• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Verdomd goede Bugatti Veyron replica gespot

Auteur: robbie, gepost 20 augustus 2012 om 11:07 – 59 Reacties

Indiase Bugatti Veyron replica


Je moet waarschijnlijk 2x kijken om te zien dat dit géén echte Veyron is. Dit is het resultaat van wat handig knutselwerk van een paar Indiërs. Petje af zeggen we dan.

Aan de basis van dit knutselwerk stond een Honda City (als het goed is), maar we kwamen ook de Civic en Accord tegen. Laten we het er dus maar op houden dat er een Honda als basis is gebruikt.

Aan de buitenkant valt vooral op dat de ruitenwissers nogal prominent aanwezig zijn. Een blik in het interieur leert ons dat ze ook daar een goede poging is gedaan om het op een Veyron te laten lijken. Meestal ze je dat niet bij replica’s, dan wordt er namelijk alleen aandacht besteed aan de buitenkant.

Het feit dat het stuur aan de rechterkant zit is misschien nog wel het meest opvallend, want Veyron’s worden alleen maar gebouwd met het stuur aan de linkerkant. (bron: ModsIndia007, via)

Bugatti Veyron replica India

Bugatti Veyron replica interieur

Ook interessant!

  • Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
    Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
  • Bugatti komt met programma voor onderhoudsbeurt
  • eerste Bugatti met okazielabel
    Eerste Bugatti met Okazielabel is klaar!
  • Video - zo klinkt de Bugatti Bolide

Nieuwste artikelen

  • BMW heeft voor iedere Nederlander een 3-Serie gemaakt
  • Mathieu van der Poel klaar voor het veldrijden met zijn Lamborghini Sterrato
  • Dit is de breedste Ferrari Purosangue van Nederland
  • Hoe je flinke korting kan scoren op deze BMW M5 Touring
FacebookTweetPinLinkedIn

accord, Bugatti, Honda, India, replica, veyron

Vorig bericht: « De mintgroene Ferrari 458 Spider van Michael Fux
Volgend bericht: “Volvo komt met klein model onder de V40” »

Lees Interacties

Reacties

  1. RubenPriest zegt

    20 augustus 2012 om 11:08

    Ziet er netjes uit. Zal de nodige uurtjes in gestoken zijn.

    Login om te reageren
    • BrutaalAapje zegt

      20 augustus 2012 om 11:55

      @rubenpriest: Hun vorige project hadden ze vastgelegd op video: http://youtu.be/MkNeXksKK1o

      Login om te reageren
      • CL65 zegt

        20 augustus 2012 om 14:54

        @BrutaalAapje: Niet grappig!

        Login om te reageren
  2. norge zegt

    20 augustus 2012 om 11:11

    Honda ? Hmm, is dus beter als het origineel?

    Login om te reageren
    • label89 zegt

      20 augustus 2012 om 11:28

      @norge: dan het origineel…

      Login om te reageren
      • stijn_torfs zegt

        20 augustus 2012 om 12:11

        @label89:
        Nederlanders en hun schrijfwijze toch..

        Login om te reageren
        • norge zegt

          20 augustus 2012 om 13:36

          @Stijn Torfs: Wie zegt dat ik Nederlander ben?

          Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          20 augustus 2012 om 13:50

          @Stijn Torfs:
          Check ff voor je de beidehand uit gaat hangen en oftopic iemand probeert af te branden die uit Noorwegen komt.
          Of is jouw Noors beter dan zijn Nederlands?

          Login om te reageren
          • desoper zegt

            20 augustus 2012 om 21:44

            @jrk68: hij komt toch echt uit nederland gezien het feit dat hij het begrip “beter” bekijkt in de vorm van “onderhouds vrij” “goedkoop” “zuinig” “en geen risico durven lopen”. Een ras-echte zuinige degelijke hollander dus.

            Login om te reageren
            • jrk68 zegt

              20 augustus 2012 om 21:54

              @desoper:
              Dat is een trekje wat veel volken hebben, alleen hebben Nederlanders de naam.
              Ik heb weleens van hem begrepen dat Hyundai het daar ook goed doet qua verkopen.
              Als ik zelf moet kiezen heb ik liever betere kwaliteit dan een beter imago.
              Maar als het puntje bij het paaltje komt kies ik meestal met mijn hart.
              Hetgeen er bij mij op neerkomt dat de keuze geen enkele ratio bevat.
              En dat past ook niet bij mijn Bayerse wortels.

              Login om te reageren
        • jackass266 zegt

          20 augustus 2012 om 13:52

          @Stijn Torfs: sowieso is de Nederlandse taal best krom. Leg mij maar eens uit waarom we voor de TV zitten maar achter de computer.

          Login om te reageren
      • norge zegt

        20 augustus 2012 om 13:37

        @label89: Tussentakk .

        Login om te reageren
    • jmeverts zegt

      20 augustus 2012 om 11:37

      @norge: yep, 4 s2000 blokjes aan elkaar schroeven en je hebt ook een 8 liter w16 met 1000 pk maar dan zonder turbi

      Login om te reageren
    • autobart zegt

      20 augustus 2012 om 11:38

      @norge: Je spelling verklaart waarom je in een wjhijandai rijdt.

      Login om te reageren
      • norge zegt

        20 augustus 2012 om 13:42

        @autobart: Oef,welk gebrek heb jij dan?

        Login om te reageren
  3. stanny zegt

    20 augustus 2012 om 11:11

    Vooral het interieur is indrukwekkend! Ze kunnen misschien nog een bedrijfje starten om oude interieurs om te vormen naar moderne versies. Wel een kostelijke verbouwing denk ik..

    Login om te reageren
  4. Lucb zegt

    20 augustus 2012 om 11:11

    Dat hebben ze toch wel goed gedaan

    Login om te reageren
  5. kaasboerin zegt

    20 augustus 2012 om 11:11

    Ik had iig mooi voor lul gestaan mocht ik deze zien rijden..

    “Kijk, een Bugatti Veyron!”.

    Login om te reageren
    • autobart zegt

      20 augustus 2012 om 11:45

      @kaasboerin: Haha en dan verliest ‘ie een stoplichtsprintje van een Golf GTI!

      Login om te reageren
      • gerritdriessen zegt

        20 augustus 2012 om 20:19

        @autobart: hahahaha geweldig!

        Login om te reageren
  6. lamborghini zegt

    20 augustus 2012 om 11:15

    Knap werk!

    Login om te reageren
  7. xilver zegt

    20 augustus 2012 om 11:17

    Ik zou wel de achterkant willen zien, want dat is het probleemgebied bij Bugatti-replica’s… hoe dan ook, ze zouden het niet mogen maken….

    Login om te reageren
  8. E34M5Touring zegt

    20 augustus 2012 om 11:22

    Verdomd knap staaltje plaatwerk! Echt kwaliteit. Dat interieur is ook gewoon cool. Gaaf dat ze daar ook zoveel mogelijk trouw aan het origineel zijn gebleven. Cool project. Misschien een idee voor Bugatti om deze heren een baan aan te bieden in de bodyshop.

    Login om te reageren
    • Hupke zegt

      20 augustus 2012 om 11:33

      @E34M5Touring:

      Bij bugatti zelf zullen ze er niet veel mee kunnen doen denk ik. Daar in Z-america waar ze die geweldig echte replica’s maken. Kunnen ze misschien wel een paar jaar overslaan en deze direct al aan de veyron laten beginnen.

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        20 augustus 2012 om 11:40

        @Hupke: Toch zijn dit wel lui met skills. Vooral die foto recht van voren. Daar zie je geen verschil.

        Login om te reageren
    • Preske zegt

      20 augustus 2012 om 12:18

      @E34M5Touring: En dat kun je afleiden ENKEL en alleen aan de front? Laat eens de hele auto zien, zijkant, achterkant. Eens kijken of de afmetingen wel kloppen en of het dan nog zo’n “knap staaltje” plaatwerk is.

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        20 augustus 2012 om 12:25

        @Preske: Doe het ze maar is na dan. Ben benieuwd of je uberhaubt verder komt dan het bij elkaar zoeken van de gereedschappen. Altijd zo makkelijk, beetje blaten…..

        Login om te reageren
  9. rotarypowah zegt

    20 augustus 2012 om 11:22

    Deze is gemaakt door DC Design. De eigenaar heeft o.a. ook een Gallardo, wel een echte.

    Login om te reageren
  10. ferrariaron zegt

    20 augustus 2012 om 11:26

    Heel erg mooi! Was er waarschijnlijk ingetrapt als ik deze tegenkwam

    Login om te reageren
  11. JaxDryke zegt

    20 augustus 2012 om 11:32

    Weet je zeker dat dit een rep is ? En niet zoals een jaar geleden dat iedereen loopt te roepen dat het een slechte/goede replica is en dat het dan tóch een echte is :S ?

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      20 augustus 2012 om 11:38

      @JaxDryke: er bestaan geen Veyron’s met het stuur aan de rechterkant. Dit kan dus nooit een echte zijn.

      Login om te reageren
      • JaxDryke zegt

        20 augustus 2012 om 17:14

        @robbie: Nee, daar dacht ik zelf ook aan, maar wist het niet zeker.

        Login om te reageren
  12. Edge zegt

    20 augustus 2012 om 11:35

    Ik zou zelf nooit in een replica-super/hypercar willen rijden, maar ik kan me wel voorstellen dat het een leuke hobby is om zo’n wagen na te bouwen. En om dan als hobbyproject zoeits neer te zetten vind ik alleen maar bewonderenswaardig.

    Login om te reageren
  13. desjonnies zegt

    20 augustus 2012 om 11:43

    Leepu’s broer Copy-Pu.

    Schijnen al jarenlang ruzie te hebben die twee.

    En ja ik weet dat Leepu uit Bangladesh komt.
    of Bangla Dash

    Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      20 augustus 2012 om 21:18

      @desjonnies: copy-pu mn koffie sproeide door de lucht. Gaaaaaf, you made my day :)

      Login om te reageren
  14. autobart zegt

    20 augustus 2012 om 11:46

    Echt netjes gedaan… En ja zodra je echt gaat kijken zie je dat de spiegels nep zijn en de motorkap nep is.

    Login om te reageren
  15. naamloos zegt

    20 augustus 2012 om 11:47

    Vraag me af of hier een 1.3 hybrid blok onder de kap ligt… Dan sta je toch wel goed voor l*l moet ik zeggen!

    Login om te reageren
    • bbroek zegt

      20 augustus 2012 om 11:48

      @naamloos: helemaal bij een stoplichtsprint!

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        20 augustus 2012 om 11:53

        @bbroek:
        Voor een beetje cruisen is dat toch meer dan genoeg…

        Login om te reageren
      • autobart zegt

        20 augustus 2012 om 11:58

        @bbroek: http://www.youtube.com/watch?v=m5_AKjDdqaU

        Vanaf 5:40. Dat gaat ‘ie zeker niet winnen!

        Login om te reageren
        • Frankypanky zegt

          20 augustus 2012 om 12:22

          @autobart:

          Heb ik het goed gezien, of is die Veyron zelfs iets kleiner dan de Aventador?!

          Login om te reageren
          • autobart zegt

            20 augustus 2012 om 12:26

            @FrankypankyV8: Dat zou ik niet weten, maar als je er maar alleen of met tweeën inzit denk ik dat je daar geen minuut van wakker zult liggen.

            Login om te reageren
            • Frankypanky zegt

              20 augustus 2012 om 12:35

              @autobart:
              Waarom zo’n zure reactie?!

              Ik doel juist op het feit dat het knap is, mocht de Veyron kleiner zijn dan de Aventator, om zo’n motor plus bak in te bouwen. En dan toch kleiner zijn qua lengte, vergelijken met de concurrentie.

              En ik vond de Gallardo al een net stukje techniek, vergelijken met de 911. Zelfs de 458 is kleiner dan de 911!!!

              Zie de onderstaand foto;

              Login om te reageren
              • autobart zegt

                20 augustus 2012 om 12:39

                @FrankypankyV8: Aha, daar doelde je op, ik dacht dat je doelde op de hoeveelheid ruimte die je in het interieur tot je beschikking had…

              • StijnB zegt

                20 augustus 2012 om 13:49

                @FrankypankyV8:
                De 911 997 Turbo in jouw foto is 4450mm, de 458 4527mm en de McLaren 4507mm. Op zo’n foto kun je verschillen in lengte dus niet zien, en de 911 is een van de kleinste (en toch verdomd handige) sportwagens (de Gallardo is idd nog kleiner)…

              • Frankypanky zegt

                20 augustus 2012 om 18:28

                @StijnB:

                Bedankt voor je info. Ik zag het toch goed met die Gallardo…

              • StijnB zegt

                21 augustus 2012 om 09:16

                @FrankypankyV8:
                Maar in dat rijtje staat geen Gallardo…

    • The360box zegt

      20 augustus 2012 om 12:26

      @naamloos: The donor car is a Honda City 1.5 AT, which at its peak produces 100 BHP of power. With one-tenth the power of the real car on tap, this Veyron is far from being the fastest car in the world. However, the cost to develop such a vehicle will not be even 2% of the original Veyron. The old Honda City can be bought for around Rs. 2 lakhs in the used car market and this modification shouldn’t cost more than Rs. 10 lakhs. The replica version of the Veyron is based on the convertible version.

      Login om te reageren
  16. Bartholomeo zegt

    20 augustus 2012 om 12:07

    Respect voor het plaatwerk. Aangezien ze geen mal gaan maken om het uit te stampen zal dit dus met de hand gerold zijn. Petje af.

    Login om te reageren
  17. Frankypanky zegt

    20 augustus 2012 om 12:19

    Erg netjes gedaan.

    Ik kan dit soort projecten wel respecteren. De handvaardigheid die hieruit blijkt.

    Enne, het vermogen komt wel goed. Straks hebben ze de motor opgepept dmv een compressor oid. Maar ik zou niet weten of het motorvermogen relevant is, in dit geval.

    Login om te reageren
  18. jordy14 zegt

    20 augustus 2012 om 12:22

    Het moet zijn: dat zie je meestal niet bij replica’s. ;) OT: erg mooie replica en het interieur is ook erg mooi.

    Login om te reageren
  19. The360box zegt

    20 augustus 2012 om 12:22

    Ik vraag me altijd af waar ze dingen als koplampen en dat soort vaste dingen die je niet zelf kunt maken. Plaatwerk kan je altijd wel wat kloten met opvulmiddel.

    Login om te reageren
  20. masterstig zegt

    20 augustus 2012 om 12:30

    Die spiegels die kloppen niet, ik weet niet of het aan het mode ligt of aan de hoek waarop ze tegen de auto aan hangen. Ik zou toch zien dat het geen echte is, niet om te opscheppen hoor! :D Hij lijkt ook wat smaller dan de echte (ja, die heb ik in het echt gezien), maar op de foto kan hij er natuurlijk smaller uitzien. Maar toch respect, het lijkt me erg moeilijk om zo’n auto na te maken, mede door de erg ronde vormen.

    Login om te reageren
  21. tvklarenbosch zegt

    20 augustus 2012 om 12:34

    Maar wel typisch Indiaas om zo lang mogelijk het plastic om de stoelen te houden. Is een statussymbool.

    Login om te reageren
  22. jrmpower24 zegt

    20 augustus 2012 om 13:53

    Netjes gedaan maar het blijft een replica.

    Login om te reageren
  23. gearhead zegt

    20 augustus 2012 om 15:27

    Dat ruitenwisserduo stamt ook duidelijk af van een middelbare huis-tuin-en-keuken-japanner.

    Login om te reageren
  24. axelklei zegt

    20 augustus 2012 om 16:35

    Zou toch een giller wezen als je alle aandacht krijgt bij het stoplicht, vervolgens gas geeft en er een lullig geluid uit die uitlaat komt waar je spontaan een lachkick van krijgt!;)

    Login om te reageren
    • Frankypanky zegt

      20 augustus 2012 om 18:29

      @axelklei:

      Lullig geluid? Dan zetten ze toch er een sportuitlaat op? Of nog ‘harder’, gewoon de demper verwijderen.

      Niet dat die auto er harder van gaan of er ‘echter’ uit ziet…

      Login om te reageren
  25. dubhead zegt

    22 augustus 2012 om 08:47

    Jammer dat ze iets namaken ipv iets van zichzelf te creëeren want ze hebben duidelijk old school skills en arbeid blijkt daar goedkoop te zijn. Geef die kerels een running chassis en een tekenaar (a la Jean Bugatti) en een nieuw tijdperk van coachbuilding is aangebroken.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North