• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Voorproefje nieuwe Techart GTStreet RS (720 pk)

Auteur: sir_smokalot, gepost 9 september 2011 om 15:05 – 17 Reacties

Afbeelding Voorproefje nieuwe Techart GTStreet RS (720 pk)Afbeelding Voorproefje nieuwe Techart GTStreet RS (720 pk)Afbeelding Voorproefje nieuwe Techart GTStreet RS (720 pk)Afbeelding Voorproefje nieuwe Techart GTStreet RS (720 pk)

Techart GTStreet RS
Techart houdt het straat. En bovendien zorgen ze er voor dat je na hun krachtkuur voor je GT2 RS misschien die ene veredelde Toyota op de Nürburgring wél bij kunt houden.

De Porsche 911 GT2 RS stak qua pure power met kop en schouders boven alle andere 997’s uit. Bovendien zijn er slechts 500 van geproduceerd, dus is het ook nog eens een redelijk exclusieve auto. Een auto die je in Nederland meer dan drie ton kost trouwens.

Veredelaar Techart wist een exemplaar in zijn knuistjes te krijgen, handhaaft de two-tone kleurstelling, maar pept de standaard 620 pk op naar 720 paarden. Daarnaast haalt de GTStreet RS een maximumkoppel van 900Nm. De 0-100 gaat in 3,3 seconden, 200 staat binnen 9,5 seconden op de teller. Techart belooft ons een topsnelheid van 352km/u.

Dat zijn cijfers waar je mee thuis kunt komen. In Frankfurt zien we meer.

Ook interessant!

  • Video - Porsche Taycan Turbo S vs 911 GT2 RS: wie wint?
  • Porsche zet ronderecord op Zandvoort met GT2 RS
  • Porsche deelt video van GT2 RS MR record op Zandvoort
    Porsche deelt video van GT2 RS MR record op Zandvoort
  • GT3
    Video: nieuwe Porsche 911 GT3 RS gespot in actie

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 997, gt2-rs, iaa-2011, Porsche, rood, techart, tuning

Vorig bericht: « Is dit Maserati’s concept SUV?
Volgend bericht: Ook AC Schnitzer bemoeit zich met de BMW 1M »

Lees Interacties

Reacties

  1. Volvo940polar zegt

    9 september 2011 om 15:08

    afschuwelijke bodykit maar vermogen ….WOW

    Login om te reageren
  2. StijnB zegt

    9 september 2011 om 15:09

    Hou het maar bij een standaard GT2 RS. So what dat de (overigens fantatische) LFA NR, met de juiste persoon achter het stuur, lichtjes sneller is. Die wagen kost trouwens quasi dubbel zoveel (het punt steeds van Nissan-aanhangers tov Porsche). Of nog beter geef me maar een simpele GT3 met zijn fabelachtig geluid…

    Login om te reageren
  3. dennisr zegt

    9 september 2011 om 15:09

    kijk! dat beloofd wat! prachtig! :D

    Login om te reageren
    • dennisr zegt

      9 september 2011 om 15:10

      of is die gallery nog de 997 ? ik zie het niet eens.. zal wel :lol: bovenste plaatje ziet er namelijk niet uit..

      Login om te reageren
      • meneersander zegt

        9 september 2011 om 15:15

        @dennisr: is er van de 991 al een gt2 rs dan?

        Login om te reageren
        • dennisr zegt

          9 september 2011 om 15:32

          @meneersander: ”voorproefje nieuwe”.. ik weet niet hoe ”nieuw” de 997 is ? althans dat is wat ik daar uit opmaak.. waarom zouden ze nog de 997 tunen ?

          Login om te reageren
          • meneersander zegt

            9 september 2011 om 15:36

            @dennisr: klopt dat er staat nieuwe, maar misschien hebben ze er al eens een gemaakt ofzo.

            Login om te reageren
          • rikus zegt

            9 september 2011 om 16:06

            @dennisr: Omdat ze niet specifiek nieuwe wagens tunen.
            Met een paar jaar oude 997 ben je ook welkom.

            Login om te reageren
  4. Megakix zegt

    9 september 2011 om 15:15

    Waarom krijgt Ruf wel een snelheid van 380km/h op de klok…en deze niet ?

    Login om te reageren
    • Jesper zegt

      9 september 2011 om 15:18

      @Megakix: Zou zomaar iets met duurzaamheid kunnen zijn… ;)

      Login om te reageren
  5. theblackdude zegt

    9 september 2011 om 15:15

    very nice indeed, ben benieuwd of t wel te doen is op de ring tegen de lexus.

    Login om te reageren
  6. rechercheur zegt

    9 september 2011 om 15:30

    Drie ton, da’s nog steeds ruim twee ton minder dan die veredelde Toyota ….

    Login om te reageren
  7. giova zegt

    9 september 2011 om 15:37

    Nog recent geleden een GT2 RS gereden op circuit. Dat is een beest. Achterwiel aangedreven crazy car. Niets voor niks the black widow.. Kan me nie echt inbeelden wat deze Techart moet produceren. In ieder geval, met zo’n wagen moet je kunnen rijden punt. Iedereen kan er 1 bezit (bij wijze van spreken); but keeping it under control… that’s a whole different story.

    Login om te reageren
  8. xilver zegt

    9 september 2011 om 16:01

    Dat doen ze weer goed bij Techart

    Login om te reageren
  9. Bart_V zegt

    9 september 2011 om 16:03

    vind het wel weer humor dat porsche dit niet kan hebben en nu een tuner WEER de ultime versie maakt van de 911
    en de hoeveelste is dat van de 997? precies de tel kwijt
    de LFA bouwt gewoon een speciale versie en pakt de WR productie auto’s :D

    Login om te reageren
  10. BmwMPower zegt

    9 september 2011 om 19:38

    Headerfoto, klikkerdeklik naar hi-res?

    Login om te reageren
  11. automistje zegt

    9 september 2011 om 20:51

    Hopelijk klinkt deze ook wat beter dan de GT2 RS… heb qua sound nog steeds liever de GT3 RS, ook al is die wat trager.

    Op Spa stond er bij de F1 laatst wel een mooie GT2 RS op de Vip-parking :-)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North