• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Volvo komt in 2012 met een Golf-killer

Auteur: robbie, gepost 21 oktober 2010 om 22:07 – 77 Reacties

Volvo C30 2010


Nu Volvo ‘verlost’ is van papa Ford, en onder de vleugels van het Chinese Geely zit, ontstaan er ook weer de nodige mogelijkheden om een toekomstplan uit te stippelen. En CEO Stefan Jacoby heeft nu aangegeven dat Volvo in 2012 met een eigen Golf-killer op de markt wil komen.

Dit model zou gebaseerd moeten zijn op de techniek van de C30 en verder beschikken over 5 deuren. Het moet dus een echte compacte hatchback worden die ook nog een beetje praktisch is. De huidige C30 is toch eigenlijk iets te onpraktisch en te duur als je hem vergelijkt met auto’s als de Astra, Golf en Megane.

Geruchten over een nieuwe variant van de C30 doen overigens al sinds 2007 de ronde. Eerst werd er gesproken over een 5-deurs model en later ver een compacte stationwagen. Uiteindelijk is het dus een 5-deurs hatchback geworden.

Als de Golf-killer van Volvo zijn debuut maakt in 2012, dan zal deze tevens voorzien zijn van het nieuwe, spannendere, neusje van Volvo. Ook zou Volvo in de toekomst meer de nadruk willen leggen op functionaliteit en Scandinavische elegantie ipv sportiviteit. (autocar.co.uk)

Ook interessant!

  • Dit is de dikste Volvo C30 van Marktplaats
  • duurste Volvo C30
    De duurste Volvo C30 van Nederland is lekker dik
  • Volvo C40 Recharge rijtest
    Volvo C40 Recharge rijtest
  • Minimale facelift Volvo XC60
    Dit kost de vernieuwde Volvo XC60

Nieuwste artikelen

  • Waarom je ruiten beslaan en hoe je ze 10× sneller ontwasemt
  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
  • Gespot – De nieuwe Vanquish in het kwadraat
  • R8-bestuurder wordt bijna gespiest bij crash in Hendrik-Ido-Ambacht
FacebookTweetPinLinkedIn

c30, Volvo

Vorig bericht: « Helm van The Stig levert 3.800 euro op
Volgend bericht: Saker toont de nieuwe Rapx en Sniper »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jipp zegt

    21 oktober 2010 om 22:09

    Ik vraag me af of het ze gaat lukken. Een golf verslaan is heel moeilijk.

    Login om te reageren
    • speedlimit zegt

      22 oktober 2010 om 00:59

      @Jipp:
      Moet je idd van goede huize komen…iets wat toyota met de corolla al gelukt is.
      Wereldwijd ’t meest verkocht en kom niet aan met saai dit en dat blabla.
      Het gaat erom wat de consument wil en of ’t verkoopt en niet wat jij met je roze vag bril wil.

      Login om te reageren
      • Jipp zegt

        22 oktober 2010 om 20:54

        @speedlimit: ahum, de corolla is op meer markte beschikbaar geweest, en 3 keer zo saai geweest. Maar dat maak je een japanner zoals jij niet wijs.

        Login om te reageren
        • speedlimit zegt

          22 oktober 2010 om 23:39

          @Jipp:
          3x zo saai da’s jouw mening en zo denk ik dan over de golf.
          En nogmaals: het gaat erom wat de consument wilt en niet wat jij wilt.
          Op die manier verkoop je dus :)

          Login om te reageren
    • Ramshoek zegt

      22 oktober 2010 om 10:45

      @Jipp:
      Golf verslaan in verkoop aantallen is inderdaad een problem.
      Maar sinds gister ligt de nieuwe autoweek weer in de winkel met daarin de resultaten van hun jaarlijkse klanttevredenheids onderzoek.
      De Golf neemt ook daar weer z’n gebruikelijke positie in. Niet in de kopgroep maar een beetje achterin het grote peloton, waarbij ze nog mazzel hebben dat ze een hoop punten sprokkelen met hun restwaarde verhaal, anders waren ze nog slechter geeindigd…

      Login om te reageren
      • Jipp zegt

        22 oktober 2010 om 20:56

        @Ramshoek: Daarbij kwam vandaag ook de autotest van de consumentengids binnen, en daar scoort hij wel gewoon normaal. Dus wie o wie zal er gelijk hebben. Autoweek kijkt teveel naar de reputatie op hun forum, maar niemand die een golf rijd zal daarop zeggen, mijn golf is vandaag weer niet kapotgegaan, misschien morgen. Of ik heb nooit problemen met mijn golf. Dat is het grote nadeel van zulke onderzoeken, er word altijd teveel naar de klachten gekeken, nooit naar de mensen die positief over een model zijn.

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          22 oktober 2010 om 21:11

          @Jipp:

          raar .. en dan noemen ze het “klant-tevredenheidstest” ..
          (en da,s serieus een groot onderzoek) ..

          jij bent zoals gewoonlijk weer heel selectief met lezen ..

          Login om te reageren
          • Jipp zegt

            22 oktober 2010 om 21:13

            @lincoln: ga voor de grap is kijken hoe ze dat onderzoeken, dan denk je wel anders. Hun forum is heel belangrijk voor die test.

            Login om te reageren
            • lincoln zegt

              22 oktober 2010 om 21:22

              @Jipp: je wordt vermoeiend ..

              Login om te reageren
              • Jipp zegt

                22 oktober 2010 om 21:28

                @lincoln: jij ook.

              • gekke turbo zegt

                22 oktober 2010 om 23:12

                @lincoln: Kom op lincoln, beetje meer respect voor de parel die de Nederlandsche scholingsinstituut heeft afgeleverd…

        • speedlimit zegt

          22 oktober 2010 om 23:41

          @Jipp:
          Consumentengids wordt “gesponsord” om goede resultaten te verzinnen.
          Autoweek vraagt de mening van de autobestuurders dus ga ff lekker ’n potje hockeyen ofzo met woutert ipv onzin uit te kramen.

          Login om te reageren
          • Jipp zegt

            24 oktober 2010 om 20:58

            @speedlimit: -edit: niet op de man spelen aub!-

            Login om te reageren
  2. Marc zegt

    21 oktober 2010 om 22:10

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  3. Citrofiel zegt

    21 oktober 2010 om 22:14

    Bij Volvo zou wel een A3 Sportback-achtige bouw passen imo. Tussen de hatchback en stationwagen in.

    Maar een Golf-killer? Laten we eerlijk zijn, voor iedere auto uit die klasse is de Golf de benchmark, iedereen wil een Golf-killer bouwen. Het is niemand gelukt…

    Login om te reageren
  4. janklaassen zegt

    21 oktober 2010 om 22:16

    dat is onmogelijk.
    dat kan niemand.

    Login om te reageren
  5. Opelfan zegt

    21 oktober 2010 om 22:21

    Is al gebeurd Design van de golf is getekend door een kind.
    En daarna 5x geprobeerd om het te verbeteren. en nog steeds niet gelukt.

    Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      22 oktober 2010 om 09:49

      @Opelfan: Haha.. en dat uit de mond van een Opel man..

      Login om te reageren
  6. Esprit_de_Flandre zegt

    21 oktober 2010 om 22:23

    Zou Volvo niet beter mikken op de A3/1-serie/B-klasse? Geely wou het toch Premium houden. Zelfs verherPremiumen…

    Login om te reageren
    • Jesper zegt

      21 oktober 2010 om 22:26

      @Esprit_de_Flandre:

      Jij hebt hét woord van 2010 te pakken :D
      VerherPremiumen.

      Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      21 oktober 2010 om 22:29

      @Esprit_de_Flandre: Nee, want Jipp en ik hebben net besloten dat Volvo voorlopig nog semi-premium is. ;)

      Login om te reageren
      • Jipp zegt

        21 oktober 2010 om 22:31

        @Citrofiel: Goed bezig citrofiel!

        Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        22 oktober 2010 om 00:42

        @Citrofiel: idd, voorlopig. Vandaar dat ze het willen verherPremiumen.

        Heb even de comments gelezen waar je naar verwijst. Als Citroên Semi-Premium wordt, en steeds meer merken lijken dat te willen doen, lijkt het me niet verwonderlijk dat Dacia, Skoda, e.d. steeds meer aanhang winnen. En dan moeten ze ook niet klagen als Geely hier plots verschijnt met een Volvo-engineered, betaalbare, succesvolle auto.

        Login om te reageren
        • Citrofiel zegt

          22 oktober 2010 om 00:53

          @Esprit_de_Flandre: Merken willen altijd in een hoger segment zitten, want daar zijn de winstmarges groter. Zo schuift een deel van de merken wat op, waardoor er ruimte ontstaat aan de onderkant van de markt, voor bijvoorbeeld de Chinese merken, daar ben ik het absoluut mee eens.

          Eigenlijk is het een kip-ei-verhaal. Schuiven de merken omhoog, waardoor er ruimte komt voor de Chinezen of zijn de merken bang voor de Chinezen, waardoor ze een beter imago proberen te krijgen waar die Chinezen nog niet tegenop kunnen?

          Login om te reageren
      • lincoln zegt

        22 oktober 2010 om 08:55

        @Citrofiel:
        semi-premium ..

        is dat geleent geld MET toetsing van het BKR ..

        (waar “premium” uiteraard zonder is) ..

        Login om te reageren
        • Citrofiel zegt

          22 oktober 2010 om 09:36

          @lincoln: Jaja, lach maar. ;)

          Login om te reageren
    • Jipp zegt

      21 oktober 2010 om 22:29

      @Esprit_de_Flandre: ik denk dat volvo zich beter kan richten op een semi premium segment, samen met lexus, citroen, vw en alfa/lancia.

      Login om te reageren
      • speedlimit zegt

        22 oktober 2010 om 00:55

        @Jipp:
        Lexus semi-premium…denk dat je ’t gerust premium mag noemen,zeker gezien de service en kwaliteit die je ervoor krijgt.

        Login om te reageren
        • Jipp zegt

          22 oktober 2010 om 07:34

          @speedlimit: met jou gaan we ook niet in discussie, lexus is gewoon nog semi premium.

          Login om te reageren
          • speedlimit zegt

            22 oktober 2010 om 23:48

            @Jipp:
            Oeps…advocaatje kan er niet meer tegen…weer ’n rechtszaak verloren :)

            Login om te reageren
        • woutert zegt

          22 oktober 2010 om 10:34

          @speedlimit: Lexus is nog verre weg van premium, zat gister nog in parijs in een lexus taxi, wat een goedkoop afgewerkt.

          Login om te reageren
          • speedlimit zegt

            22 oktober 2010 om 23:54

            @woutert:
            Petje af hoor dat jij in ’n lexus durft te stappen.
            Andersom durf ik juist niet in ’n audi te stappen…ben bang dat ie uitfikt (denkend aan de R8)

            Login om te reageren
            • Jipp zegt

              24 oktober 2010 om 20:59

              @speedlimit: -edit: niet op de man spelen aub!-

              Login om te reageren
  7. J. zegt

    21 oktober 2010 om 22:24

    Als tegen die tijd dan ook de SAAB 92 er is, wordt het leuk shoppen!

    Login om te reageren
  8. Jesper zegt

    21 oktober 2010 om 22:25

    Moeten ze helemaal niet willen. Met de C30 hebben ze een Scirocco-killer in handen, verkloot dat nou niet door naast je schoenen te gaan lopen… :?

    Login om te reageren
  9. E36Rulez zegt

    21 oktober 2010 om 22:25

    haha volvo ? golf killer ? wat zijn ze van plan ? Fiesta mixen met en c30 + ford tdci motor in gooien ? lol

    Login om te reageren
    • Sciurida zegt

      22 oktober 2010 om 01:04

      @E36Rulez: lezen is moeilijk he, vooral de eerste zin is een hele opgave…

      Login om te reageren
  10. Atenza zegt

    21 oktober 2010 om 22:27

    AB heeft het over een Golf-killer, Volvo niet.. gewoon weer een C-segment auto dus. Dat denkt de lading ook wel lijkt mij..

    Login om te reageren
  11. jeroen zegt

    21 oktober 2010 om 22:38

    Ik denk ook dat Volvo het niet over een Golf killer heeft, maar ze zouden het natuurlijk niet erg vinden als het een killer blijkt te zijn! Ik zou het persoonlijk ook wel leuk vinden om te zien dat de Golf gekilled wordt.

    Login om te reageren
  12. Gideon zegt

    21 oktober 2010 om 22:43

    Ah,de Autoblog-redactie zit weer aan het bier.

    Login om te reageren
    • PJ zegt

      21 oktober 2010 om 23:54

      @Gideon: niet dat er iets mis is met bier, maar ik dacht het ook al, leest niet echt vlot met al die foutjes :p

      Login om te reageren
  13. snelste zegt

    21 oktober 2010 om 22:43

    Wat is een golf killer, wereld saaiste auto….De golf. En dan heb je nog de A3, dat is een dure golf met wat mooiere materialen. Ook niet boeiend dus.

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      21 oktober 2010 om 23:51

      @snelste: wat betreft zou het goed bij Volvo passen. Saai.

      Login om te reageren
      • Rene zegt

        23 oktober 2010 om 13:50

        @autoblogger: inderdaad, wat is de C30 een 13 in een dozijn model. Schrijf gewoon dat het niet jouw smaak is want saai kun je de C30 niet noemen.

        De Golf is gewoon een keurige auto. Een R32 gaf meer plezier dan een S3. Lijkt mij dus vrij lastig om de Golf te verslaan en al helemaal met de verkoopaantallen van de Golf.

        Login om te reageren
  14. Punk zegt

    21 oktober 2010 om 23:06

    de ubersaaie Golf is allang verslagen door de 1 serie, Je kan het beter 1 serie killer noemen! (Keep on Dreaming!)

    Login om te reageren
    • Vreddy_B zegt

      21 oktober 2010 om 23:17

      @Punk:

      Verslagen door een 1 serie? Verklaar je nader..

      Login om te reageren
  15. Bob zegt

    21 oktober 2010 om 23:08

    @Citrofiel

    Als elk ander merk de Golf steeds als benchmark ziet zal dat ook zou blijven, ze houden het zelf in stand.

    Login om te reageren
  16. floryn zegt

    21 oktober 2010 om 23:33

    Praktisch gedacht van volvo. De Duitse drie zijn toch wat moeilijk te verslaan op algehele kwaliteit. Functionaliteit is ook een goede insteek, vooral vijf deuren zullen veel mensen over de streep trekken en dus geld binnenbrengen. Scandinavische elegantie is iets waar nog hard aan gewerkt moet gaan worden. De huidige neuzen zijn spuuglelijk. Sportiviteit laten vallen is dom. Dit laat je vervallen in het segment van Opel. Maar goed als je dan geen R meer maakt, laat die R-sport pakketten ook maar zitten. Kralen en spiegels zijn het! En een Golf zal je nooit kunnen killen. Maak gewoon een Volvo die ‘beter’ is dan een Golf.

    Login om te reageren
    • Atenza zegt

      22 oktober 2010 om 00:50

      @floryn: waarom zouden ze dat niet moeten laten vallen? Hoeveel échte sportieve Volvo’s zijn er nou ooit geweest..? Imo richten ze zich teveel op de leasepik-die-eens-wat-anders-wil dan de oorspronkelijke doelgroep van Volvo

      Login om te reageren
      • floryn zegt

        22 oktober 2010 om 11:00

        @Atenza en @Mashell
        Ok jullie zijn snel tevreden. Ik houd ook van comfort, maar het mag allemaal best wel wat spannender. Er mag best wat meer vermogen uit de motorblokken geknepen worden. Het is allemaal zo middelmoot. Een extreem concept als die C30 met 400PK is altijd goed voor je imago. Volvo zal nooit totaal op sportiviteit gericht zijn, dat is het ook nooit geweest. Sleepers zijn gewoon leuk. Een auto met humor zeg maar. Een R-sport pakket doet het tegenovergestelde. Veel opsmuk, geen ballen.

        Login om te reageren
        • Atenza zegt

          23 oktober 2010 om 13:25

          @floryn: als je een echte sportieve auto wil zijn er nog genoeg andere merken ;) C30 en S60 lenen zich wel voor sportievere modellen (ze hebben het uiterlijk daarvoor al mee) maar op zich zou ik het niet verkeerd vinden als Volvo’s er gewoon wat ‘normaler’ uit zouden zien. Daar was/is immers ook een markt voor.
          .
          Sommige merken moeten gewoon geen hot hatches of andere sportieve varianten maken. Skoda bv.. echt zo onzinnig. Als je geen sportief ingesteld merk bent moet je ook niet komen met een sportief model. Honda, Mazda, Seat, Alfa, misschien Ford..

          Login om te reageren
          • Atenza zegt

            23 oktober 2010 om 13:26

            @Atenza: zij wel dus. VW komt er ook wel mee weg omdat hun modellen vaak al wat stoers hebben. Duitse Drie vanzelfsprekend ook

            Login om te reageren
    • mashell zegt

      22 oktober 2010 om 00:51

      @floryn: er zijn al veel te veel merken die met sportiviteit aan de haal gaan. Auto’s dienen om te rijden, omdat je niet altijd op een vers geasfalteerd circuit rijdt is een beetje comfort best een goed idee. Prettige rijeigenschappen en toch comfort is precies wat Volvo nu doet.

      Login om te reageren
  17. maartenooms zegt

    21 oktober 2010 om 23:38

    @E36Rulez

    nou dat sowieso niet want Volvo is allang niet meer van Ford, zoals ook in dit artikel weer eens te lezen is.

    Login om te reageren
  18. maartenooms zegt

    21 oktober 2010 om 23:39

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  19. steven simons zegt

    21 oktober 2010 om 23:47

    Golf is bijna een merk op zichzelf geworden !
    Dit is het paradepaardje van Volkswagen , maar de constructeur weet wel heel goed hoe hij dit in stand moet houden . Blijven verkopen wat de VW-koper wil hebben .
    Een oerdegenlijke auto zonder zware ingrepen bij vernieu-wingen. Het VW-publiek is conservatief en de auto wordt van vader op zoon doorgegeven ,generatie na generatie . . .

    Login om te reageren
    • timberleek zegt

      22 oktober 2010 om 00:58

      @steven simons:

      samenvatting:
      saai;-)

      Login om te reageren
  20. captain73 zegt

    21 oktober 2010 om 23:55

    Met een Volvo een Golf verslaan: natte droom van de Zweedse Chinezen, nothing more. Hoe een Veulveu het er af brengt tegen een Skoda ? Autoweek: Volvo V70 vs Skoda Superb Combi. Ergo: de Superb Combi maakt gehakt van de V70. Maw: Volvo sucks. Tis niet meer wat het geweest is, zogezegd. Wen er maar aan.

    Login om te reageren
  21. captain73 zegt

    21 oktober 2010 om 23:55

    Met een Volvo een Golf verslaan: natte droom van de Zweedse Chinezen, nothing more. Hoe een Veulveu het er af brengt tegen een Skoda ? Autoweek: Volvo V70 vs Skoda Superb Combi. Ergo: de Superb Combi maakt gehakt van de V70. Maw: Volvo sucks. Tis niet meer wat het geweest is, zogezegd. Wen er maar aan.

    Login om te reageren
    • Emc zegt

      22 oktober 2010 om 10:52

      @captain73: mijn natte droom met zweedsen gaat niet over een golf.. En btw, ik vind volvo een van de mooiste merken. VAG is gewoon oersaai. Heb het zelf aan A4 gehad, beviel goed, maar niets bijzonders. Je kiest je vrouw/vriendin toch ook niet omdat er niets op af te keuren is?

      Login om te reageren
  22. handrem trekken is fijn! zegt

    22 oktober 2010 om 00:08

    Wat TATA bij Jaguar en Land Rover doet, moet Geely bij Volvo doen. Dan komt het dik in orde.

    Login om te reageren
    • Sciurida zegt

      22 oktober 2010 om 01:10

      @handrem trekken is fijn!: oftewel ze gewoon lekker laten doen waar ze zelf zin in hebben, Tata zorgt (en krijgt) alleen voor de centjes, de rest wordt in Engeland besloten, en als Geely wijs is, dan laten ze de mensen bij Volvo ook lekker hun gang gaan, ze zijn de afgelopen jaren weer echt op de goede weg.
      Ot: ik denk dat Volvo te premium is om de Golf te killen, is een ander segment, Volvo is eigenlijk een soort van Apple onder de automerken, overpriced, ziet er gelikt uit, en daarom willen veeeel mensen het hebben, maar net als bij Apple dragen die mensen doorgaans geen petje…

      Login om te reageren
  23. mashell zegt

    22 oktober 2010 om 00:56

    Gelukkig op de basis van de huidige C30 (dus Focus 2) en niet op een dubieus chinees platform.

    Login om te reageren
  24. Kvgorp zegt

    22 oktober 2010 om 09:58

    Golf-Killers?

    Login om te reageren
  25. janklaassen zegt

    22 oktober 2010 om 10:00

    @ Punk

    haha ik denk het ook.
    waar zijn er meer van verkocht?

    ohja.

    Login om te reageren
  26. Kvgorp zegt

    22 oktober 2010 om 10:02

    En natuurlijk zo’n zware trailer er achter is er ook goed voor.

    )

    Login om te reageren
  27. de sjonnies zegt

    22 oktober 2010 om 11:12

    De Golf vermoordt zichzelf, nog 3 ‘nieuwe’ modellen en ’t is over en uit.
    Is VW toen ook bijna serieus gelukt met de oude kever.
    Te lang aan 1 model blijven hangen is typisch VW

    Login om te reageren
  28. the-budel-guy zegt

    22 oktober 2010 om 12:11

    een golf killer mmm lastig maar niet onmogelijk.

    maar die C30 ziet er ook zeer aantrekelijk uit zeker die 400 PK maar daar is er maar een van.

    Login om te reageren
  29. Porsche_Fan zegt

    22 oktober 2010 om 13:01

    Die C30 is toch al een concurrent voor de Golf? :s

    Login om te reageren
  30. jens zegt

    22 oktober 2010 om 19:48

    Haha

    Die chinezen toch.

    Login om te reageren
  31. jens zegt

    22 oktober 2010 om 19:50

    @sjonnies

    Perfectie kan je niet verbeteren ;)

    Login om te reageren
  32. jens zegt

    22 oktober 2010 om 20:03

    Draai of keer het Golf is en blijft de meest gestolen auto ter wereld en wordt verder door elke constructeur aanzien als vijand numero uno. Stel je nu de vraag waarom dat zo is …

    Login om te reageren
  33. steven simons zegt

    22 oktober 2010 om 22:16

    @timberleek:jaloers op het succes ?

    Login om te reageren
  34. NicoLauda zegt

    23 oktober 2010 om 04:24

    Tsja, wat is een golf killer?
    Ik zou zeggen zo’n C30 Polestar…. Die killt hem zeker.
    Maarja, dat past dan weer niet bij hun imago… jammer…

    Overigens zijn er altijd auto’s die sneller, sportiever, comfortabeler zijn maar de Golf is altijd de benchmark geweest.
    Het is dan ook waar de grote massa voor kiest.
    De Golf heeft een vorm van status en is voor de grijze massa altijd #1.

    Auto’s als
    de Focus, Astra en 205/206 hebben het Volkswagen in ieder geval niet gemakkelijk gemaakt.
    Ieder merk heeft nog steeds zijn eigen karakter.
    Behalve Volvo.
    Volvo heeft geen naam v.w.b. kleine auto’s
    Auto’s als de 440 die je misschien nog het best de C30 kan vergelijken hadden een hele andere doelgroep dan diegene die nu voor een C30 kiezen.
    Wat mij betreft is de C30 een prima wagen en lijkt erg op de concept van destijds.
    Volvo zou zich met deze auto alleen een beetje beter moeten profieleren… en niet door zebraprint in de optielijst….

    Login om te reageren
  35. Atenza zegt

    23 oktober 2010 om 13:53

    “Golf-killer” is gewoonp populistisch geneuzel overgenomen van AutoWeek

    Login om te reageren
  36. Dimglor zegt

    23 oktober 2010 om 14:00

    De Volvo C30 is al een mooie auto… maar verkoopt niet zo goed doordat ie een slecht toegankelijke koffer heeft die niet zo groot is…
    En het is ook niet de meest praktische auto die er is….
    Als ze dan toch een praktischer exemplaar zouden maken, kan het ze enkel ten goede komen ;-)

    Login om te reageren
  37. Daimon zegt

    7 januari 2011 om 12:55

    Golf killer!!!!
    Golf is gewoon golf en dat zelfde geldt voor de rijder.
    Hoeveel merken hebben het al wel niet geprobeert, misschien als je van volvo volkswagen maakt dat het dan lukt.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North