• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Video: Heffner Gallardo biturbo vs. Murcielago

Auteur: autoblogger, gepost 19 augustus 2007 om 20:57 – 73 Reacties

Lamborghini Gallardo biturbo heffner


Waarom een Murcielago kopen als je ook een 800pk Gallardo biturbo kunt rijden? Kost slechts 50.000 dollars (plus aanschaf Gallardo) en zelfs Lambo-testrijder Valentino Balboni geeft een positief oordeel over deze tuning. Wat wilt u nog meer? Een video?

Here it is, the running of the bulls (via autoblog.it):

Valentino in de Heffner Gallardo:

En nogmaals de video over de Gallardo twinturbo:

Ook interessant!

  • Video: Murcielago GT1 Driftworks is epische perfectie
  • Video: GTST voor gevorderden
  • Video: magistrale herstart Verstappen
  • Video: nachtmerrie van elke student

Nieuwste artikelen

  • Video: en daarom bezuinig je niet op banden en remmen
  • Deze optie heb je nog niet eerder gezien op een Porsche
  • Koop een Brabus SLS AMG op Marktplaats
  • Gespot – Deze Ferrari 512 TR is om te smullen
FacebookTweetPinLinkedIn

gallardo, heffner, Lamborghini, murcielago, tuning, valentino-balboni, Video

Vorig bericht: « Frans bedrijf ontwikkelt on-board brandstof analyse
Volgend bericht: Bavaria City Racing 2007 trekt 500.000 mensen »

Lees Interacties

Reacties

  1. appieflappie zegt

    19 augustus 2007 om 21:04

    800 pk….. En hoeveel weegt een gallardo?

    Login om te reageren
  2. P@ zegt

    19 augustus 2007 om 21:09

    Jammer dat t geen 10 second car is geworden ;)

    Login om te reageren
  3. Miguel zegt

    19 augustus 2007 om 21:11

    OMG!

    Login om te reageren
  4. toyotafreak zegt

    19 augustus 2007 om 21:12

    de Superleggera 1330 kilo

    Login om te reageren
  5. Sei zegt

    19 augustus 2007 om 21:13

    heel dik en lekker geluid

    Login om te reageren
  6. Rossi zegt

    19 augustus 2007 om 21:14

    waarom denk ik dat een Gallardo veel betrouwbaarder is?

    Login om te reageren
  7. vla zegt

    19 augustus 2007 om 21:14

    is een gallardo niet zowieso vlugger dan een murcie?
    ik echter, als amerikaan-hater, wacht in spanning af tot die viper klaar is

    Login om te reageren
  8. appieflappie zegt

    19 augustus 2007 om 21:16

    oke 1330 kilo 800 pk. De veyron heeft 1001 pk en weegt 2 ton. Zou die gallardo niet zomaar de 400 kunnen halen?

    Login om te reageren
  9. tibor zegt

    19 augustus 2007 om 21:16

    godalle jesus wat snel

    Login om te reageren
  10. CSL zegt

    19 augustus 2007 om 21:17

    1.8pk/kg. Dat is nog’s wat.

    Login om te reageren
    • thomazzz zegt

      24 augustus 2009 om 12:25

      @CSL:is het niet omgekeerd? 1.8kg/pk?

      Login om te reageren
  11. toyotafreak zegt

    19 augustus 2007 om 21:18

    appelflappie

    das wel de supperleggera die is lichter als deze

    Login om te reageren
  12. Mr. Reddingius zegt

    19 augustus 2007 om 21:23

    Nee, Topsnelheid staat relatief los van massa/gewichtverhouding. het is vooral de acceleratie die daar van profiteert.

    Login om te reageren
  13. nichos zegt

    19 augustus 2007 om 21:24

    denket niet nee. Voor topspeed heb je meer nodig dan alleen pk’s!

    Login om te reageren
  14. Alwood zegt

    19 augustus 2007 om 21:24

    zow, dat die balboni er lachend in kan zitten… is het toch wel een aardig karretje! alleen als die rare amerikanen nu gewoon eens wat bochtige wegen aan zouden leggen is die vermogens-drang mss wat minder.

    Login om te reageren
  15. appieflappie zegt

    19 augustus 2007 om 21:25

    Maar je hebt ook relatief meer pks nodig om een groot gewicht op gang te krijgen. Als je een laag gewicht hebt heb je minder pks nodig om met dezelfde snelheid te accelereren.

    Login om te reageren
  16. Klassiekerrally zegt

    19 augustus 2007 om 21:30

    Op een gegeven moment gaat de luchtweerstand een steeds grotere rol spelen.
    Dan wordt ’t gewicht van ondergeschikt belang.

    Login om te reageren
  17. pipil zegt

    19 augustus 2007 om 21:30

    betrouwbaarheid? who cares

    Login om te reageren
  18. realist zegt

    19 augustus 2007 om 21:32

    je kunt gij ook 400 halen jongen met je fiets bergaf zit wel wat verschil op wat betreft beleving en betrouwbaarheid aan 400

    Login om te reageren
  19. w0o0dy zegt

    19 augustus 2007 om 21:32

    @appieflappie: acceleratie en topsnelheid zijn twee verschillende zaken. Bij de ene discipline helpt een laag gewicht, maar voor topsnelheid is vooral het vermogen van de auto, de versnellingsbakverhouding/eindoverbrenging en de luchtweerstand van belang….. deze Gallardo kan misschien wel 400 halen, maar is dan minder snel tijdens het optrekken.

    De tijd over de 400m is niet echt schokkend snel voor 800pk. Dat zal vooral liggen aan het lage vermogen onderin de toeren…. je moet vanwege de koppeling en vanwege de 4wd redelijk rustig van start en dan kan het gas er pas op en dan moeten de turbo’s nog op gang komen…. vanaf 100km/u denk ik dat er weinig auto’s meekomen met deze Gallardo….

    Nog ff dit: what the hell was the man thinking? Green? Green interior? Geez, some people!!!!

    Login om te reageren
  20. Herry zegt

    19 augustus 2007 om 21:32

    400 halen heeft niet alleen met pk’s te maken. de versnellingsbak en het max toerental spelen evenzeer mee. Puur theoretisch gezien zal hij misschien wel de 400 halen. Aerodynamica en het gedrag bij die snelheid zijn volgens mij minder voordelig. Het lijkt misschien wel 80 meer dan zijn top (in normale versie), maar natuurkundig gezien zijn er nog enkele kwadraatjes nodig. Genoeg gezever.

    Ziet er fantastisch uit. Ik vind het één van de mooiste (super) sportwagens. Turbootjes zijn altijd leuk.

    Login om te reageren
  21. Herry zegt

    19 augustus 2007 om 21:34

    Ok volgende keer vlugger typen.

    Login om te reageren
  22. AbarthMkII zegt

    19 augustus 2007 om 21:42

    @Appieflappie, zo makkelijk gaat dat niet he ;) Ligt natuurlijk ook aan de overbrengingen, luchtweerstand/stroom etc.

    Login om te reageren
  23. AbarthMkII zegt

    19 augustus 2007 om 21:44

    Was een beetje traag met reageren zie ik ;)

    Login om te reageren
  24. Robin zegt

    19 augustus 2007 om 22:09

    Mjah, ik vind het mooi… toch liever een origineel. Ik geloof niet dat dit lang blijft functioneren.

    Login om te reageren
  25. Phycenz zegt

    19 augustus 2007 om 22:18

    Topsnelheid heeft meer te maken met luchtwrijving, en daarmee aerodynamica. 0-100 heeft meer te maken met rolwrijving, en daarmee gewicht.

    Login om te reageren
  26. iFi® zegt

    19 augustus 2007 om 22:25

    Jezus christus wat een snelheid.
    Ik vind het leuk als ze racen en de murcie gaat voorop maar dan komt de Gallardo…..VROEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMM en laat de murcie uitlaatgassen snuiven.

    Login om te reageren
  27. jimmy zegt

    19 augustus 2007 om 22:59

    En na 20.000km is de auto afgeschreven??Lijkt me niet echt gezond zo’n blok in de Lambo..Uiteraard wel knetter vet om je “grote broer” er dik uit te trekken.

    Login om te reageren
  28. vØlvØ frǽk  zegt

    19 augustus 2007 om 23:04

    wat een geluid! heerlijk, en de galardo ziet er ook nog eens beter uit als de oude Murcielago (de LP640 is uiteraard de mooiste!!! :-D )

    Login om te reageren
  29. Rvh zegt

    19 augustus 2007 om 23:23

    waarom geen specs? wel een vet ding

    Login om te reageren
  30. Wouter zegt

    19 augustus 2007 om 23:35

    Wat leuk, had hier al eens eerder over gehoord ! En die beste meneer Valentino Balboni ben ik op vakantie nog tegengekomen bij de Lamborghini fabriek, heb er nog een fototje van ;)!

    Login om te reageren
  31. VeyronLover zegt

    19 augustus 2007 om 23:37

    erg vet gedaan, ze kregen een testpiloot van lambo aan het lachen… hij vindt hem beter dan het standaard model! dat wil al veel zeggen!

    mooi gedaan heffner!

    Login om te reageren
  32. mister knallie zegt

    19 augustus 2007 om 23:54

    Hej jongens ik vind het echt gaaf maar als ze nou gewoon een biturbo op die Murcielago bouwen zou het dan niet nog leuker worden of zelfs 4 turbo’s kan hebben ze ook bij de bugatti eb110ss wat zal er dan wel niet gebeuren .
    volgens mij heb je dan echt iets wat de veyron aan kan .

    Login om te reageren
  33. marruk zegt

    20 augustus 2007 om 00:22

    CSL hoe kom jij aan 1.8pk/kg? :S
    Als een SuperLeggera 1330 weegt,
    en een normale Gallardo zwaarder,
    dan zal een Gallardo, laten we zeggen,
    1450kg wegen..
    800pk erin; ik weet niet hoe jij aan 1,8 komt?
    800 : 1450 = 0,55 pk per kilo…
    Da’s toch wel even een verschil ;)

    OT: zeeeeer bruut geluid :|

    Login om te reageren
  34. vincegail zegt

    20 augustus 2007 om 01:11

    Hij zal het waarschijnlijk wel andersom bedoelen: 1,8 kg per pk. Blijft een indrukwekkende score, als je bedenkt dat de Veyron 2 kg per pk (ongeveer) heeft mee te “sleuren”.

    Login om te reageren
  35. tekkie zegt

    20 augustus 2007 om 01:53

    met 130 pk in m’n 1500 kilo zware mondeo lukt het ook wel:P

    Login om te reageren
  36. PieterA zegt

    20 augustus 2007 om 05:42

    Ik vind er niets of weinig, liever toch atmosferisch gebrul dan dit. En Valentino kon toch moeilijk beweren dat het troep was hé. Zowat elke tuner kan trouwens 800 pk uit dat blok persen met 2 turbo’s.

    Ook benieuwd naar de betrouwbaarheid van het ding.

    @volvo freak, de LP640 is in vergelijking met de originele maar een pooierfiguur vind ik.

    Login om te reageren
  37. GOD zegt

    20 augustus 2007 om 07:23

    voor turbocharged Lamborghini’s ga ik voor Gembella die doen dat 10x beter als die amerikanen.
    enigste wat ze gedaan hebben zijn 2 turbo’s erop geschroeft dat kan ik ook nog wel, maar er komt veel meer bij kijken en dat hebben die gasten bij Heffner links laten liggen, dat verklaart ook die slappe 0-400 tijd

    Login om te reageren
  38. nichos zegt

    20 augustus 2007 om 08:00

    ik vind dat ze met die turbo’s de bal flink verkeerd slaan.
    Dat ze dat doen op een murcie, akkoord.
    Deze kan daar dan van profiteren onder de vorm van een hogere topspeed en betere hernemingen.
    Dingen die bij de gallardo mijns inziens van minder belang zijn.
    Een gallardo koop je voor de acceleratie en het bochtengedrag en daar ben je met deze upgrade’s volgens mij niet echt veel mee geholpen..
    Zo’n variabele turbo a la 911 turbo was een betere optie geweest denk ik.

    Login om te reageren
  39. mattie zegt

    20 augustus 2007 om 10:14

    slechte tuning, je kunt zo’n lambo beter origineel laten.

    ‘off topic’
    Misschien moet er maar eens een technisch topic komen. Dan hoeven de discussies over luchtweerstand vermogen gewicht en topsnelheid ook niet meer gevoerd te worden. Er komt dan namelijk veel onzin en kromme uitleg voorbij en dan is het voor de meeste van ons niet meer duidelijk wat nou de waarheid is.

    Login om te reageren
  40. michiel zegt

    20 augustus 2007 om 11:39

    het maximum koppel speelt ook een grote rol maar dat weten we hier uiteraard niet… heeft er iemand een vermoeden hoeveel dat zou kunnen zijn?

    Login om te reageren
  41. Kevler zegt

    20 augustus 2007 om 11:46

    dus nu jij weer:P

    Login om te reageren
  42. zapp zegt

    20 augustus 2007 om 11:47

    @W0o0dy, volgens mij is het een gallardo se, als je die auto in het groen (of een andere kleur) kocht, had je geloof ik geen keuze in welke samenstelling je het interieur kreeg.

    Login om te reageren
  43. michiel zegt

    20 augustus 2007 om 11:57

    dit is even off topic maar uitleg graag….
    wij hebben een cls 320cdi (510Nm) (224pk)
    die heeft ongeveer even veel koppel dan een m5 (520Nm) (507pk)

    Login om te reageren
  44. Derk zegt

    20 augustus 2007 om 12:51

    koenigsegg CCR

    850 pk met europese benzine

    1180 kilo

    das pas ziek, maar wel uber relaxt offcourse!!:D

    Login om te reageren
  45. mattie zegt

    20 augustus 2007 om 12:53

    @ michiel
    koppel is trekkracht. koppel bepaalt de mate van acceleratie.
    vermogen is de hoeveelheid energie die wordt opgewekt. vermogen bepaalt de topsnelheid.

    Login om te reageren
  46. mattie zegt

    20 augustus 2007 om 12:57

    @Derk koenigsegg ccrx

    1018 pk

    met 1180 kilo

    das pas echt ziek en nog CO2 neutraal ook.

    400+ km/h
    0-100 = 3,2 sec
    kwartmijl = circa 9,5 sec

    Login om te reageren
  47. cl600 zegt

    20 augustus 2007 om 13:16

    @ mattie : heb je dat zelf verzonnen ? je eerste reactie, die van 12:53 ? dat over koppel kan ik het nog wel enigzins mee eens zijn…mits je een caravan ga trekken. maar vermogen bepaalD de topsnelheid ? nee die koek gaat niet op

    Login om te reageren
  48. Derk zegt

    20 augustus 2007 om 13:21

    @mattie

    ja da wist ik maar daar is er maar eentje van en nog gecrasht ook xD

    Login om te reageren
  49. Statler&Waldorf zegt

    20 augustus 2007 om 13:58

    Daar kan Hugh maar 1 playmate per keer in vervoeren. Moet de rest met de bus ofzo?

    Login om te reageren
  50. mattie zegt

    20 augustus 2007 om 14:22

    off topic

    @cl600
    je stukkie op autojunk is ook allemaal mooi gelul he. of hij heeft wel erg bijzonder koppel verloop
    680pk@7000rpm
    1150nm@3500rpm
    gewoonlijk zit je dan bij 7000rpm al wel aan de duizend pk.
    “met de sport stand aan draai ik 2000 toeren, op comfort is het pak em beet 1000. heb ik zelf voor gekozen want heb dan maar 1.500 toeren nodig voor me max koppel” Dit slaat echt nergens op, ben je alleen maar je koppeling onnodig aan het weg fikken.

    @Derk
    alle ccx’en kunnen omgebouwd worden. en die auto bij top gear was niet total loss, dus rijdt waarschijnlijk al lang weer.

    Login om te reageren
  51. RScosworth zegt

    20 augustus 2007 om 14:49

    Allemaal leuk en aardig die 800pk maar ik denk dat de hoogste prioriteit bij de gallardo nog steeds is om een non-audi stuur te ontwikkelen en van die Golf IV ventilatieroostertjes af te komen die links en rechts in het dash zitten. Dan zou deze bolide eerder mijn aandacht trekken dan met het enorme vermogen dat hij nu aan boord heeft. Wel een lekker geluidje by the way.

    Login om te reageren
  52. db zegt

    20 augustus 2007 om 15:04

    in dat eerste filmpje , was dat geen gallardo SE?

    Login om te reageren
  53. nichos zegt

    20 augustus 2007 om 15:08

    @cl600: bepaalDDDDDD? bepaalt, zoals mattie het schrijft.
    En op het punt van vermogen en koppel heeft mattie gelijk (bij benadering, zo simpel is het ook niet echt uit te leggen).
    Die cls zijn hernemingen, dus de tussenacceleratie waar het vermogen onderin de toeren gehaald moet worden, zullen dus in de buurt liggen van de M5. Bij voorbeeld.

    Login om te reageren
  54. Heyhuub zegt

    20 augustus 2007 om 17:12

    Koppel is de kracht die de motor opwekt, het vermogen komt voort uit hoe snel die kracht (het koppel) wordt rond gedraaid.

    De top snelheid en acceleratie hangen dus voor het grootste deel af van het vermogen.

    Als de 320 CDI en de M5 bijvoorbeeld allebij van start gaan bij de 3000rpm zullen ze waarschijnlijk allebij gelijk opgaan, omdat ze op dat toeren gebied waarschijnlijk net zoveel vermogen hebben.

    Maar omdat de 320 CDI zijn top vermogen heeft op +- de 3500RPM moet hij dan opschakelen. De M5 brengt hierintegen het zelfde koppel door naar de 8000rpm waardoor het vermogen veel groter zal zijn en dus de acceleratie dus ook.

    Login om te reageren
  55. cl600 zegt

    20 augustus 2007 om 19:04

    @ mattie : slaat dat nergens op ? fijn dat je dat aan me verteld, morgen meteen aan me monteurs vertellen, die zullen het meteen helemaal fixen, thx mattie :D weet niet wat ik zonder je had gemoeten :D als je ff het gesprek leest tussen nickAMG en mij, zal je een stuk wijzer worden. vooral ivm het stuk over de pk’s en koppel, hoe wat en waarom.

    @ nichos : http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek
    tik maar in, en slik je trots maar door. mensen mensen wat zijn we vandaag weer eigenwijs tegen de ster-op-de-motorkap rijder ;)

    Login om te reageren
  56. FabianVTR16V zegt

    20 augustus 2007 om 21:03

    Ik zie dat ze spreken over rwhp (rear wheel horse power)
    betekent dit dat de 4-wiel aandrijving van de gallardo is komen te vervallen ??

    Heerlijk geluid trouwens !!

    Login om te reageren
  57. nichos zegt

    20 augustus 2007 om 21:26

    @cl600, en wat zou ik dan moeten opzoeken?
    Moest je het nog niet doorhebben, Heyhuub zegt hetzelfde als mij. Maar dan iets duidelijker.
    Maar om je terwille te zijn, heb ik koppel eens opgezocht in jouw favoriete woordenboek op jouw favoriete site.
    Nu, wat denk je dat het meeste koppel vereist? Iets in beweging brengen (acceleratie) of iets sneller doen gaan?
    Haal je cursus fysica (moest je ooit het geluk gehad hebben dit vak te volgen) er eens bij en zoek vermogen eens op ;-)

    Voel je niet zo aangevallen gewoon omdat je nickname een Mercedes-product is. Dit doet totaal niets terzake aan het onderwerp van deze discussie!

    Oh, nu ik je post even opnieuw leest vermoed ik dat je mij verdenkt van het maken van een dt-fout..
    Flinke jongen, lees nu maar eens je spellingsregels opnieuw.

    Login om te reageren
  58. nichos zegt

    20 augustus 2007 om 21:27

    En als je het nog altijd niet doorhebt: vermogen bepaalT de topsnelheid, topsnelheid wordt bepaalD door het vermogen.

    Login om te reageren
  59. nichos zegt

    20 augustus 2007 om 21:28

    leest–>lees :)

    Login om te reageren
  60. RA999 zegt

    20 augustus 2007 om 21:39

    @cl600, nichos en consorten
    hier staat het hele koppel- vs. vermogenverhaal uitgelegd, zijn er ook geen misverstanden meer…
    http://www.autoblog.nl/archive/2007/02/16/koppel-of-vermogen-wat-is-beter

    Login om te reageren
  61. Dr. Speed zegt

    20 augustus 2007 om 21:53

    I LOVE THE SOUND OF TURBO’S IN THE MORNING

    Login om te reageren
  62. nichos zegt

    20 augustus 2007 om 21:57

    euhm, RA999, nu stel ik mij toch de vraag waar de fout zat/zit bij mn redeneringen?
    Aangezien je me in één adem noemt met cl600..

    Login om te reageren
  63. CSL zegt

    21 augustus 2007 om 00:22

    @marruk
    klopt, zo heb ik het ook berekent. Alleen jou berekening klopt natuurlijk niet
    laten we zeggen 1450kg incl de turbo’s en intercooler etc..
    dan is het altijd nog 1450/800pk = 1.8kg voor 1pk oftewel 551pk per ton. En dat is beter dan de Bugatie Veyron= 491/ton

    Met een goeie turbokit is 60% vermogen makkelijk haalbaar.
    Ik zit zelf al een lange tijd te twijfelen of ik de “HorsepowerFreaks HPF 750 Turbo Kit” vanuit Amerika laat komen. Die bij 11psi 750PK (600rwhp) en bij 13.5psi 800PK(670rwhp) levert. Dit samen met nog geen 1300kg doet wonderen.
    http://www.horsepowerfreaks.com/videos/m3turbokit/HPFM3-667rwhpUncorrected.gif

    Login om te reageren
  64. G zegt

    21 augustus 2007 om 10:58

    I like…

    Login om te reageren
  65. cl600 zegt

    21 augustus 2007 om 13:42

    @ nichos : kunnen we het wel een vriendelijke discussie houden ? allereerst van dale vind niks over bepaalT, dat woord bestaat simpelweg niet in officieel nederlands, ik denk dat je heel goed wist dat ik dat bedoelde, maargoed dat terzijde ff. ik ben ook maar mens maat ;) natuurlijk staan ook mijn post’s vol met spelfouten. ik word der ook wel eens op verwezen, en doe dat zelf ook bij andere ( waaronder dus mattie ). dat zijn in mijn ogen geen schoppen onder de tafel ofzo, dat is elkaar een beetje wijzen op elkaars fouten…leer je tenminste nog eens wat. okii ? :)

    ten 2de, over de topic op deze site van wat beter is, koppel of vermogen ? al met al is koppel wat je echt aan je wielen zet. en zijn pk’s meer een begrip, een meetlat. bijvoorbeeld, de golf 5 GTI levert volgens VW 200pk. der is al vaker naar boven gekomen uit tests dat die onderschat is. ( ik verwijs hiermee dus naar de meetlat ).

    Login om te reageren
  66. Rick dos zegt

    21 augustus 2007 om 14:32

    *Wilde me er nog ZO niet mee bemoeien maar uh….*

    “allereerst van dale vind niks over bepaalT, dat woord bestaat simpelweg niet in officieel nederlands”

    Pssst CL600 en als je nou eens het woord “bepalen” opzoekt in de van Dale? Dan zal je zien dat het een werkwoord is….

    En je kent de regels nog voor werkwoorden betrekking hebbend op ik/jij/hij, zij of het?

    Dit alles verwijzend naar je eigen motto van:

    “dat zijn in mijn ogen geen schoppen onder de tafel ofzo, dat is elkaar een beetje wijzen op elkaars fouten…leer je tenminste nog eens wat. okii ?”

    Login om te reageren
  67. cl600 zegt

    21 augustus 2007 om 14:50

    zozo rick dos wat gooi je nou op me bordje ;) maargoed, daar gaan we : bepalen zoals je zegt, zet het in verleden tijd : wij bepaalden puntje puntje puntje,
    be·pa·lend (bn.)
    1 beslissend

    Login om te reageren
  68. Rick Dos zegt

    21 augustus 2007 om 16:06

    @cl600

    Nu begin je er echt een janboeltje van te maken.

    Laten we even teruggaan waarmee het allemaal begon.

    “koppel bepaalt de mate van acceleratie.”

    Deze zin staat niet in de verleden tijd.

    Vervang nu het woordje “koppel” eens met “het”.

    Ik bepaal
    Jij bepaalt
    Hij,zij of het bepaalT

    En ik neem aan dat je begrijpt dat bepalend en beslissend niets hier mee van doen heeft?

    Login om te reageren
  69. cl600 zegt

    21 augustus 2007 om 16:53

    ok kerel jij wint ( meen ik ). 99 van de 100 keer kan je het in de verleden tijd zetten dan kom je der wel achter ;) maarruh, tja moet dus idd op me woorden terug komen. en eerlijk is eerlijk, dit is dus die ene keer dan ;) zijn idd 2 aparte woorden als het ware

    Login om te reageren
  70. nichos zegt

    21 augustus 2007 om 17:21

    @cl600, dat van je trots inslikken leek mij wel een trap onder tafel, maar ik ben blij dat je je fout hebt ingezien.

    Back on topic nu!

    Login om te reageren
  71. cl600 zegt

    21 augustus 2007 om 19:03

    ja ok beetje sarcasme ben ik niet vies van ;) maar idd, back to topic :)

    Login om te reageren
  72. Matsinator zegt

    24 augustus 2007 om 20:52

    die viper op het laatst die een wheelie maakt :P

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North