Na wat berichten van het zoveelste gerucht over een snellere Veyron is hij er nu opeens! De Bugatti Veyron Super Sport met dik 1.200 pk, een top van 434 km/u en een toepasselijk winnaars-kleurtje.
Het is een extreme afwijking van het tot nu toe gevoerde beleid bij Bugatti. Speciale modellen waren er genoeg, maar verder dan nieuwe koplampen en een open dak voor de Grand Sport kwamen ze niet. In de tussentijd stonden er een aantal fabrikanten en tuners op die dachten dat het sneller kon, nu laat Bugatti ze opnieuw vér achter zich.
Zeer opvallend en best wel sexy zijn de nieuwe luchtinlaten op het dak. De motor heeft een flinke overkapping gekregen (aerodynamica?). Er zitten flink wat extra luchtgaten en spoilers her en der verborgen en de uitlaat is anders. Het vermogen is naar de beloofde 1.200 pk opgekrikt.
De sprint naar 100km/u blijft hangen op 2,5 seconden. De 300 wordt nu bereikt in 15 seconden. Er is 50 kg gewicht bespaard. De laatste 30 (van de 300) Bugatti Veyron’s zullen als Super Sport gebouwd worden. (bron: bild.de, via autogespot)
50 kilo gewichtsbesparing, lol.
op een auto van 2 ton.
fantastische marketing.
charlatans bak
@bozewolf: deze auto gaat nog harder als je van te voren flink naar de wc gaat.
@bozewolf: idd das een beetje zinloos.
Wauw, meer woorden heb ik er niet voor. 1200pk!
300 kmh in 15 seconden?!?! en 434 km per uur top snelheid?!?! dit is echt belachelijk snel!
durf het bijna niet te vragen maarrruh, de prijs?
heftig ding:D
wooooooooow, zieke auto man :O
prijs: 2000000$?
Hoe veel lelijker kan je de Bugatti nog maken ?
@SHFT: idd! Wat een verschrikkelijke hoerensloep is dit! Als het van een of andere schrale tunert was had het misschien nog gekunt, maar als officieel fabrieksproduct is dit gewoon wanstaltig. De sjieke uitstraling van Bugatti is compleet verdwenen. Ettore Bugatti draait zich om in zijn graf!
Nu ik er aan denk zou het zo’n RRR custom kunnen zijn, van de Sjeik van Ajman.
kwijl..
Is die wagen nu nog niet uitverkocht. Blijkbaar toch geen groot succes die Veyron.
Bruut!
VERSCHRIKKELIJK!
Wow het is ze gelukt ze hebben hem nog lelijker gekregen.
Gefeliciteerd Bugatti.
Lelijke kleur, maar WOW! En dan 434km/u? 1200pk? 15 seconden naar de 300? Dit is echt absurd! Vind de uitlaat achter wel erg gaaf! Kan niet wachten tot ik het geluid hoor…
Holy f*ck!!!!
Wat een gaaf apparaat. Kan het nog extremer? Nee.
@BmwMPower: it’s only a matter of time…
maar nu moet het nog eigenlijk bewezen worden dat ie 434 kp/u doet, die mossler land shark had ook een theoretische topsnelheid van 600 kp/u
Dus tis eigenlijk weer aan topgear, prove it to us :D
@tobiman: Dat je nog twijfelt haha, denk je nou echt dat als ze de 407 kunnen bereiken de 434 nie bereiken?
Ben benieuwd of topgear het uit zal proberen, koning van de weg de Bugatti Veyron Supersport i love it
@tobiman: Die Land Shark was volgens mij één grote hoax.Verder nog iets van gehoord?
@tobiman:
Waarom zou VAG over de topsnelheid liegen? Die hebben te veel te verliezen. Bovendien had de vorige versie ook een hogere topsnelheid en vermogen (1050+) dan ze uit de fabriek opgeven.
Dat is ook niet zo gek, immers als er een pk minder in zit gaan mensen huiliehuilie doen, maar als er 50 teveel uit komen hoor je er niemand over.
ben absoluut geen veyron fan. Met al dat overdreven veel vermogen altijd… (wat ben ja daar nu in godsnaam mee?)
Maar toch, dit is wel nogal heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel straf!
o-300 in 15 seconden? das handig voor een snel stoplichtsprintje.
wtf… die wagen is sneller naar 300 als veel wagens tot 100 geraken oO Knalkar als je het mij vraagt! Doe mij er maar 1 maar dan wel in een ander kleurtje :p
Yikes wat een kleurstelling.
Ze hebben de 434kmph gehaald:
“After ten minutes, it goes in the opposite direction away from the front, then the record statutes. I wonder if I had a similar experience before. No, nothing like it. First, I have never stood next to a jet fighter taking off, raises a second plane from already at 270 mph. After the ride is the result: From south to north of the Bugatti went 427.933 km / h, from north to south, 434.211 km / h. In the “Guinness Book of World Records’ he is the future of the intersection of 431.072 km / h.””
@Suprageex: Gebrekkig Engels zonder bron is nauwelijks bewijs, he.
Wat een spaghetti Engels, zeg. “He is the future of the intersection”, NEGER WAT?!
Ik ben ook de toekomst van de kruising. lol
Productiemodel wordt begrensd bij 415km/h
-edit: nutteloze bijdrage-
nouw das dan mooi :)
dan hebben ze wel makkelijk het record terug gewonnen :P
Hij is nu nog geiller, de uitlaat, bumpers, lampen (led), heel mooi. Het is gewoon strak =D
Blijft een onooglijk apparaat, al helemaal in deze kleuren.
Beetje raar dat ze eerst zeiden dat de motor onbedekt moest blijven anders was er niet genoeg luchttoe/afvoer, en nu is ie meer dan de helft overdekt…
Totaal overbodig… wat een nutteloos en lelijk ding.
Zou het echt zijn, wil wel beelden zien of dat TG er weer mee gaat rijden.
@SimonMc
http://www.youtube.com/watch?v=mHenim1n5IE
de koning, der koningen, is het eerst wat in me gedachten schoot!
Bij het zien van die Naca-ducts op het dak zie je dat ze nu echt de design elementen overboord hebben moeten gooien in ruil voor die laatste kilometers.
Waarom zijn er zoveel vag-haters op deze site?
Ontopic: Heel ruig! Doe maar een Blauw-gele voor de deur.
niet normaal! te gek!
Attestje van World Records voor de nieuwe titel van Snelste Productiewagen ter wereld;
@Suprageex: die foto kan net zo goed van een banketbakkersgilde meeting komen. Award voor beste bolletjes naar dhr. Slager.
@bozewolf: waarom geloof jij een officieel persbericht van Bugatti niet? Wat voor nut zou het hebben om daarover te liegen? Ze schieten er weinig mee op om keihard uitgelachen te worden…
Bel anders even met de mensen van het Guinness Book of Records…
@robbie:
geen enkele moeite met officieel persbericht, maar als een of andere koekwaus een paragraaf door google translate haalt en dat als waarheid brengt zonder bron, ja dan krab ik me achter de oortjes ja.
lmao @ al die sneue hazen die 3 uur later nog zo nodig even “over mij heen moeten gaan”
krijg de vinkentering ofzo. paupers.
0-300 in 15 seconden? Ik wist niet dat zoiets mogelijk is. Ongelooflijk.
mmmmmmmmmm….Bugatti draagt een warm hart voor oranje!
PS Bugatti heeft de topsnelheid van de Supersport elektronisch gelimiteerd op 415 km/u. Als je zo’n hoerensloep koopt zal je zelf dus nooit harder kunnen rijden dan 415 km/u.
Overigens zullen de eerste 5 exemplaren geleverd worden in dezelfde zwart/oranje kleurstelling als de recordauto.
@Bozewolf.
Klik ff op de Bild link, wil je?
en de foto: http://www.flickr.com/photos/phunkshon/sets/72157624418146826/
:rolleyes:
@Suprageex: Jij geloof Bild? Arme sloeber.
Het Engels wat JIJ postte was dramatisch en kan geen enkele “doorbrowse” poster voor serieus aannemen.
Van die foto kun je niks afleiden en die staat gewoon op flickr.
Hup terug naar schoo, jij, en ga wat aan je bronvermelding doen.
:rolleyes:
knap staaltje vakmanschap ..
zal een aardig gevecht tegen de natuur-wetten zijn ..
die ouwe Bugatti had trots geweest ..
btw .. over kleurtje zeuren is zoooooo nichterig ..
Bozewolf.
Google translate
Ooit van gehoord?
*bij deze hou ik me afzijdig van elk commentaar betreffende jouw antwoorden*
@Suprageex: Google translate, HET vertaalmiddel voor onopgeleide paupers wereldwijd.
@bozewolf: je doet je naam wel eer aan met deze onvolwassen manier van ruzie zoeken. Maar goed OT: bruut ding, maar had hem liever in Gulf kleuren gezien ;). Hoe snel rijdt dat ding zijn tank leeg? En eigenlijk om heel eerlijk te zijn: who cares over de topsnelheid, 99% van de eigenaren haalt die toch niet…
Wow.. Dit is inderdaad iets voor het volgende seizoen van Top Gear!
Maar als ik er eentje zou kopen (hypothetischer kan niet) dan zou ik hem toch een andere kleur geven. Mat zwart zal hem beter staan dan deze RS kleuren.
@Duidelijk: Duidelijk!
@Flatfour: Had het idd al gezien. Eerst stappen van 100 pk, en van 1000 naar 1200 opeens 200 pk.
Maar wil niet zeggen dat het een hoax is..
Ik zie het al, je hebt een paragraaf uit het bild artikel door google translate gehaald ofzo.
Heel pro. Leer Duits, man.
zozo zonder twijfel de snelste Volkswagen ooit! knap hoor van VW
Wat een aanfluiting. Het ding ziet er uit alsof de eerste beste arabier hem te pakken heeft gehad, én ze limiteren de topsnelheid op 415, terwijl hij 434 kan. Tuurlijk…
Bozewolf
Aegroto, dum anima est, spes esse dicitur
dus, kduim voor je
er is altijd wel een jankerd die over iemand zijn post moet zeiken… ga biggetjes plagen bozewolf ;)
@Suprageex:
Bla bla bla, si tacuisses philosophus mansisses…
@RA999: tuurlijk man, filosoof..
Gruwelijke shit! Eén van de auto’s die absoluut geen upgrade nodig had heeft ‘m toch gekregen.
toch nog een beetje een nederlandse gedachte bij het zien van dit model. normaal is het oranje boven, maar hier is het oranje onder en blank carbon boven. ik vergeef het ze. maar wat een statement leverd de VAG hier weer af. ongelofelijk. 15seconden van 0-300km/h.!nog eens bijna 5 seconden sneller dan de toch al niet slome veyron. wie gaat dit verbeteren?????
Welkom in nederland
ik wens u nog een prettig verblijf
Ziet er een beetje uit als een mislukt Mansory-product.
Wat een gezeur over de gelimiteerde topsnelheid; “slechts” 415km/u … alsof je frequent 400+ rijdt * kuch * kuch * !
En héél lelijk..
Technisch is de Bugatti Veyron 16.4 een super sportwagen maar de vormgeving bleef er wat bij achter. Nu lijkt het wel of de hoe meer hyper de Bugatti Veyron wordt de vormgeving rechtevenredig lelijker wordt. @robbie heeft gelijk het ziet er echt uit of een of andere obscure tuner met wat plakband, plamuur en z’n ik-kan-heus-wel-zelf-sinaasappelhuidvrij-schilderen-pakket is losgeweest.
Met dit soort werk komt deze Bugatti wel heel dicht bij een prive-getunde Volkswagen Golf te staan.
met 400 km/h zit je wel in 3 uurtjes aan de cote d’azur!
Volgens Michelin zijn de banden ontworpen om een snelheid van 450km/u behouden gedurende 5 minuten. Leuk hoor, alleen jammer dat de brandstoftank niet groot genoeg is.
Overigens vind ik deze Bugatti Veyron SuperSport echt super lelijk. Nu de airintakes op het dak ontbreekt lijkt de auto een nog ergere bolvorm te hebben.
Maar de SuperSport heeft wel de mooiste velgen (zolang het chroom is) die ik tot nu toe heb gezien onder een Bugatti Veyron. Ook hier is het weer jammer dat Bugatti voor knaloranje exemplaren kiest. Gadverdamme…
@Benjamin: nee, want op die snelheid is je tank binnen 10 minuten leeg…
wat een wanstaltig apparaat, bah.
Zoek de verschillen:
)
… Overigens had de mdf/plamuur-tuner eerder gezegd over deze kleurencombinatie: ‘Zwart/oranje. Hele mooie combi, maar al te vaak gezien!’ Nog meer foto’s van deze golf: http://www.cobrasoft.nl/mycars/golf1/index.htm
Wat hebben we hier: lelijke aerodynamica, meer performance en oranje als opleukkleur…. laat me raden: ze kwamen er zelf niet uit dus hebben ze Edo gevraagd?
Zeer nice, maar uitlaat is afgekeken van de estoque!
Verder zieke prestaties. :p
Greetz uit Vlaanderen.
@lambo4all
naar vragen is niet kunnen betalen xD
OT : ziek snelle bolide :o alleen jammer van de kleur :s liever pur sang :D :D :D
Helaas is de naam Bugatti wederom naar beneden gehaald door… Audi VW Seat Skoda Bentley Porsche??? Nja who ever did this!..
Verschrikkelijke emotieloze onzin dit!
De laatste Bugatti blijft voor mij de EB110 dit is onzinnige marketing van VW die gelukkig niet werken gaat… ergens erg tevreden dat het grootste gedeelte van de auto fanaten hier niet the “feeling” bij krijgt zoals het is bij een volbloed Sportscar… _> Ferrari!!
@Danny:
idd joh .. want bij Ferrari doen ze niet aan marketing ..
en zijn de winsten per unit veeeeeel lager ..
je had het over “feeling” ..
met dank aan en van de Ferrari marketeers ..
Leuk! Dan wordt het ook weer tijd voor een nieuwe versie van de SSC Ultimate Aero: die doet nu een top van 430km/u met zijn 1287pk… Meer pk’s dan de Veyron maar trager….
De kleuren van dit exemplaar vind ik echt niets, maar qua algemeen design vind ik de Supersport wel mooier dan het normale model. Ik zou wel eens willen zien hoe hij eruit ziet in een combo van helder carbon fibre en matzwart!
Mjummie! Ik vind hem goed! Alleen die kleurstelling is niks.
Dat gapende gat achterin vind ik maar niks, voor de rest ff de kleur veranderen en klaar; de ultieme kar!
-edit: nutteloze bijdrage-
Lol, dit is toch op zijn minst gezegd tegenvallend te noemen :S
Het enige dat er nog een beetje fatsoenlijk uit ziet is de uitlaat. Laat maar komen die vergelijking met de Ultimate Aero TT :P
@ Danny
Bugatti naar beneden gehaald? Ik denk dat jij je eens moet verdiepen in het verleden van Bugatti en waar Bugatti voor stond. Zowel als persoon alsmede als autofabrikant.
VW zet Bugatti door zoals Ettore het altijd heeft gezien en gedaan.
Ik heb het al vaker gezegd en ik zeg het nog een keer VW doet het precies goed wat Bentley en Bugatti en hun rijke verleden betreft.
Nou, de ontwerpers mogen bij mij een gratis oogtest laten doen want dit hadden ze toch wel mooier kunnen doen.
tja en hoe snel is de tank leeg en staan de banden in brand??? :p
@johanbelgium:
Minuut of 20.
Hele dikke specs maar heb liever een Pagani. Vooruit dan, ik wil hem wel hebben. niemand ziet toch hoe de auto er uit ziet als je met 400+ voorbij komt knallen.
Ook al is de Supersport sneller, dan kies ik toch liever de Grandsport versie boven deze.
L.E.L.I.J.K.
Oeiiiiiiii, te lekker en über geil. :)
Heel erg ziek, maar nog steeds niet spannend.
Update: Gallery met high-res pica’s: http://www.autoblog.nl/image-gallery?file=Bugatti/Veyron_SuperSport
Hoe toepasselijk de kleur ook is in deze tijd, zal hij toch echt weg moeten.
Gadverdamme!
Maar wel een toffe bak :)
geweldig dit!!! De Veyron werd er vanbinnen als vanbuiten een stuk mooier op en nu zou ik hem nog liever in mijn garage willen hebben… The only thing I need is money…
Deze is gewoon echt af.. Ik vind hem mooier dan de gewone Veyron.. Wel een opvallende kleurstelling voor een Bugatti… Zwart-wit zou mooier staan ;)
ziek maar niet mooi,… wie snel wil zijn moet lelijk rijden.
bugatti was ooit synoniem met kunst. vw heeft deze erfenis totaal verkwanseld. nu rijden er infantiele rappers, onroerend goed krapuul en ander plebs met veel te veel poen rond in deze “ueber” vw. met – de erfenis van – bugatti heeft dit geen reet meer te maken.
@willie:
hahahaha .. toen reden er alleen nobelprijs winnaars in natuurlijk ..
hoe romantisch en sneu tegelijk ..
@willie: Liever een patje P’er met teveel centen dan zo’n stuck up oud-geld aristocraat. Die zijn nog erger dan infantiele rappers en ander krapuul, want oud-geld pretendeert altijd beter te zijn.
Hoe hypocriet.
@bozewolf: als patje P’ers je doelgroep is als autofabrikant, prima. maar verkwansel dan niet de heritage van een merk. dit geval heeft toch werkelijk totaal niets meer te maken met hetgeen waarvoor het merk Bugatti ooit stond.
OMFG.. Dit is dikste auto ooit..
wel een hoop gezeur dat hij er niet niet mooi uit ziet, maar technisch kan niets hier nog aan tippen eigenlijk.
Stiekem willen we dit allemaal wel eens gaan temmen!
@ willie
Voor jou geldt hetzelfde, kijk de geschiedenis boeken er maar nog eens op na. Het is altijd makkelijk om het verleden te romantiseren maar het Bugatti van nu is op bijna alle vlakken gelijk aan dat van 80 jaar geleden.
@JPM: geef even de link door van de geschiedenisboeken waaraan jij refereert.
mm.. ik denk dat ik het stiekem nog mooier vind dan de originele Veyron!
Ik vond de veyron zo’n mooie auto… maar dit, mijn god ziet er uit als een foute tunersbak. Hier kan ik alleen maar van :cry:
haha, van de zijkant met spoiler ingeklapt lijkt het net een kikker voor mij.. sleeeecht, wel snel.
7993 cc W16 quad-turbocharged nu met 1200 paardjes..
Blijft echt een stel underachievers daar bij Bugatti.. Wel knap dat ie nog lelijker is..
1929_bugatti_type_46_de_villars_cabriolet
1936 Bugatti Type 57S Atalante
Oranje Bugatti’s. Hup Holland!
Zonde van de chique uitstraling.. Het extra vermogen is leuk, maar in de praktijk zul je ’t nooit gebruiken, net als de extreme topsnelheid en acceleratietijden.. Die 50 kg scheelt geen worst, dat had minimaal het 5voudige moet zijn.. Het enige wat dus eigenlijk leuk is is de herziene aerodynamica, maar dat maakt ’t nou juist best wel een sjohnny bak…
Dit is “uber niets meer en niets minder
Hahaha mooi van bugatti en dikke fail van 9ff.
@magister: WTF waar zijt gij over bezig…
@SimonMc: 9ff heeft met de GT9 een behoorlijk snelle auto neergezet, plus 400 per uur…
@BmwMPower: Ja weet ik, ik verdedig de 9ff juist.
Blijkbaar vinden een bende debielen een team van honderden en een miljardenkapitaal voorhanden evenwaardig met een team van een 10 tal gepasionneerde mensen die hun droom willen realiseren met hun handen.
Ah ja.
Een grote, lompe bak als de Veyron uitrusten met gekke kleurtjes in een onnatuurlijke onderverdeling. Nee, qua uiterlijk past het niet. Maar je moet haast wel onder de indruk zijn van de techniek.
Een prachtige wagen. juist dat oranje vind ik niet dat dat bij de wagen past maar voor de rest is hij fenomenaal
Ik ben altijd een fan van oranje/zwart! Staat ook de Veyron super sport erg goed!
Hebben ze het toch weer geflikt, alweer snelste productie auto!
Alleen zal je in NL wel bijna 1 miljoen bpm moeten betalen voor dit juweeltje!
HOAX > Toerenteller klopt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Flatfour
Toerenteller moet zijn vermogens meter.
ga biggetjes plagen bozewolf, is toch wel 1 van DE opmerkingen die ik heb gelezen. Ik ben blij dat jullie allemaal zoveel van de geschiedenis afweten, toch ben ik stiekem benieuwd hoeveel jullie er daadwerkelijk van afweten!
Maar terzijde, Wie snel wil zijn, moet lelijk zijn?
Ik denk dat er hier mensen zijn die daar anders over denken!
Leuke bak die veyron! Kep een keer gezien hoe ze handmatig in elkaar geflanst werden! Op Discovery dacht ik?
De voorkant ziet er idd erg strak uit, maar de achterkant vind ik drie keer niks. ‘K heb toch liever de oude Veyron.
@ sommige butjes hier op dit forum!
Hoe kun je een 9FF nu vergelijken met een Veyron? Je moet alleen maar respect hebben voor wat 9FF met een 6-cil. doet!! En toch bijna even hard rijden!! Dus butjes dicht en snaveltjes toe :)
Wat een monster zegg, niet normaal meer.
Jaja, als ze daar bij 9ff (GT9R) pal staan op hun ijdelheid (per se de snelste willen zijn), wil ik hun groen-door-jaloezie-uitgeslagen gezichten wel eens zien. Schaakmat!!!
Ola… ooola dit word een hete zomer!
Vergeet de Venom GT niet!!!
The battle can begin!!!
IK WIL ER EEN!!!
Kan iemand mij uitleggen waarom deze auto zoveel vermogen heeft en toch (bij lange na) niet de snelste tijd op de Nordschleiffe.. Auto die 1/4 van het vermogen hebben zijn sneller en kosten 1/20 ste deel… Een Nissan GT-R of een Porsche Turbo zijn slechts 2 voorbeelden.. Het geeft dus aan dat deze auto “overdone” is.. Te veel vermogen om op een echte track hard te gaan. Ja recht uit.. Dus voor Amerikanen die daar wel van houden.. Maar ja in dat gehele land mag je nergens harder dan 96km/u.. Dus werderom.. Beetje overbodig deze auto.
@Trevor: Vermogen is een interessant getal, maar meerdere malen is al bewezen dat gewichtsreductie veel belangrijker is voor snelle rondetijden. De Veyron is naast een supersporter ook pure luxe en dat brengt wat kilo’s met zich mee.
@Trevor:
1) op de Nordschleife kan je de 400km/uur niet halen waar deze auto voor gemaakt is, dwz heel hard rechtuit. Dat voordeel kan hij dan niet benutten.
2) Hij weegt meer dan 2 ton, dat is niet handig als er 100 bochten in een circuit zitten
3) dat hij zo veel kost is omdat hij iets kan wat geen enkele andere auto kan; nl stabiel blijven bij deze bizarre snelheden, betrouwbaar zijn en zorgen dat elke debiel erin kan rijden.
Je vraag waarom deze auto? Nou omdat het blijkbaar kan. Het is in ieder geval een unieke auto geworden die op een vlak de wetten van de natuur opzoekt. Maar daarvoor zal hij niet alles perfect kunnen. Het file-parkeren zal ook wel niet zo makkelijk gaan als met een smart.
@Trevor: Omdat de Veyron geen superracer is, maar een superGT.
Oeps… deze Veyron is alweer gedeclasseerd door een de Dagger GT.
bron: CARROS.NL
link: http://www.carros.nl/autonieuws/dagger-gt-declasseert-bugatti/
Specificaties Dagger GT:
– 2000pk
– topsnelheid +485km/h
– van 0-100km/h in 1.5 sec.
– 2710 Nm koppel
Kortom maakt brandhout van de supersport Bugatti !!!
@Buyck:
Ja ik kan ook heel hard roepen dat ik over 5 jaar een bolide met 3500+ pk ga lanceren. Computer rendering erbij en iedereen gelooft het, want je ziet de auto toch? Er een in het echt bouwen die ook nog eens boven 400km/uur nog zo stabiel is als een Veyron is een andere zaak. Dat laatste heeft VAG 5 miljoen per auto gekost, dat betekend dat ze op elke auto ongeveer 3 miljoen verlies maken. Dat is nog eens een prijs betalen voor een image builder.
@bozewolf
Gezien de noodzakelijke toevoeging van gewicht (o.a. grotere turbo’s en intercoolers), is het netto lichter zijn geen verkeerde prestatie.
@Buyck
Papieren auto, dus van declasseren is nog lang geen sprake. En ik betwijfel of daar ooit sprake van zal zijn, omdat de genoemde “Dagger” zal beschikken over *tromgeroffel*…. ACHTERwielaandrijving. Combineer dat met een surplus aan turbolag (turbo’s formaat meloen) en je weet wat daar voor cijfers uitrollen op straatlegaal rubber. Denk bijv. aan de 9FF GT9 (0-100 kwam bij diverse tests niet onder de 5(!) seconden).
Iedereen heeft kritiek op het uiterlijk van de Veyron (en panamera). Ik behoorde ook tot deze categorie, maar toen ik bovengenoemde bolides in real life zag, was ik diep onde de indruk.
@ willie
Kom eens achter je computertje vandaan en ga eens naar een plek waar ze boeken hebben, misschien ken je het: een bibliotheek.
En mensen maar roepen dat perfectie niet bestaat.
Well check this out biatch!!!
@GOD: Waaaat?Dit perfectie?Komt schijnbaar net terug van een kuurtje halfords tuning!
Als jij dit perfectie noemt, val jij waarschijnlijk ook op negerinnen met een vet achterste en met siliconen borsten. ( no offence )
Heb je hier ook weer zon magische sleutel voor nodig, lijkt me wel grappig als Bugatti je een sleutel geeft die je begrenst op 120 KM/p, lache
Schijnt dat de mannen van Top Gear aanwezig waren bij de record run en naar eigen zeggen zouden we de komende afleveringen in de gaten moeten houden…..
@ simonmc
nee val ik totaal niet op en kom ook nooit bij de halfords. en toch vind ik die wagen perfect in alle opzichten.
@GOD: Kom nou…Wat straalt meer passie uit, een Bugatti Veyron of een Pagani Zonda? ( om maar iets te zeggen )
Gespot: http://www.autojunk.nl/2010/07/bugatti-veyron-super-sport
Omdat GOD het niet weet @SimonMc.
Het antwoord is Bugatti Veyron !!
De beste super/hypercar ooit gemaakt de Bugatti Veyron Super Sport.
@jmcclane:
Kunt u dat ook motiveren, mij lijkt het een nogal loze kreet gebaseerd op persoonlijke voorkeur.
Ik deel je mening trouwens niet, het waarom heb ik hier al genoeg gemotiveerd.
@tupperware: Laat ik vooropstellen dat het maar een mening is, mijn mening. In tegenstelling tot de meesten vind ik een Veyron ook best mooi. Andere supercar merken waar ik een zwak voor heb zijn Pagani en McLaren.
Maar als ik iets bestempel tot beste, gaat het natuurlijk verder dan alleen het uiterlijk.
De techniek van een auto maar ook de service, bouwkwaliteit, tevredenheid van de klanten, bruikbaarheid, betrouwbaarheid, prestaties, ontwikkelingen en de kennis die gebruikt is tot het bouwen van de hypercar. Plus de sporen die de auto heeft achtergelaten.
Ik stuur je een linkje waarin ik uitgebreid motiveer waarom ik dat vind.
http://www.autoblog.nl/nieuws/video-wat-doet-deze-koenigsegg-agera-r-op-de-ring-69771
Verder zou ik graag willen weten welke u de beste super/hypercar vindt en waarom.