• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Vet kewl- BMW M5 racer

Auteur: Wouter, gepost 9 februari 2009 om 13:46 – 62 Reacties

BMW M5 racer
Dat zeg ik: Cool. Dit is weer een nieuwe variant van een circuit geprepareerde M5. Dit keer vergrijpt een Japanse tuner zich aan het beste uit Bavaria.

Een beetje een Ricer wordt het helaas wel. De vleugel achter op de kofferklep is namelijk, hoe zullen we het zeggen, nogal groot. Hetzelfde kan gezegd worden over de “Japanese style” uitlaten links en rechts, deze hebben een maat waarin kleinere kinderen kunnen verdwalen. Toch geeft het standaard gemonteerde sleepoog een hint dat er ook een serieuzere aanpassingen zijn gedaan. Nu is ons Japans niet zo goed, dus de details kunnen we niet van de website van Y’s Factory afhalen. Op de foto’s is echter wel een aangepast onderstel, grotere remmen en een gestript interieur te zien. Alleen jammer dat het gewichtsverlies weer teniet wordt gedaan door de “surfplank” achterop. (bron: thekucars, via diariomotor)

Ook interessant!

  • Gespot - Een BMW M5 van bijna €230k
  • Dit is de eerste BMW M5 CS van Nederland
  • decente BMW M5 CS
    Eindelijk: een decente BMW M5 CS
  • BMW M5 CS van G-Power is een béétje dubbelop

Nieuwste artikelen

  • Citroën komt met een eigenwijze, kleine versie van de ID Buzz
  • Kia EV4, GEWAAGD uiterlijk maakt het een gedurfde keuze #test
  • Bugatti krijgt een keiharde primeur van Rimac
  • Volvo XC60 Executive Edition
    Volvo maakt van de XC60 een heerlijke dikzak
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, Funny, m5, tuning

Vorig bericht: « Hyundai SUV concept
Volgend bericht: VÄTH Mercedes SLK V58k – 565 pk! »

Lees Interacties

Reacties

  1. Antoon zegt

    9 februari 2009 om 13:49

    YECH!
    Normaal heb ik het wel met wat tuning, maar dit gaat me echt te ver.
    Doe mij het origineel maar……

    Login om te reageren
  2. Robbert zegt

    9 februari 2009 om 13:51

    Zonder die belachelijke spoiler en uitlaten vind ik m nog wel leuk.

    Maar dit is gewoon een ricer zoals ie er nu bij staat!

    Login om te reageren
  3. Sven zegt

    9 februari 2009 om 13:54

    ehmm, jakkes.

    het lijkt wel een bij elkaar geraapte sloopauto.
    de deurpanelen passen niet bij het dashboard.

    En waar is de rolkooi??

    Login om te reageren
  4. jan zegt

    9 februari 2009 om 13:57

    :(:(:(:(:(

    Mijn favoriete auto, helemaal verpest :(

    Aan supercars moet je gewoon niet zitten. En de M5 is wel degelijk een supercar in een zakenauto-jasje

    Login om te reageren
  5. stefan zegt

    9 februari 2009 om 14:01

    wat nou race bijna heel de binnekant is nog orgineel echt een stel sukkels die dat ding in elkaar hebben gezet :$

    Login om te reageren
  6. Victortje. zegt

    9 februari 2009 om 14:02

    ze zeggen altijd, overdrijven is ook een vak ;)

    Login om te reageren
  7. corrado vr6 slc/BMWe30 zegt

    9 februari 2009 om 14:13

    Idd die uitlaten en die spoiler zijn echt geen verbetering, voor de rest ziet ie er wel oké uit.

    Login om te reageren
  8. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    9 februari 2009 om 14:15

    ‘Japanese style uitlaten links en rechts, deze hebben een maat waarin kleinere kinderen kunnen verdwalen’

    HAHAHAHA!!!!!
    Goeie! Die houde we d’rin

    Login om te reageren
  9. GNERMO zegt

    9 februari 2009 om 14:24

    Belachelijk. Bespottend.

    Login om te reageren
  10. Olaf zegt

    9 februari 2009 om 14:32

    Als het om een hardcore racer gaat maken de looks natuurlijk eigenlijk niet uit. Als die spoiler daar nodig is is hij daar nodig, dan ga je je niet druk maken om het formaat. Het ziet er alleen erg apart uit doordat het een sedan is. Een racer heeft toch geen achterdeuren nodig, pak dus gewoon een m3 coupé ipv een m5. De uitlaten zijn zo te zien ook alleen maar voor de show, maar wielen met een centrale wielmoer ed zijn gewoon puur voor het racen.

    Login om te reageren
  11. MurcieBoy zegt

    9 februari 2009 om 14:36

    wtf is die achterbumper wel streetlegal? en sowieso dat ding is fcking lelijk!!

    Login om te reageren
  12. Robbert zegt

    9 februari 2009 om 14:36

    @Olaf

    Het chassis van een coupé is zwaarder dan die van een sedan, omdat de coupe geen deurstijlen heeft.

    Een sedan is dus meestal lichter dan een coupé, er van uitgaande dat je het chassis verder stock houdt.

    Login om te reageren
  13. jurrian zegt

    9 februari 2009 om 14:36

    ok, maar had het niet handiger geweest om een M6 als race te gebruiken, of zijn ze al zo lang met dit project bezig dat die toen nog niet bestond?

    Login om te reageren
  14. Eric zegt

    9 februari 2009 om 14:37

    Als ze toch gewicht willen besparen, hier enkele tips! Het “haaievinnetje” van de GPS eraf nemen, middentunnel en deurpanelen strippen, carbondak en – motorkap monteren, zijramen vervangen door plexiglas en dashbord door kevlarmodel.
    Maar ik blijf het een lelijk ding vinden.
    Zo japans,hé!

    Login om te reageren
  15. Robbert zegt

    9 februari 2009 om 14:37

    Volgens mij vergat ik de clou nog: Het chassis van een coupé wordt extra verstevigd en is daarom zwaarder :-)

    Login om te reageren
  16. Richard Brunsveld zegt

    9 februari 2009 om 14:41

    Gruwlijk! Alleen heb ik liever niet 2 van die Drollenzuigers eronder want zie die je al onder elke CRX.

    Login om te reageren
  17. Betweter zegt

    9 februari 2009 om 14:42

    m5? ik vindt eerder een skyline met die mooie *kuch* uitlaatjes en dat zilverpapier

    Login om te reageren
  18. maxim zegt

    9 februari 2009 om 14:44

    jezus, ik dacht dat dit soort verminkingen was voorbehouden aan oude 3 series (coupé)!

    helaas word nu ook de 5 serie getroffen. een dtm auto ziet er zelfs nog minder kampsjaakerig uit.

    Login om te reageren
  19. willie wonka zegt

    9 februari 2009 om 14:49

    AHAHAHA Drollenzuigers!!! die is ook goed, auto is natuurlijk heel goed maar het uiterlijk lijkt nergens naar. die uitlaten zijn te japans voor deze auto qua looks

    Login om te reageren
  20. David zegt

    9 februari 2009 om 14:50

    Uiterlijk is waarschijnlijk niet belangrijk.

    Het lijkt hier om een ’time attack’ wagen te gaan.

    Login om te reageren
  21. Jan Rap zegt

    9 februari 2009 om 15:02

    Waarom staat dit eigenlijk gegroepeerd onder Audi?
    –edit: foutje, is inmiddels gefixt–

    Login om te reageren
  22. Windhoos zegt

    9 februari 2009 om 15:05

    @Jan Rap,

    Vraag ik me ook af, is inmiddels al de vierde keer dat er iets bij Audi staat terwijl het er helemaal niet bij hoort……

    Login om te reageren
  23. TekNak zegt

    9 februari 2009 om 15:17

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  24. Zuki Zashi zegt

    9 februari 2009 om 15:43

    Volgens de beperkte informatie op de site van Y’s Factory gaat het hier om een aangepaste Hamann M5, verkrijgbaar in een sportieve en een luxueuze uitvoering. Ben benieuwd hoe de sportieve uitvoering eruit ziet. :D

    Login om te reageren
  25. LP640 zegt

    9 februari 2009 om 15:59

    Op het plaatje lijkt het net of ie gecrashed is…

    Login om te reageren
  26. Cantago zegt

    9 februari 2009 om 16:17

    Hoe verpest ik een mooie auto les 1…

    Maar die uitlaten zijn wel monsterlijk groot zeg! Zal best een geluidje geven…

    Login om te reageren
  27. VLs54 zegt

    9 februari 2009 om 16:19

    Kappen nou met die busuitlaten!

    Login om te reageren
  28. VLS54 zegt

    9 februari 2009 om 16:20

    Nee echt, kappen…

    Login om te reageren
  29. Jonas zegt

    9 februari 2009 om 16:24

    ideaal voor de snelle vrouw, strijken gebeurt nu op de wagen

    Login om te reageren
  30. BmwMPower zegt

    9 februari 2009 om 16:46

    Deze liever dan de Hurricane, maar die is dan weer sneller.

    Login om te reageren
  31. DennieFR zegt

    9 februari 2009 om 16:58

    Oja!

    Zo’n auto en dan van die goedkope niet verstelbare ‘race’kuipstoelen erin.
    Ook zou echt carbon niet misstaan op de plaatsen waar ze alles zomaar uitgesloopt hebben om 5kg te besparen.

    Nee,dit is weer typisch een geval van jammer dan!

    Login om te reageren
  32. Windhoos zegt

    9 februari 2009 om 17:00

    Recaro’s goedkoop? Ikke niet snap……

    Login om te reageren
  33. hans zegt

    9 februari 2009 om 17:04

    hoe zou die v10 klinken met japstyle uitlaten?

    beter dan de civic/golf 1.6 denk ik zo!

    hopelijk is die lekkere roffel nog behouden!

    spoiler is iets te taartschepachtig naar mijn smaak, maarja japaners he?

    Login om te reageren
  34. Windhoos zegt

    9 februari 2009 om 17:07

    @Hans,

    Op de uitlaten na heeft alles (maar dan ook echt alles!) wat aan die auto zit een reden! Heeft imo niets met jappen, fransen, of lutjebroekers te maken…….

    Login om te reageren
  35. Sjakie Peters zegt

    9 februari 2009 om 17:12

    laat ze gewoon even hun tengels van het beste van bavaria afhouden en gewoon lekker verder gaan met zich vergrijpen aan die leuke rijstafels op wielen..

    Login om te reageren
  36. Windhoos zegt

    9 februari 2009 om 17:14

    Zie mijn reactie boven die van jou. Taartschep is idd lelijk, maar heeft wel degelijk nut. Alleen die twee enorme uitlaten, die kunnen wel wat minder idd…..

    Login om te reageren
  37. cas zegt

    9 februari 2009 om 17:28

    GATVERDAMME!!!!!!!!!!!!!

    pak voor dat soort amateur gekloot een gtr ofzo…

    wat een prutswerk…vooral die rioolbuizen

    Login om te reageren
  38. slk zegt

    9 februari 2009 om 17:32

    de ultieme aso petje bak.Voldoet aan alle eisen.Alleen is hij iets te duur

    Login om te reageren
  39. Innokenty zegt

    9 februari 2009 om 17:45

    Japanners kunnen echt niet mooi/stijlvol tunen.

    Login om te reageren
  40. dennis zegt

    9 februari 2009 om 17:51

    dat die jappaners gewoon hun eigen merk gaan tunen …tss
    waarom van die uni. uitlaatdempers…zie ze altijd schuin onder een crx hange maar toch nie bij een M5 ?haha

    Login om te reageren
  41. Svensson zegt

    9 februari 2009 om 17:57

    Waarom in vredesnaam een racer van de M5 maken? Kies dan wat lichters en kleiners om mee te beginnen, bijvoorbeeld een 3- of desnoods 1-serie. Dit maakt weinig sense.

    Login om te reageren
  42. victor zegt

    9 februari 2009 om 18:10

    van de makers van Need for speed!! Ligt het nou aan die spleetogen of hebben ze gewoon geen smaak?

    Login om te reageren
  43. M-lover zegt

    9 februari 2009 om 18:28

    die zien gewoon niet wat ze maken ;)

    Login om te reageren
  44. Erra zegt

    9 februari 2009 om 18:41

    Ik vind die blauwe lampen alleen wel vet. Voor de rest is ie leluk. Net gesmolten fzuu

    Login om te reageren
  45. Herke zegt

    9 februari 2009 om 19:16

    zonde zonde zonde!

    hoe vern**k je een m5 in 10 stappen :S

    Login om te reageren
  46. -Benz- zegt

    9 februari 2009 om 19:23

    Veel te overdreven.
    Zwakke wagen!

    Login om te reageren
  47. RenesisHP zegt

    9 februari 2009 om 19:23

    Volgens mij waren ze bang dat hij te weinig geluid zo produceren. :?

    Login om te reageren
  48. Heidekonijn zegt

    9 februari 2009 om 19:51

    Ze hebben hun doelgroep haarfijn uitgekozen.

    Login om te reageren
  49. Tombnolz zegt

    9 februari 2009 om 20:01

    Die blauwe lichten zijn prachtig.

    Login om te reageren
  50. The Master zegt

    9 februari 2009 om 20:15

    Wat een niveau hier weer zeg, dan te bedenken dat alleen de remmen onder deze M5 al duurder zijn dan de scooters die jullie rijden.

    Hier nog wat JDM tuning, maar nee, de uitlaten zijn te groot, ze glimmen te veel en een blauw randje kan echt niet zeker?

    Login om te reageren
  51. evilghost zegt

    9 februari 2009 om 20:36

    Sommigen begrijpen het ”subtiele” verschil ook niet tussen circuittunen en stylen.

    Als je die M5 hard over een circuit kan jagen hoef je er echt niet mooi uit te zien.

    Login om te reageren
  52. Windhoos zegt

    9 februari 2009 om 20:38

    @evilghost,

    Dat zei ik ook al, maar lezen kunnen velen hier blijkbaar ook al niet….

    Login om te reageren
  53. Tieuw zegt

    9 februari 2009 om 21:07

    “Daar is dus mijn radiografische Tjoening auto gebleven”

    Login om te reageren
  54. STJ zegt

    9 februari 2009 om 22:33

    Mensen begrijpen nog steeds niet de verschil tussen Japanse en Europese tuner. Japanners Tunen de auto’s voor echt gebruik en niet om alleen mooi te zijn op een show.

    Want wie heeft ooit een Time attack auto zonder spoiler gezien?

    Login om te reageren
  55. Dirk zegt

    10 februari 2009 om 09:32

    Dat is best gemakkelijk zo een barbecue achterop de wagen.

    Login om te reageren
  56. bozewolf zegt

    10 februari 2009 om 17:00

    lmao @ al die huilies “hoei hoei hoei, de jappen hebben *mijn* favoriete bmw verneukt, hoei hoei hoei”

    Zoek “circuit prepared” maar even op, koekenbakkers.

    Login om te reageren
  57. DennisVW zegt

    11 februari 2009 om 19:54

    ‘johnnie’ kom dr maar in! die vleugel beetje jammer

    Login om te reageren
  58. Windhoos zegt

    11 februari 2009 om 21:05

    Zal ik, zal ik, zal ik? Voor de 100.583ste keer (of iets in die richting), dit is een CIRCUIT geprepareerde M5, dus voor het circuit………..

    Login om te reageren
  59. Fernand zegt

    14 februari 2009 om 23:31

    doe mij maar orgineel die vind ik nog mooier dan dat lego bodykittuning

    Login om te reageren
  60. bmw135i zegt

    20 februari 2009 om 14:27

    wat moet er u nog veranderen:

    buitenkant: INTERIEUR! als je een koersauto maakt haal dan alles weg. Rolkooi ? kzie er nochttans geen.
    onderstel: proflex schokdempers en AP remmen of brembo remsysteem.
    achterkant: wees aub fatsoenlijk met de afwerking… uitlaten? erop geplekt “omdat het niet anders ging” ofzo?

    bij een koersauto moet je de body aanpassen naar gelang wat je er allemaal voor gebruikt.. en niet zomaar gaan snijden en proppen en komsoorten.

    djeezes..

    Typisch Jappen..

    Login om te reageren
  61. bob zegt

    1 maart 2009 om 17:25

    Dat zijn ook helemaal geen uitlaten,, dat zijn aardappel schieters ;)

    Login om te reageren
  62. akif7 zegt

    28 oktober 2009 om 23:41

    voor op de circuit is die m5 gewoon mooi maar op straat NO WAY !

    ///\/\ POWER !

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North