
Dat is vreemd of niet?
Heel vreemd en het is dan ook een PR-stunt van Volkswagen om iedereen een fijne feestdagen te wensen. Liefhebbers van open offroaders kunnen we doorverwijzen naar Mercedes voor een open G-klasse. Op Touaregcabrio.com kun je de “grap” zelf bekijken. Bij VW hebben ze blijkbaar andere paddestoelen gegeten dan ik voor kerst, want ze blijven maar grappen maken. (via Germancarblog)





ik vind het wel wat hebben eigenlijk:P lkkr in je v10 tdi vliegtuigen voortslepen met het dakopen wat wil je nog meer man
Dit zou wel een ramp zijn als ze dit zouden bouwen.
Het is al bekend dat Volkswagen hun personeel meer betaalt dan anderen, maar ze betalen ze blijkbaar ook voor een beetje kutten. Ik ga ook maar eens kijken bij VAG.
hoe maak je een voertuig compleet nutteloos :p
Wel mooi gedaan met photoshop..
Misschien gaan ze binnenkort wel aankondigen dat ze een cabrio gaan maken waarvan het dak niet open kan. Iedereen die een Volkswagen rijdt: je hebt indirect bijgedragen aan deze grap. Dat je daar je geld aan uitgeeft zeg…
;)
Right… Grappig… :?
Die shop lijkt ook nog eens niet te kloppen: De hoofdsteun van de voorstoelen zit halverwege de achterportieren. Lijkt me wel erg ver…
Ik stem voor een Touareg Landaulet!
Grappig dat ze bij VW hun concern genoot Audi niet meer serieus nemen :D : http://www.autoblog.nl/archive/2007/11/14/audi-cross-cabriolet-quattro
“De hoofdsteun van de voorstoelen zit halverwege de achterportieren. Lijkt me wel erg ver…”
Nee hoor, dit is de ware Volkswagen Golf style. Omdat je met de leuningen zo ver naar achter eigenlijk niet fatsoenlijk kunt zitten moet je je vast houden aan de pook (stuur kan ook maar 2 handen aan het stuur is niet stoer), daarom zie je Johnny ook altijd wat scheef in zijn golf zitten ;-)
LOL @ mashell ;)
Dus Spanjaarden hebben toch geen humor…..
Nederlanders duidelijk wel :P
Jeej, origineel :| Bouw er dan ook echt een, of laat dat doen. Best stoer namelijk.
http://es.volkswagen.com/vwcms_publish/vwcms/master_public/virtualmaster/es.html
Hier komen die hoofdsteunen niet halverwege uit!
En zo werd de nieuwe pausmobiel geboren. :)
Je wilt hoog, je wilt klein en je wilt top-less? Dan neem je toch een Jeep Wrangler??? “Ja nee want die zijn te stug geveerd…” :-D
Owkeeedan, typisch weer zo’n product met van alles ’n beetje en doet niks fatsoenlijks.
De chopped X6. Wat ik je brom.
Zo te zien hebben ze als donor de beetle gebruikt (zie de bobbel van de snelheidsmeter) en de kap is ook van de beetle ;)
Was ik even vergeten, maar het is in Spanje inderdaad een soort van 1 april alleen vieren ze het op 28 december.
Hier de uitleg…
http://www.etenerife.com/Day%20Of%20Innocent%20Saints.htm
“vieren”
hetzelfde als dat je van een tractor een streched tractor maakt, maar dan anders. niet boeiend dus :P
deze touareg is wel vet
spijtig dat deze niet in productie gaat!
zie autoweek. Erin getrapt!!!
Jezus, dat zo’n nerd dan ook nog de importeur gaat lastig vallen met zn vragen. Die autojournalisten hebben echt geen zelfrespect…
Ik denk dat dit in real life best een stoere bak zou kunnen zijn.
‘RScosworth schrijft,
11 December 2007 om 20:02
What the heck SUV Coupé’s???
Is het nu wachten op de SUV cabrio, een cross country met glimmend plastic en vergulde dakrelingen of een SUV stationcar?’
Crap, had ik maar mijn mond gehouden. Het is dan wel niet definitief maar ik vrees het ergste.
Bedoeld om ons vast mentaal voor te bereiden op de Audi SUV-cabrio die eraan zit te komen? Wat blijkbaar jaren geleden enkel voor sjeiks was weggelegd komt nu dus ook beschikbaar voor Jan met de pet (m/v). Of het smaakvol is, blijft een ander verhaal natuurlijk…
De perfecte allrounder, maar aan het uiterlijk moet nog gewerkt worden.
Een RR drophead style voor de gewone man. Alleen is de drophead wel gelukt…
is dit vreemd ??
ik zie een cabrio ..
ik zie een 4X4 ..
ik zie een 4 deurs ..
ik zie een volkswagen ..
ik zie een combinatie van dat allemaal ..
zou wel heel vreemd zijn om dit vreemd te vinden op autoblog.nl ..
Een erg leuke grap, maar houd het daar bij!
Goed voor menig afrikaans dictator, is zeker een markt voor.
Vierdeurcabrio’s zullen naar mijn bescheiden mening geen commercieel success worden, toch niet op korte termijn, want ze moeten hun stevigheid helemaal uit de onderbouw halen, wat ze (veel) te zwaar maakt.