• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Koopje: 1964 Lincoln Continental

Auteur: ricardo, gepost 28 augustus 2009 om 17:00 – 91 Reacties

Lincoln Continental

Hoe lager, hoe beter!

Deze ‘custom’ Lincoln staat te koop in -waar anders dan- de Verenigde staten. Nabij het zonnige Palm Springs, Californië, kan je deze sloep-met-cultstatus afhalen voor een prijs van rond de $30.000. Volgens de eigenaar is er in de loop van de jaren voor meer dan $120.000 ingestoken. Waarschijnlijk is dit redelijk overdreven. Maar goed, het resultaat ziet er wel belachelijk goed uit.

Deze lowrider is compleet gerestaureerd in de breedste zin van het woord. De originele motor heeft plaats moeten maken voor een big-block V8 met een inhoud van 427 ‘cubic inches’ (7 liter). Daar bovenop komt nog eens het gehijg van een heersende ProCharger supercharger. Dat doet het vermogen erg goed, aangezien het blok nu 723 Amerikaanse pony’s weet te produceren.

Het interieur is voorzien van wat nieuwe lapjes leer en ook het onderstel is ingrijpend verandert. De bodem van deze klassieker is aangepast voor een speciaal air-ride systeem van Air Ride Technologies waardoor zelf de ideale hoogte is in te stellen. Over vier uur sluit het bieden en dan is ‘ie misschien verkocht. Interesse? Bieden kan HIERRR. (via Autoblog.com)

Ook interessant!

  • Bentley Continental is officieel geen ouwelullenbak meer
  • Bentley Continental GT Gymkhana
    Bentley Continental GT Gymkhana video is ongepast
  • Urban Bentley Continental is subtiel bruut
  • De Bentley Continental GT Speed is terug

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

continental, ebay, Klassiekers, lincoln

Vorig bericht: « Audi R8 Tectona Grandis Edition
Volgend bericht: Wiesmann bouwt in Frankfurt live een auto »

Lees Interacties

Reacties

  1. Emerald_Green_Jag zegt

    28 augustus 2009 om 17:02

    Hey Licoln! IThis is right up your alley!

    Login om te reageren
  2. Davyburger zegt

    28 augustus 2009 om 17:02

    Ik vind hem persoonlijk toch net iets te laag, maar desalniettemin is het wel echt een mooie wagen.

    Login om te reageren
  3. Emerald_Green_Jag zegt

    28 augustus 2009 om 17:02

    Ik bedoel: Lincoln (sorry for the typo’s)

    Login om te reageren
  4. JDM__Wotevajjjj zegt

    28 augustus 2009 om 17:03

    als ik 18 was en 30k teveel had liggen zou ik hem kopen.

    Login om te reageren
  5. Dennis zegt

    28 augustus 2009 om 17:03

    Waanzinnig zo’n auto met 723 American Horses!

    Login om te reageren
  6. SiemAudi zegt

    28 augustus 2009 om 17:04

    Nice!:D

    30.000 is ook niet veel voor 723, maar of het nog goed stuurt?

    Login om te reageren
  7. RubenBaeten zegt

    28 augustus 2009 om 17:04

    Bouw hem terug naar origineel en ik neem ‘m!

    Login om te reageren
  8. Benjamin1 zegt

    28 augustus 2009 om 17:04

    Ik denk dat lincoln even een doekje aan het halen is….

    Login om te reageren
  9. Emile_Benz zegt

    28 augustus 2009 om 17:05

    Hm hier kom je niet eens ’n verkeersdrempel mee over…

    Login om te reageren
    • Maikel zegt

      28 augustus 2009 om 17:17

      @Emile_Benz: @Emile_Benz: en daarvoor heeft ie dus ook air ride, ik Quaote: “De bodem van deze klassieker is aangepast voor een speciaal air-ride systeem van Air Ride Technologies waardoor zelf de ideale hoogte is in te stellen.” wel lezen he. Maar hij ziet er wel heel bruut uit

      Login om te reageren
  10. ZwerverRoodbaard zegt

    28 augustus 2009 om 17:10

    Jah jah jah :D :D

    Jammer dat ik de Postcode loterij niet heb gewonnen, maar als ik dat wel had gedaan dan was dit m’n zondagse auto geworden :)

    (auto is niet te laag, met Airbags kun je hem ook weer omhoog zetten)

    Login om te reageren
  11. jorn_v_v zegt

    28 augustus 2009 om 17:11

    kan ie nog rijden?

    Login om te reageren
  12. Fova zegt

    28 augustus 2009 om 17:15

    Wauwww!! Ik willum!!

    Login om te reageren
  13. Fova zegt

    28 augustus 2009 om 17:16

    Wel een mooi gehandicaptenkenteken!

    Login om te reageren
  14. Jan zegt

    28 augustus 2009 om 17:16

    Je kan toch met een knop de auto weer verhogen sukkels, air-ride systeem heet zoiets! Dus niet zeiken dat die te laag is…

    Login om te reageren
  15. Laurens zegt

    28 augustus 2009 om 17:18

    Had Al Capone nog geleefd…

    OT: in de basis een heel mooie auto, categorie MB 600. En in hoogte verstelbaar lees ik?

    Login om te reageren
  16. ZwerverRoodbaard zegt

    28 augustus 2009 om 17:18

    Kijk ook is naar die prachtige Ford Tudor die ook te koop staat :)

    Login om te reageren
  17. Maikel zegt

    28 augustus 2009 om 17:21

    *Quote

    Login om te reageren
  18. Yeelen zegt

    28 augustus 2009 om 17:22

    I’d buy one ! :D
    if only…

    Login om te reageren
  19. Wessee zegt

    28 augustus 2009 om 17:22

    Wat een prachtige auto. :)

    Login om te reageren
  20. Yeelen zegt

    28 augustus 2009 om 17:23

    ps. als iemand van hier ‘m echt koopt, vind ik dat die ons een fotoshoot van 3 delen moet op AJ ;)

    Login om te reageren
  21. bozewolf zegt

    28 augustus 2009 om 17:30

    Een wagen met presidentiele allure…hopelijk voor de koper zonder presidentiele gevolgen.

    Login om te reageren
    • Wessee zegt

      28 augustus 2009 om 18:55

      @bozewolf: Hier zit gelukkig wel een dak op.

      Login om te reageren
  22. Jesper zegt

    28 augustus 2009 om 17:32

    Ga weg! :o
    Dat ding kost omgerekend de freakin’ helft van een Prius!

    Login om te reageren
  23. ruben00 zegt

    28 augustus 2009 om 17:32

    @jan

    nou nou nou… niet zo agressief!

    Login om te reageren
  24. lincoln zegt

    28 augustus 2009 om 17:38

    schitterende kleur en komt goed tot zijn recht ..
    deze auto is natuurlijk een dream-ride en zal best heeeeeel grondig aangepakt zijn ..

    kant-tekeningen ..
    leer met plooien zal lekker zitten maar is not-done in deze auto ..
    zichtbare uitlaatpijpen is een regelrechte smet ..

    voor de rest is de auto ansich 100X beter dan een 25 jaar jongere Rolls Royce ..

    Login om te reageren
  25. MDA zegt

    28 augustus 2009 om 17:40

    nette low rider hoor… echt in concours staat.

    Veel vermogen, prachtig afgewerkt. Allen ja: Bladveren achter :-O

    Login om te reageren
  26. Headhunterz zegt

    28 augustus 2009 om 17:43

    shit zeg! wat een lijpe wagen, jammer dat ik het geld niet heb :(

    Login om te reageren
  27. GOD zegt

    28 augustus 2009 om 17:46

    WOW.. 1 van de mooiste auto’s die ik ooit heb gezien.
    1964 is sowieso een goed jaar.

    Login om te reageren
  28. hallo zegt

    28 augustus 2009 om 17:46

    Het enigste speciale aan de auto is dat ie zo laag is. Als je dat wegdenkt is het maar een lelijke auto hoor.

    Login om te reageren
    • Tombnolz zegt

      28 augustus 2009 om 22:14

      @hallo: Nu sta je wel dik voor lul hé, nog geen procent van de reaguurders vindt de auto lelijk… Een regelrechte schande, jouw reactie, bah!

      Wel fijn natuurlijk dat ík gisteren nog een ritje heb gemaakt in da ’64 Impala :) (voor de geïnteresseerden zie hier: http://www.autojunk.nl/2009/03/chevrolet-impala-sedan-1964)

      Login om te reageren
  29. GOD zegt

    28 augustus 2009 om 17:49

    @ hallo

    are you fucking nuts??

    Login om te reageren
  30. Edzo zegt

    28 augustus 2009 om 17:54

    Jammer dat de prijs van rond de 30k niet klopt.
    Is slechts het huidige bod, en het minimum is daarmee niet geboden.
    Lijkt me ook sterk als je er net 120k in hebt gestoken….

    Login om te reageren
  31. Headhunterz zegt

    28 augustus 2009 om 17:56

    volgens mij wel ja, of hij heeft geen smaak?

    Login om te reageren
  32. Tombnolz zegt

    28 augustus 2009 om 18:05

    Deze is een van mijn allerfavo American Oldie’s. Toen ik ‘m nog eens voorbij zag komen in Kalifornia (als cabrio dan wel), was ik weer lyrics, zo mooi is die auto. En het mooiste van al zijn die suicide doors!

    Hoewel ik origineel in principe altijd prefereer boven gepimpt, zou ik voor deze tekenen. 30k dollar vind ik eigenlijk niet zo’n gekke prijs, wetende dat hij in absolute nieuwstaat is, ook wat de motorisatie betreft.

    Had ik maar 30k…

    Login om te reageren
  33. RickB zegt

    28 augustus 2009 om 18:09

    @Emile_Benz.

    Zet je bril op en lees het artiekel.
    Er staat dat hij is uitgevoerd met AIRRIDE, doe je huiswerk eens!

    Login om te reageren
  34. RenesisHP zegt

    28 augustus 2009 om 18:16

    Ik geloof dat ik begin te begrijpen waarom sommige mensen sexmet auto’s willen. :oops:

    Login om te reageren
  35. SLR zegt

    28 augustus 2009 om 18:22

    wtf als ik 18 jaar was en geld had zou ik em meteen kopen

    Login om te reageren
  36. Supreem zegt

    28 augustus 2009 om 18:24

    Het interieur is voorzien van wat nieuwe lapjes leer en ook het onderstel is ingrijpend veranderd.

    Leuk bakkie. Zijn vier tommyguns in de prijs inbegrepen of moet je die zelf nog halen?

    Login om te reageren
  37. Cerbera zegt

    28 augustus 2009 om 18:24

    sweet….echt sweet
    Ik heb echt slechtere / ergere exemplaren voorbij zien komen op het interwebs.
    Lijkt mij een goeie deal als je em voor die prijs mee krijgt.

    Btw, die Ford Tudor is ook erg netjes (zoals al reeds opgemerkt)

    Login om te reageren
  38. koreantaxiproductions zegt

    28 augustus 2009 om 18:25

    alleen die bladveren :( zal ook wel (of helemaal) slecht door de bochten gaan

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      28 augustus 2009 om 18:56

      @koreantaxiproductions:
      er is ook niets dat jou ontgaat ..
      wat een geweldig opmerkingsvermogen inclusief nalullerij ..

      er bestaan om die reden ook GEEN oude amerikaanse auto,s meer ..
      allemaal tegen een boom aan gereden in een bocht ..
      sneu ventje ..

      Login om te reageren
    • Wessee zegt

      28 augustus 2009 om 18:59

      @koreantaxiproductions: verdiep je eens in het onderstel van een C6. Je zult je ogen nog uitkijken.

      Login om te reageren
  39. koreantaxiproductions zegt

    28 augustus 2009 om 18:27

    en @ god, de 1964 Impala, mjam!

    Login om te reageren
  40. de sjonnies zegt

    28 augustus 2009 om 18:27

    ironie van het lot : in zo’n auto heeft John F Kennedey zijn laatste rit gemaakt en nu is zijn broer ook overleden…..

    Login om te reageren
  41. Jochempie zegt

    28 augustus 2009 om 18:37

    Hele mooie wagen! Maar veranderd is met een D (vt deelwrd)

    Login om te reageren
  42. GOD zegt

    28 augustus 2009 om 18:44

    @ koreantaxiproductions

    precies, jij snapt het ;)

    Login om te reageren
    • Wessee zegt

      28 augustus 2009 om 18:58

      @GOD: Wat dacht je van een ’64 Charger of een Ferrari 250 GTO/64 of een ’64 Goat. 1964 is idd een heerlijk jaar.

      Login om te reageren
  43. Klassiekerrally zegt

    28 augustus 2009 om 19:08

    @ lincoln: Bladveren, shocking! Ik dacht dat er daarom in Amerika geen bomen meer stonden. Veel te gevaarlijk! :lol:

    @ alle auto-noobs: Ferrari bouwde nog auto’s met bladveren toen Lamborghini al onafhankelijke wielophanging toepaste. Wanneer je bedenkt dat dat in de jaren ’60 van de vorige eeuw was… En alle Ferrari’s hebben toch een puike wegligging? Dat kan niet anders! :roll:

    Login om te reageren
  44. blag zegt

    28 augustus 2009 om 19:15

    Klasse wagen maar te laag naar mijn zin. Zo een wagen mag je niet ombouwen tot een pimpmobile…

    Login om te reageren
  45. koreantaxiproductions zegt

    28 augustus 2009 om 19:24

    wat ik bedoelde, als je zo veel werk in je auto steekt, waarom dan niet meteen het hele onderstel veranderen? En over die corvettes, ja die hebben bladveren, maar wel dwars geplaats (zoals onder in dit plaatje te zien is)
    )

    Login om te reageren
    • Wessee zegt

      28 augustus 2009 om 19:56

      @koreantaxiproductions: Mooi systeem hè. :)

      Login om te reageren
  46. 1NteNSe zegt

    28 augustus 2009 om 19:27

    Nice! Mooi gedaan, lowriders zijn cool (H) Alhoewel ik liever een ’64 Impala heb dan (A)

    Login om te reageren
  47. Klassiekerrally zegt

    28 augustus 2009 om 19:28

    Even een kleine toevoeging aan mezelf: Ferrari bouwde nog auto’s met bladveren en starre achterassen toen Lamborghini… etc.

    Login om te reageren
  48. JH zegt

    28 augustus 2009 om 19:31

    Bladveren zegt helemaal niets over de wegligging; gooi er een paar glasfiber (of koolstofvezel maar dat hebben ze volgens mij nog niet geprobeerd) zoals bij de Corvette en je kan gewoon een bepaalde progressie inbouwen.
    Een van de mooiste onafhankelijke voorwielophangingen is trouwens uit 1935 of zo (Fiat geloof ik) met een bladveer als onderste draagarm…super eenvoudig en een heel laag onafgeveerd gewicht

    Login om te reageren
  49. Hanico zegt

    28 augustus 2009 om 19:32

    Wat is dit toch een prachtige wagen. Zeker met die kleur.

    Login om te reageren
  50. rwd zegt

    28 augustus 2009 om 19:59

    Erg fapbare auto ;-)

    Login om te reageren
  51. Rob USA zegt

    28 augustus 2009 om 20:00

    Eén van de mooiste USA-cars maar er zijn er gelukkig nog velen meer! Bochten?? Met deze brute bak moet je cruisen en stoplichtruns maken! Die suicide deuren echt superr mooi. De cabrio staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje.

    Login om te reageren
  52. GezondVerstand zegt

    28 augustus 2009 om 20:05

    Dat ie zo laag is vind ik niet mooi maar voor de rest echt een schitterende slee. En lekker genieten van kwantum korting bij de pomp.

    Login om te reageren
  53. henz zegt

    28 augustus 2009 om 20:05

    lekker strakke disabled plate er op ook……

    Login om te reageren
  54. RickB zegt

    28 augustus 2009 om 20:27

    @koreantaxiproductions.

    Met Musclecars is het mogelijk om je onderstel compleet te veranderen.
    Je vind ze ook onder Golf 4, 5 Passats en polo’s daar hoef je alleen luchtbalgen bij te doen en nog een paar dingen, Google anders eens wat, BSS (Airride)

    Over Lowriders gesproken, Geef mij maar een ’96 Impala compleet uigevoerd als Politie wagen :D

    Login om te reageren
  55. W115 zegt

    28 augustus 2009 om 20:49

    Wow! Erg dik ding, van toen Amerika nog style had.

    Login om te reageren
  56. RubenBaeten zegt

    28 augustus 2009 om 21:13

    Pfah, als de Ringtijd niet onder de 8 minuten komt hoef ik ‘m niet. Zal wel door die bladveren komen.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      28 augustus 2009 om 21:22

      @RubenBaeten: ik denk eigenlijk door de vierkante styling… Aerodynamische nog ouderwetser dan die bladveren! ;-)

      Login om te reageren
  57. cardesigner@USA zegt

    28 augustus 2009 om 21:27

    Prachtige auto! USA rules!

    Login om te reageren
  58. six-trey zegt

    28 augustus 2009 om 21:53

    een lowrider heeft spaak velgen en 2 of 4 hydraulische pompen PUNT, it is een airride of een lowrod :D just saying

    Login om te reageren
  59. NickelB1984 zegt

    28 augustus 2009 om 22:09

    Heeft niemand dan de 225 of 235 achterbanden opgemerkt??? hoe wil je daar in hemelsnaam 700+pk op kwijt. ook al wil je alleen rechtdoor.

    Login om te reageren
  60. lincoln zegt

    28 augustus 2009 om 22:29

    @Tombnolz ..
    whaaaaa .. dat had ik nooit achter jou gezocht ..
    nooit wegdoen zo,n ding natuurlijk ..
    mede omdat ze nix opleveren ..
    en over 20 jaar ook nog niet ..
    buiten het feit dat de periode van 1959 tot en met 1965 zeker niet tot de beste design-tijd van de auto industrie was ..

    is het zooooooo stoer om een 64er vanaf nieuw in de familie te hebben ..
    koester dat ding ..

    Login om te reageren
    • Tombnolz zegt

      29 augustus 2009 om 16:24

      @lincoln:

      Hoe moet ik “had ik nooit achter jou gezocht” eigenlijk interpreteren? :)

      De Impala zal nooit of te nimmer verkocht worden. Komen er kosten aan (verrassend weinig totnogtoe) dan zullen die tegen wil en dank gedaan worden.

      Of hij iets waard is, maakt ons niets uit, aangezien hij toch nooit verkocht wordt, maar anderzijds moet hij toch wel iets waard zijn volgens mij. ’64 is toch wel een van de meest geliefde Impala-jaren en deze is echt 100 % origineel én nog steeds gekeurd voor dagelijks gebruik… Anderzijds is hij 100 % origineel (zit zelfs geen radio in), geen V8, geen coupé of cabrio…

      @ Rob USA:

      Ik kan het soms wel aprreciëren, maar dat zal de onze niet overkomen :)

      Login om te reageren
  61. Rob USA zegt

    28 augustus 2009 om 22:43

    @Tombnolz:Achterkant vind ik zeker nog wel te pruimen en voor de rest mat zwart spuiten,dikke V8 erin hangen,headers en flowmasters, dikke chrome wielen eronder moet je eens kijken hoe hij er dan uit ziet! :)
    En dat allemaal ter nagedachtenis van je grootvader!

    Login om te reageren
  62. w0o0dy zegt

    28 augustus 2009 om 22:47

    Ook leuk, beetje aangepast en de wielen zijn wel erg fout
    een Linc conti Convertible
    http://www.dreamcarclassicsonline.com/cgi/displaydetails.pl?stockno=0198-0720&allphotos=L03

    Een hele lijst met foto’s van tamelijk zeldzame (in europa) amerikanen….
    http://www.vintagedreamcars.com/US_CARS_4_SALE.html

    De Wildcats en de Catalina’s zijn soms wel lekker (voor van die grote boten dan hè)

    Login om te reageren
  63. w0o0dy zegt

    28 augustus 2009 om 22:57

    en twee aardig zeldzame…
    1956 conti mkII coupe

    http://bringatrailer.com/2007/06/01/well-preserved-1956-continental-mark-ii-coupe/

    1960 mark v
    http://bringatrailer.com/2008/04/09/largest-unibody-ever-built-1960-lincoln-mark-v/

    Login om te reageren
  64. vla zegt

    28 augustus 2009 om 23:01

    Mooi aangepast, onder het dashboard is het meestal een slecht verstopt orgie van kabeltjes en dergelijke, niet? Bij onze oldtimers wel (2 keer dezelfde auto maar hey, 2 auto’s ;) ).
    Verder vet ding natuurlijk. Ben de laatste tijd Amerikanen ferm gaan appreciëren (vroeger vond ik ze alright, maar nu vind ik ze zelfs leuk! :P ). Vooral dan de geschiedenis. Zag vandaag nog een Dodge Ram met Hemi 5.7 liter. Toch liever zo’n auto’s waarvan je weet dat de eigenaar waarschijnlijk veel om zijn auto geeft, dan de gemiddelde Duitse familiesedan die geen karakter heeft en ook ongeliefd is.

    Login om te reageren
  65. Jinxed zegt

    28 augustus 2009 om 23:50

    Wat een ontzettend mooie auto blijft het toch, standaard al mooi, maar nu helemaal fantastisch. Past op geen enkele parkeerplaats in Nederland, maar met deze auto zou ik het niet erg vinden om een half uur te cruisen om een geschikte plek te vinden. Voor 30K$ mag de auto niet weg, misschien wil de eigenaar er wel minimaal 100K voor hebben, het minimum bod is immers nog niet bereikt, het artikel is dus een beetje onzin, toch bedankt voor de mooie foto’s.

    Login om te reageren
  66. Duidelijk zegt

    29 augustus 2009 om 00:26

    Deze auto is pure stijl :D

    Login om te reageren
  67. f1l1p zegt

    29 augustus 2009 om 01:15

    –edit: dank u, is inmiddels aangepast–

    Met vriendelijke groeten aan allen die wild worden van een presterende motor! :P

    Login om te reageren
  68. Benno zegt

    29 augustus 2009 om 01:37

    Let ff op de drempels als j m hier wil rijden! :)

    Login om te reageren
  69. 9000cse zegt

    29 augustus 2009 om 01:43

    Ik herinner mij nog goed, dat Fritz B. Busch, één van de meest bewierookte autojournalisten/-testers van het Duitse “auto motor und sport” in die tijd, een uitgebreid testverslag deed van deze Lincoln. Hij was er speciaal voor naar New York gevlogen en dat kwam natuurlijk ook, omdat in die tijd (begin 60-er jaren), de Duitse autosnelwegen nog niet te vergelijken waren met wat ze nu zijn én het aantal geimporteerde Amerikaanse auto’s in Duitsland vrij gering was.
    Wat mij altijd is bijgebleven was, dat hij zijn bericht begon met de woorden: Hoe deze test ook zal verlopen, over één ding hoeven we het helemaal niet te hebben en dat is over de wegligging, want die heeft deze auto gewoonweg niet! De stuurbekrachtiging is zo gigantisch, dat je bij de eerstkomende straathoek van 90 graden, niet wetend hoe de wielen onder de auto staan, met krijsend geweld hele volksstammen op de vlucht laat slaan en dan maar moet afwachten waar je uiteindelijk terecht zult komen. Wat daarbij nog een belangrijke rol speelt is, dat je daarvoor niet eens hard hoeft te rijden.
    Ik vond het helemaal niet prettig om dat te lezen en heb die Duitser voor erg lelijke “dingen” en “wezens” uitgemaakt. Amerikaanse auto’s waren toen mijn echte favorieten en volgens mij kon geen enkel ander merk ook maar in de buurt komen van die “Amerikanen”.
    Tot rond 1980 zijn ze dat ook altijd gebleven. Maar na die tijd zijn de Amerikanen beginnen te klooien en is het nooit meer goed gekomen en daardoor vanuit mijn standpunt schuld aan hun eigen ondergang. Maar dat is weer een andere discussie.
    Als ik echter weer eens zo’n exemplaar zie als deze, in het echt of hier op het blog, dan begint het hart weer over te slaan en denk ik met een nostalgisch gevoel terug aan de tijd, dat CO2 nog niet ontdekt was, een verbruik van 30 liter op 100 km voor deze auto’s “normaal” was en uitlaatgassen nog iets aristocratisch hadden. :lol: Toch jammer, dat die heerlijke tijd voorgoed voorbij is. :cry:

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      29 augustus 2009 om 08:46

      @9000cse ..
      stuurbekrachtiging kwam waarschijnlijk nog niet voor in europeese auto,s ..
      dus ik denk dat Busch zich helemaal de pleuris is geschrokken over het idd overbekrachtigde sturen in deze mastodont ..

      toen ik 18 was en meteen een 78er towncar kocht durfden geen van mijn vrienden er in te rijden ..
      ik kan me er wel iets bij voorstellen iig ..

      Login om te reageren
  70. remmen_nee zegt

    29 augustus 2009 om 12:26

    Handicap platen erop!

    Brede instap zeker!

    Login om te reageren
  71. Bas zegt

    29 augustus 2009 om 12:38

    Mooi boevenauto…dus misschien een mooie nieuwe dienstauto voor Balkellende en consorten.

    Login om te reageren
  72. C6_R zegt

    29 augustus 2009 om 12:46

    Doe mij maar een volkswagen polo, goed voor het milieu(…) en die kan tenminste bochten nemen!

    Yeah right! :roll: Lincoln Continental is pure porno en deze custom mag er wezen!

    Login om te reageren
  73. BmwMPower zegt

    29 augustus 2009 om 12:50

    Alles aan deze auto is goed!
    Het enige minpunt is dat ik me er geen kan veroorloven.
    Maar t*ring, als ik het geld had!

    Login om te reageren
  74. Brammer zegt

    29 augustus 2009 om 13:24

    Echt dik, doet me denken aan Entourage waar je ze in de intro met zo’n zwarte Continental Convertible ziet rijden.. Heerlijke auto’s om te cruisen volgens mij :p

    Login om te reageren
  75. Benz.. zegt

    29 augustus 2009 om 14:08

    @RickB

    Zet je bril eens op.
    “Artiekel” moet “artikel” zijn.. Doe je huiswerk eens!

    Login om te reageren
  76. witte480 zegt

    29 augustus 2009 om 16:08

    he, palm springs daar komt onze cadillac fleetwood uit 1972 vandaan

    Login om te reageren
  77. lincoln zegt

    29 augustus 2009 om 16:45

    @Tombnolz ..
    het grappige is dat ik nu mijn oude auto advertenties aan het soorteren ben en er denk ik al 10 van de 64er Impala ben tegengekomen ..

    en reparaties moet je nooit tegen wil en dank doen ..
    alle onderdelen zijn nog te verkrijgen ..
    en zitten zo verdomd makkelijk in elkaar bij die dingen ..

    Login om te reageren
    • Tombnolz zegt

      29 augustus 2009 om 18:58

      @lincoln:

      Ik heb ook al wat op binnen- en buitenlandse sites gezocht naar gelijkaardige Impala’s, maar ik vind er zelden eentje te koop. Alsof er driemaal meer coupé’s en cabrio’s van zijn… Onlangs werd er nog een zwarte aangeboden op Kapaza, maar was een wrak, niet normaal.

      Voor zover ik me kan herinneren is het blok nog nooit gereviseerd, over kwaliteit gesproken :) De zetelbekleding begint nu wel te scheuren, da ’s minder… Ook is hij een jaar of 15 geleden volledig herspoten in z’n originele kleur, omdat hij volledig doorgeroest was… Laat me stellen dat die restauratie met niet zoveel liefde werd gedaan… Moet dus nog eens opnieuw allemaal…

      Login om te reageren
  78. Rob USA zegt

    29 augustus 2009 om 17:23

    @Vla: Zijn dan al mijn comments toch niet voor niets geweest. :)

    Login om te reageren
  79. weirdo zegt

    31 juli 2010 om 14:57

    ma 30000 amai ik dacht eerst dat er nog een nulletje bij maocht nou ja 300000is ook nie zoveel voor zo een leuke kar is nog te koop ????

    Login om te reageren
  80. betonstaal zegt

    20 augustus 2011 om 12:47

    Zoiets wil ik wel voor mijn verjaardag. Of Sinterklaas, dat mag ook.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North