• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

2008 Hummer H3 Alpha

Auteur: autoblogger, gepost 30 maart 2007 om 23:56 – 31 Reacties

Hummer H3 Alpha


Afgelopen week is er informatie over de nieuwe Hummer H3 Alpha gelekt. En jawel, er is eindelijk een V8!

De 3,7-liter vijfcilinder is natuurlijk een beetje zielig, daarom komt er nu een 5,3 liter V8 beschikbaar. Deze heeft 295 pk (5200 tpm) met 430 Nm koppel en zal komende week op de NY autoshow te zien zijn.

Naast de enigine-upgrade is er ook een Luxury equipment package, een Chrome Appearance package (lousy 16-inch chroom) en diverse Alpha badges.

Met dank aan Stefan voor de tip!

Hummer H3 Alpha
Hummer H3 Alpha
Hummer H3 Alpha

Ook interessant!

  • GMC Hummer EV SUV
    GMC Hummer EV SUV: dit is de productieversie
  • Hummer is loeizwaar
    Nieuwe GMC Hummer EV wordt een loeizwaar geval
  • Hummer limo te koop
    Deze verlengde Hummer H2 kun je kopen voor € 1.895.000
  • Ruim 2 miljoen euro voor de eerste nieuwe Hummer

Nieuwste artikelen

  • Video: en daarom bezuinig je niet op banden en remmen
  • Deze optie heb je nog niet eerder gezien op een Porsche
  • Koop een Brabus SLS AMG op Marktplaats
  • Gespot – Deze Ferrari 512 TR is om te smullen
FacebookTweetPinLinkedIn

Asobakken, h3, Hummer

Vorig bericht: « HB Special op de AutoRAI
Volgend bericht: F1 vs Tractiecontrole »

Lees Interacties

Reacties

  1. RubenBaeten zegt

    31 maart 2007 om 00:18

    Kijk, dan hebben we het tenminste ergens over! :)

    Login om te reageren
  2. 911 zegt

    31 maart 2007 om 00:24

    Ja mooi en hoe zit het nu eigenlijk met de diesel versie?

    Login om te reageren
  3. slk55 amg zegt

    31 maart 2007 om 00:30

    dit is wat de amerikaanse markt wilt, of dat ook voor de europese markt geldt valt nog te bezien…

    Login om te reageren
  4. Simon zegt

    31 maart 2007 om 00:32

    De 3,7-liter vijfcilinder is natuurlijk een beetje zielig, daarom komt er nu een 5,3 liter V8 beschikbaar. Deze heeft 295 pk (5200 tpm) met 430 Nm koppel en zal komende week op de NY autoshow te zien zijn.

    Ik zal maar niets zeggen over Amerikanen en motormanagement…

    Login om te reageren
  5. Emmanuel Wildiers zegt

    31 maart 2007 om 02:27

    Je vergeet wel dat door hun motoren non high-tech te maken de Amerikanen héél wat uitsparen aan R&D en vooral productiekosten. Je kan zulke motoren met heel wat minder hoogstaande materialen en productieprocessen maken dan de Europese/Japanse. En vermits benzine er 50cent/liter kost, ligt niemand daar wakker van het hogere verbruik. Ook kunnen ze op lage kwaliteitsbrandstof rijden (87/91 octaan), die ook nog eens goedkoper is.

    Het is mede daardoor dat je in Amerika prachtige wagens als een Ford Mustang 4.0 V8 kan kopen voor +-20000$ (15000€). Probeer dat hier maar eens :)

    Login om te reageren
  6. Jela zegt

    31 maart 2007 om 07:40

    Waar is de tijd van de H1…

    Login om te reageren
  7. wimbers zegt

    31 maart 2007 om 09:16

    ´t wordt tijd dat die krengen eens niet meer verkocht worden in nederland.
    een gewichtslimiet va 2000 kilo voor personenauto, lijkt mij uiterst nuttig

    Login om te reageren
  8. naish zegt

    31 maart 2007 om 09:36

    zinloze auto. f..ck.ng amerikanen wij maar hier in europa bezine sparen en daar aan de ander kant van de zee verbruiken ze benzine zoals wij water….

    Login om te reageren
  9. deef zegt

    31 maart 2007 om 09:49

    -edit: niet zo pluggen!-

    Login om te reageren
  10. lincoln mark8 zegt

    31 maart 2007 om 09:56

    @naish….. zinloze badkuipen..en in afrika maar voorzichtig met water omgaan..en wij verbruiken water als amerikanen benzine

    Login om te reageren
  11. RubenBaeten zegt

    31 maart 2007 om 10:18

    @naish: De enige manier waarop wij hier benzine sparen is door op diesel te gaan rijden, nee dát is gunstig. :P

    Login om te reageren
  12. ttiimm zegt

    31 maart 2007 om 10:58

    waar is de tijd van de H1 want deze auto is voor mij veel te klein!!

    Login om te reageren
  13. Egon zegt

    31 maart 2007 om 11:38

    @naish: volledig mee eens!! Idioten daar in amerika met hun 36liter inhoud beetje lopen pimpen. doe normaal zeg… De meeste europese auto’s doen het met de helft van hun cilinder inhoud nog drie keer beter.

    Login om te reageren
  14. 500 zegt

    31 maart 2007 om 13:33

    Die wagen heeft helemaal geen nut

    Login om te reageren
  15. MarcO zegt

    31 maart 2007 om 14:59

    Even kijken hoor… HUMVEE werd HUM NEE….. H3 wordt HA NIE(t).

    Overigens… over kommentaar op het kommentaar.. Over het verbruik van een RS6 / M5 / AM / AMG 65 / Veyron enz enz, hoor ik nooit gemopper. Maar als het uit de USA komt, kan het ineens niet. Doe dan niet zo hypocriet en veroordeel die overbodige europeanen ook. Want kennelijk kunnen we niet meer zonder minimaal 1000 Nm terwijl we in de file staan.

    Login om te reageren
  16. GTR2 driver zegt

    31 maart 2007 om 16:51

    @ Marco. Precies, ik denk dat juist de Veyron een van de onzuinigste auto’s is ter wereld, in 12 minuten de tank leeg!!! Het is alleen omdat de Europese auto’s zo goed zijn en daarom zeuren de meesten dan opeens niet over het verbruik !!
    Jeetje, wat is dat voor flauwekul!!

    Login om te reageren
  17. HUMMFREAK zegt

    31 maart 2007 om 19:04

    Wow! Mooi man, alleen mocht er bij de AutoRAI NIET inzitten, ja eentje wel, maar die kocht er gelijk eentje! EN het was in die zwarte HUMMER H3 Met die mooie “Black Chrome” velgen.

    Greetz.

    Login om te reageren
  18. HUMMFREAK zegt

    31 maart 2007 om 19:08

    -Edit-
    @GTR2 dat heb je zeker van Top Gear (Ik namelijk we ;)
    Hij is alleen binnen 12 minuten leeg als je 407KM/h rijd, en de banden houden het dan nog maar 50 minuten vol!
    Maar ik vind het ok een beetje onterecht dat ze alleen om de HUMMER zijken, en NIET over een Range-Rover of een Phantom, Pheaton, etc

    Greetz.

    Login om te reageren
  19. Royal Flush zegt

    31 maart 2007 om 19:32

    Wat hebben we het over? Iedereen ligt hier af te geven op de Amerikanen met hun belachelijke cilinderinhoud. Wat dacht je van BMW 760i, Mercedes S600, Audia A8 W12, Lexus LS460 Tja…. ik denk dat de meeste van ons al te graag één van deze jongens in de garage zou willen hebben staan. En wat betreft het verbruik? ALs je zoveel geld hebt dat je een dergelijke wagen kunt veroorloven zal het je een biet wezen wat een liter benzine kost…..

    Login om te reageren
  20. floryn zegt

    31 maart 2007 om 20:03

    de hele auto is een beetje zielig!!!!!!!

    Login om te reageren
  21. Chief_S5 zegt

    31 maart 2007 om 20:05

    Lekker, zo’n grotere motorinhoud. Maar waarom nooit meer pk’s!!!!!!! BMW haalt uit 2.0 diesels al 202 pk. Die Amerikanen blijven me verbazen met hun rare motoren…

    Login om te reageren
  22. Royal Flush zegt

    31 maart 2007 om 20:33

    Het lage specifiek vermogen is tot daar aan toe, wat me toch altijd meer verbaast is dat een land als Amerika tot op heden nog steeds niet in staat is een auto te bouwen welke qua wegligging, afwerking en materialen op gelijke niveau ligt als bijvoorbeeld Japan en Europa.

    Wat ik eveneens niet begrijp is dat Ford geen Europese Ford’s op de Amerikaanse markt uitbrengt i.p.v. Amerikaanse Ford’s.
    Amerika schreeuwt vandaag de dag om zuinigere auto’s

    Rare jongens die Amerikanen…

    Kan iemand mij dit uitleggen?

    Login om te reageren
  23. HUMMFREAK zegt

    31 maart 2007 om 20:43

    PK’s en NM is anders, een hUMMER kan dan wel weinig PK hebben, maar Misschien zijn de NM’s wel veel ;)

    Greetz.

    Login om te reageren
  24. Citrofiel zegt

    31 maart 2007 om 22:11

    Wat een fantastische upgrade zeg: Een luie V8, en 16″ chroom maar liefst… Mss doen ze het alleen voor het V8-geluid, dat zal wél goed zijn, denk ik! :D

    Login om te reageren
  25. sonne zegt

    1 april 2007 om 16:51

    295 pk uit een v8 van die grote ??!!!! alsjeblief hou je dan met iets anders bezig !!!! jongens toch pffff

    Login om te reageren
  26. HUMMFREAK zegt

    1 april 2007 om 18:50

    @ Sonne

    Het is geen Veyron, Een Range rover heeft ook maar 3006PK, dus wat zeur je nou?!
    Het is zeker “O, het is een HUMMER, dus laten we er maar over gaan zijken!”

    Greetz

    Login om te reageren
  27. HUMMFREAK zegt

    1 april 2007 om 18:50

    -Edit- ik bedoel 306 en GEEN 3006!

    Greetz

    Login om te reageren
  28. Solstice zegt

    1 april 2007 om 19:37

    Komt dit nou ook naar Nederland? Niet dat ’t ook maar enigszins relevant is, maar goed…

    Login om te reageren
  29. Snoepie zegt

    1 april 2007 om 22:26

    wat ziet die er keks uit!

    Login om te reageren
  30. 4X4 zegt

    11 april 2007 om 10:54

    kzou em wel in mun garage willen maar den wel met nen diesel

    Login om te reageren
  31. Brecht zegt

    11 april 2007 om 11:09

    Voor echte terreinprestaties ga je toch voor land over.
    Al hun modellen zijn beschikbaar met het terrain respons. (behalve de defender)
    Dan moet je bijna niks doen en heb je wat ruimte over in de breedte, want die hummers zijn wel dikkertjes en dat maakt offroaden toch wel een beetje moeilijker.
    En ze zuipé je arm, terwijl land rover ook wel een paar goede diesels bezit( 3.6l V8 272pk) waar je toch wat sneller uit de hoek komt en meer NM meer hebben !!
    Ze zijn mss wat goedkoper maar gezien het verbruik…
    Kies toch voor een range rover sport met de dikste diesel en wat meer luxe dan die spartaanse uitgeruste hummer!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North