Huh? Wat gaan ze doen? Nou, gewoon voor heel veel mensen een Wiesmann in elkaar schroeven.
Op de IAA zal het Duitse merk de laatste hand leggen aan de GT MF4. Dit willen de technici van Wiesmann doen om bezoekers te overtuigen van hun vaardigheden. Kort gezegd: het is een marketingdingetje. Het sleutelen zal gepaard gaan met de introductie van de nieuwe GT MF5 Roadster. Deze bolide krijgt ook de vertrouwde 10-cilinder uit Beieren mee, afkomstig van de BMW M5.
Exclusief is deze nieuwe roadster zeker, er worden namelijk maar 55 exemplaren van gebouwd. Wie nieuwsgierig is naar de verrichtingen van de Wiesmannen moet zeker even een kijkje nemen in hal 5 bij stand B18. Wat de technici precies gaan doen nog niet helemaal duidelijk, zeker niet als je de volgende zin uit het persbericht verkeerd interpreteert: “the Duelmen manufacturer will mount a car during the car-exhibition. ”





ik vind al die metertjes met dat glimmende (plastic?) eromheen wel een beetje “tjoening”…
voor de rest erg mooie bak natuurlijk
@LastClick: die kan je bij een bedrijf als wiesmann bestellen in watvoor kleur je maar wilt. die MF4 is trouwens echt te mooi voor woorden, ik snap alleen niet dat uit hetzelfde brein de MF5 komt, want die vind ik het net niet hebben, een beetje als zo’n schele morgan
@ Ricardo
autoblog.com is een inspiratiebron voor je?
ontopic: lijkt me heel gaaf om dit te zien gebeuren
oke als het kan ga ik kijken
Quote: Wat de technici precies gaan doen nog niet helemaal duidelijk, zeker niet als je de volgende zin uit het persbericht verkeerd interpreteert: “the Duelmen manufacturer will mount a car during the
LOL, inderdaad als je dat verkeerd interpreteert krijg je best een fout beeld x)
OCC heeft ook al eens zoiets gedaan
leuk, lijkt me wel stijl om te zien… en met dit soort auto’s kan dat natuurlijk, die worden met de hand gemaakt…
Kort gezegd: het is een marketingdingetje
Wat had je dan gedacht? Plaats tekort in de fabriek?
beetje afgekeken van Overhauling
Is lang geleden ook al eens gedaan op de Techno Classica in Essen. Ik geloof dat er toen een MGB in elkaar geschroefd werd uit nieuwe en gerestaureerde onderdelen. Niks nieuws onder de zon, doorlopen mensen! ;)
@Klassiekerrally: Dus omdat het niet nieuw is zou het niet leuk zijn? Klassiekers zijn ook niet nieuw, dus…….;-)
@ rwd: Nee, het is juist heel gaaf! Vandaar de knipoog.
Ben een paar jaar geleden ook in de oude ‘Manufaktur’ geweest. Prachtig wat een vakwerk daar geleverd wordt!
@Klassiekerrally: Die was mij even ontgaan ;-) Lijkt mij ook heel erg leuk om te zien!
Dat lijkt me wel leuk om te zien. Helaas ben ik niet aanwezig daar.
Vraag me af hoelang ze nou daadwerkelijk bezig zijn die auto in elkaar te schroeven etc. Anyone?
Ik denk dat de crisis ook bij Wiesman is ingeslagen. Ze huren geen mensen in voor de IAA en sturen dus eigen mensen, maar die kunnen natuurlijk niet die hele tijd gaan lanterfanten!
http://www.youtube.com/watch?v=cSiNYQN1eeA