• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

AC Schnitzer grijpt i8 Roadster bij de kladden

Auteur: RubenPriest, gepost 20 juli 2018 om 14:56 – 24 Reacties

Afbeelding AC Schnitzer grijpt i8 Roadster bij de kladdenAfbeelding AC Schnitzer grijpt i8 Roadster bij de kladdenAfbeelding AC Schnitzer grijpt i8 Roadster bij de kladdenAfbeelding AC Schnitzer grijpt i8 Roadster bij de kladdenAfbeelding AC Schnitzer grijpt i8 Roadster bij de kladdenAfbeelding AC Schnitzer grijpt i8 Roadster bij de kladdenAfbeelding AC Schnitzer grijpt i8 Roadster bij de kladdenAfbeelding AC Schnitzer grijpt i8 Roadster bij de kladden

AC Schnitzer grijpt i8 Roadster bij de kladden
Nu al uitgekeken op het uiterlijk van je i8 Roadster? AC Schnitzer helpt een handje.

De Duitsers zijn één van de eerste grote tuners die zich vergrijpen aan de nieuwe i8 Roadster. De firma heeft een aerodynamisch pakketje ontwikkeld voor BMW’s dakloze en zet daarbij de i8 Roadster 20 tot 25 mm lager op zijn pootjes. Opvallend en zeker niet onmisbaar is de toevoeging van een nieuwe vaste achterspoiler.

Naast de uiterlijke aanpassingen heeft AC Schnitzer tevens nieuwe velgen in petto voor het model. Volgens de tuner wegen deze 21-inch grote AC1 wielen 4,4 kg minder in vergelijking met de reguliere velgen op een i8. Daarnaast zegt AC Schnitzer deze velgen speciaal voor de i8 te hebben ontworpen.

Uiterlijke opsmuk lelijk zeg je? AC Schnitzer dekt zich in door te zeggen dat de aanpassingen functioneel zijn en dus voor betere downforce moeten zorgen. Verder zijn er de nodige AC Schnitzer logo’s te vinden en tref je in het interieur aluminium pedalen en gerse vloermatten aan.

Ook interessant!

  • Pimp je BMW leasebak met een AC Schnitzer stuur
    Pimp je BMW leasebak met een AC Schnitzer stuur
  • Standaard BMW 5 Serie krijgt M5 power van AC Schnitzer
  • Video: politieachtervolging met een BMW i8
    Video: politieachtervolging met een BMW i8
  • Loodzware BMW M4 Cabrio heeft lichtgewicht goodies

Nieuwste artikelen

  • Deze twee BMW 7-Serie’s luidden het einde in van een land…en het afscheid van uw trouwe verslaggever
  • Hot Take: Max Verstappen kan nog de nieuwe Sebastian Vettel worden
  • Is de BMW 5-Serie beter te pruimen met deze nieuwe neus?
  • Hamilton kan voor spoedige komst van Verstappen bij Ferrari gaan liggen
FacebookTweetPinLinkedIn

ac-schnitzer, BMW, Cabrio, i8, roadster, tuning, wit

Vorig bericht: « 1 op de 10 Duitse importauto’s hebben teruggedraaide stand
Volgend bericht: Vrije Trainingen Duitsland: Red Bull Racing regeert »

Lees Interacties

Reacties

  1. mikje90 zegt

    20 juli 2018 om 15:02

    Wat een gedrocht

    Login om te reageren
  2. kennone zegt

    20 juli 2018 om 15:21

    Lepel er nou maar gewoon een V8 in en dan nog wat bredere velgen er onder. Dan gaan pas gaan we praten!

    Login om te reageren
  3. ghengiskhan zegt

    20 juli 2018 om 15:24

    Geef een ADHD-kleuter een fles absint, een stuk papier en een potlood. Rara, wat komt daar uit?

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      20 juli 2018 om 15:29

      @ghengiskhan: Een veroordeling voor kindermishandeling?

      Login om te reageren
    • tjongejongejonge zegt

      20 juli 2018 om 15:29

      @ghengiskhan: een konijn ?

      Login om te reageren
    • 480turbo zegt

      20 juli 2018 om 16:38

      @ghengiskhan: jemoeder?

      Login om te reageren
    • leovreenen zegt

      20 juli 2018 om 18:49

      @ghengiskhan: een mislukte grap?

      Login om te reageren
  4. Donstil zegt

    20 juli 2018 om 15:26

    Auw.

    Login om te reageren
    • tjongejongejonge zegt

      20 juli 2018 om 15:30

      @Donstil: zeepje laten vallen in de douche bij de sportschool ?

      Login om te reageren
  5. allesmetturbo zegt

    20 juli 2018 om 15:42

    Bah

    Login om te reageren
    • nissansupra zegt

      21 juli 2018 om 01:34

      @allesmetturbo: hij heeft wel een turbo! ;)

      Login om te reageren
  6. wilbertg zegt

    20 juli 2018 om 16:06

    Want hij had nog niet genoeg aparte lijntjes en kronkeltjes in het design?

    Login om te reageren
  7. flashevan zegt

    20 juli 2018 om 16:21

    De coupe versie van schnitzer werd een aantal jaar geleden gespot en toen vond iedereen m geweldig hier terwijl het enige verschil het ontbreken van een dakje is. Doe mij ook die dichte maar

    Login om te reageren
    • flashevan zegt

      20 juli 2018 om 16:25

      @flashevan: https://www.autojunk.nl/2015/08/bmw-ac-schnitzer-acs8-sport

      Login om te reageren
      • bmw2coupeeigenaar zegt

        20 juli 2018 om 16:36

        @flashevan: Die is echt veel mooier

        Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        20 juli 2018 om 16:38

        @flashevan: Ik zie toch wel enkele verschillen hoor. Net genoeg om het verschil te maken tussen net niet en net wel.

        Login om te reageren
      • vroaaar zegt

        20 juli 2018 om 19:03

        @flashevan: doordat die nog wat blauwe accenten had, oogt ie als geheel veel beter. Ben geen fan van al die blauwe accenten op elektrische auto’s, maar had deze witte bijvoorbeeld zilvergrijze of zwarte accenten gehad, dan denk ik dat ie een stuk smakelijker zou ogen.

        Login om te reageren
  8. dare2think zegt

    20 juli 2018 om 18:01

    Waarom doen ze er niet twee jaar langer over en komen ze niet met een échte tuning ipv dit soort knakentuning? Tunen wordt steeds minder ‘bijzonder’ zo. Het is niet eens tunen, het is gewoon een iets andere carrosserieopbouw. Ik heb geen respect voor dit werk.

    Login om te reageren
  9. lompey zegt

    20 juli 2018 om 18:17

    Autoblog is toch voor auto’s. Niet voor duracell gedrochten

    Login om te reageren
    • tjongejongejonge zegt

      20 juli 2018 om 18:51

      @lompey: welkom in deze eeuw…..

      Login om te reageren
  10. jpoers zegt

    20 juli 2018 om 22:20

    Ja want meer downforce is wat dit ding nodig heeft. Nog meer weerstand voor het 3cilinder aggegraatje.

    Login om te reageren
  11. aquila2003 zegt

    21 juli 2018 om 09:10

    Wat een lelijkheid

    Login om te reageren
  12. Gulli zegt

    21 juli 2018 om 09:23

    Ze zouden de range extender eens moeten aanpakken. Poorten flowen, uitboren, dikkere injectoren, E85 ready maken, lichtere draaiende delen en redline naar 9000 rpm. Moet je eens kijken hoe snel die accu weer vol is!

    Login om te reageren
  13. cossiekiller zegt

    21 juli 2018 om 16:58

    Ik mis een dikke uitlaatpijp

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North