• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

9 verschillen tussen de Opel Corsa-e en de Corsa

Auteur: RubenPriest, gepost 13 januari 2021 om 16:00 – 6 Reacties

In deze video behandelen we de verschillen tussen de elektrische Opel Corsa-e en de Corsa met een verbrandingsmotor.

Ook interessant!

  • Deze Opel Corsa maakt zijn naam wél waar
  • Opel Corsa-e livery
    Opel Corsa-e livery maakt de blitz, nietwaar?
  • Opel is binnen een paar jaar compleet anders
    Opel is binnen een paar jaar compleet anders
  • Hyundai IONIQ 5 rijtest video
    Hyundai IONIQ 5 rijtest video

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

corsa, corsa-e, Elektrisch, Opel, Video

Vorig bericht: « Wat klopt er niet aan deze Golf R?
Volgend bericht: Wordt online autoverkoop het ‘nieuwe normaal’? »

Lees Interacties

Reacties

  1. detroitv8 zegt

    13 januari 2021 om 16:36

    Ik heb weinig voorkeur of een wagen als ICE/BEV of uitsluitend BEV wordt ontwikkeld. Het lijkt er echter naar mijn idee wel op dat de op zichzelf ontwikkelde BEV’s vele malen lelijker zijn dan de eerder genoemde samen ontwikkelde versies.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      13 januari 2021 om 18:46

      Mooi of lelijk is natuurlijk een mening. Alhoewel BMW wel erg hun best doet met de i3 en iX om te bewijzen dat lelijk een statistisch feit kan zijn. Maar Audi, Porsche en Skoda hebben elektro only auto’s die er gewoon knap uit zien. De Renault Zoë is gewoon een nette wagen, Polestar 2 is niks mis mee ook vind ik de ID.3 en vooral ID.4 wel geslaagd. Tesla Model S ook bepaald niet lelijk maar daarna ging het wel de verkeerde kant op daar.

      Login om te reageren
  2. Alfarobert zegt

    14 januari 2021 om 09:15

    8 jaar garantie op het accupakket met een max van 160.000km. Daarna dus doorrijden op eigen risico. Er wordt nooit vermeld wat een nieuw accupakket dan gaat kosten. Het is niet alleen bandenslijtage. Wat dacht je van fuseekogels,draagarmen,etc.etc Het moet continue al dat extra gewicht meezeulen.Ik ben misschien verdomd koppig maar waterstof wordt de toekomst. De zwaarste auto’s betalen geen wegenbelasting omdat ze electrisch zijn.Belachelijk natuurlijk want die maken de wegen meer kapot met hun gewicht dan een benzinemodel.

    Login om te reageren
    • bernoulli zegt

      14 januari 2021 om 10:21

      Waterstofauto’s zijn ook zwaar. Een Toyota Mirai (Waterstof) heeft ook gewoon een leeggewicht van 1.850 kilo. Een Tesla Model3 is lichter.

      Login om te reageren
      • ericd zegt

        14 januari 2021 om 12:47

        Praat je over de eerste Mirai of de nieuwe? Hoe dan ook, beide te zwaar. Het Britse Riversimple laat zien dat het anders kan. Hun H2 tweezitter weegt nog geen 600 kg daggik.

        Login om te reageren
    • ericd zegt

      14 januari 2021 om 12:43

      Als er geen spectaculaire vorderingen worden gemaakt op gebied van energiedichtheid van batterijen (verwachtingen zijn 15-20% erbij in komende 5 jaar), dan zie ik niet gebeuren dat een steeds groter woud aan laadpalen al die EVs moet gaan bijladen. Schijnt nu al mot te zijn in wijken. Een 500 kg batterijpakket in de populairste Tesla, oftewel 6-7 keer zo zwaar als de vaak enig inzittende, blijft een monstrum. Waterstof lijkt op langere termijn HET betere alternatief.

      Overigens vinnik de Corsa kekker ogen dan de Peu 208.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North