D :D :D

    Login om te reageren
  19. wj zegt

    17 december 2007 om 21:21

    @LC, ik weet wat het probleem is, en alfa hoop ik ook, daarom moeten ze daar iets aan doen

    Login om te reageren
  20. Maksimum3 zegt

    17 december 2007 om 22:12

    @ Turbopaultje
    Jah idd de 2.0 JTS heeft op papier 165 paarden. Heb toevallig gister een 156 2.0 JTS gekocht (vrijdag krijg ik hem:D). Die staat in de boeken 0/100 in 8,2 sec. Dat is al wat meer Ducati waardig. Toch denk ik dat de goede oude 2.0 TS sneller is. Heb nu de 155 2.0 16v TS (150pk). 9,0 sec 0/100 maar in test blijkt vaak dat de opgegeven getallen bij de 2.0 TS beter zijn dan de fabriek opgeeft. De JTS blijkt echter trager dan opgegeven. Dus ik verwacht dat die Rosso 155 van me me straks voorbijvliegt:( en ik met de JTS machteloos sta.

    Login om te reageren
  21. AlfaGT zegt

    17 december 2007 om 22:29

    Wat een gigantisch gave wagen!!!! Vind hem gewoon super! En dan ook nog eens exclusief.

    Login om te reageren
  22. raspaardje zegt

    17 december 2007 om 22:31

    De 2.0 JTS haalt het opgegeven vermogen niet, dat ligt +- 20 pk lager dan de opgegeven 165 paardjes…

    @Mr Freak
    Die is op vakantie, de kou hier onvlucht…

    Login om te reageren
  23. boogie zegt

    17 december 2007 om 22:46

    waar blijft die multijet jtd double turbo unit 1.9 diesel met 180pk dan?
    en waarom is er geen 150pk diesel dan zoals die ook in de bravo zit?

    Login om te reageren
  24. boogie zegt

    17 december 2007 om 22:47

    bleh als je toch bezig bent, waarom een 2.0 Tspark ipv een 1.4 T-jet met 150pk?

    Login om te reageren
  25. w0o0dy zegt

    17 december 2007 om 22:54

    @raspaardje: ik ben op een Alfa forum berichten tegengekomen dat er af en toe lage vermogens gemeten worden bij de 2.0jts van voor 2003 (maar ik kwam ook een gezonde 162pk tegen). Het probleem bij sommige auto’s schijnt in de ECU (Bosch) te zitten en de beste resultaten worden gemeld als ook de intake nokkenas wordt vervangen. Het schijnt dat bij de ergste probleemgevallen de hele inlaatkanalen en de inlaat kleppen nogal heftige aanslag vertonen…… Wel vreemd dat er dus ook kerngezonde exemplaren rondrijden, maar die Foute Bosch ECU is de boosdoener… zegt men.

    Login om te reageren
  26. Stephan zegt

    17 december 2007 om 22:56

    @ maksimum3

    De 2.0 TS leverden juist minder vermogen dan de 150 pk die opgegeven was. Ze halen standaard vaak maar laag in de 140. De 2.0 JTS levert ook wat minder ja. Alleen dat komt allemaal omdat ze in Italie andere pk’s meten dan in de rest van de wereld. Normaal lees je SEA pk’s en in Italie heet het KUNA geloof ik, en die meten zonder in en uitlaat verliezen geloof ik.

    Login om te reageren
  27. Rick dos zegt

    17 december 2007 om 23:02

    Exclusief! Jiiiiiipppppiiiieeee! Iemand zal één van de twintig zijn! Jeeeeeeeeeeehhhhhhh! En die persooon zal ook volgend jaar minstens de helft van zijn investering kwijt zijn!!! Boeoeoeoeoeoeoehhh!

    Login om te reageren
  28. sus zegt

    17 december 2007 om 23:12

    mooie wagen maar voor dat geld koop ik toch mooi een tweedehands gta’tje hoor !

    Login om te reageren
  29. Robin zegt

    17 december 2007 om 23:24

    Veel te duur voor een oud model.

    Login om te reageren
  30. Stephan zegt

    17 december 2007 om 23:33

    @ Rick Dos

    Er zijn mensen die wél om exclusiviteit geven.

    Login om te reageren
  31. Pannekoek zegt

    17 december 2007 om 23:37

    @ Rick dos

    Even een vergelijking..

    Wil jij liever 1 jaar van je leven met een prachteige meid samen zijn, zoals deze bijvoorbeeld..

    Of.. Je hele leven samen wonen met een gedracht?

    Twee gedrochten in jouw geval..

    Login om te reageren
  32. Rick dos zegt

    17 december 2007 om 23:58

    @Stephan

    Ik ook! Ik ook! Maar waar kan ik dat op deze topic vinden dan? ;)

    @Pannekoek

    Nou, liever een gedrocht met inhoud dan een “prachtige meid” waarbij ik alles moet uitleggen hoe alles werkt.

    “Nee schatje, dat is een vork daar eet je mee. Dit is WC papier dat is in deze situatie veel handiger.”

    Het is voor een avondje leuk, maar na een jaar gaat het vervelen.

    Login om te reageren
  33. Pannekoek zegt

    18 december 2007 om 00:05

    “Nee schatje, dat is een vork daar eet je mee. Dit is WC papier dat is in deze situatie veel handiger.”

    Rick dos je gaat toch niet zeggen dat je kinderliefhebber bent hé?

    Login om te reageren
  34. Stephan zegt

    18 december 2007 om 00:11

    @ Rick Dos

    Ik lees bijna alle artikelen hier maar ik post eigenlijk nooit wat, maar jij bent echt zo pro BMW dat je gewoon niks anders toelaat in je leven.

    Ik heb daar respect voor hoor, ieder zo zijn merk. Ik hou dan toevallig van italiaanse auto’s, en respecteer ook BMW’s hoor, maak je maar geen zorgen.

    Maar toch moet je wel begrijpen dat zo’n auto als dit een speciale uitgave is, en dat daar inderdaad mensen warm voor lopen. Er zullen vast meer redenen zijn om een kale 1 serie te kopen, maar er blijven toch argumenten staan voor deze Alfa. En exclusiviteit en sportiviteit zaken die toch wel in elke alfa zitten. Ze verkopen zo’n 5000 auto’s per jaar (en ja dat zal vast wel zo zijn redenen hebben) en is daarmee toch wel exclusiever dan de meeste sportieve wagens in Nederland.

    Sommige merken of auto’s geven mensen een bepaald gevoel. De een heeft dat bij BMW de ander bij Alfa en de ander bij Citroen. Ik vind het alleen af en toe zo kortzichtig als je dan alle andere auto’s negeert of niet waardeert.

    Ik ben Alfa fan, maar ik kan ook zeker een auto als een 123d waarderen. En het valt mij op dat het andersom BMW –> Alfa wat minder gebeurt.

    Maja, tot nu toe mijn frustraties :D

    Login om te reageren
  35. Pannekoek zegt

    18 december 2007 om 00:16

    @ Stephan

    Ik weet al wat Rick dos z’n anwoordt wordt..

    ‘Ik vindt de 8C wel mooi.. ‘

    Login om te reageren
  36. Rick dos zegt

    18 december 2007 om 00:31

    @Pannekoek

    Pak de hersenen van deze baby en transplanteer dat in de dame op je andere foto. Als je dat doet dan begrijp je mijn punt. ;)

    @Stephan

    Wohow! Hold your horsie there partner! ;)

    Ik heb inderdaad een voorkeur voor BMW, zal ik niet ontkennen. Ik laat echter heus wel andere merken toe in mijn leven. Maar op de voorwaarde dat ze lief zijn voor me. En in mijn geleefde leven heb ik verschillende auto´s gehad. Daar hebben zelfs Italianen tussen gezeten. Oké, een Italiaan dan…en die was niet zo lief voor me. En in mijn kring van gekende of kennende mensen waren de Italiaantjes ook niet zo lief. :)

    Maar vergis je niet. Hier op Autoblog heb ik een BMW gekleurde bril op, maar zodra ik van mijn TV wegloop, gaat die BMW bril ook weer af. Een gek laat zich leiden door praatjes een slim persoon ervaart dingen voor zichzelf. ;)

    Wat we hier met z´n allen aan het doen zijn, zijn discussies voeren over de voor jou geldende merk, je clubbie zo je wilt. Die kunnen heftig zijn en soms ook interessant zijn. Je moet het je allemaal niet persoonlijk aantrekken, want als ik dat op elke BMW topic zou doen dan zou ik nu in het ziekenhuis liggen voor een pacemaker denk ik.

    Maar om even terug te komen op Alfa. Ik kan me niet vinden in de huidige Alfa lijn. Het trekt me allemaal niet zo op de Spider na. Dat ze al een tijdje hard aan de weg aan het timmeren zijn mag duidelijk zijn. De inzet van de afgelopen jaren heeft zich gecumuleerd in de wonderschone 8C (Ja Pannekoek I know). Als ik zo de impressies zie van de komende modellen dan kan ik me zo indenken dat ik mijn mening over Alfa wel eens bij moet stellen. Alleen is dat op dit moment niet het geval.

    Login om te reageren
  37. Pannekoek zegt

    18 december 2007 om 00:40

    @ Rick dos

    Nee dat doe ik niet..

    Zulke extreme gevallen bestaan toch niet..

    En bisides, Scarlett is vannacht mijn vriendin.. :D

    PS: Jouw punt zou best schattig zijn.. :D Koetjiekoetjiekoetjie.. :P

    Login om te reageren
  38. Jerudo zegt

    18 december 2007 om 09:49

    Om het gesprek even op iets anders te brengen

    Specs Diesel versus Benzine Alfa 147 Ducati Corse

    1.9 JTD: 0 naar 100 in 8 seconden en een top van 215 km/u.
    2.0 TS: 0 naar 100 in 9,3 seconden en een top van 208km/u

    Wie wil er in nu godsnaam nog benzine rijden? Je betaalt niet alleen meer, je blijft nog achter ook. En niet een beetje, héél ver achter blijf je. De keuze is voor mij dan toch wel rap gemaakt.

    Login om te reageren
  39. raspaardje zegt

    18 december 2007 om 09:54

    @Woody
    Jouw woorden geven aan dat er gemakkelijk gesjoemeld wordt met rollenbankgegevens. De gerenommeerde Alfa-tuner met wie ik contact heb zegt nog nooit een 2.0 JTS te zijn tegengekomen die het opgegeven vermogen haalt.

    @Stephan
    Waar haal je dat vandaan? De 1.8/2.0TS motoren zitten juist heel dicht bij de opgegeven waarden. Het zijn ook gewoon betrouwbare motoren waarbij alleen elke 60k (of 3 jaar) de distributie (inclusief nokkenasversteller) overhoop gehaald moeten worden (en dit luistert heel nauw en moet met het juiste gereedschap gedaan worden!) en je er vergif op kan innemen dat er tussen de 90k en 140k km een paar sensoren (luchtmassameter, lambdasensor, stappenmotor, BDP-sensor) de geest geven.

    Deze 147 is wonderschoon maar aan de prijs.

    Login om te reageren
  40. raspaardje zegt

    18 december 2007 om 09:56

    @Jerudo
    ooit wel eens van sportieve beleving gehoord? Niet alleen oordelen op cijfertjes, na rijden kan je pas echt een goede mening vormen.

    Login om te reageren
  41. Turbopaultje zegt

    18 december 2007 om 10:16

    De JTS lijkt niet echt uitontwikkeld te zijn en het productieproces van Alfa liet te grote toleranties toe. Gelukkig zijn er experts die dat kunnen korrigeren………….

    Login om te reageren
  42. Jerudo zegt

    18 december 2007 om 10:17

    Jazeker, heb ik daar al van gehoord. En ja, ik haat het dat je met een diesel meteen weer moet opshakelen. Wat een benzine mij echter niet kan geven is die duw in de rug elke keer dat de turbo inslaat. En dan nog zo vroeg in de toeren. Ben bij een benzine altijd ah wachten tot hij eens op toeren komt.

    Het is niet voor niets dat BMW turbo’s op hun benzines aan het schroeven is, die zijn ook niet dom.

    En voor je begint dat het oneerlijk is van turbo’s op diesels, het is nu eenmaal wat de markt op dit moment aanbiedt, dus als je daarin kan kiezen voor hetzelfde geldt.

    Vraag me trouwens af wie het sportiefste gevoel zal hebben, degenen de het achterste van de JTD ziet of degene die in zijn achteruitkijkspiegel de neus van een TS ziet verdwijnen.

    Login om te reageren
  43. Turbopaultje zegt

    18 december 2007 om 10:20

    BTW: Kan die pseudo-zakenman RD echt niets anders dan puberale teksten posten als het gaat om de “Italianen ” ? Wordt hoog tijd dat ie dan definitief zijn biezen pakt.

    Login om te reageren
  44. raspaardje zegt

    18 december 2007 om 11:16

    @Jerudo
    Tja, als je niet wilt schakelen… Bovendien komen de echt moderne diesels er ook steeds minder hard in, het gaat allemaal een stuk geleidelijker/beschaafder.

    Login om te reageren
  45. Alfa Corse zegt

    18 december 2007 om 11:37

    De 147 2.0 Ducati Pack kan de sprint naar 100 veel sneller afleggen. Om te vergelijken met een 1250 KG wegende 156 2.0TS (8.6S met een volle tank en een mede passagier)

    Maar gezien het hier om een semi automaat gaat (Selespeed I), zijn de schakeltijden te lang.

    Het is wachten tot de Selespeed II komt…

    Login om te reageren
  46. Roadronner zegt

    18 december 2007 om 14:21

    Nou dat ding is net zo snel als mn Focus 2.0 Rally Edition en die is toch bijna 7 a 8 duizend euro goedkoper… :s

    Login om te reageren
  47. Peurno zegt

    18 december 2007 om 15:19

    @Appa Z

    Owwwww nu snap ik het
    Typefoutje :)
    Ik zou toch voor deze gaan
    Zit Meer Excusiviteit in :D

    Login om te reageren
  48. AlfaGT zegt

    18 december 2007 om 15:45

    Ben het helemaal roerend met je eens Peurno! Man, wat een mooie bak!!! Exclusief, mooi en snel! en dan ook nog eens met Selespeed!
    Ciao

    Login om te reageren
  49. Citrofiel zegt

    18 december 2007 om 18:10

    @ Boogie; Die komt niet omdat hij geen roetfilter heeft… Blijkbaar is dat not done hier, of het wordt gewoon veel te duur met de nieuwe maatregelen van de overheid.

    Login om te reageren
  50. evo zegt

    19 december 2007 om 03:53

    Vanuit een oververhit Bangkok kan ik dit smakelijke Alfa-nieuws alleen maar toejuichen!!!

    Login om te reageren
  51. Pannekoek zegt

    19 december 2007 om 09:56

    EVOOOO!!!

    Je bent er weer.. :D

    Joehoe.. :D

    Login om te reageren
  52. Pannekoek zegt

    19 december 2007 om 09:57

    Wat doe je trouwens in Bangkok? Als ik vragen mag… :? :?:

    Login om te reageren
  53. Stephan zegt

    19 december 2007 om 10:59

    Zo fijn is selespeed helemaal niet op een 2.0 TS hoor. Ik zou eerder een handbak nemen. En de diesel voelt sowieso sportiever aan dan de benzine. Ik heb een jaar bij Alfa Romeo gewerkt en heb in alle varianten gereden.

    De Q2 is helemaal feest, die verslaat echt de 2.0 TS met gemak.

    Login om te reageren
  54. Cédric-Alfisti147 zegt

    29 december 2007 om 12:01

    Dat hele selespeed gedoe kunnen ze beter achterwege laten.
    Het diet me veel pijn om te zeggen, maar het systeem is zowat het slechtste op de markt, en ook al zou het beter zijn, dan nog zijn er enkel negatieve kanten aan als je het mij vraagt : de beleving is minder, hij is trager, niemand koopt een tweedehands selespeed, dure kosten i.g.v.panne (gebeurt zeer frequent,…

    Gewelgige wagen hé mannen,
    Ik ben Belg, dus bestel mij maar een rooie JTD 170 pk versie, roaaaah…
    Of zou ik die mooie velgen en striping ook apart kunnen krijgen en gewwon doen alsof?

    Login om te reageren
  55. Cédric-Alfisti147 zegt

    29 december 2007 om 12:16

    Hoe kunnen jullie nu vinden dat hij te duur is???
    In België denken wij daar toch iets anders over. (hier is hij ook wel een stuk goedkoper natuurlijk),
    maar toch, 3000 euro extra voor een auto waar er maar 20 van zijn in het hele land!!!
    Dat valt toch reuze mee.

    Login om te reageren
  56. evo zegt

    29 december 2007 om 14:26

    EVOOOO!!!
    Je bent er weer..
    Joehoe..
    Wat doe je trouwens in Bangkok? Als ik vragen mag…

    Dank voor het hartelijke welkom! Ben inmiddels weer terug. Wat ik daar deed? Genieten van een welverdiende vakantie na alle AB-inspanningen!

    Login om te reageren
  57. w0o0dy zegt

    29 december 2007 om 14:31

    Hey evo… hoe waren de complementary massages? ;)

    Login om te reageren
  58. evo zegt

    30 december 2007 om 12:28

    @W0o0dy: uhm, daar kan ik helemaal niets over loslaten!

    Login om te reageren
  59. Turbopaultje zegt

    14 januari 2008 om 20:50

    QV is back in Germany !

    http://www.alfaromeo.de/cgi-bin/pbrand.dll/ALFAROMEO_GERMANY/news/news.jsp?BV_SessionID=@@@@0446089994.1200339711@@@@&BV_EngineID=ccciadeddfmkmilcefecejgdfkhdfji.0&contentOID=1074146853

    Login om te reageren
  60. autoblogger zegt

    18 januari 2008 om 09:05

    @Turbopaultje: thanks! Evo heeft er wat over geschreven:
    http://www.autoblog.nl/archive/2008/01/16/duitsers-krijgen-alfa-qvs

    Login om te reageren
  61. Leviathan zegt

    28 januari 2008 om 01:13

    Als ze nou eens wat leuks met de motor hadden gedaan.. voor een paar honderd euro ken je m ook laten chippen als ze zoiets nou vanaf fabriek deden was het nog wat aantrekkelijker geweest..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North