• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Wijn en Brooklands: Go West!

Auteur: autoblogger, gepost 28 januari 2008 om 11:26 – 63 Reacties

Bentley Brooklands
Tijdens een wijnfestival in het Amerikaanse Naples is er $450,000 (300K Euro) geboden voor de eerste Bentley Brooklands, zo laat de organisatie trots weten. Tja, dat is dus noemenswaardig aangezien deze übercoupé in de US ongeveer de helft kost. Reden genoeg om nog even te benadrukken dat dit voor Nederlanders een koopje is, wij mogen rond de 500K aftikken om in deze Bentley te rijden!

The first Bentley Brooklands coupe destined for the U.S. market has been purchased for $450,000 at a charity auction held during the 2008 Naples Winter Wine Festival. The $14 million from the auction sale will directly benefit the Naples Children and Education Foundation, which supports charitable and educational programs to improve the physical, emotional and educational lives of underprivileged or at-risk children.

Monte and Usha Ahuja placed the winning bid of the first Brooklands coupe destined for the U.S. market, with delivery estimated to take place in the second quarter this year. The $450,000 auction price ranks as one of the highest ever paid for a lot in the wine festival’s eight-year history.

“We are truly heartened by Mr and Mrs Monte Ahuja’s generous bid for the first Bentley Brooklands destined for the U.S. market,” said Christophe Georges, Chief Operating Officer for Bentley Motors, Inc. “We are delighted to be associated with the Naples Winter Wine Festival recognising its contribution to the Naples Children and Education Foundation which benefits so many deserving children in the south Florida community.”

The 2009 Bentley Brooklands is a stunning new model that marks Bentley’s return to the luxury coupe market and reaffirms the company’s reputation as creator of the world’s most exclusive coupes. It is the ultimate Bentley: a stylish, four-seat, grand touring coupe with classic British proportions and muscular performance.

Ook interessant!

  • Bentley lanceert een betaalbare driewieler
  • Bentley Bentayga Hybrid rijtest video
    Bentley Bentayga Hybrid rijtest video
  • Volgende Bentley Mulliner
    Volgende Bentley Mulliner wordt laatste met W12
  • Crisis? Bentley lacht ballen uit de broek
    Crisis? Bentley lacht ballen uit de broek

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

Bentley, brooklands, wijn

Vorig bericht: « Opvolger Nissan 350Z debuteert in Parijs als 370Z
Volgend bericht: Autosalon Brussel trekt 75.000 minder bezoekers »

Lees Interacties

Reacties

  1. Juri zegt

    28 januari 2008 om 11:30

    Naar mijn bescheiden mening de mooiste Bentley….

    Login om te reageren
  2. Pordon zegt

    28 januari 2008 om 11:34

    Mooie daklijn en zolang je hem vanaf de zijkant ziet een mooie wagen. maarja helaas zitten er die standaard bentley voor en achterkant aan.

    Login om te reageren
  3. 3-serie zegt

    28 januari 2008 om 11:41

    Nu nog een Brooklands T met korte wielbasis en meer vermogen?

    Login om te reageren
  4. Ralph zegt

    28 januari 2008 om 11:44

    Misschien wel een van de meest klassevolle auto’s van dit moment… wat ook wel mag voor die prijs ;-)

    Login om te reageren
  5. Bramzel zegt

    28 januari 2008 om 11:44

    Mijn God wat een mooie wagen is dat toch. Audi, dát is een Bentley :) Gelieve meer van dit soort dingen te maken, en minder van die lelijke Continental GT’s.

    Login om te reageren
  6. floryn zegt

    28 januari 2008 om 11:45

    de mooiste en dikste auto van het moment! dit is pas klasse reizen

    Login om te reageren
  7. BVO zegt

    28 januari 2008 om 11:47

    mooie auto (van de zijkant) helaas vind ik de voorkant met de franse slag afgetekend

    ik vind continental nog steeds de mooiste

    Login om te reageren
  8. JPS zegt

    28 januari 2008 om 12:09

    Zeer mooie Bentley, groot en toch elegant, en niet overdone !
    Naar mijn mening de mooiste van dit moment, gevolgd door de Arnage.
    Die Duitse Volkswagen Continentals vind ik maar niks…
    Veel te Duits, terwijl de Arnage en deze gewoon die klassieke, stijlvolle Britse uitstraling hebben, en de juiste proporties, wat van bijvoorbeeld de Flying Spur niet echt gezegd kan worden. Bovendien heeft deze gewoon de echte Bentley V8,
    zoals het hoort. Doe mij die maar :P

    Login om te reageren
  9. Justin zegt

    28 januari 2008 om 12:22

    Dat is toch te erg; 150.000 euro in Amerika, 500.000 euro hier…… wat een dievenbende is het hier toch!

    Login om te reageren
  10. Land Rover zegt

    28 januari 2008 om 13:01

    Ben blij dat verschillende engelse merken een andere koers zijn ingeslagen met hun modellenlijn ( landrover – jaguar – bentley ), maar deze auto is über herkenbaar als een bentley, de klassieke lijnen zijn aanwezig, maar toch tijdloos. Wat een juweel van een auto! Chapeau!!!

    Login om te reageren
  11. Erik zegt

    28 januari 2008 om 13:11

    @Juri
    Naar mijn beschieden mening de mooiste auto ooit gebouwd…
    Echt een prachtige auto! Wanneer zou de chinese kloon ervan komen? :P

    Login om te reageren
  12. Pier zegt

    28 januari 2008 om 13:14

    My god, ik ben verliefd! Wat een prachtige auto zoals ie er daar in het zwart bij staat :D

    Login om te reageren
  13. Mathijs zegt

    28 januari 2008 om 13:29

    Wat een fantastisch design van Bentley.. Als ik het geld had, had ik het wel geweten (a) Jammer van de gelimiteerde oplage.. Ik meende 4 stuks besteld in NL

    Login om te reageren
  14. Michael zegt

    28 januari 2008 om 13:50

    ¡¡¡¡¡Holy crap on a stick!!!!!

    Deze is mooi!! Ik vond de continental al vet maar dit slaat alles!!

    Login om te reageren
  15. Klassiekerrally zegt

    28 januari 2008 om 13:56

    @ bramzel: amen!

    Login om te reageren
  16. DAT zegt

    28 januari 2008 om 14:08

    Naar Amerika verhuizen dus:
    Goedkoop huisje kopen, Bentley erbij. Laat Cribs maar komen.

    Login om te reageren
  17. Jan zegt

    28 januari 2008 om 14:08

    De mooiste en stoerste bentley ooit (of moet ik zeggen van het moment). Ik zag hem in brussel. Wel was ik niet 100% te vinden voor de velgen (dezelfde als op de foto) maar waarschijnlijk is er genoeg ruimte om deze naar eigen smaak te personaliseren.

    Login om te reageren
  18. DJD zegt

    28 januari 2008 om 14:23

    dit is nou perfect!!!! super klassiek maar toch modern waaauw

    Login om te reageren
  19. DRU zegt

    28 januari 2008 om 15:31

    Oké, oké… ik begrijp de Bentley. Qua klasse, formaat en vetheid is hij precies wat hij moet zijn. Ik begrijp zelfs de vormgeving. Maar als ik hééél eerlijk ben is het een lelijke auto. There, I said it. Don’t hit me.

    Ik vergelijk het met een Louis Vuitton koffer met het monogram ontwerp. Iedereen snapt de boodschap. Het is een handmade high quality case gemaakt van de allerbeste leersoorten, met de mooiste afwerking humanly possible. Superduur en supergewild en strooit door zijn roemruchte statusverhaal zand in ieders ogen. Want het is eigenlijk een onwijs hoerige verschijning. Net als de Bentley Brooklands.

    Status maakt blind.

    Andrew Chin

    Login om te reageren
  20. Mr Hyde zegt

    28 januari 2008 om 16:22

    @DRU, das dus onzin, met een Ferrari laat je zien dat je geld hebt en omdat je geld hebt je dus maar een dikke auto moet hebben, als kind ooit van Ferrari hoorde en die dus maar deed.
    Maar deze Bentley, hiermee laat je zien dat je stijl hebt, auto liefhebber bent, en een levensgenieter bent. Dus, heeft niks te maken met status maakt blind, dat is zo bij de helft van de Ferrari’s niet hierbij!

    Login om te reageren
  21. DRU zegt

    28 januari 2008 om 16:55

    @Mr Hyde, echt niet dus. Als ik nu een Ferrari zou halen, laten we zeggen een F430 of een F430 Scuderia, dan gaat het mij maar om 1 ding: Rijplezier en genieten van de stand der techniek. Ik zou het beestje meenemen naar de ring (my precious..) en vooral zelf ervaren wat iedereen de hele tijd loopt te verkondigen over het 5-way traction control mumbo jumbo. Ik verwacht dat het een erg leuk ritje zal worden waar ik een permante grijns van overhoud.

    En dan nu de Bentley. Een veel te dikke bak (en begrijp me niet verkeerd, ik hou van dik, verfijning, luxe en al die shit) maar zo een dikke coupé? Wat the fuck heb je DAAR nou aan? Een normale 4 deurs Bentley begrijp ik wel, daar kun je chique in gereden worden en zit je lekker achterin. Maar als je moet sturen (en dat doe je in een coupé) dan heb ik echt niet graag zo een vliegdekschip.

    Login om te reageren
  22. db zegt

    28 januari 2008 om 17:02

    @Bramzel: ik snap de link audi-Bentley niet echt ? :’)

    Login om te reageren
  23. Nick zegt

    28 januari 2008 om 17:24

    De 6,75 liter bi-turbo V8, ondanks het feit dat deze veroudert is en gebaseert is op een Amerikaans blok is wat deze Bentley nog steeds Bentley maakt.

    Ik hoop alleen dat deze nog gemoderniseerd word (DOHC VVT, 4v/z, FSI, desnoods OHV met concentrische VVT) zodat hij kan mee komen met de modernere (op N73 gebaseerde) 6,75 liter V12 van de Rolls-Royce Phantom.

    Het brengt veel voordelen en nagenoeg geen nadelen, en Bentley wil vast en zeker ook wel een beetje meekomen in de groene gedachtegang zonder de bedrijfsfilosofie te verbreken.

    Login om te reageren
  24. Nick zegt

    28 januari 2008 om 17:38

    @Bramzel:
    Ik deel je mening.
    Alleen zie ik het verband tussen Bentley (Continental) en Audi (A8?) niet.
    Niet qua design en vooral niet qua techniek.

    Ze delen weliswaar het Volkswagen D platform, alleen gebruikt de A8/S8 het Volkswagen D2/D3 platform en de Bentley Continental het D1 platform samen met de Volkswagen Phaeton.

    De motor is weliswaar een Volkswagen W12, maar wel in een exclusieve variant met 552 pk tot en met 603 pk tegen over de 450 pk uit de Phaeton.

    Heb je toevallig weleens de Continental GT Speed gezien? De grille is wat rechter en massiever en komt meer Bentley-esque over.

    Login om te reageren
  25. lincoln zegt

    28 januari 2008 om 17:41

    @MR Hyde .. dat bedoelde @DRU nu met status .. de associatie die jij met bentley maakt is er als kind ooit een keer bij jou ingepropt ..
    elke auto word voor en door mensen gemaakt .. elke auto ..

    Login om te reageren
  26. Sander zegt

    28 januari 2008 om 17:47

    @ Juri: Eens!

    Login om te reageren
  27. DRU zegt

    28 januari 2008 om 17:55

    @Lincoln, Thank you!

    Login om te reageren
  28. lincoln zegt

    28 januari 2008 om 18:17

    @Mr Hyde .. en als je door middel van een belachelijk dure auto moet laten zien dat je een levensgenieter bent .. dan ben je gegijzeld door je omgeving en doe je alles behalve genieten .. auto,s worden vervangen door geld en iedereen die em wil betalen mag em meenemen .. dat is de enige filosofie ..

    maar het is een prachtige auto ..

    Login om te reageren
  29. W1ck3D zegt

    28 januari 2008 om 19:11

    @ Lincoln: ik zit zonder vriendin, mag ik ten minste mijn frustraties compenseren door een Bentley aan te schaffen aub? ;)

    Login om te reageren
  30. lincoln zegt

    28 januari 2008 om 19:42

    @W1ck3D .. tuurlijk vriend .. moet je alleen wel effe bij die vrolijke vrijbuiters en levensgenieters van Palm invest solliciteren .. je hele family en vriendenkring een pootje lichten .. die doen goeie zaken met bentley en als je een echte hufter bent krijg je em in de lease ..

    of je koopt een hele ouwe .. heb je meer problemen mee te compenseren dan getrouwd zijn met een heks ..

    Login om te reageren
  31. Citrofiel zegt

    28 januari 2008 om 20:28

    *kwijl kwijl* :D Eén van de weinige keren dat ik dit doe:
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
    Voor mij is dit ongetwijfeld de mooiste auto die er nu is!

    Login om te reageren
  32. C6.R zegt

    28 januari 2008 om 20:38

    Ik heb geen zinnige bijdrage maar:

    Potverdriejandubbelendikkerdje wat een heeerlijk brok automobiel!!!

    Login om te reageren
  33. 9000cse zegt

    28 januari 2008 om 21:37

    @ DRU

    In naam der Koningin veroordeel ik u tot vijf jaar schandpaal, waarvan twee uur voorwaardelijk, voor de schandelijke manier, waarop u zich uit over de mooiste automobiele creatie tot nu toe. Deze voiture te verbinden met de kwalificatie “lelijk” valt echt niet te pruneren (Nederlands: pruimen). Het sobere, edoch conventionele, rusticale en uiterst fraaie lijnenspel is slechts te verwezenlijken, wanneer het om een zeer grote automobiel gaat. Nee! Nee! Deze Bentley is echt niet aan u besteed. Gaat u maar naar de ring met een of ander scheurijzertje uit een Italiaanse stal. Dan kan ik in ieder geval rustig slapen met de gedachte, dat er één Brooklands minder in verkeerde handen zal vallen. Het vonnis dient onmiddellijk voltrokken te worden met ingang van de eerstvolgende show van Bentleys. Uw schandpaal zal ernaast worden geplaatst.

    Login om te reageren
  34. w0o0dy zegt

    28 januari 2008 om 21:51

    @Citrofiel: de mooiste auto die er nu is? Come on, you can’t be serious!?! De kofferbak is op z’n minst vreemd en de proporties zijn niet helemaal lekker bij die grijze…. Maar is die donkere nu beter van proporties of lijkt dat maar zo? De donkere lijkt korter en is beter in balans als je auto puur van de zijkant bekijkt….. Maar goed… dit mag niet eens naast een 8c Competizione staan qua schoonheid. Lelijk is de auto niet, maar wel een beetje overdreven groot. Ik hou niet van groter=imposanter bij auto’s (bij vrouwen ook niet trouwens, lol), doe mij maar spannende lijnen en een dierlijk charisma.

    Login om te reageren
  35. Graaf H. zegt

    28 januari 2008 om 21:56

    @9000cse mooi gezegt.

    Niet iedereen zie een ferrari als ultiem rijplezier.

    Duizenden miljoenen keer liever deze bentley dan een schreeuwerig sporrtwagentje.

    Dit getuigt inderdaad van stijl. Voor mij hangen er echter twee deuren te weinig aan. Vier zitplaatsen = vier deuren. Wordt een arnage dus, nee phantom.

    Login om te reageren
  36. Graaf H. zegt

    28 januari 2008 om 22:01

    Woody

    Nee deze is mooier

    Italianen kunnen lekker eten maken, bij al de rest loop het spaak. Ja ook de vrouwen aldaar, na hun dertigste krijgen ze een snor.

    Login om te reageren
  37. autoblogger zegt

    28 januari 2008 om 22:03

    @w0o0dy: de auto’s dienen een ander doel, je kunt de 8C niet hiermee vergelijken. Net zoals dat DRU het eigenlijk niet mag vergelijken met een Ferrari. Dit is gewoon een Cruiser, je hebt altijd vermogen om een sprintje te trekken maar hiermee ga je niet snel naar een circuit of iets dergelijks. Dit is gewoon een fashion statement, net zoals een Spyker.

    Ik vind em prachtig, maar smaken verschillen;)

    Login om te reageren
  38. autoblogger zegt

    28 januari 2008 om 22:04

    LOL @ Graaf H ;)

    En vergeet, naast het eten, de drank niet. De wijn is hier immers ontopic.

    Login om te reageren
  39. w0o0dy zegt

    28 januari 2008 om 22:05

    @Graaf H. Jij vind deze mooier dat is heel wat anders dan dat deze mooier IS. En als je niet van Italië houdt blijf er dan in godsnaam weg want dat soort opmerkingen slaan nergens op en een slecht gehumeurde italiaan zal ervoor zorgen dat je zo’n bentley in het vervolg in braille moet bekijken ;)

    Login om te reageren
  40. lincoln zegt

    28 januari 2008 om 22:06

    @9000cse .. heel mooi gezegt ..

    JIJ bepaalt toch zeker wel wie er geschikt is voor een Bentley ..
    nee suffe .. alleen cash bepaalt wie de eigenaar mag zijn van dit lijnenspel ..
    lijnenspel ?? oohhh je bedoelt de vorm van staal/plastic/glas/lak en een zwik bedrading .. ach dat moet voor een echte purist toch van ondergeschikt belang zijn ..

    my pleasure @DRU ..

    Login om te reageren
  41. w0o0dy zegt

    28 januari 2008 om 22:06

    @autoblogger: ik wil die auto’s ook zeker niet vergelijken, maar citrofiel zei dat dit de mooiste auto van het moment is…. nou daar denk ik heel anders over…..

    Login om te reageren
  42. Maarten zegt

    28 januari 2008 om 22:09

    hoeveel kostie in België?

    Login om te reageren
  43. w0o0dy zegt

    28 januari 2008 om 22:20

    In feite is er geen enkele auto die echt met zoiets te vergelijken is toch? Wat zou hier nou een concurrent voor kunnen zijn? Iemand een suggestie?

    Login om te reageren
  44. Graaf H. zegt

    28 januari 2008 om 22:20

    @ woody: eigelijk niets tegen Italie hoor

    @autoblogger: ja inderdaad de wijn is ook niet mis. Je vindt ze ook serieus overgewardeert hé

    Login om te reageren
  45. Citrofiel zegt

    28 januari 2008 om 22:23

    @ w0o0dy; Hmm. De 8C of deze? Nou, qua alles behalve uiterlijk zou ik voor de Bentley gaan, maar oke, de 8C is toch ook wel mooi. Heel mooi. Mooier dan deze. Je hebt het eruit: Dit is niet de mooiste auto van het moment, wel mijn favoriete auto over all. Ruimschoots.
    En wat doet een kleur toch een boel met een auto hè. Ik begrijp waar je het over hebt met die verhoudingen. Die lichte lijkt recht van opzij inderdaad een beetje vreemd. Maar hoe vaak zie je een auto nou precies van opzij? :P Flauw argument, ik weet het. ;) Ik vind het nog steeds een prachtige auto.

    Login om te reageren
  46. autoblogger zegt

    28 januari 2008 om 22:26

    @w0o0dy: volgens mij noemde Sacha ooit de CL65 AMG…
    En de komende Rolls Royce Coupe is natuurlijk een concurrent.

    Login om te reageren
  47. w0o0dy zegt

    28 januari 2008 om 22:29

    Heren ik denk dat we het ideale project voor Michiel van de Brink hebben gevonden! Een grote luxe limosine omtoveren tot mooiere coupé dan deze Bentley Brooklands.

    Die Rolls is misschien wel een echte concurrent… maar een benz in standaard vorm is natuurlijk in verhouding tot dit een complete pauperbak voor nieuwe rijken zonder stijl ;)

    Login om te reageren
  48. lincoln zegt

    28 januari 2008 om 22:30

    @wOoOdy .. inmiddels niet meer .. het is ook geen cashcow voor Bentley maar meer een hobby project ..
    de amerikaanse cultuur is er in 78 helemaal mee opgehouden .. voor die tijd had elk USA automerk wel een veelste dikke/lompe coupe .. en daar is deze Bentley een kleine jongen bij .. maar omdat alles daar in massa moet zijn ze er maar mee gestopt ..
    denk dat je van elke mal minimaal 100.000 per jaar moet verslijten .. anders niet rendabel .. ook de reden van de Bentley prijs ..

    Login om te reageren
  49. DRU zegt

    29 januari 2008 om 00:53

    @ Autoblogger, de enige reden dat ik Ferrari noem is omdat Mr Hyde erover begon. Ik wilde alleen aangeven dat ik de Bentley 100% snap in z’n klasse, maar als ik puur objectief naar de vormgeving kijk, is het een dikke vette lompe bak met enkele zachte lijnen die niet helemaal lekker lopen. Desalniettemin een prima fashion(victim)/status statement voor sommige mensen.

    Login om te reageren
  50. dekster zegt

    29 januari 2008 om 00:53

    Dan toch maar liever een azure, of dan toch nog maar liever een rolls royce drophead.
    Misschien niet de mooiste auto’s van het moment, maar wel ongekent veel stance.
    Ik zag onlangs een Phantom in het dorp en letterlijk iedereen gaf die voorang :p

    Login om te reageren
  51. autoblogger zegt

    29 januari 2008 om 01:03

    @DRU: ok, helemaal duidelijk!

    Login om te reageren
  52. DRU zegt

    29 januari 2008 om 01:05

    @9000cse, Hierbij meld ik mij vrijwillig voor de schandpaal. Hang mij maar aan de buik van de Hessing slang langs de A2 zodat iedereen mij kan zien. Maar ik zal met trots mijn T-shirt dragen waarop staat “Save the status slaves” En de wereld zal weer weten wat echte luxe is. Freedom!

    Login om te reageren
  53. DRU zegt

    29 januari 2008 om 01:17

    Voor iedereen die wil weten waar ik het over heb, is hier een leuke leestip.

    Login om te reageren
  54. 9000cse zegt

    29 januari 2008 om 01:19

    @ DRU

    Okay! T-shirt wordt toegestaan, maar dan verplaatsen we de schandpaal naar het midden, tussen de afdelingen Ferrari en Bentley. Accoord?

    Login om te reageren
  55. DRU zegt

    29 januari 2008 om 01:48

    @9000cse, goed idee, alleen zullen we als vervanger voor Ferrari, Lamborghini moeten nemen aangezien het aantal Ferrari’s dat Hessing heeft staan nihil is. Is dat ook goed?

    Login om te reageren
  56. 9000cse zegt

    29 januari 2008 om 02:02

    @ DRU

    Uitspraak van 29-01-2008 om 1:19 wordt vernietigd wegens rechterlijke dwaling. Nieuwe uitspraak in kort geding:
    Met T-shirt tussen Lamborghini en Bentley aan schandpaal.
    Meld wel even, hoe laat je er bent. Breng ik wat afbakbroodjes (uiteraard afgebakken!) met een thermoskan koffie mee. Voor nu: Welterusten!

    Login om te reageren
  57. FordGT zegt

    29 januari 2008 om 21:20

    Ik zou hier wel graag een wallpaper van willen hebben als dat mogelijk is?

    http://static.autoblog.nl/images/wp2008/Bentley%20Brooklands%20Black-450px.jpg

    Login om te reageren
  58. FordGT zegt

    29 januari 2008 om 21:21

    Als het mogelijk is graag 1280×1024

    Login om te reageren
  59. autoblogger zegt

    31 januari 2008 om 13:07

    @FordGT: ik ga voor je kijken.

    PS: Vorig jaar leverde de eerste Drophead maar liefst 2 miljoen op! Dan is die Brooklands toch eigenlijk maar een zielige vertoning…
    http://www.autoblog.nl/archive/2007/01/30/eerste-rolls-royce-phantom-drophead-coupe-levert-2-mln-op

    Login om te reageren
  60. Floris zegt

    31 januari 2008 om 13:16

    Zielig qua bedrag ja, de klassieke lijnen van de Brooklands zijn vele malen mooier dan de Drophead met die lompe uitstraling en lelijke lichten.

    Login om te reageren
  61. FordGT zegt

    31 januari 2008 om 16:49

    @Autoblogger: Bedankt dat je voor me gaat kijken.

    Login om te reageren
  62. autoblogger zegt

    2 februari 2008 om 16:33

    @FordGT: http://www.autoblog.nl/archive/2008/02/02/on-special-request-bentley-brooklands-wallpaper

    Login om te reageren
  63. autoblogger zegt

    4 februari 2008 om 20:58

    First drive: http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080204/FREE/99140189/1065/rss01&rssfeed=rss01

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North