• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Verrassing! Audi R8 V10

Auteur: autoblogger, gepost 8 december 2008 om 15:22 – 84 Reacties

Audi R8 V10


Joh! Die had ik nou niet verwacht…

Dit zijn de eerste afbeeldingen van de veelbesproken R8 V10. Uiteraard zeer noemenswaardig om in deze tijd met een lekker dikke V10 uit te pakken, waarvoor hulde! En we weten meteen dat Autovisie alleen maar onzin uitkraamt.

Anyway, volgens de geruchten krijgt de R8 V10 een 5,2-liter V10 aan boord met een vermogen van ongeveer 525 pk. De sprint van 0-100 zou in 3,9 seconden mogelijk moeten zijn, mjammie! De topsnelheid ligt rond de 315 km/u. Voor overige specs moet je nog even wachten, morgen verwachten we alle officiële info!

Audi R8 V10
Audi R8 V10
Audi R8 V10
Audi R8 V10

Ook interessant!

  • Meer puristisch vermogen voor de R8 RWD
  • Gespot - Audi R8 kan Ferrari-rood goed hebben
  • Verduisterde Audi R8 opgespoord in Nederland
  • Officieel: Audi R8 V10 GT RWD is de beste tot nu toe
    Officieel: Audi R8 V10 GT RWD is de beste tot nu toe

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, R8, wit

Vorig bericht: « Fake Nazi Benz van Indiana Jones kopen?
Volgend bericht: Verstappen binnenkort in de cel? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Appieflappie zegt

    8 december 2008 om 15:24

    Af en toe heb ik het idee dat sommige fotografen geen gevoel voor fotos maken hebben. In het echt zoveel mooier dan op de foto te zien is.

    Vind ik eigenlijk best jammer…

    Login om te reageren
  2. Joah zegt

    8 december 2008 om 15:24

    Hoop nog steeds op de diesel. Brute bak.. foute velgen wel!

    Login om te reageren
  3. Bunzing zegt

    8 december 2008 om 15:25

    -edit: was reeds aangepast, thanks-

    verder vette bak:D

    Login om te reageren
  4. ripjans zegt

    8 december 2008 om 15:25

    Mooie wagen om te zien, met V10 / 525pk een leuk hebbedingetje ;)

    Login om te reageren
  5. hamid zegt

    8 december 2008 om 15:27

    @Appieflappie: wat loop jij nou weer poep te praten en zogenaamd interessant te doen die foto is retegoed!

    Login om te reageren
  6. Bunzing zegt

    8 december 2008 om 15:27

    @appieflappie
    Dit zijn gewoon tekeningen uit het 3d tekenprogramma waarin de auto is gemodelleerd.
    Het punt dat je maakt wordt er niet minder om: je kunt meer laten zien op die foto’s

    Login om te reageren
  7. dekster zegt

    8 december 2008 om 15:27

    Ze zouden het beter de Audiallardo genoemd hebben.

    Login om te reageren
  8. Erik zegt

    8 december 2008 om 15:27

    Die velgen lijken wel een beetje op die van de nieuwe Citroën C5 ;)

    Wel een gave auto en goed dat Audi in deze tijd met zo’n auto op de proppen komt. Zo tonen ze wel lef :)

    Login om te reageren
  9. GeoBem007 zegt

    8 december 2008 om 15:28

    Als MTM nou dezelfde trukjes gaan toepassen als met de RS6 wordt dit wel een serieus snel karretje :)

    Idd, foute velgen. Maar als ik het geld had zou’k hem kopen!

    Login om te reageren
  10. micheloo0 zegt

    8 december 2008 om 15:28

    ik had net verwacht dt die zo snel ging zijn .
    En wat is de prijs ?

    Login om te reageren
  11. Laurens zegt

    8 december 2008 om 15:29

    Komt er ook een V8 Gallardo?

    Login om te reageren
  12. DM zegt

    8 december 2008 om 15:32

    Nice… Hopelijk te doen na overmorgen :D

    Login om te reageren
  13. CasperH zegt

    8 december 2008 om 15:33

    En binnen 10 reacties alweer de Gallardo aangehaald. Wat zijn de reacties toch vernieuwend elke keer als het om de R8 gaat…

    Login om te reageren
  14. Sorcerer zegt

    8 december 2008 om 15:33

    Nu nog wachten op de RS8, met de motor van de RS6 erin. En dan liefst een gepimpte die over de 600pk gaat en nog te chiptunen is tot tegen de 700 :P

    Dat is pas echt ziek. Rij je met je middenklasser ernaast, 120 km/h op de snelweg, drukt de RS8-rijder op het gas, en dan is het net alsof je stilstaat :+

    Login om te reageren
  15. FabianVTR16V zegt

    8 december 2008 om 15:34

    Gaaf hoor ! Ben inderdaad ook wel benieuwd naar de prijs (niet dat ik hem kan betalen hoor).

    Zie ik daar trouwens een automaat (R-Tronic) ?

    Login om te reageren
  16. SPK zegt

    8 december 2008 om 15:34

    uhmm… autovisie kraamt onzin uit? Ten eerste neemt autoblog het bericht dat deze versie met minimaal een jaar is uitgesteld klakkeloos over, ten tweede is dat bericht uit maart van dit jaar is het nu december dat de eerste foto’s verschijnen. Dus de officiele publieksintroductie duurt nog even en hij staat zeker niet voor maart bij de dealer. Volgens mij klopt dat bericht dan gewoon.

    Verder wel een vette bak natuurlijk.

    Login om te reageren
  17. autoblogger zegt

    8 december 2008 om 15:35

    @Casper: tja, het is toch ook de motor uit de Gallardo?

    Login om te reageren
  18. autoblogger zegt

    8 december 2008 om 15:36

    @SPK: klakkeloos? er staat toch bronvermelding bij, doe niet zo moeilijk.

    Login om te reageren
  19. AutoInformatief zegt

    8 december 2008 om 15:38

    En het onderstel van de Gallardo als ik me goed kan herinneren. Of is dat alleen voor de “normale” R8?

    Maar ik vind het nu niet echt iets om warm of koud van te worden, is al bekend dat er ooit een V10 in gegooid werd vanaf het moment det de R8 op de markt was.

    Login om te reageren
  20. CasperH zegt

    8 december 2008 om 15:39

    @ autoblogger: in diverse Audi’s, Skoda’s en Seats liggen ook Volkswagenblokken maar die noemen we toch ook geen “VolksAudi” of “SeatWagen”? Ik bedoelde overigens niet de reactie van Laurens hoor, dat vind ik zelfs best een relevante vraag.

    Login om te reageren
  21. www.1001webshops.com zegt

    8 december 2008 om 15:40

    De waarde van de R8 V8 zal nu wel instorten…. lekker goedkoop een R8 ophalen.

    Login om te reageren
  22. Jos zegt

    8 december 2008 om 15:48

    Ik had de spider versie tegelijkertijd bijna verwacht, zullen ze wel in februari onthullen ofzo ;)

    Login om te reageren
  23. JanJansen zegt

    8 december 2008 om 15:50

    Hopelijk kunnen ze hiermee de “middenmoot”-klassering op het TopGear circuit goedmaken. Leuk zou zijn als ze in ieder geval de Corvette Z06 zouden verslaan.
    bron: http://www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtml

    Login om te reageren
  24. robbie zegt

    8 december 2008 om 15:52

    Niet verrassend natuurlijk na de onthulling van de R8 V10 LMS 2 weken geleden ;)

    Login om te reageren
  25. jamesBROWN zegt

    8 december 2008 om 15:55

    Pffft, V10, leuk hoor, maar ik blijf dromen van die heerlijke V12 TDI. Dat zou de R8 redden van zijn middelmatige status, en er iets bijzonders van maken.

    Login om te reageren
  26. alex zegt

    8 december 2008 om 15:57

    dit bewijst maar weer dat Duitsers echt een stelletje apen zijn.
    dit ding ligt zo dichtbij een Gallardo. als ze hem goedkoper gaan maken, kopen veel mensen dit. maak je hem rond hetzelfde prijsje als een Gallardo.. dan verkopen ze er geen 1 van!

    Login om te reageren
  27. rider zegt

    8 december 2008 om 15:57

    gaaf al hadden ze er van mij best wat meer onderscheiding t.o.v de v8 versie in mogen stoppen. ze hadden bv de velgen van de Le Mans V12 concept wel mogen gebruiken ipv deze niet echt passende dingen.
    zeker hulde voor audi om in deze tijd met zo’n ding te komen. de prestaties had ik echter wel wat scherper verwacht. 0-100 in 3,9sec is wel goed maar niet echt verpletterend en de top van 315 had ook zeker 5km/h hoger moeten uitvallen. maar misschien heeft hij wel een sublieme wegligging en zal hij op het circuit voor verrassingen kunnen zorgen. gave bak! wederom een duitse degelijke bak met het temperament van een ras italiaan! waarvoor wederom hulde!

    Login om te reageren
  28. Oli4K zegt

    8 december 2008 om 15:59

    Benieuwd of die diesel met 1000 band-verslindende newtonmeters dan ook gaat komen. Of is dat deze?

    @Casper Dat zou wel een goed idee zijn eigenlijk. SeatWagen. Leuk voor de Amerikaanse markt ook.

    Login om te reageren
  29. W!d zegt

    8 december 2008 om 16:13

    De prijs is ongeveer 100.000 euro meer dan v8 versie en globaal even duur als de Gallardo LP560-4.. welke de 560 pk versie heeft in plaats van de 525 pk versie.

    Dus mag jij de keuze maken Casper.. hij is ongeveer even duur, zelfde segment, zelfde motor..

    Login om te reageren
  30. LJ zegt

    8 december 2008 om 16:14

    mop mop gas erop, lekker bakkie(H)

    Login om te reageren
  31. Arnoud zegt

    8 december 2008 om 16:15

    Het doet me echt helemaal niks. Geweldig, die techniek natuurlijk. En ook super dat ze vanuit het niets ineens zo’n superauto neerzetten, zonder er enige ervaring mee te hebben. Maar ik ben bang dat het, net als zoveel supercars tegenwoordig, dezelfde rijbeleving geeft als Gran Turismo op de Play Station. Tuurlijk ben je euforisch als je je persoonlijk ronde record verbeterd. Maar had je nu echt het idee “in control” te zijn? Voelde je dat je op Dottinger Hohe nog iets sneller had gekund? Of dat je bijna los kwam op Flug Platz? Ik denk dat je voor zulke sensaties toch verder moet shoppen. Bijvoorbeeld bij Porsche, Ferrari, Zonda en misschien nog bij Lamborghini.

    Naar verluid kampt de Nissan GTR met hetzelfde probleem.

    Login om te reageren
  32. Philip zegt

    8 december 2008 om 16:16

    Ik vind hem lelijker dan de standaard R8, maar hij zal ongetwijfeld nog beter rijden en klinken. :)

    Login om te reageren
  33. Daaf zegt

    8 december 2008 om 16:17

    Hoe zit’t met ’t geluid?

    Login om te reageren
  34. onzin zegt

    8 december 2008 om 16:17

    zwak hoor…

    eerst beetje pronken met info die jullie van autovisie geript hebben..

    en nu vervolgens hun een beetje voor lul zetten…

    Login om te reageren
  35. rinze zegt

    8 december 2008 om 16:19

    En joepie het exterieur is weer grondig aan gepakt :S

    Login om te reageren
  36. Appieflappie zegt

    8 december 2008 om 16:19

    @onzin

    Alsof autovisie de enige met deze informatie is. Check eens autoweek ;)

    Login om te reageren
  37. jasper zegt

    8 december 2008 om 16:29

    audi r8 = Lelijk .. Doe mij maar een lp560!

    Login om te reageren
  38. Dennis-maar-niet-de-auteur zegt

    8 december 2008 om 16:30

    what’s the deal with the rims? They don’t fit the R8.

    Login om te reageren
  39. Maximus-GTR zegt

    8 december 2008 om 16:35

    @ Arnaud: Vroegah was alles veel spannender inderdaad. De levensverwachting van een F1 coureur of Ferari eigenaar was toen ook vrij kort….

    Audi is te laat en waarschijnlijk te duur. De R8 is 2e hands al bijna niets meer waard. Straks nog minder. Spoedcursus voor Audi “Hoe vijzel ik mijn imago snel op en breng hem snel weer naar beneden.”

    Login om te reageren
  40. Endlezz zegt

    8 december 2008 om 16:45

    Op drie dagen tijd zag ik er twee rijden, eerst een voor mij, daarna eentje aan de andere kant van de weg. Prachtige wagen!

    Login om te reageren
  41. vla zegt

    8 december 2008 om 16:46

    HOERA! :P Wel lelijke velgen, maar dat mag de pret niet bederven! Wat een kanjer van een motor achterin! Jammie! :) Oh en btw de rivaal hiervoor is weliswaar de NSX en niet de GT-R, Gallardo of watdannog.

    Login om te reageren
  42. Appieflappie zegt

    8 december 2008 om 16:47

    @Maximus-GTR

    Bewijzen dat de audi r8 tweedehands niets meer waard is? Of loop je weer te kakelen?

    Login om te reageren
  43. GeeJee zegt

    8 december 2008 om 16:49

    Alstu ;-)

    Login om te reageren
  44. vla zegt

    8 december 2008 om 16:50

    @ Arnoud
    Feeling dizzy? Seeing horses? Driving yourself mad? Needing money?
    Well then, this is the column for you! :D

    Login om te reageren
  45. vla zegt

    8 december 2008 om 16:52

    @ mezelf
    En dan bedoel ik natuurlijk ‘Need money?’.

    Login om te reageren
  46. Arodin zegt

    8 december 2008 om 17:01

    @Sorcerer: het blok uit de RS6 kan hier niet in. Dat hebben ze geprobeerd, dan fikt ie uit.

    Login om te reageren
  47. Vanquish zegt

    8 december 2008 om 17:05

    Wat een achterlijk lelijke velgen :O

    Login om te reageren
  48. Oli4K zegt

    8 december 2008 om 17:05

    @Appieflappie zie de ads rechtsboven voor actuele prijzen van een 2e hands R8 :)

    Login om te reageren
  49. autoblogger zegt

    8 december 2008 om 17:09

    Heb zojuist twee nieuwe plaatjes aan het artikel toegevoegd:

    Login om te reageren
  50. vla zegt

    8 december 2008 om 17:11

    @ autoblogger
    Vlug ff vragen: komt er vandaag nog een rijtest? Want dat is eigenlijk de reden dat ik momenteel ff achter de pc zit. :)

    Login om te reageren
  51. sim zegt

    8 december 2008 om 17:19

    Mooie auto;
    Haast niet te geloven dat dit uit Duitsland komt waar 99%van de geleverde modellen eerder saai zijn of lomp.

    Login om te reageren
  52. Maximus-GTR zegt

    8 december 2008 om 17:20

    @Appieflappie: zoek eens naar een R8 van 2007 op o.a. zomoto. Heftige afschrijving….

    Login om te reageren
  53. Janbart zegt

    8 december 2008 om 17:21

    ik wil er wel ééntje

    Login om te reageren
  54. Citrofiel zegt

    8 december 2008 om 17:25

    Tsja, als je had gezegd dat de R8 V8 een paar subtiele aanpassingen had ondergaan, had ik het net zo goed geloofd. Maar laten we eerlijk zijn, dat is meestal zo bij slechts verschillende motoren.
    Verder over de V10: Joepie…

    Login om te reageren
  55. autoblogger zegt

    8 december 2008 om 17:30

    @de vlaeminck: nope, volgende week weer ;)

    Login om te reageren
  56. Volvo_440_turbo zegt

    8 december 2008 om 17:31

    Ik ben alleszins blij dat ze er geen spoilerbak van gemaakt hebben, anders zou ik hem nooit kopen ;)

    Login om te reageren
  57. Mardec zegt

    8 december 2008 om 17:35

    Dit is wat de R8 moest zijn van in het begin.

    Login om te reageren
  58. Heyhuub zegt

    8 december 2008 om 17:41

    @Arnoud

    Zeker nog nooit roadtests gelezen van de R8?

    Login om te reageren
  59. Tommy zegt

    8 december 2008 om 17:41

    Bruut! Ben blij dat het toch nog gekomen is, en met de beloofde 525 pk natuurlijk! De velgen zijn inderdaad een beetje vreemd maar dat kan snel gefixt worden. Super!

    @sim: De meeste auto’s die ik ken uit Duitsland zijn anders topstukjes en zien er zeer strak en gebalanceerd uit? Uitzonderingen daargelaten natuurlijk zoals de A-Klasse, A2, en een paar Volkswagens en Opels.

    Login om te reageren
  60. jdm zegt

    8 december 2008 om 17:44

    v10 of niet, het blijft een lelijke wagen.
    vergelijk het maar met een 911, net zoo saai.

    Login om te reageren
  61. vla zegt

    8 december 2008 om 17:56

    @ autoblogger
    Ah… Nu ik je toch bezig heb: jullie hebben nog nooit gevraagd welke auto’s we graag zouden zien in de rijtest: mag ik ff enkele voorstellen doen? :P De Audi S4, de Lotus Elise, de Nissan 370Z, de Wiesmann GT, en mss eens een Italiaanse dramatische? :D Als jullie je naam vermelden, kunnen jullie toch aan elke auto geraken die jullie willen? (anders laat je Wouter ff in de auto zitten en laat je Ruben en Aimée het vragen :mrgreen: )

    Login om te reageren
  62. R36 zegt

    8 december 2008 om 17:57

    Heerlijk bakje, alhoewel van de velgen mijn maag spontaan omkeert.

    Login om te reageren
  63. BAAP zegt

    8 december 2008 om 18:01

    een top van 14 km/u meer, dan de magistrale V8….. met 105 pk meer….hmmm…

    ze zouden de 320 toch wel moeten halen??

    who disagrees?

    verder GENIAAL!

    Login om te reageren
  64. M-lover zegt

    8 december 2008 om 18:14

    als die geen 320 haalt is er idd iets mis denk ik, is toch bijna een lambo ondertussen…

    Login om te reageren
  65. Giel zegt

    8 december 2008 om 18:21

    Top snelheid is toch niet alles? Die haal je toch nooit. Wel een heerlijke sprinttijd.

    Login om te reageren
  66. Foramen zegt

    8 december 2008 om 18:48

    ze waren al goed begonnen met het design van een supercar en nu zijn eindelijk de specs er ook :)

    fijn fijn.

    Login om te reageren
  67. Jorden zegt

    8 december 2008 om 18:52

    kan iemand mij vertellen waarom audi z’n A6 meer pk’s geeft dan zijn enige echte sportwagen??
    Beetje vreemd…

    Login om te reageren
  68. Rockerick zegt

    8 december 2008 om 18:56

    Pff, daar zeiden ze bij de Audi niets over doen ik m’n handtekening zette voor de R8 met slechts 8 (:() cilinders!

    Login om te reageren
  69. diamondback zegt

    8 december 2008 om 18:59

    omdat de RS6 meer weegt?

    Login om te reageren
  70. Thibaut zegt

    8 december 2008 om 19:14

    ze noemen hem nog geen RS ofzo..
    komt er nog iets straffers dan?
    bijna elk model heeft zijn RS..

    Login om te reageren
  71. PCCB zegt

    8 december 2008 om 19:54

    Andere velgen! Jammer genoeg is er haast geen onderscheid met de 8-pitter… Misschien hadden de accentjes wat nadrukkelijker aanwezig moeten zijn, vind ik. Maar toch, toe mij maar eentje!

    Login om te reageren
  72. marruk zegt

    8 december 2008 om 19:59

    Tjeee wat een lelijke restyle van de S6-velgen. Bah-bah-bah.
    Maar ik zou met dit geld wel verder shoppen richting Lamborghini,
    om een LP560 te bestellen. Sneller dan een Superleggera,
    5x mooier dan een R8, 10x bruter geluid, also inzetbaar als rallykanon..
    wat wil een mens nog meer :D

    @Arnoud: Ahum, Audi geen ervaring?? Alle Audi’s met quattro hebben die quattro voor de luxe. Op de S- en RS-modellen na dan. Maar voor de R8 is het écht (door)ontwikkeld. Maar het komt pas echt van pas bij de eerste echte sportwagen sinds jaren. De R8 dus. Maar dat wil niet zeggen dat Audi nooit een sportwagen heeft ontwikkeld. Want ze hebben quattro ontwikkeld voor sportwagens, uit het verleden dus, hm? Quattro stamt niet uit 1998 ofzo.

    En dat een R8 niet puur rijdt is niet waar. Al moet ie z’n aandacht hebben van z’n FSI-blok en z’n futuristische uiterlijk. Als je dat wegdenkt, dan is het na die optelsom gewoon logisch dat niet iedere 911-bezitter overstapt naar een R8. Dat de rijbeleving in een GT-R eigenlijk gemaakt overkomt (alsof je racet op een PlayStation, zo je wilt..), was al bekend. Dat schijnt niet, dat zegt gewoon het merendeel van de autojournalisten.
    En nog 1 ding: voor het geld van een GT-R koop je écht geen Zonda hoor kerel ;) Een Zonda S (de oude versie dus) kost al bijna 7 ton, daar heb je bijna 3 Gallardo’s voor.

    Login om te reageren
  73. ZwerverRoodbaard zegt

    8 december 2008 om 20:25

    Mooie timing in deze “crisis”.

    Login om te reageren
  74. edgar zegt

    8 december 2008 om 20:26

    komt er nog iets van een superleggera-gelijke? is daar al iets over bekend? en wat is dat gat onder de kentekenplaat achter? lijkt zo raar…
    maar verder is dit een beetje overbodig want voor de v10 koop je gewoon een gallardo en voor de v12 moet je gewoon nog ff wachten!

    Login om te reageren
  75. Kenny zegt

    8 december 2008 om 20:44

    Nu met ingebouwd sprinklersysteem ;-) voor de insiders

    Login om te reageren
  76. jezza zegt

    8 december 2008 om 20:56

    ahum… WOOOOOOOOOOOOOOW

    Login om te reageren
  77. marruk zegt

    9 december 2008 om 00:21

    @Kenny:
    Dus je krijgt er gratis vlamvatbaar-gevaar bij?
    Nou, kerel, waarom zeg je dat niet eerder?!
    Ik neem mijn woorden met mijn keuze voor de Gallardo terug.

    Login om te reageren
  78. Arnoud zegt

    9 december 2008 om 08:37

    @ Marruk:

    Touché. Je koopt inderdaad geen Zonda voor het geld van een R8 V10. Maar een 911 geeft ook dat pure stuurgevoel. En dat de R8 dat niet heeft, dat lees je toch in meerdere rijtests. Hij hééft wel stuurgevoel, maar niet zoals een 911 of eerder genoemde Italianen.
    En ik had het niet over sportwagens (ik herinner me de S1 ook wel) maar over SUPERsportwagens. Daar heeft Audi geen ervaring mee.

    En Vlaeminck. Die column, waar jij ook je steentje aan hebt bijgedragen zo lees ik, is echt de spijker op z’n kop. Ik had al eerder besloten dat wanneer ik zo gefortuneerd ben een supersportwagen te kunnen kopen het ook zeker een Koenigsegg (CCXR)zou worden.

    Login om te reageren
  79. DeSoto zegt

    9 december 2008 om 09:23

    Ik hoop dat ze heel snel die grote zwarte planken van de flanken weghalen en er iets beters voor bedenken. Wat een stom lelijk ontwerp.

    Login om te reageren
  80. Eelke zegt

    9 december 2008 om 09:31

    “En we weten meteen dat Autovisie alleen maar onzin uitkraamt.”
    Ik ben er inmiddels achter dat dit soort opmerkingen het enige is waarin autoblog.nl zich onderscheid van de diverse andere autonieuwssites. Bedankt, scheelt weer wat dubbele berichten doornemen.

    Login om te reageren
  81. Divad zegt

    9 december 2008 om 12:18

    http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/jeremy_clarkson/article1869881.ece

    Login om te reageren
  82. Windhoos zegt

    9 december 2008 om 17:37

    @Maximus GTR,

    Dus nou zit de R8 er zeker absoluut niet meer in? Op onze audi forum zei je dat dat ooit misschien ook nog wel een optie zou zijn als de V10 zou uitkomen (neem iig aan dat je dezelfde maximus bent?…) Hoe dan ook, een GTR is natuurlijk ook ubergaaf, hem wel ff showen wanneer je hem hebt he. Hoop dat ik die ook nog eens IRL kan bewonderen! ;-)

    Login om te reageren
  83. Thomas zegt

    13 december 2008 om 18:14

    het valt me op dat de audi R8 best veel op de bugatti veyron lijkt
    als je kijkt naar het plaatje boven aan de site

    Login om te reageren
  84. Windhoos zegt

    16 december 2008 om 12:13

    @Arnoud,

    Je zet jezelf voor lul jongen. Je zegt dat Audi geen ervaring heeft op dit gebied en ondertussen zeg je in dezelfde reply dat je beter verder kunt shoppen en bv een lambo kunt halen. Nou is Lambo is al sinds 1998 het bezit van Audi, en jij zegt geen ervaring?

    Ik vat hem ff niet……

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North