• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Voor wie zich zorgen maakt over zijn kapsel: de K.0 8

Auteur: chefke, gepost 5 maart 2008 om 20:52 – 25 Reacties

Okuyama KO 8
De K.O 8 is de coupé versie van de K.O 7. Ook dit model is ontworpen door de ex-hoofddesigner van Pininfarina Ken Okuyama.

Dit model beschikt over glazen ruiten, koolstofvezel spatborden en natuurlijk een dak zodat je dure kapsel in model blijft. De K.O 8 wordt aangedreven door een elektromotor die gevoed worden door Litium Ion-batterijen. De actieradius van de K.0 8 is nog vrij beperkt want die is maar 160 kilometer.

Het dak en de brede spatborden kunnen overigens ook als optie voor de K.O 7 besteld worden zodat je eigenlijk twee auto’s in één hebt. Dat is lekker handig in een land met zulk wisselvallig weer als Nederland. In de toekomst kan je ook overigens ook de elektromotor uit de K.0 8 voor de K.0 7 bestellen.

Okuyama KO 8
Okuyama KO 8
Okuyama KO 8

Ook interessant!

  • Audi strikt Ken Block om leuke elektrische auto's te maken
    Audi strikt Ken Block om leuke elektrische auto's te maken
  • De Autoshow van Genève keert nu écht terug!
  • Ken Block terug bij Subaru
    Ken Block terug bij Subaru (en Porsche!)
  • Übergeil: Audi bouwt moderne Sport Quattro voor Ken Block

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

concept, geneve-2008, ken-okuyama

Vorig bericht: « Dacia Sandero – hatchback voor Europa
Volgend bericht: Futuristische 6-zitter van Hyundai: HED-5 I-mode »

Lees Interacties

Reacties

  1. jan thyme zegt

    5 maart 2008 om 20:54

    Heel erg mooi! Zo van de zijkant ziet ie er super-pittig uit!!nog mooier dan de K.O 7

    Login om te reageren
  2. huh? zegt

    5 maart 2008 om 20:57

    ohhh wat gaaf die achterlampen *kwijl kwijl*

    Login om te reageren
  3. M Freak zegt

    5 maart 2008 om 20:57

    Zoooo!! Die voorkant+achterkant doen het ‘em wel he! :O

    Login om te reageren
  4. Joost zegt

    5 maart 2008 om 20:59

    Pracht ding! hoeveel kost zoiets nou?

    Login om te reageren
  5. Apache zegt

    5 maart 2008 om 21:03

    Aparte vorgeving. Zo van voren zou je zeggen dat er ooit eens een Ferrari Enzo en een Gillet Vertigo ooit eens heel erg dronken in een obscuur motelkamertje zijn terechtgekomen waaruit deze junior geboren was.

    Maar aan die achter- en voorlichten te zien moet er toch op één of andere manier een kermisbotsautootje mee betrokken zijn geraakt.

    Login om te reageren
  6. Willem zegt

    5 maart 2008 om 21:04

    ? zet daar een deftige motor in en je hebt jezelf een supercar.
    mooi design zeer zeker. strakke lijnen, en zeer originele voorlichten

    Login om te reageren
  7. Gerrit zegt

    5 maart 2008 om 21:21

    lelijke koplampen,, die helemaal omhoog lopen

    Login om te reageren
  8. iFi® zegt

    5 maart 2008 om 21:22

    Dus in de toekomst krijgt de K.07 alle opties van de K.08, waardoor die dus TOTAAL overbodig wordt… meh

    Login om te reageren
  9. DJD zegt

    5 maart 2008 om 21:27

    een beetje sagaris aan de voorkant. of gumpert. die hele auto is nu een beetje verkloot door de spatborden… en de KITT achterlichten (of civic jaren ’90) is ook niet mooi…

    Login om te reageren
  10. Leozonderdeo zegt

    5 maart 2008 om 21:31

    Die haken op de bovenkant doen vermoeden dat dit een verdwaalde deelnemer is voor Ter Land, Zee en in de Lucht.

    Login om te reageren
  11. bmw325i zegt

    5 maart 2008 om 21:36

    vette auto man zet daar 300 pk in en je kan lekker op het circuit racen

    Login om te reageren
  12. bmw325i zegt

    5 maart 2008 om 21:38

    volgens mij heeft ie er 240 pk is ook voldoende voor 700 kg

    Login om te reageren
  13. Pizza zegt

    5 maart 2008 om 22:02

    Dat ding zal ongetwijfeld hartstikke hard gaan maar ik vind hem niet bepaald mooi

    Login om te reageren
  14. Fout zegt

    5 maart 2008 om 22:28

    Niet verwonderlijk dat hij EX-designer is bij Pininfarina!!

    Login om te reageren
  15. L-Fred zegt

    5 maart 2008 om 22:41

    Hij lijkt wel op een duiveltje door die hoortjes. Jammer dat de naam Diablo al vergeven is….

    Login om te reageren
  16. Joe zegt

    5 maart 2008 om 23:16

    Stukken mooier dan z’n dakloze (en meer missende) broertje als je het mij vraagt, dit ziet er behoorlijk uniek uit eigenlijk. Misschien een tikje te futuristisch, maar deze mogen ze van mij in volle productie nemen.

    Login om te reageren
  17. jurrian zegt

    5 maart 2008 om 23:51

    Ik vin het er geweldig uit zien, ik ben best in de markt voor zulksoort apparatuur, ik gok alleen dat met die gelimiteerde uitgaves de prijs wat tegen zal vallen. overigens moet er een motor in zo’n ding liggen en geen oversizede accuboor.

    Login om te reageren
  18. w0o0dy zegt

    6 maart 2008 om 07:51

    Qua styling zou ik zeggen: doe mij maar de cycle wings van de K.O 7 op deze K.O 8 en laat het dakje er maar vanaf. Qua motor natuurlijk de 240pk maar als ze de electromotor er gratis bij in proppen voor wat koppel bij lage toeren dan is het ook goed ;)

    Login om te reageren
  19. smaakversterker zegt

    6 maart 2008 om 12:32

    Lijkt op een reincarnatie van de Fiat x 1/9

    Login om te reageren
  20. Thibaut zegt

    6 maart 2008 om 12:55

    Deze wagen doet me terugdenken aan Carmageddon…

    Login om te reageren
  21. Dink zegt

    6 maart 2008 om 13:52

    Ken is goed bezig . . .

    Login om te reageren
  22. Rotary zegt

    6 maart 2008 om 14:35

    doe mij die KO7 maar…

    Login om te reageren
  23. ColinZ3 zegt

    6 maart 2008 om 17:26

    pk’s? 0 – 100? top? gewicht? :) ik wil die prestaties weten! ziet er wel vet uit.. als de prestaties ook zo zijn..

    Login om te reageren
  24. RenesisHP zegt

    6 maart 2008 om 17:44

    Nope, ik ben er niet uit. Hoe meer ik er naar kijk, hoe lelijker ik de auto vind, terwijl ik hem vanmiddag nog wel wat vond hebben. Die koplampen en de spatborden zien er niet uit. :evil:

    Login om te reageren
  25. jela zegt

    6 maart 2008 om 18:18

    zo zeg, die ziet er goed uit!

    off topic: Is dat watermerk echt noodzakelijk? :S

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North