• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi TT (2014), dit is hem

Auteur: sir_smokalot, gepost 3 maart 2014 om 09:51 – 43 Reacties

Afbeelding Audi TT (2014), dit is hemAfbeelding Audi TT (2014), dit is hemAfbeelding Audi TT (2014), dit is hemAfbeelding Audi TT (2014), dit is hemAfbeelding Audi TT (2014), dit is hem

Audi TT 2014
Surprise, motherf*****!

Nou…een echte verrassing is het natuurlijk niet meer, we wisten allemaal wel ongeveer hoe de derde generatie Audi TT (hier de schetsen) er uit zou zien.

Maar omdat een foto meer zegt dan woorden, hier vijf lekpics van de nieuwe TT, in de vorm van een rode 300 pk sterke TTS.

Ook interessant!

  • nieuwe gave lakken
    Nieuwe gave lakken voor dikke kleine Audi's
  • Audi TT is goedkoper, maar nog steeds te duur
  • TT RS Heritage is eerbetoon aan Ur-quattro
  • Dit is dan écht de aller-allerlaatste Audi TT

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, geneve-2014, rood, TT, tt-s

Vorig bericht: « Suzuki Alto bestverkochte auto van februari
Volgend bericht: Apple CarPlay: altijd je handen aan het stuur »

Lees Interacties

Reacties

  1. SpeedGeneration zegt

    3 maart 2014 om 09:54

    Iets grotere verandering had wel gemogen, maar het ziet er natuurlijk wel gewoon strak uit!

    Login om te reageren
  2. AnthonyR zegt

    3 maart 2014 om 09:55

    De achterkant had mijn inziens wel wat scherper gekund. Nu lijkt het nog steeds veel op de oude.

    Login om te reageren
    • snorrie11 zegt

      3 maart 2014 om 12:50

      @AnthonyR: Ben ik helemaal met je eens. Voorkant vind ik goed gelukt, maar de achterkant is weinig veranderd. Alsnog een mooie auto.

      Login om te reageren
  3. workhardplayhard zegt

    3 maart 2014 om 09:56

    Erg gaaf.

    Login om te reageren
  4. str8six zegt

    3 maart 2014 om 09:58

    WOW! Dezelfde auto alleen nu het logo boven de grille.. Spannend -.-
    Het interieur daarentegen is wel erg gaaf! Mooi stuurtje ook!

    Login om te reageren
  5. wout441 zegt

    3 maart 2014 om 10:00

    Wat een verschil…

    Login om te reageren
  6. realcar zegt

    3 maart 2014 om 10:00

    Blijft een kappersautootje.

    Login om te reageren
  7. bartteeuwen zegt

    3 maart 2014 om 10:01

    K hoop dat de grille nu toch wel zijn maximale formaat heeft gehaald..

    Login om te reageren
  8. ar156sw zegt

    3 maart 2014 om 10:05

    Zoals zoveel Audi’s, vind ik het objectief best een mooie auto. Maar het doet me helemaal niks… Ik hou niet zo van gewauwel over “emotie” in auto’s, maar op de een of andere manier slaagt Audi er wat mij betreft wel in om welke emotie dan ook te vermijden :P

    Zie overigens haast nooit meer TT’s rijden… maar ook weinig concurrenten. Is dit een klasse die zo langzamerhand is weggeduwd door “praktischere” alternatieven zoals (4 deurs) coupé versies en hot hatches? Net zo “blits”, rijden ook goed en toch beter te gebruiken voor alledaagse taken?

    Of doen kappers het niet zo goed meer sinds de crisis?

    Login om te reageren
    • snorrie11 zegt

      3 maart 2014 om 13:02

      @ar156sw: Eerst had je nog de Alfa Romeo GT, een prachtauto, nu die er niet meer is, is hij eigenlijk alleen in zijn klasse.

      Login om te reageren
      • ar156sw zegt

        3 maart 2014 om 13:40

        @snorrie11: true, true

        Login om te reageren
  9. uselessblogger zegt

    3 maart 2014 om 10:08

    zelfs een BMW facelift is ingrijpender..

    Login om te reageren
  10. jrk68 zegt

    3 maart 2014 om 10:09

    De gaycar van 2014 heeft hierbij een gezicht.
    Het is dat ik weet dat hij op het nieuwe MQB platform staat, anders zou ik zweren dat het een simpel faceliftje was.

    Login om te reageren
    • azenomei zegt

      3 maart 2014 om 14:42

      @jrk68: Gaycar nou net niet. Maar wel een vrouwenbakkie.

      Login om te reageren
  11. exotic zegt

    3 maart 2014 om 10:18

    Jaaaaa!

    Het is niet echt een grote verandering aan de buitenkant, maar ze hebben de delen waaraan ik me irriteerde op het vorige model goed gecorrigeerd. Aflopende achterkant bijvoorbeeld.

    Over het algemeen vindt ik hem geslaagd, vooral dat interieur!

    Login om te reageren
  12. flippiez06 zegt

    3 maart 2014 om 10:22

    Wederom geslaagd voor de kleurloze onder ons…

    Login om te reageren
  13. endofline zegt

    3 maart 2014 om 10:34

    Mooie wagen. Netjes in evenwicht. Enkel de 4 dubbele uitlaat is erover. Grappig detail zijn de ruitjes in de zetels is wel leuk.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      3 maart 2014 om 10:53

      @endofline: dit is de TT-S die snellere versie dus. De anderen krijgen natuurlijk minder uitlaateindstukken.

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        3 maart 2014 om 10:56

        @mashell:
        Ja und, laat onverlet dat 4 pijpen op een 4 cilinder kappersmobiel gewoon zielig staat.

        Dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening maar wel eentje die in dit uitzonderlijke geval hier wel gedeeld wordt….

        Login om te reageren
  14. k-man zegt

    3 maart 2014 om 10:34

    En dan zeggen ze dat Porsche luie designers heeft…

    Login om te reageren
  15. ardonjr zegt

    3 maart 2014 om 10:39

    Het enige gave aan die auto vind ik de luchtroosters: http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2014/01/2015-Audi-TT-air-vent-revealed-at-CES-2014.jpg

    Login om te reageren
  16. dodge-hemi zegt

    3 maart 2014 om 10:40

    Eentje uit 98 kopen, aftermarket neusje en kontje opzetten klaar is kees..

    Login om te reageren
  17. Wessee zegt

    3 maart 2014 om 10:42

    Tja, best een mooie auto, maar net als bij ar156sw maakt het niets in mij los. Wat ik wel een hele verbetering vind, is dat de overhang voor een stuk kleiner is geworden.

    Login om te reageren
  18. mashell zegt

    3 maart 2014 om 10:56

    Het is een leuke auto, helemaal een TT. Net als bij de Golf, de 911, de Aston Martins, als je eenmaal de goede vorm getroffen hebt dan blijf je daarbij. Dat doet Audi ook met de TT. Als ze er iets heel anders van hadden gemaakt had het wel R4 of R6 geheten.

    Login om te reageren
  19. tbone zegt

    3 maart 2014 om 11:00

    Jammer van de neus. Ik vind die door de grille te plomp in vergelijking met de rest van de auto. Verder moet ik zeggen dat hij van achter best fraai is, ondanks dat er maar heel weinig veranderd is.

    Login om te reageren
  20. awesome zegt

    3 maart 2014 om 11:15

    Surprise, motherf*****!

    My eyes, motherf*****!

    OT: front is dik, maar TTS… benieuwd naar de ‘normale’ TT. Achterkant is niet echt bijzonder, meer een evolutie van de vorige ( en die daarvoor)

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      3 maart 2014 om 11:19

      Some fries, mother****!

      https://www.youtube.com/watch?v=eoqsPdSb2Bg

      Login om te reageren
  21. ederooij zegt

    3 maart 2014 om 11:17

    Kan het zijn dat Audi bij deze TT hetzelfde principe hanteert als VW bij de Golf 5-6? gevoel krijg ik hier een beetje bij.

    Wel een mooie auto, met als uitspringer het Dash.

    Login om te reageren
  22. gregorius zegt

    3 maart 2014 om 11:17

    De vraag is volgens mij: wat had Audi beter kunnen doen om zoveel mogelijk mensen blij te maken.
    1: kappen met de TT –> waarschijnlijk niet omdat het project waarschijnlijk nog steeds geld oplevert
    2. maak me als de Quattro-concept: leuk, maar die zit meer in het vaarwater van S3 / S5’en en zou misschien de wat minder hardcode potentiele TT verkopers wegschikken.
    3: hem lichter maken en m lager in de markt zetten. Zodat mensen m als fun auto zouden kopen. Ja, misschien., maar ze zullen vast hebben uitgerekend wat dat met potentiele klanten zou doen. Misschien dat t binnenkort tijd word voor VW/Seat/Skoda versie.
    4. Dus dan is dit nog best een goede optie. En ik kan me voorstellen dat deze gril misschien nog wel te aggressief kan zijn voor potentiele kopers. Verder ziet het er allemaal weer up to date uit. Al ben ik wel benieuwd naar de sat-nav optie; hoe dat er nu uit zal zien.
    Maar zoals @ar156sw al ongeveer schrijft: mocht ik het geld voor een aangeklede TT / TTS mogen uitgeven voor een nieuwe auto; zou ik dan deze TT kiezen: nop.

    Login om te reageren
  23. kapiteinaudi zegt

    3 maart 2014 om 11:20

    Het is toch wel een hele mooie auto geworden hoor.

    Login om te reageren
  24. TDI-goeroe zegt

    3 maart 2014 om 11:27

    en dan weet je het: ik wordt kapper!

    Login om te reageren
    • mdemooistelettervanhetalfabet zegt

      3 maart 2014 om 17:25

      @TDI-goeroe: *word; Ook kappers kunnen spellen.

      Login om te reageren
  25. Onehp zegt

    3 maart 2014 om 11:28

    Strak!

    Tegenwoordig heeft een DTM racer er meer van, vraag me wel af met welke generatie ze de banden helemaal afschaffen…

    Login om te reageren
  26. mout zegt

    3 maart 2014 om 11:32

    Ze zijn zeker jaloers op de Peugeot-periode van de 407, met alleen maar grill als front.
    ’t Is dat die meer op de lachebekje-toer was, en dit wat hoekiger. Maar ook dit is toch wel een bloemkoolneus.

    Login om te reageren
  27. canon4ever zegt

    3 maart 2014 om 12:43

    Het exterieur is weer een stuk minder vrouwelijk , vooral de voorkant , gelukkig maar !
    Maar hoe zit het nou met het navigatie/mediascherm ? in het dashboard gewoon ? je zou eigenlijk verwachten dat er een soort tablet was die boven de middenconsole uit zou schuiven dacht ik ? hoe zou je dan de boel moeten bedienen als dit zo is ? touchscreen of een soort i-driveknop zou ik het prettigst vinden namelijk .

    Login om te reageren
    • jgo1 zegt

      3 maart 2014 om 19:05

      @canon4ever: ja idd waar is het navi scherm. Zelfs een dacia heeft zowat standaard navi

      Login om te reageren
  28. lowlow zegt

    3 maart 2014 om 12:55

    Leuk voor de S en RS eigenaars dat de 2.0TDI ook chromen buitenspiegels heeft… Vind het zelfs niet echt mooi op dit model. Verder best knap

    Login om te reageren
  29. snorrie11 zegt

    3 maart 2014 om 13:00

    Ik snap niet wat iedereen aan het zeuren is over de kleine veranderingen. De grille is veel hoekiger, de koplampen zijn helemaal anders, hij heeft gewoon een veel minder ronde kop.
    Als je verwachtte dat de TT helemaal zou veranderen, dan had je onrealistische verwachtingen. Het is een facelift, nieuw model.

    Login om te reageren
  30. reactief zegt

    3 maart 2014 om 13:17

    Jemig, die grille gaat wel heel ver!
    Designers hebben volgens mij inspiratie opgedaan bij de tuners van Asma!
    Je weet wel, van die mooie Mercedessen….

    http://www.seriouswheels.com/pics-2007/2007-ASMA-Design-S-Eagle-I-Widebody-based-on-Mercedes-Benz-S-Class-Front-Angle-And-Rear-1280×960.jpg

    Login om te reageren
  31. massi zegt

    3 maart 2014 om 14:07

    Dit is geen nieuwe Audi TT, maar gewoon een nieuwe facelift….

    Login om te reageren
  32. Homer55 zegt

    3 maart 2014 om 14:46

    De foto’s zijn in de app heel klein.

    Login om te reageren
  33. ag3ra zegt

    3 maart 2014 om 15:53

    Nou, ik vind ‘em nog steeds lelijk…

    Login om te reageren
  34. PeugeotGTI zegt

    3 maart 2014 om 17:33

    Het moodboard op de design afdeling van Audi is aan vervanging toe…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North