• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Volkswagen komt met gelimiteerde (en dure) ID.7 Tourer

Auteur: nicolasr, gepost 21 mei 2024 om 12:28 – 10 Reacties

Een gelimiteerde en dure ID.7 Tourer? Dat klinkt goed. vertel meer!!

De Volkswagen ID.7 Tourer was er al een tijdje natuurlijk, maar als er nieuws is over de grote elektrische stationwagen, willen we je dat niet onthouden. Volkswagen komt namelijk met een gelimiteerde en dure variant van de ID.7 Tourer.

En al is het zeker niet de eerste die je op de weg za zien, toch heeft VW hem de ‘First Edition’ gedoopt. En meteen een enorme prijs meegegeven van € 64.990. Da’s een hele smak geld inderdaad. Maarrrrr… Daar krijg je wel wat voor!

Volkswagen komt met gelimiteerde en dure ID.7

Allereerst weet je dat er maximaal 139 andere ID.7 Tourer First Editions zullen rondrijden. Volkswagen heeft hem namelijk gelimiteerd op 140 stuks. En alsof dat nog niet genoeg is, zit hij ook tot de nok toe vol met opties.

Wat dacht je van Exterieur Pakket Plus. Daarin zit onder meer een panoramadak met instelbare transparantie, progressieve besturing, Dynamic Chassis Control en geluidsisolerende ruiten.

Maar wacht, er is meer. Zo krijg je ook standaard een warmtepomp en een elektrisch uitklapbare trekhaak. En ook het Interieur Pakket Plus wordt aangevinkt. Daarin zitten onder meer elektrisch verstelbare, verwarmbare én ventileerbare stoelen die je ook nog eens masseren, een verwarmde achterbank én een lekker dik audiosysteem van Harman Kardon. En een groot scherm vanzelfsprekend ook.

Als laatste heeft de Volkswagen ID.7 Tourer First Edition de knappe 20 inch lichtmetalen velgen standaard.

En dan gaan we nu eens rekenen…

Als je alle pakketten, opties en velgen normaal zou bestellen op een ‘gewone’ ID.7 Tourer, zou je in totaal bijna 70.000 euro mogen aftikken. De velgen kosten namelijk alleen al 590 euro. het Exterieur pakket is normaal €2.690, de opties voor binnen kosten 2290 en de trekhaak en warmtepomp kosten allebei 1090 euro.

En dan is het ineens wel een goede deal, want je bent zo’n 3500 euro voordeliger uit als je de ID.7 Tourer First Edition koopt. En je hebt een plaatje waarop staat dat je een gelimiteerd model rijdt.

Simpel toch?

Ook interessant!

  • Volkswagen ID.7 Tourer
    Volkswagen ID.7 Tourer is heerlijk herfstig
  • Volkswagen komt met nog populairdere ID.2all
  • Volkswagen ID.7 Tourer GTX: elektrische powerstation
  • Dit betaal je voor de Volkswagen ID.7 Tourer

Nieuwste artikelen

  • Maandenlang gratis tanken komt vrouw duur te staan
    Blijf weg van dure benzinepompen. Ik herhaal…
  • Echt helemaal niemand wil een handbak
  • Dit is de echte reden dat Horner ontslagen is bij Red Bull
  • Het is zwart, weegt 2684 kilo en de vloermatten trillen. Rara, wat is dat?
FacebookTweetPinLinkedIn

Elektrisch, Stationwagon, Volkswagen

Vorig bericht: « Dit is de meest absurde replica van Marktplaats
Volgend bericht: Amsterdamse aanpak files blijkt te werken »

Lees Interacties

Reacties

  1. William zegt

    21 mei 2024 om 13:02

    Zeker geen lelijke auto, maar voor 65K koop je ook een elektrische SUV? En vermoedelijk ook nog van een “premium” merk. Ik gok dat veel potentiele kopers voor die mogelijkheid gaan.

    Login om te reageren
  2. harrie zegt

    21 mei 2024 om 13:06

    Wat een zouteloos generiek hok is het toch.

    Login om te reageren
  3. Mini Joe zegt

    21 mei 2024 om 13:41

    Velgen geleend van de DS 5?

    Login om te reageren
    • Motomoto zegt

      21 mei 2024 om 19:46

      Oef dan gaat het echt slecht met je als merk; als je bij DS moet gaan afkijken

      Login om te reageren
  4. gregorius zegt

    21 mei 2024 om 16:02

    Bij welke modellen is de ‘first edition’ nog altijd de versie waarna je op zoek bent na, zeg, een jaar of 3-5?
    Na zoveel jaar is dat toch meestal de versie waarbij je zeker weet dat alle problemen dat er op een model zou kunnen zitten, er op deze versie ook wel zullen zitten.

    Login om te reageren
  5. Aziz zegt

    21 mei 2024 om 18:01

    Tuningproject als je het mij vraagt en lekker electrische verstelbare stoelen,, Ja dan ben je echt koning: YEAH!

    Login om te reageren
  6. MarcoM zegt

    21 mei 2024 om 20:17

    En dan vindt VW het gek dat de verkoop stagneert.

    Login om te reageren
  7. Roskampies zegt

    21 mei 2024 om 23:19

    Lijkt op een moderne interpretatie van een C5 tourer phase1 , anyone?
    Opgeblazen als een alergische reactie

    Login om te reageren
  8. degrotemuis zegt

    22 mei 2024 om 07:41

    In grote lijnen dezelfde tekst als de buren, alleen minder positieve toon (bij de collegae van AutoWeek klinkt het als een buitenkansje om extra te mogen betalen voor een redelijk volle ID.7) en het persbericht slechter gelezen. De auto kost 3500 meer dan de duurste uitvoering tot nu toe, het ‘voordeel’ ten opzichte van losse pakketten is 4250, want de losse opties zijn 7750.

    Fijn als de baas betaalt, je sowieso graag wat van die opties wil en je de bijtelling wat wil drukken zonder een NIO ET5 te rijden lijkt me. Maar als werkpaard inzetten met de koffer vol gereedschap en onderdelen en eventueel een aanhanger erachter zoals bij de Passat variant wel nog wat vaker gebeurde zie ik met die prijzen niet zo snel meer voor me. En private lease met prijzen van dik over de 1000 euro zal ook geen storm lopen gok ik zo. Benieuwd of de vijver kantoorpersoneel / manager met auto van de zaak die liever een VW heeft als een Audi / BMW / Mercedes ook past groot genoeg is.

    Login om te reageren
  9. cossiekiller zegt

    29 mei 2024 om 10:36

    En waarom moet je tegenwoordig een warmtepomp in je auto willen?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North