• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Pats: eerste foto van de nieuwe Bugatti Chiron

Auteur: sir_smokalot, gepost 11 augustus 2015 om 12:48 – 47 Reacties

Bugatti Chiron sneak peek


Je moet even goed kijken, maar achter deze berg pixels gaat waarschijnlijk de opvolger van de Bugatti Veyron schuil.

We kregen de foto zojuist van een hoestende man in een regenjas. Hij is genomen op het vliegveld van LA, waar niet heel toevallig deze week het Pebble Beach-concours plaatsvindt (dat verklaart ook de Pagani-invasie).

Wij zetten ons geld op een vertoning tijdens dit elite-evenement. Of het een private viewing wordt en of het hier een concept of reeds een productieversie betreft zijn vragen die we niet kunnen beantwoorden. Dat kan nog alle kanten op.

Overigens: deze Instagrammeneer zegt al geroken te hebben aan de Chiron. Zijn tekst en uitleg: “Forget everything you’ve seen so far regarding the bugatti Chiron… It looks NOTHING like any of the renders circulating the internet. Andy Wallace showed us the car today… It’s beautiful… very aggressive and very sporty! Sadly I can’t share anything else at this stage.“

Ook interessant!

  • Video: onboard 417 km/u Bugatti Chiron op autobahn
    Video: onboard 417 km/u Bugatti Chiron op autobahn
  • Nederlandse keukenboer verkoopt zijn Bugatti Chiron
    Nederlandse keukenboer verkoopt zijn Bugatti Chiron
  • Bugatti Chiron 4-005 mag nu met pensioen
  • Nieuwste Bugatti Chiron Sport is perfect voor Alice Cooper

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste Nissan GT-R R35 ter wereld heeft een nadeel
  • Huh? Keert dan alsnog deze leuke sportauto terug?
  • BMW onthult wat NOOIT achter een betaalmuur gaat komen
  • Deze auto’s worden volgend jaar helaas geen youngtimer
FacebookTweetPinLinkedIn

Bugatti, chiron, spyshot, Supercars

Vorig bericht: « Controleer na ’t tanken altijd of je alles hebt teruggehangen
Volgend bericht: Deze Renault 4 GTI is een echte mocromaniac »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jochempie zegt

    11 augustus 2015 om 12:52

    Meer dan een Veyron met subtiel andere vormpjes kan ik er niet uit opmaken…

    Login om te reageren
    • wajodwaas zegt

      11 augustus 2015 om 13:40

      @Jochempie: zoals het een echte VAG betaamd

      Login om te reageren
    • jpo26 zegt

      11 augustus 2015 om 13:41

      @Jochempie: Thats how vw rolls, zie de vw golf 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, ? enig idee waar we nu zijn?

      Login om te reageren
    • str8six zegt

      11 augustus 2015 om 13:41

      @Jochempie: dat zijn we toch wel gewend van de zgn nieuwe modellen uit de garage van VAG.

      Login om te reageren
    • scottishcarspotter2000 zegt

      11 augustus 2015 om 13:42

      @Jochempie: nu was de vorm van de Veyron wel de nagenoeg perfecte vorm, dus ik denk idd niet dat er echt veel aan gesleuteld is

      Login om te reageren
    • rolov zegt

      11 augustus 2015 om 13:45

      @Jochempie: een veyron met gumpert Apollo trekjes maak ik er een beetje uit op.

      Login om te reageren
  2. bartteeuwen zegt

    11 augustus 2015 om 12:54

    Op basis van deze foto had ik ook geloofd dat het t zoveelste uitloopmodel van de Veyron was. Maar goed, ik kan niet ontkennen dat ik benieuwd ben.

    Login om te reageren
    • donaldduck555 zegt

      11 augustus 2015 om 16:12

      @bartteeuwen: we zullen nog Tijd geduld moeten hebben voor we ECht weten hoe het zal worden

      Login om te reageren
  3. SanS zegt

    11 augustus 2015 om 12:54

    *Doet zijn regenjas uit en neemt een slokje water* :-)

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      11 augustus 2015 om 12:57

      @SanS: Leg uit

      Login om te reageren
      • nasty zegt

        11 augustus 2015 om 13:05

        @Jochempie: -_-‘ is toch geen uitleg bij nodig

        Login om te reageren
        • Jochempie zegt

          11 augustus 2015 om 13:26

          @nasty: Eh… Storm in een glas water? Geen idee.

          Login om te reageren
      • SanS zegt

        11 augustus 2015 om 13:08

        @Jochempie: [email protected]

        Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      11 augustus 2015 om 13:29

      @SanS: Ah, sorry, ik snap ‘m, jij bent de hoestende man in de regenjas.

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        11 augustus 2015 om 14:17

        @Jochempie: Heeft nu iemand serieus het zinnetje weggehaald dat ik het artikel niet heb gelezen? =D

        Login om te reageren
  4. persian1 zegt

    11 augustus 2015 om 13:03

    Laat Winterkorn Bugatti maar snel opdoeken als het geen geld in het laatje brengt. Altijd die obligate bla-bla-bla dat het concern best geld mag verliezen op de pinnacle of technology… Het komt er op neer dat al die Polo en Golf etc. eigenaren hebben bijgedragen aan dat mensen met genoeg geld hun Veyron ook nog eens voor 80% gesubsidieerd krijgen. Eén van de onsympatiekste auto’s die ik ken. En hij was al lelijk.

    Login om te reageren
    • StijnB zegt

      11 augustus 2015 om 13:29

      @persian1:
      Jij gaat dus ook niet van racerij houden, want dat kost de arme autokoper ook veelal geld…

      Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      11 augustus 2015 om 13:41

      @persian1:
      Op iedere geproduceerde Veyron is een hele bak met geld toegelegd, ergo het VAG Bugatti heeft nog nooit ene cent weten te verdienen.

      Login om te reageren
      • Rob zegt

        11 augustus 2015 om 14:23

        @desjonnies:
        Alles voor merknaam en reputatie…..

        Ik ben toevallig afgelopen week in Dresden geweest. Staat die glazen fabriek van Volkswagen; “Die Gläserne Manufaktur”

        Indrukwekkend gebouw. Met het transparantie idee van de Van Nellefabriek. Alles tot in de puntjes geregeld; geen tegeltje ligt verkeerd; buiten zijn geluidboxen geïnstalleerd met vogelzang geluiden, om er voor te zorgen dat er niet continu vogels zich te pletter vliegen tegen het gebouw. Kosten nog moeite gespaard dus. Moet vast vele honderden miljoenen gekost hebben.

        En wat maken ze er? Ze assembleren er de immer indrukwekkende Phaeton (ook al zo’n prestige project). Omdat die auto zo’n overweldigend succes is *ahum kuch uche* schroeven ze er nu ook Bentleys in elkaar. Omdat het ook zo lullig is als je een transparante fabriek hebt waar niks in gebeurt……

        Login om te reageren
  5. audirijder zegt

    11 augustus 2015 om 13:04

    Nu alleen nog dit jaar met 7% bijtelling en we hebben een nieuwe leaseknaller in Nederland.

    Login om te reageren
    • terminator zegt

      11 augustus 2015 om 15:12

      @audirijder: letterlijk ‘leaseknaller’ :)

      Login om te reageren
    • donaldduck555 zegt

      11 augustus 2015 om 16:11

      @audirijder: en dan allemaal de cactus inruilen ofzo

      Login om te reageren
  6. gtwillem zegt

    11 augustus 2015 om 13:06

    Ik ben erg benieuwd hoe het nieuwe prestigeobject van zich gaat ontwikkelen. Desalniettemin, ik meende dat de Veyron de laatste dinosauriër was. Vroeger was Bugatti juist een vooruitstrevend merk. Waarom dat niet weer doen? Lichter dan ooit, met bijzondere techniek. Wat dat betreft is Pagani het nieuwe Bugatti.

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      11 augustus 2015 om 13:35

      @gtwillem: ?? De laatste dinosauriër? Hoe kan de eerste productieauto die boven de 400 km/u uitkomt nou de laatste dinosauriër zijn? ’t Is juist de eerste in een nieuwe generatie, wat zeg ik, een nieuw tijdperk van performance!

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        11 augustus 2015 om 14:35

        @Jochempie: omdat het een van de laatste is die nog gebruik maakt van relatief ouderwetse techniek. Porsche, McLaren en Ferrari hebben met de 918, P1 en LF de nieuwe richting aangegeven.

        Login om te reageren
        • Jochempie zegt

          11 augustus 2015 om 14:47

          @gtwillem: Wat is die nieuwe techniek dan? Dezelfde als die Porsche 115 jaar geleden al in de Lohner-Porsche stopte?

          https://en.wikipedia.org/wiki/Lohner-Porsche

          Login om te reageren
          • gtwillem zegt

            11 augustus 2015 om 15:12

            @Jochempie: yup. Allen is de efficiency velen malen hoger. Dermate hoog dat de Veyron een relatief ouderwetse auto is geworden. Deze auto doorontwikkelen is een beetje aan een dood paard trekken.

            Login om te reageren
        • jolig zegt

          11 augustus 2015 om 17:07

          @gtwillem: Maar de Veyron is dan weer een stuk moderner dan de 959.
          Je vergeet een beetje dat de Veyron al tien jaar oud is. Lijkt me logisch dat ie langzaam wat gedateerd raakt. Vandaar misschien dat ze weer eens een nieuwe auto zijn gaan ontwikkelen. Feit is wel dat de Veyron wel degelijk de grenzen verlegd heeft. De 1000pk grens is niet heilig meer en voor veel fabrikanten ineens haalbaar. Ook op het gebied van actieve aerodynamica hebben ze grote stappen gemaakt.

          Login om te reageren
          • gtwillem zegt

            11 augustus 2015 om 17:33

            @jolig: ik begrijp dat de Veyron grenzen heeft verlegd. Maar na 10 jaar zijn de tijden veranderd. Toen de Veyron net uitkwam was het al een dinosauriër, die het verdomd lang heeft uitgehouden (Eh, ze deden 10 jaar over om driehonderd stuks te slijten).

            Maar de tijden zijn veranderd. Ik had het wel gewaardeerd als Bugatti met een kleinere maar bijzondere motor zou komen, op een lichtgewicht chassis om zo de prestaties te verbeteren. De P1, LF en 918 geven de pijnpunten van de Veyron goed weer.

            Voor de meeste kopers maakt het niet uit: de hebben ze allemaal wel in de kelder staan ;-).

            Login om te reageren
    • clarkson zegt

      11 augustus 2015 om 14:58

      @gtwillem: Ik geef je gelijk hoor! Alleen voor mij is koenigsegg nu HET merk.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        11 augustus 2015 om 15:20

        @clarkson: ook Koenigsegg maakt veel vooruitstrevendere auto’s dan Bugatti. Porsche, McLaren en Ferrari als vaandeldragers van hedendaagse technologie, Pagani en Koenigsegg als de Exclusieve uitdagers ervan.

        Login om te reageren
        • donaldduck555 zegt

          11 augustus 2015 om 16:10

          @gtwillem: Toch bij het zien van deze docu heb ik er Groot respect voor:https://www.youtube.com/watch?v=12x0uzLh4QM&list=WL&index=1

          Login om te reageren
        • clarkson zegt

          11 augustus 2015 om 16:50

          @gtwillem: Helemaal mee eens. Ik ”denk” dat je je ook een stuk exclusiever voelt als je in een pagani of koenigsegg zit ipv een ferrari oid (tenminste dat gevoel zou ik hebben, niet dat ik dat weet hoor). Maar ik blijf dromen!

          Login om te reageren
  7. Dutchdriftking zegt

    11 augustus 2015 om 13:21

    Eerlijk is eerlijk, we zijn allemaal nieuwsgierig wat het word.

    Login om te reageren
    • Erik zegt

      11 augustus 2015 om 13:29

      @dutchdriftking: nou nee, totaal niet!

      Login om te reageren
      • StijnB zegt

        11 augustus 2015 om 13:30

        @erik2907:
        En jij kijkt tevens geen porno zeker :)

        Login om te reageren
      • donaldduck555 zegt

        11 augustus 2015 om 16:08

        @erik2907: jij niet ,maar wij wel

        Login om te reageren
  8. appelvis zegt

    11 augustus 2015 om 13:57

    De binnenspiegel wordt weer ovaal van vorm! Yeeeees

    Login om te reageren
    • knipperlichtje zegt

      11 augustus 2015 om 14:30

      @appelvis: wat kan mij de performance, topsnelheid, acceleratie, comfort, rijgedrag en afwerking nog schelen. Een ovale binnenspiegel, nou ze hebben een deal hoor! ;)

      Login om te reageren
  9. philipf zegt

    11 augustus 2015 om 14:05

    Zo te zien natuurlijk weer heel weinig veranderd.

    Login om te reageren
  10. stfu zegt

    11 augustus 2015 om 14:19

    Wat een simpel oordeel weer van jullie. Het front is beduidend anders qua vorm, maar uiteraard qua vorm bumpers en grille wel redelijk gelijk. Het is een opvolger van een icoon – ondanks dat ik de Veyron niks aan vind). Maar iedereen hier verwacht altijd dat een model TOTAAL ANDERS wordt. Ik weet nog goed toen Japanners dat deden er altijd reacties kwamen als: Had zo een ander merk kunnen zijn. Het is ook nooit goed.

    Login om te reageren
    • donaldduck555 zegt

      11 augustus 2015 om 16:14

      @stfu: sommige zijn gewoon Nooit tevreden

      Login om te reageren
  11. henkhupelschoten zegt

    11 augustus 2015 om 14:20

    Hopelijk blijft hij lekker ingetogen, deed hem goed bij de vorige generatie vond ik

    Login om te reageren
  12. Rick-dos zegt

    11 augustus 2015 om 15:02

    “Forget everything you’ve seen so far regarding the bugatti Chiron…”

    Oké!

    “It looks NOTHING like any of the renders circulating the internet.”

    Nee!?

    “Andy Wallace showed us the car today…”

    Zozo. Namedropping enzo… Maar je bent een lucky man.

    “It’s beautiful…very aggressive and very sporty! ”

    Het is een VAG product. Je weet zeker dat je de nieuwe Bugatti hebt gezien?

    “Sadly I can’t share anything else at this stage.“

    Had dan gewoon niks gezegd weet je… Beetje iedereen ophitsen en dan kom je alleen hier mee. Eikel…

    Login om te reageren
  13. donaldduck555 zegt

    11 augustus 2015 om 16:36

    voor wie WEL fan is vd Veyron,hier de registry:http://bugattipassion.fr/bugatti-veyron-register/recensement-des-numeros-de-chassis-de-bugatti-veyron-les-vin/

    Login om te reageren
  14. 991gt3rs zegt

    11 augustus 2015 om 19:07

    Word hier weer de W16 in gelepeld?

    Login om te reageren
  15. gtdave zegt

    11 augustus 2015 om 19:18

    Is gewoon een ford Ka

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North