• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Alfa: we hebben voor de Giulia echt niet gespiekt bij BMW!

Auteur: RubenPriest, gepost 8 november 2015 om 20:04 – 73 Reacties

Afbeelding Alfa: we hebben voor de Giulia echt niet gespiekt bij BMW!Afbeelding Alfa: we hebben voor de Giulia echt niet gespiekt bij BMW!Afbeelding Alfa: we hebben voor de Giulia echt niet gespiekt bij BMW!Afbeelding Alfa: we hebben voor de Giulia echt niet gespiekt bij BMW!Afbeelding Alfa: we hebben voor de Giulia echt niet gespiekt bij BMW!Afbeelding Alfa: we hebben voor de Giulia echt niet gespiekt bij BMW!Afbeelding Alfa: we hebben voor de Giulia echt niet gespiekt bij BMW!Afbeelding Alfa: we hebben voor de Giulia echt niet gespiekt bij BMW!

Alfa Romeo Giulia
Over het opvallende uiterlijk van de nieuwe bella van Alfa Romeo was veel te doen. Het designteam van de Giulia komt, out of the blue, met een opvallende uitspraak.

Het design van het nieuwste uitstelprinsesje van Alfa werd namelijk -uit voorzorg- verdedigd tijdens een autodesign conferentie in Mantova, Italië. Chef Potlood, Alessandro Maccolini zegt gekeken te hebben naar de Alfa 156 en absoluut niet naar de 3-serie van BMW.

In een marketingsfilmpje die eerder verscheen, spraken de Italianen al over de looks van de snelle vierwieler. Er werd niet expliciet gesproken over de 156, maar wel over typische Alfa-lijnen uit het verleden. Het opvallende aan dit hele verhaal is dat Maccolini zelf de woorden ‘BMW’ en ‘3-serie’ in de mond nam. Het was geen vraag of verwijt, maar een uitgesproken zin in zijn speech.

Zou de designer bang zijn voor kritiek op de looks van de ruim een ton kostende Giulia? In mijn ogen is de hete Italiaan niet per se een copycat. Uw eigen mening met bekrachtigde argumenten kunnen natuurlijk worden gedropt in de comments. (via autonews.com)

Ook interessant!

  • Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
    Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
  • De Alfa Romeo Giulia GTA is goedkoper geworden
  • Alfa Romeo Giulia GTA
    Alfa Romeo Giulia GTA alleen nog tweedehands te krijgen
  • De gaafste Alfa van dit moment is stiekem Duits

Nieuwste artikelen

  • Is de Renault Twingo wel of niet een klassieker?
  • De ideale speciale editie voor bemoeiallen is hier
  • Is deze EV-technologie toch niet het ei van Columbus?
  • Oei, de BMW iX3 is ‘bijna uitverkocht’
FacebookTweetPinLinkedIn

Alfa Romeo, Giulia

Vorig bericht: « Wie plukt deze AM V12 Vantage van Marktplaats?
Volgend bericht: Auw: Mitsubishi Evo VIII doet pootjebaden in Maasdijk »

Lees Interacties

Reacties

  1. norge zegt

    8 november 2015 om 20:07

    BMW heeft toch patent op “sportieve” sedans?

    Login om te reageren
    • klimz zegt

      8 november 2015 om 20:24

      @norge: “sportieve” hoeft niet tussen aanhalingstekens, als je het mij vraagt. Inmiddels al wat ervaring met die M-monsters, geweldige machines.

      OT: Ik vind het niet op de M3 lijken, ik snap niet waarom die dat zegt. Verder een erg mooie auto!

      Login om te reageren
      • csx3000 zegt

        8 november 2015 om 20:27

        @klimz: Dat is het mooie hij ontkent het, wel blijven lezen he.

        Login om te reageren
        • klimz zegt

          8 november 2015 om 22:05

          @csx3000: Ja, dat snapte ik. Ik bedoel meer van waarom hij die vergelijking moet trekken. Maar het is en blijft natuurlijk wel de benchmark.

          Login om te reageren
    • scottishcarspotter2000 zegt

      8 november 2015 om 20:40

      @norge: al heeft Alfa dit segment met de klassieke Giulia toch wel echt uitgevonden

      Login om te reageren
    • lincoln zegt

      8 november 2015 om 21:14

      @norge:

      En sportieve kleuren ..
      En sportieve cupholders ..
      En sportieve cd spelers ..

      Login om te reageren
      • norge zegt

        8 november 2015 om 21:17

        @lincoln: luidsprekers..

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          8 november 2015 om 21:23

          @norge:

          Sportieve fanboys ook vooral ..

          Login om te reageren
      • terminator zegt

        8 november 2015 om 22:26

        @lincoln: en sportieve petjes hihihihi

        Ik ben vast nu heeuuuuuul grappig

        Login om te reageren
    • MrSkyline zegt

      8 november 2015 om 21:35

      @norge: Als je de giulia en een m3 naast elkaar zet zie je wel wat overeenkomsten, maar een kopie zou ik het niet noemen.

      Voorbeelden:
      De ventilatie gleuf achter het voorwiel en de lijn er boven die door loopt naar de achterkant
      De vorm en stance van de koplampen

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        8 november 2015 om 21:43

        @MrSkyline:

        Emblemen zijn van BMW ook een stuk sportiever ..

        Login om te reageren
        • gtwillem zegt

          8 november 2015 om 21:47

          @lincoln: nu maar hopen dat de prijzen van de gewone versies ook sportief zijn ;-).

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            8 november 2015 om 22:11

            @gtwillem:

            Man .. Ding is al weer oudbakken als er eenmaal een jtdm inl ligt ..
            De begerenswaardigheid is al helemaal verdwenen ..

            Login om te reageren
        • dracae zegt

          9 november 2015 om 15:46

          @lincoln: Het is niet alleen het ontwerp, maar vooral ook het concept. Meer BMW ( dik ) dan Alfa ( stijlvol ).

          Ik vind het jammer.. maar ja, als ik het geld had voor zo’n auto dan werd het geen Alfa en geen BMW, ook geen Audi… het werd nu direct een Jaguar! Sportief, origineel en stijlvol.

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            9 november 2015 om 16:24

            @dracae:

            Een auto is nooit sportief .. Nooit ..

            Login om te reageren
            • dracae zegt

              9 november 2015 om 22:08

              @lincoln: Semantiek… je weet heel goed hoe ik dat bedoel in deze context.

              Login om te reageren
              • dracae zegt

                9 november 2015 om 22:11

                @dracae: Ps .. mijn 1e post was bedoeld als reactie op MrSkyline , dan leest het misschien ook iets logischer.. missklik…

      • roppp zegt

        9 november 2015 om 10:44

        @MrSkyline: en toch……. Ik kan ‘m nog steeds niet echt mooi of onderscheidend vinden……

        Login om te reageren
  2. paulvtec zegt

    8 november 2015 om 20:08

    Dikke BMW!

    Login om te reageren
  3. stationcar zegt

    8 november 2015 om 20:12

    Ja, weet je, het ontwerp van de Giulia was al jáááren klaar toen de huidige 3 Serie werd geïntroduceerd, dusja het klopt allemaal wel wat hij zegt. Dat is dus ook gelijk het probleem, tegen die tijd dat dit ding daadwerkelijk te koop is als gewone mensen auto is de 3 Serie ook alweer vervangen en is dit ontwerp hopeloos verouderd en wordt het helemaal nooit meer wat met Alfa.
    Maar ik hoop dat ik met dat laatste geen gelijk krijg…

    Login om te reageren
    • cupsport zegt

      9 november 2015 om 00:08

      @stationcar: ik denk dat je het mist hebt. De huidige 3 serie is eind 2011 geïntroduceerd. 4 jaar terug was het design zeker nog niet af. Wellicht 2 jaar terug wel, maar dan hebben ze nog altijd 2 jaar de tijd gehad om te spieken…

      Login om te reageren
      • mcshine zegt

        9 november 2015 om 00:39

        @cupsport: hij lijkt dan en profil ook veel meer op een E90. En dus hadden ze wat meer tijd.

        Login om te reageren
  4. stijnn zegt

    8 november 2015 om 20:13

    Afgezien van de kleur lijkt hij toch wel een beetje erg op…. Zie http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2015/06/Bild-Vergleich-BMW-M3-F80-Alfa-Romeo-Giulia-2016-02.jpg

    Login om te reageren
    • jvthof zegt

      9 november 2015 om 00:35

      @stijnn: eens, vooral de daklijn en raamlijnen

      Login om te reageren
    • jaapiyo zegt

      9 november 2015 om 13:17

      @stijnn: Alleen in die zin dat het ook een RWD D segmenter is en dat daardoor de proporties perfect zijn. Tel daarbij op dat regelgeving tegenwoordig dicteert hoeveel ruimte er tussen kap en motor moet zitten voor de voetgangersveiligheid en dergelijke en het is logisch dat je bepaalde overeenkomsten ziet. Zet er de XE naast dan kan je daar hetzelfde van zeggen. Maar afgezien van de ‘gedwongen’ overeenkomsten zie ik toch wel onderscheidende auto’s.

      De enige die pretendeert mee te doen in het premium D segment en wel onderscheidend is wat dat betreft is de A4 met zijn FWD, dikke frontoverhang en slechtere proporties.

      Login om te reageren
  5. gash zegt

    8 november 2015 om 20:14

    Het sneue is dat ook al zou Alfa Romeo een BMW kopiëren, dan nog evenaren ze bij lange na niet de kwaliteit. Laat staan dat ze ooit in de buurt van de verkoopcijfers zullen komen.

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      8 november 2015 om 20:16

      @gash: maar een Italiaan is echt leuker dan een Duitser .

      Login om te reageren
      • gash zegt

        8 november 2015 om 20:19

        @rolov:

        Het is maar wat je leuk vindt. Jij speelt zeker graag met je Iphone op de vluchtstrook ;)

        Login om te reageren
        • desjonnies zegt

          8 november 2015 om 20:23

          @gash:
          ervaring ?

          Ik heb twee van die Italiaanse Dieseltjes lopen in mijn bedrijf, waarvan er eentje rapido naar de vijf ton kilometers loopt, die rijdt nog regelmatig door gans Europa heen.
          De berijder is met geen tien stokken uit de 147 te slaan !

          Ik word eigenlijk een beetje moe van figuren zoals jij met ongefundeerde vooroordelen !

          Login om te reageren
          • pomoek zegt

            8 november 2015 om 20:43

            @desjonnies: Een 147 gehad, ik spreek u niet tegen, had deze auto nog graag steeds gereden.

            Login om te reageren
            • caferacer zegt

              8 november 2015 om 21:51

              @pomoek: ik ook! 147 reed heerlijk, zag er ontzettend strak uit en was voor een student goed te betalen!

              Login om te reageren
          • healey zegt

            8 november 2015 om 22:02

            @desjonnies: M’n Giulietta heeft me inderdaad nooit laten staan. Maar daar is ook alles mee gezegd. Alles rammelt, vering kraakt en de auto voelt na 85.000 km aan alsof hij 3 ton erop heeft zitten. Mijn conclusie én ervaring: de kwaliteit van Alfa is nog steeds cut.

            Login om te reageren
        • rolov zegt

          8 november 2015 om 21:22

          @gash: ik heb een delta gehad . De ena laatste maar die had ik echt niet willen omruilen voor een BMW 3 e36 . (Zelfde jaar ;)) Ik genoot echt van dat ding . Heb er een dikke ton opgezet toen.

          Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      8 november 2015 om 20:25

      @gash: Aub, ophouden over de kwaliteit. Ik hoopte dat ik je niet hoefde te vertellen dat de kwaliteit van de bmw ook niet geweldig is… Alfa zal misschien iets minder zijn maar ook niet veel…

      Login om te reageren
      • gash zegt

        8 november 2015 om 20:32

        @henkhupelschoten:

        Dan zijn we het met elkaar eens Henk, want dat is precies wat ik zeg: Alfa zal BMW nooit evenaren.

        Login om te reageren
        • geertvn zegt

          8 november 2015 om 23:01

          @gash: Ik hoop het want dan koop ik nooit nog een Alfa! BMW’s staan er in elke straat minstens twintig. Wie wil nu in een auto rijden die iedereen heeft.

          Login om te reageren
  6. medemblikker zegt

    8 november 2015 om 20:15

    Hij heeft er wel iets van weg natuurlijk. Alleen dat is in de autowereld tegenwoordig niet echt meer een uitzondering. Ugehm Taliman Ugehm.

    Login om te reageren
    • medemblikker zegt

      8 november 2015 om 20:15

      @medemblikker: Talisman uiteraard ?

      Login om te reageren
  7. rolov zegt

    8 november 2015 om 20:15

    Hij hAd ook A4 kunnen zeggen voor uiterlijk en aandrijving 3 serie. Lekker belangrijk. Ik vind hem mooier en hoop dat hij beter is.

    Login om te reageren
  8. euro95 zegt

    8 november 2015 om 20:17

    En wat dan nog, heb deze liever dan een 3 serie hoor.. Helemaal die “nieuwe” bmws. Persoonlijk vind ik de 330ci e46 de mooiste 3 serie!

    Login om te reageren
    • wimbraber zegt

      8 november 2015 om 22:13

      @euro95: klopt. De E46 is echt een ontzettend tijdloze auto, zeker met wat knappe velgjes eronder zou je totaal niet zeggen dat die auto al 17 jaar oud kan zijn, mn vader rijd in een 325ci uit 2004, de facelift dus, ook een ontzettend mooie auto voor zn leefijd al zeg ik t zelf

      Login om te reageren
  9. hplh zegt

    8 november 2015 om 20:19

    Ziet er dik uit zo zonder voorste nummerbord.
    Maar begrijp ik nou goed dat dat ding een ton moet gaan kosten?

    Login om te reageren
    • hplh zegt

      8 november 2015 om 20:21

      @hplh: laat maar een qv kost dat.

      Login om te reageren
  10. desjonnies zegt

    8 november 2015 om 20:20

    ’t is GEEN 159, ok ik ben bevoordeeld want da’s mijn dagelijks vervoer.
    Maar ik blijf des 159’s omdat ik dat qua design gewoon een Alfa Romeo vind.
    En dat vind ik een Giulietta minder en dit zeer zeker niet.
    Er zit weinig tot niets origineels wat ik in dit ontwerp kan herkennen, niet de over de top zes koplampen al la 159 niet het typische Alfa Romeo dashboard.
    Dit kan gewoon een BMW zijn.
    De kont is ook niet echt onderscheidend Alfa, dat vind ik de Giulietta weer WEL hebben, de achterlichten zijn erg gewoontjes, had er dan -ik heb het al zo vaak geopperd- gewoon lekker retro een Vierkante nummerplaat op gehangen, dat is een link naar ‘oud Italiaans’
    Ik bol wel door in de 159, we worden gewoon samen oud !

    Ow marketingtip: bij een persconferentie NOOIT maar dan ook NOOIT over de concurrent praten, is nog nooit goed gegaan !

    Login om te reageren
  11. heidekonijn zegt

    8 november 2015 om 20:34

    Ramiciotti was eerst baas design bij pininfarina en deed daar werk voor BMW, ging daarna naar Alfa. Iemand er aan gedacht dat hij ze gewoon allebei heeft getekend?

    Als Alfist: die raampartij opzij is gewoon een BMW kopie. Waarschijnlijk op bevel van Marchionne want een middenklasse koper is conservatief en wil naar de buren toe uitpakken met iets afwijkend maar toch heel erg herkenbaar. Hab bij een ander ‘product’ beter gelukt maar schiet de hele bedoeling van een Alfa zijn voorbij. Zoals de styling van een C5 het Citroen zijn voorbij schiet.

    Afin zou me verbazen als er nog een Giulia komt voor de hele tent met zijn buik omhoog ligt.

    Login om te reageren
    • pomoek zegt

      8 november 2015 om 20:45

      @heidekonijn: Enfin of kortom mag, Afin bestaat niet.

      Login om te reageren
      • ederooij zegt

        8 november 2015 om 20:56

        @pomoek: afijn daarentegen weer wel.

        Login om te reageren
  12. csx3000 zegt

    8 november 2015 om 20:37

    Maccolini is aan het trollen, het was andersom BMW pikte het design van Alfa.

    Bron: Stationcar

    Login om te reageren
  13. alfablog zegt

    8 november 2015 om 20:40

    Wanneer wordt de standaardversie geïntroduceerd? Geneve?

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      9 november 2015 om 09:39

      @alfablog: Op Sint.Juttemis.

      Login om te reageren
  14. MAB zegt

    8 november 2015 om 20:47

    De design is het gewoon net niet, zelfs met deze sportieve model waar ik de naam niet eens meer van weet, dat vind ik echt jammer.

    Login om te reageren
  15. cpp1 zegt

    8 november 2015 om 20:47

    Lijkt er helemaal niet. Enkel de lijnen over de klinken (die inmiddels heel veel andere merken ook hebben) en de naar voren afbuigende motorkap. Dat was bij BMW trouwens gedaan vanwege de voetgangersveiligheid. Voor de rest een mooie auto. Ik verwacht ook veel van de station versie.

    Login om te reageren
  16. Dutchdriftking zegt

    8 november 2015 om 20:50

    De zogenaamde ‘hoffmeisterknik’ zit er wel in natuurlijk.

    Login om te reageren
    • clarkson zegt

      8 november 2015 om 22:34

      @dutchdriftking: Ik wou het net zeggen. Maar meer bmw zie ik er niet in.

      Login om te reageren
  17. bimmert zegt

    8 november 2015 om 21:04

    Pff lekker belangrijk, als dit apparaat ooit al verkocht gaat worden (hoe lang duurt het al?) zal het geen enkele concurrentie voor de 3 serie vormen.
    Nieuwe klanten aanboren is voor niemand makkelijk..

    Login om te reageren
  18. hdla zegt

    8 november 2015 om 21:10

    zet de 166 en de 156 coupe ernaast en je ziet direct waar het design vandaan komt.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      9 november 2015 om 09:48

      @hdla: BMW 3 serie dus. De wagen lijkt amper op de 156 en gelukkig helemaal niet op de 166.

      Login om te reageren
  19. lincoln zegt

    8 november 2015 om 21:27

    Pure porno ..
    Echt pure porno ..
    Keiharde pure porno ..

    Login om te reageren
    • jerommeke zegt

      9 november 2015 om 11:27

      @lincoln: voortaan eerst Google openen voor je dit typt, niet autoblog ?

      Login om te reageren
  20. robertoit zegt

    8 november 2015 om 21:36

    Mooi ontwerp, veramente mozafiato!! (Betoverend). Maar de Giulia komt veel en veel te laat!!! Na verlenging van mijn lease-contract tot maart 2016, ziet het er nu echt naar uit dat door wederom vertraging van de levering van de gewone Giulia (sept 2016!!!), ik met pijn in het cuore sportivo moet uitwijken naar BMW. Ze snappen ’t echt niet daar in La Bella Italia!

    Login om te reageren
  21. gtwillem zegt

    8 november 2015 om 21:52

    Ik vind ze wel op elkaar lijken, maar echt vreemd is dat niet: allebei achterwielaangedreven D-segment sportsedans.

    Qua proporties delen ze overeenkomsten. De eerste Maserati Biturbo leek ook een beetje op de E30, dus zo raar is het niet.

    Beide auto’s moeten voldoen aan een scala aan eisen. De hoge neus voor voetgangersveiligheid, bijvoorbeeld. En qua aërodynamica zullen bepaalde oplossingen hetzelfde zijn, want je hebt met grofweg dezelfde afmetingen van doen.

    Login om te reageren
  22. thezwart zegt

    8 november 2015 om 22:55

    Dit lijkt in de verste verte niet op een BMW 3-serie, wat ik een draak van een auto vind. Die 3-serie vliegt je om de oren en is met name aan de achter- en binnenzijde onsmakelijk te noemen.

    Login om te reageren
  23. nord zegt

    8 november 2015 om 23:36

    Ik denk dat ik de enige ben hier die hem in het echt gezien heeft want vooral door de proporties vergeet je de 3 serie helemaal. De Giulia heeft een veel langere wielbasis en kortere overhangingen dan de 3 serie. Hij is ook een stuk langer, meer 5 serie. Zoals met alle alfa’s zien ze er in het echt veel veter uit dan op de bolhoeklens van de fotocamera. Dat komt denk ik omdat in Italië traditioneel de eerste schetsen ook met de hand op de muur getekend worden. Je krijgt dan andere proporties dan tekenen op een beeldscherm.

    Login om te reageren
    • nord zegt

      8 november 2015 om 23:48

      @nord: ik mis alleen een klein beetje de jaren 30 allure van alfa in het ontwerp. Had graag wat de 8c2900 Berlinetta LM er in terug gezien. En mis ook wat chroom. Of gepolijst aluminium. Hoort toch echt bij alfa van voor de FIAT tijd. Hij mocht wat mij betreft wat meer naar maserati toeknijpen wat meer allure en premium.. Prima te combineren met sportiviteit en juist precies wat de huidige koper verwacht van alfa. Prijstechnisch wel altijd onder maserati.

      Login om te reageren
    • 9000cse zegt

      9 november 2015 om 01:31

      @nord:
      Spijt me voor je, maar je bent niet de enige die hem in het echt gezien heeft. Op 10-10 kwam ik op terugreis van Locarno er eentje tegen. Ook een rode. Ergens in de Gotthardtunnel. Zag hem gelukkig op tijd, zodat ik het raampje nog open kon doen. Wat een heerlijk geluid!

      OT: Met deze uitspraak levert de man enkel het bewijs dat hij een slecht strateeg is. Zo’n vergelijking met een concurrent is gewoon een doodzonde. Zeker als je wilt proberen van die concurrent marktaandeel af te snoepen.
      Overigens: Toen ik die auto zag kwam bij mij in ieder geval niet de gedachte op, dat er iets van een BMW 3-serie in zat. Natuurlijk kon ik hem niet in detail bekijken. Het was slechts een moment, maar ik kreeg de indruk, dat hij echt wel wat groter was dan een 3-serie.

      Login om te reageren
  24. beefcake zegt

    8 november 2015 om 23:47

    Ik zie de achterlichten van een Kia Optima, maar verder weinig gelijkenis met andere auto’s. Ben volgens mij de enige die niet onder de indruk is van het design.

    Login om te reageren
  25. m135i zegt

    8 november 2015 om 23:48

    Deze opmerking zal wel zijn om de aandacht een beetje af te leiden van het feit dat hij A. Nog steeds niet te koop is en B. Dat ze ook de modellen die voor de gewone stervelingen nog niet geïntroduceerd hebben

    Login om te reageren
  26. goodolddays zegt

    9 november 2015 om 00:04

    Zovel mooier en unieker dan een bmw, lijkt er in mijn ogen ook totaal niet op, hoop echt dat we de guilia in welke vorm dan ook veel zullen zien.

    Login om te reageren
  27. f12pjo zegt

    9 november 2015 om 00:58

    Nu je het zegt, houd je vinger over de koplampen en het zou zo maar van de tekentafel bij BMW kunnen komen

    Login om te reageren
  28. Hupke zegt

    9 november 2015 om 15:02

    Ach wat maakt het uit hoe de wagen eruit ziet niemand gaat hem kopen. Net als die jaguar xe.

    Enige waar je ze gaat zien is op topgear zo’n rode alfa vs een groene jag en een grijze duitser.

    Login om te reageren
  29. appsappy zegt

    9 november 2015 om 17:16

    Guilia…………het Ontwerp en Vormgeving is gewoon zo als een …Alfa… Hoort te zijn !!!

    Login om te reageren
  30. Esprit_de_Flandre zegt

    10 november 2015 om 12:45

    Natuurlijk is het geen kopie. Dat zou het enkel zijn als het een Chinees merk was…

    Login om te reageren
  31. bastamassa zegt

    10 november 2015 om 14:18

    Ingetogen, zonder saai te zijn. De kracht van het weglaten/eenvoud. Duitse auto’s moeten het meer hebben van toeters en bellen. Denken dat ze hierdoor interessant worden, maar blijven vanuit de basis saai.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North